Hier zie je hoe de meningen over de Saint Tropez verdeeld zijn.

1. Henri Moeskops

We hebben ontzettend lekker gegeten, het is er sfeervol en de bediening vriendelijk. Het was de eerste keer bij Ludiek maar zeker niet de laatste keer.
    Eten kun je op veel plaatsen maar alles moet kloppen en dat hebben ze daar goed voor elkaar.

2. Top gegeten. Voor ieder wat wils. Sfeer en service erg goed. Komen zeker terug.

3. Jammer dat we zo lang op het dessert moesten wachten (30! Minuten). Dat deed wegleg af aan de verder zeer vriendelijke service. Sfeer is eigenlijk wat "vlak".

4. Internationaal Veldhoven

Dirk en Edith

Heerlijk gegeten in een heel gezellig en sfeervol restaurant met erg vriendelijk personeel. Echt genieten in Brabant.

5. Erg gezellig en leuk en heerlijk gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Daemen Fred

Erg goed! Vriendelijke bediening! Alleen de side dishes zijn erg groot voor 1 peroon! Daar kan je makkelijk met zijn 2-en van eten!

7. Romano van Roij

Het restaurant heeft wel een mooie inrichting en de geur van eikenhout doet de sfeer goed. Het personeel kwam op mij afwezig\gestresst over. De bijgerechten werden ongeveer 15min na het hoofdgerecht geserveerd wat echt veel te laat was. De entrecote was niet mals.

2,4
  8. Van de leur

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten werd goed bijgehouden of iets op was of niet. Er was saté saus en je kan om schaaltjes vragen om de saus in te doen als je het niet op je bord wil.

9. Petra Janssen

Super restaurant met een geweldige ambiance. Heerlijk gegeten en gedronken. Een echte aanrader als je opzoek bent naar een gezellige avond met vrienden of familie.
    Als toetje hebben we gebruik gemaakt van de speciaal bieren kaart, deze viel goed in de smaak!

De spareribs zijn overigens een echte aanrader!

10. Internationaal Veldhoven

Het eten was lekker, sfeer gezellig ondanks dat de muziek erg hard stond. Wel beetje jammer dat we 45 min moesten wachten op ons stokbroodje.

11. Perfecte friet babi pangang met zoete saus. Echt een aanrader.
    En de gewone friet is ook perfect.

12. Vanavond zijn we uit wezen eten bij de Driesprong, hoewel het woord "eten" eigenlijk geen recht doet. We hebben echt gesmuld en genoten. Aan alles dat op tafel werd gezet proefde je dat het met liefde en aandacht was bereid. Allemaal net dat meer zorg voor de gerechten. Complimenten! Ook kwamen we niets tekort. Behalve een schaal friet en ouderwets lekker gebakken aardappeltjes, een plateau met diverse lekkere koude salades en een schaal met heerlijk vers gekookte boontjes en bloemkool. De biefstuk en zeer ruim bemeten schnitzel waren ook enorm lekker bereid. De sfeer in het restaurant was erg gemoedelijk en gezellig met meer dan vriendelijk personeel. Wij komen hier dan ook zeker weer terug!

13. Gezellig en heerlijk eten

14. Internationaal Veldhoven

Denise van sprundel

Zeer tevreden ondanks dat er grote groepen waren meer dan voldoende aandacht, kom graag weer terug.

15. Internationaal Veldhoven

We hebben heerlijk genoten bij Saint-Tropez van onze High Wine! Super vriendelijke gastvrouw/man, mogen genieten van heerlijke wijnen en de gerechten waren heel erg lekker. Het was gewoon een feestje, we komen hier ook zeker terug! Bedankt voor de leuke lekkere avond.

16. Paul van der Vorst

Werkelijk. Amerikaanse toestanden in Veldhoven. Hamburgers? Even een proefje gedaan. Neen dank u. Leuk geprobeerd maar voor mij hoeft dit soort niet. Vlug terug naar het vorige concept graag.

1,5
  17. Chinees-Indisch Veldhoven

65 euro voor een paar bakjes Chinees (afhaal) van matige kwaliteit en een soepje!? Véél te duur. Ik kom hier nooit meer, wat een afzetters.

3,5
  18. Wij zagen de negatieve reviews pas nadat we er gingen eten, en zijn daardoor extra positief verrast. Het is een tent die binnen ruimer is dan buiten doet vermoeden. De tafels zitten wat krap op elkaar maar dit was niet vervelend. Het duurde lang voor we geholpen werden, maar de bediening was netjes en oogde 'in control'.

Het eten was de grote verrassing. Wij kozen het standaard tapas menu, 5 hapjes voor € 18,50 (x2). Het vlees was op zich niet bijzonder, maar de marinades en sauzen heerlijk. De spare ribs waren erg goed. Ook de patatas bravas en vooral de geitenkaas met honing waren een genot. Wat bijzonder was, is dat de smaken in balans waren. De pittige maaltijden zijn niet té pittig, en de zoete hapjes zijn niet te zoet.

Nu we de tapas geproefd hebben wat we een aanrader vinden, gaan we zeker nog een keer terug voor een gewoon hoofdgerecht.

19. Internationaal Veldhoven

We hebben een heerlijke avond gehad. Het personeel was erg vriendelijk en vormden zelfs een verjaardagskoor. Er waren op de avond dat wij er waren twee verschillende jarigen, bij beiden kwamen 3 personeelsleden de jarige toezingen. Het eten was heerlijk en met aandacht bereid. De wijn kostte geen 6 euro, maar 3,50. Dit vonden wij zeer acceptabel. Kortom, zeker een aanrader!

20. Prijs/kwaliteit verhouding mag beter, in de zin van b.v. ossenhaas 200 gr. €26,50 daarop volgend 300 gr. mag relatief gezien steeds goedkoper worden. Hoe zwaarder des te minder betaal je.

21. Chinees-Indisch Veldhoven

De Bruintjes

PRIMA gegeten, enorm vriendelijke dames in de bediening en het eten was heerlijk. Het is géén wokrestaurant. Wij hebben gekozen voor het sushi-arrangement, zéér aan te bevelen en snel geserveerd!! Voor herhaling vatbaar ♡ !!

22. Heerlijk gegeten.

23. Erg lekker gegeten op een rustige avond. Zeer vriendelijk onthaal ondanks dat we laat binnen kwamen en ook in alle rust lang kunnen tafelen. Zeer tevreden met de vriendelijke gastvrouw.

24. Internationaal Veldhoven

Daphne van Hoof

Goed gegeten, wel jammer dat de steaks op waren. Kwamen met 6 personen eten en ze hadden nog maar 3 steaks, minpuntje voor een steakrestaurant…

25. Internationaal Veldhoven

12 Uurtje genomen… was erg lekker maar portie was veel kleiner dan bij de vorige eigenaar. Voor mij genoeg maar ben dan ook kleine eter… Prijs wel hetzelfde, ondanks veel minder eten.

26. Internationaal Veldhoven

Lekker eten en goede service. Prijskwaliteit goed. Om 19:00 nog wat druk door schreeuwende/spelende kinderen maar daarna was het gezellig druk. Een aanrader!

27. Internationaal Veldhoven

Heerlijk gegeten voor een lage prijs. Goede en vriendelijke bediening!

28. Heerlijk gegeten. Goed meegedacht en flexibel omgegaan met mijn dieetwensen Ivm allergie.

29. Het eten was lekker, snel en de service was top. Helemaal voor de prijs.

30. Heerlijk eten, Brabantse gezelligheid, voor iedereen een vriendelijk woord. Het zijn de ingrediënten voor een fijne avond. Top locatie!!!!