Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veldhoven verdeeld zijn.

1. Barbecue Veldhoven

Wij zijn zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en ook netjes bediend.
    Het eten was ook zeer goed aanrader.
    Helaas heeft men ook een speelhoek voor kinderen tot zover goed echter op het moment dat wij aanwezig waren het alleen vreselijk krijsende kinderen, de ouders stoorden er zich niet aan maar ik aan andere bezoekers wel. Na geklaag bij het personeel is het iets rustiger geworden maar indien dit zo blijft mag van mij de speelhoek opgeruimd worden.
    Willem.

M Snijders

Heerlijk eten en leuke bediening

We hebben hier heerlijk gegeten. Geweldige ambiance, vriendelijke bediening en heerlijk eten! Echt een aanrader!

5. Mediterraans Veldhoven

Heerlijk gegeten in dit mooie sfeervolle restaurant. Ook de service was top!

6. Barbecue Veldhoven

Ilonka van Gestel

Een keer wat anders…
    Een leuk idee, goed verzorgd eten met voldoende keus.
    We komen zeker terug…

7. Internationaal Veldhoven

Lekkere wraps.
    Vriendelijk en vlot bediend.

8. Mediterraans Veldhoven

Lekker gegeten. Maar moeten erg wennen aan de nieuwe ervaring op locatie van ons oude vertrouwde en zeer geliefde favoriete restaurant.

9. Mediterraans Veldhoven

Paul en Marieke

Vertaal van English naar Nederlands

Heerlijk gegeten in dit net nieuw geopend restaurant. Zelf ben ik dol op Vitello Tonnato en deze was heerlijk.
    Onze kids waren blij met hun verassing dat bij het hoofdgerecht zat. De volgende dag hadden ze het er nog over.

10. Internationaal Veldhoven

Vervelend dat aangeschoten medewerker/leidinggevende zichtbaar en hoorbaar aanwezig is.
    Niet echt het gevoel van een avondje uit.

Teleurstellende avond.

11. Barbecue Veldhoven

Paul Vermulst

We hebben met z'n tweeën een gezellige avond gehad. Er werd een ruime aanbod aan BBQ producten aangeboden zoals ook een ruime aanbod aan salades, groenten en dergelijke. De kwaliteit van de producten was ook zeer goed.
    Personeel was zeer vriendelijk, een minpuntje was dat we lang moesten wachten tot we de bestelling van het dessert konden doen.
    De sfeer vonden we heel gemoedelijk en vrij, iedereen was dan ook gezellig bezig.
    Een advies zou zijn om de lampen ietsje te dimmen en omdat de aankleding wat Mexicaans oogt zou er wat meer Mexicaanse muziek op de achtergrond mogen klinken. Bijvoorbeeld Mariachi.
    De prijs is schappelijk en vergelijkbaar met andere wok- / wereldkeuken restaurants.
    Ons bezoek is zeker voor herhaling vatbaar en zeer zeker een aanrader.

Paul Vermulst.

Arjan van Sambeeck

Nagenoeg perfect. Deze mensen weten precies hoe het werkt in de horeca.
    Eten was top, sfeer was perfect en de bediening liet niets te wensen over.
    Wij komen zeker terug.

13. Internationaal Veldhoven

Met onze kleindochter voor haar verjaardag komen lunchen.
    Eten was prima, alleen bij uiensoep denk ik niet aan bouillon met uiringen en weinig smaak. Jammer want de rest was prima.

14. Internationaal Veldhoven

Bij binnenkomst was er nog een tafeltje ergens in de hoek weggedrukt. Daarvan waren we duidelijk niet gecharmeerd maar er was niets meer vrij dus namen we plaats. Vrijwel direct kwam de manager ons zeggen dat ze een beter plekje voor ons had en of we dat wilden accepteren. Een grote loungebank bij de openhaard in een wat rustigere hoek. Onze high-wine-arrangement kon beginnen. Met veel passie kregen we uitleg van de ober over de wijn en de hapjes die erbij geserveerd werden. Erg goed bevallen en we komen zeker nog eens terug met vrienden.

15. Internationaal Veldhoven

dries goossens

Eten en drinken prima net zoals bediening.
    Jammer dat ik 4 uur voor reservering via mail nog moest bellen of mijn reservering gehonoreerd was.
    Ludiek=uniek.

Heerlijk gegeten, als je van vlees houdt is dit het perfecte restaurant. Maar er staan genoeg andere dingen op de kaart.
    Goede en gezellige sfeer.
    Snelle en vriendelijke bediening.
    Wij gaan er zeker nog een keer naar terug!

Na 1,5 uur wachten! En na Uiteindelijk nagevraagd te hebben, eindelijk eten! “ Het was druk”, geen excuus niets! Eens maar nooit weer!

Linda Elders

Het eten was heerlijk...en ik wil graag m'n complimenten geven aan de gastvrouw. We komen zeker een keer terug!

De met couscous gevulde paprika was heerlijk, maar een stuk te duur voor de hoeveelheid. Prijs/hoeveelheid ratio hiervan is ondermaats (te weinig voor teveel geld). Ik had hierop geanticipeerd door bij aanvang een gegrilde maiskolf mee te bestellen, maar ook deze was relatief duur. Gelukkig was deze ook heerlijk, dus ik heb wel zitten smikkelen. Als de(deze) prijzen meer in balans zijn (of de portiegrootte) wordt deze zaak zeker een aanrader; de ambiance is goed en het personeel vriendelijk.

20. Internationaal Veldhoven

Lekker gegeten, super aardige bediening. Gezellig avondje uit

Goed gegeten. Flinke porties (burger).

Vrijdagavond naar Oakwood geweest. De sfeer is erg prettig en ontspannen. Het eten wat we kregen was erg lekker.

We hadden vooraf met 4 personen tortilla chips, die waren nog niet op, net als ons 1e drankje, en het hoofdgerecht kwam al. Wij hadden tijd genoeg (zelf ook niet aangegeven) dus al snel aan het eten. Het eten zelf was echt verrukkelijk. De sukadesteak, super gewoon.

De bediening echter is voor verbetering vatbaar, we moesten steeds iemand roepen voor een nieuwe drankje, suiker bij de koffie en de emballage op de tafel groeide ook snel. Men zegt erbij dat je alle bijgerechten los moet bestellen, echter zijn de prijzen voor een klein bakje friet of aardappelpartjes dan wel stevig. Dit resulteert erin dat de rekeing al snel oploopt. Een huiswijn voor 5,50 vonden wij ook buitensporig.

Deze zaak heeft alle potentie om een topzaak te zijn. Met wat vriendelijkere prijsstellingen en betere service zal dit zeker lukken.

23. Internationaal Veldhoven

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.

Patrick van Esch

Verliep wat rommelig maar de vriendelijke bediening en het lekkere eten maakte het helemaal goed.

Gewoontjes, niets bijzonder.

Ben Terlinden

Wij komen hier al sinds de opening 26 jaar geleden en vinden de sfeer gemoedelijk en warm. Omdat het restaurant in een boerderij is gevestigd doet het gezellig aan. Heidi de eigenaar is zelf de gastvrouw geassisteerd door een aantal medewerkers. De keuken brigade bestaat uit Heidi haar moeder, man en dochters. Alles wordt vers bereid en dit betekend dat je af en toe moet wachten. De kwaliteit van de gerechten is uitstekend en de prijs kwaliteit verhouding is redelijk. Wij komen hier alleen bij speciale gelegenheden, maar zien vaak dezelfde gezichten, senioren die regelmatig een avondje uit eten gaan. Aangezien er in Veldhoven en omgeving veel vergelijkbare restaurants zijn in dezelfde prijsklasse is dit ook een indicatie van de sfeer en kwaliteit.

Waterschoot

Eet daar wekelijks en vooral de hygiëne is daar zeer goed

28. Lunchroom Veldhoven

Je kan hier niet telefonisch bestellen? Uiteindelijk 45 min kunnen wachten op 1 broodje.

29. Internationaal Veldhoven

Leuke zaak, fijne bediening, eten goed, maar te gewoon, geen verassing effect. Zeer leuke zaak om met vrienden te borrelen.

Dewulf Laurent

Grillades super bonnes! Les starters sont sympas. Cadre restaurant super beau, je vous le recommande.

Vrije vertaling Eet.nu.
    Grillgerecht was heel goed! Het voorgerecht was aardig. Het was een mooi restaurant, ik raad het zeker aan.