Op dit adres zit nu: Dimmy's

Que Pasa in Veldhoven

voldoende 50 meter afstand.gratis.

• Halal

1520131102 81
1540201490 80
1620483042 83

1. Brigitte

Eten was erg smaakvol, wel wat veel knoflook. Het was druk en het duurde wel erg lang voordat we ons eten hadden.

2. Mariet Wouters van Glabbeek

Samen met mijn dochter heerlijk en gezellig gegeten…
    gb. Te melden, gewoon goed…

3. Stella

4. Wij eten hier met grote regelmaat en moet zeggen de nieuwe kaart heeft echt heerlijke gerechten, complimenten!

5. Pellemans

Fijne bediening, leuke ambiance, handig om van al die kleine hapjes te kunnen proeven. Voor herhaling vatbaar.

6. Hans en Mieke van Deursen

Heerlijke eerlijke tapas in een fijne omgeving 👍

7. Gisteravond met 6 personen een hele fijne gezellige avond gehad in het sfeervolle Que Pasa,dit dankzij de bijzonder attente Gastheer en de zeer enthousiaste Kok die met zorg en kundigheid voor ons de bijzonder smaakvolle tapas heeft bereid.Het is een echte aanrader!

8. Redelijk lekker gegeten.
    Bediening was erg chagrijnig, 1 ober die erg nors deed, zwaar teleurgesteld en erg jammer!

9. Lekker eten en vriendelijke bediening. Zeker een van de beste tapas restaurant in de buurt

10. Ze wilde graag op tijd naar huis. Terwijl wij nog gezellig aan het na genieten waren,begonnen ze al met schrobben. Sfeer was ver te zoeken

11. We gaan zeker nog terug komen eten bij Que Pasa in Veldhoven! Aangenaam verrast door de heerlijke smaak van alle gerechten. Aanrader mix plato (leuk en lekker om verschillende gerechtjes te kunnen proeven) en als afsluiter Monchou taart gekozen die overheerlijk was!
    Heel vriendelijke gastheer die er voor zorgde dat het wachten op het volgende gerecht nooit lang duurde.

12. Geweldig restaurant! We komen hier regelmatig eten en het is altijd goed! Lekker eten, gezellig personeel en goede sfeer. Helemaal top!

13. Harrie Tivoli

Eten is matig en weinig hoogstaand voor het all-inclusive menu van maar liefst €37 per persoon. Zou Que Pasa niet aanraden als "goed" restaurant.

5,3
  14. josé Faarts

Het eten was lekker, jammer dat we aan een klein tafeltje moesten zitten terwijl er weinig klanten waren.

15. Annette & Heidi

Zoals eerder weer mogen ervaren hoe knus je daar kunt zitten genieten van de overheerlijke tapas. Behoort zeker tot mijn favoriete restaurants.

16. Op tweede kerstdag heerlijk met familie gegeten! In een zeer sfeervolle zaak met super heerlijke tapas! Ook een pluspunt erg goed te doen met kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

17. Met Kerst zijn we al jaren vrij traditioneel en daar hoort een avond in Spaanse sferen nou niet meteen bij. Dat is meer aan de orde als je in een zomerse bui bent en het vakantiegevoel nog eens wil beleven. Zo lag de keuze voor dit restaurant dus niet bepaald voor de hand maar gezien het feit dat we de "kapitein" van dit Spaanse galjoen goed kennen hebben we de jarenlange traditie verbroken en gingen hier met goede vrienden een hapje eten. En daar hebben we geen spijt van gehad.

De zaak is uiterst smaakvol ingericht met op deze avond uiteraard Spaanse achtergrondmuziek, nimmer storend en zowaar aangepast aan Kerstmis. Het was een gezellige bijna volle zaak waar alles werd bijgehouden door twee !! mensen, de kapitein Richard Jr. en in de kombuis zijn kok Paul. Niemand hoefde lang te wachten en onverdroten werd iedereen op tijd en uiterst vriendelijk bediend. Maar als je ouders jarenlang de uitbaters zijn geweest van 2 zeer succesvolle restaurants in Eindhoven dan heb je het zogezegd met de paplepel ingegoten gekregen. En dat betaald zich zeker uit.

Het eten was werkelijk perfect, echte Spaanse specialiteiten waar menig zg. Spaans restaurant in Nederland nog een flinke punt aan kan zuigen. Veel variatie van smaken en gerechten, top. Ik was in de veronderstelling dat de kok een rasechte Spanjaard moest zijn van minimaal 55 jaar, dus met 35 jaar ervaring genaamd Paolo of Pepe maar het was een gewone Hollandse knul. Wat een tovenaar in de keuken. Daar mochten we zelfs even kijken en alles zag er spic en span uit. Een goede indeling van servies en apparatuur en super schoon. Zelden zo aangetroffen.
    En dat geldt ook voor de toiletten...

Normaal gesproken schrijf ik niet meer over horeca sinds ik een paar jaar geleden daarmee gestopt
    ben maar dit wilde ik de geachte lezer van deze site toch even laten weten. Zeker een herbezoek waard en een aanrader voor de smulpaap die van echt Spaans eten houdt!!

18. Pieter Burghouts

Gisteravond weer heerlijk gegeten! Mix plato vooraf en heerlijke ossehaas gegeten. Heerlijke sfeer en super eten!

19. Hans Sprengers

Laatst met z'n tweetjes een keer door de week bij Que Pasa gegeten. Dit keer het 4 gangen verrassingsmenu genomen. Wederom buitengewoon heerlijk gegeten. Goede variatie van zowel vlees als vis en alles prima van kwaliteit en goed verzorgd opgediend. Restaurant is ook erg sfeervol ingericht met een fijne, vriendelijke bediening.
    Vandaar dat wij regelmatige bezoekers zijn van dit restaurant.

20. Susan Heffels

Gisteren het perfecte "avondje uit eten" bij Que Pasa Veldhoven! ... Wat gebeurd daar?

- Binnenkomst door een heerlijk warm blazende heater in het voorportaal (waardoor geen koude trek en boze blikken van tafelende gasten als je de zaak binnenstapt :-)

- Vervolgens genieten van de bijzonder sfeervolle inrichting alsof je niet alleen uit eten bent, maar ook op vakantie!

- Het eten, 2-4 gerechtjes per gang, was goed verzorgd en zo heerlijk dat ik de neiging moest onderdrukken om de volgende ronde nog eens het zelfde te nemen (staartstuk met peren, mmmh!)

- Gezellige ambiance van Spaanse muziek op de achtergrond, onder het geroezemoes van een volle zaak (reserveren is dus wel aan te raden in het weekend)

- Ondanks de volle tafels toch snelle en goede bediening met een gezellige babbel!

Kortom, het was de rit (we komen uit het zuiden) zeker waard en wel voor herhaling vatbaar :-)

Groetjes en bedankt voor de heerlijke avond, Susan en Marcel

21. Prima gerechtjes, veel zorg aan besteed, ook aan de presentatie. Ossenhaas was briljant! Ondanks stampvolle, smaakvol ingerichte tent, toch niet lang hoeven wachten tussen de gangen. Fijne vriendelijke bediening.

22. Een overheerlijke ervaring rijker. Het zaakje zat zaterdag vol en toch kunnen genieten met de familie. Komen zeker terug! De ossenhaas is echt een aanrader.

23. Eten was lekker, maar helaas houden ze zich hier niet aan de afspraken. Prijs van € 35 zomaar aanpassen naar € 37 zonder dit aan ons door te geven. En een ronde tapas minder gekregen... Niet voor herhaling vatbaar

4,7
  24. Groningers

Ontzettend lekker gegeten!! Van elke hap genoten... Helemaal fan o.a. van de garnalen in knoflooksaus!

25. Echt elk gerecht puur genieten, bediening was super en zeker een aanrader. Voor herhaling vatbaar.

26. Erg lekkere tapas. Zelfgemaakt, geen standaardwerk, en dat proef je! Gezellige knusse sfeer en leuke bediening. Kortom voor herhaling vatbaar. En voor wie er nog niet is geweest, een aanrader! ( Veldhoven! ).

28. Super lekker gegeten gisterenavond! De tapasgerechtjes zijn groot tov andere tapasrestaurantjes, prijs- kwaliteit verhouding is prima, fijn dat er zoveel parkeergelegenheid is, goede bediening en een gezellige sfeer...wat wil je nog meer!

29. G Beerens

30. Actionvloeren

Super gezellig restaurantje, vriendelijk personeel en een gezellige inrichting. En natuurlijk heerlijk eten. Super avond.

31. Leuk en gezellig met mijn ouders en broer gegeten. De spareribs waren erg lekker. We komen zeker nog een keer terug.

32. Philip

33. Verschillende keren in Que Pasa in Eindhoven geweest die is leuk als je met een groep bent. Que Pasa in Veldhoven is veel knusser en een aanrader als je zijn tweetjes gezellig en goed wilt uit eten. Het eten en de bediening is ronduit super.... dit gaan wij zeker nog een keer overdoen!

34. Saskia 21 punten

Ik ben gisteren hier voor de eerste keer geweest, ik kan er niks verkeerds over zeggen. De bediening was super goed, het eten was echt voortreffelijk en de sfeer was ook prima! Echt een aanrader dit restaurantje!
    Ik zal er zeker nog een keer terug gaan.

35. Heerlijk gegeten, lekker gedronken en weer heerlijk gegeten :-). Leuke aankleding en gezellige ambiance!

36. Anne Scheltens

Op 14-02-2014 voor het eerst gegeten ter gelegenheid van onze 10e trouwdag. Hebben heerlijk gegeten. Sfeer was prima. Bediening was ook prima. Kregen toen we net weg wilden gaan nog een likeurtje van het huis, vanwege ons jubileum. Top!

37. Prima! Gezellige sfeer, gastvrije ober en heerlijk eten. Goede kwaliteit prijs verhouding.

38. Echt mijn lievelingsrestaurant. Je kan er heerlijk eten. Erg veel keus en je kunt er ook gezellig zitten. Vriendelijk personeel je voelt je er echt welkom. Zeker een aanrader!

39. Gezellig tapas restaurant met heerlijke tapas.Vriendelijk en goede bediening. Zeker een aanrader voor een gezellige avond uit!

40. Ik begrijp niet dat dit restaurant goed loopt. Het was vrijdag avond en bijna helemaal vol. Helaas viel het erg tegen. De bediening was het ergste. De gerechten werden letterlijk op tafel gesmeten, drinken werd niet naar gevraagd, toen ze vroeg of het gesmaakt had en ik wilde uitleggen waarom de patatas bravas nauwelijks aangeraakt waren, liep ze tijdens de uitleg gewoon weg met de lege en volle schaaltjes naar de keuken! Er werd niet meer op teruggekomen en stond ook gewoon op de rekening. Vervolgens ging de serveerster om 21:30u de tafels buiten opruimen met de deur open, waardoor de kou lekker naar binnen blies! En om 22 uur werd er gevraagd of het een probleem was wanneer ze (serveersters en een aantal mannen) sigaretjes gingen roken binnen... Nou ja!! Ze konden niet wachten totdat we klaar waren... Erg brutaal!! Ik ga er nooit meer terug en zal het ook niemand aanraden.

3,3
  41. d. van Roosmalen

Eten was lekker, prijzen normaal maar bediening verschrikkelijk! ! Waren met twee personen, maar blijkbaar was een grotere groep belangrijker want bediening liep maar heen en weer terwijl ze ons over sloegen. 20 minuten hebben onze lege borden op tafel gestaan, en van 1800 tot 1915 hebben we één drankje gehad. Toen ik er wat van zei kreeg ik een ongeïnteresseerd antwoord terug. Excuses zonder het te menen. Hoewel we nog honger hadden aangezien we maar twee hapjes ieder hadden gehad, zijn we weggegaan.

Jammer! Komen vaker in Veldhoven maar volgende keer gaan we wel weer naar het grillrestaurant om de hoek.

Als er nieuwe meisjes werken moet je die goed instrueren. De gast moet daar niet de dupe van zijn.

6,5
  42. Bart Geerden

Heerlijk gegeten, allemaal kleine lekkere hapjes, lekkere wijnen, vriendelijk en goed personeel.

43. Net niet! Jammer, mensen doen zeer hun best en dan is het zonde dat er een standaard kaart ligt zonder extra toevoegingen.

Het eten op zich was lekker, variatie was minder.

44. Familie van Bogget

We zijn zojuist terug gekomen van een heerlijk avondje uit eten.

De bediening was super, het eten was heerlijk en de prijs viel reuze mee.

Al met al een echte aanrader!

45. Toon Bazelmans

Quepasa Tapasbar voldoet aan ieders wens.
    Het eten is voortreffelijk en de ambiance echt Spaans.
    De bediening is goed en de prijs-kwaliteitverhouding is in orde.
    Dus een absolute aanrader.
    Een minpuntje was het feit dat het opgediende eten ineens geserveerd werd.
    Het is beter om het ahw in gangen te doen.
    Maar een kniesoor die daar op let.
    Zelfs kinderen komen daar aan hun trekken en laten de maaltijd voortreffelijk smaken.
    Kortom: wij komen daar vast terug met vrienden om hen te laten proeven wat Veldhoven biedt.

Ciao

46. Het is prima tapas eten, alleen kan je niet reserveren. Pas vanaf 6 personen. Zo is het dus een gok of je een tafeltje hebt. De laatste keer konden we niet terecht. De keer ervoor hebben we aan de bar gegeten, nadat we 1,5 uur hebben gewacht op een tafeltje.

47. soesje,18 september 2008

het eten is er echt prima een heel gezellige tapasbar om te gaan eten echt een aan rader

48. De bediening was heel spontaan en gezellig!
    Wij hadden tapa's en 1/2 liter lekkere wijn en waren erg goedkoop uit.
    Binnen mag wat mij betreft nog wat meer aangekleed, maar de muziek maakt veel goed :-)

Aanrader wat betreft de tapa's voor mij!