Oakwood Grill in Veldhoven

• Nieuwjaarsdag – 1 jan

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec

Sizzling, steaming, smoking...
Van verre word je verleid door de geur van vers gegrilde steaks.
Oakwood Grill (voorheen Steaks&Zo) is het eerste restaurant in Nederland met een authentieke USA eikenhout-grill. Hierop bereiden we alleen het allerbeste vlees: Australisch Grain Fed beef. Australias best kept secret, nu ook in Veldhoven. Topkwaliteit. Dat proef je!

• Veganistisch

1386919207 69
1392197704 69
1481932157 72

1. L. Van der steen

Het eten is heerlijk. Er komt bij t openen vd deur te veel kou binnen. Daar zou ik echt wat aan doen.
    Wij hebben n hoofdgerecht met toetje gehad. Prijs is incl drank 45 euro per persoon. Da's best veel.
    Als de prijs iets aantrekkelijker zou zijn zouden we veel vaker komen. De inkoop v t vlees is perfect, en zou ik niet aan tornen. Aan de prijs v t toetje wel.

2. Heerlijk gegeten. Goed vlees. Groentjes wat minder. Zeker wel een aanrader.

3. We hebben hier heerlijk gegeten. Geweldige ambiance, vriendelijke bediening en heerlijk eten! Echt een aanrader!

4. Arjan van Sambeeck

Nagenoeg perfect. Deze mensen weten precies hoe het werkt in de horeca.
    Eten was top, sfeer was perfect en de bediening liet niets te wensen over.
    Wij komen zeker terug.

5. Heerlijk gegeten, als je van vlees houdt is dit het perfecte restaurant. Maar er staan genoeg andere dingen op de kaart.
    Goede en gezellige sfeer.
    Snelle en vriendelijke bediening.
    Wij gaan er zeker nog een keer naar terug!

6. Linda Elders

Het eten was heerlijk...en ik wil graag m'n complimenten geven aan de gastvrouw. We komen zeker een keer terug!

7. De met couscous gevulde paprika was heerlijk, maar een stuk te duur voor de hoeveelheid. Prijs/hoeveelheid ratio hiervan is ondermaats (te weinig voor teveel geld). Ik had hierop geanticipeerd door bij aanvang een gegrilde maiskolf mee te bestellen, maar ook deze was relatief duur. Gelukkig was deze ook heerlijk, dus ik heb wel zitten smikkelen. Als de(deze) prijzen meer in balans zijn (of de portiegrootte) wordt deze zaak zeker een aanrader; de ambiance is goed en het personeel vriendelijk.

8. Goed gegeten. Flinke porties (burger).

9. Vrijdagavond naar Oakwood geweest. De sfeer is erg prettig en ontspannen. Het eten wat we kregen was erg lekker.

We hadden vooraf met 4 personen tortilla chips, die waren nog niet op, net als ons 1e drankje, en het hoofdgerecht kwam al. Wij hadden tijd genoeg (zelf ook niet aangegeven) dus al snel aan het eten. Het eten zelf was echt verrukkelijk. De sukadesteak, super gewoon.

De bediening echter is voor verbetering vatbaar, we moesten steeds iemand roepen voor een nieuwe drankje, suiker bij de koffie en de emballage op de tafel groeide ook snel. Men zegt erbij dat je alle bijgerechten los moet bestellen, echter zijn de prijzen voor een klein bakje friet of aardappelpartjes dan wel stevig. Dit resulteert erin dat de rekeing al snel oploopt. Een huiswijn voor 5,50 vonden wij ook buitensporig.

Deze zaak heeft alle potentie om een topzaak te zijn. Met wat vriendelijkere prijsstellingen en betere service zal dit zeker lukken.

10. Dewulf Laurent

Grillades super bonnes! Les starters sont sympas. Cadre restaurant super beau, je vous le recommande.

Vrije vertaling Eet.nu.
    Grillgerecht was heel goed! Het voorgerecht was aardig. Het was een mooi restaurant, ik raad het zeker aan.

11. Eveline K.

Bijzonder positief. Dynamische sfeer, zeer goed bereid eten. Goede burgers, mooie varkenshaas en perfect gegrilde tonijn. Porties ruim voldoende en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteitsverhouding evenwichtig. Leuke maaltijd gehad daar.

12. Erg lekker gegeten!!

13. Top gegeten. Voor ieder wat wils. Sfeer en service erg goed. Komen zeker terug.

14. Jammer dat we zo lang op het dessert moesten wachten (30! Minuten). Dat deed wegleg af aan de verder zeer vriendelijke service. Sfeer is eigenlijk wat "vlak".

15. Daemen Fred

Erg goed! Vriendelijke bediening! Alleen de side dishes zijn erg groot voor 1 peroon! Daar kan je makkelijk met zijn 2-en van eten!

16. Romano van Roij

Het restaurant heeft wel een mooie inrichting en de geur van eikenhout doet de sfeer goed. Het personeel kwam op mij afwezig\gestresst over. De bijgerechten werden ongeveer 15min na het hoofdgerecht geserveerd wat echt veel te laat was. De entrecote was niet mals.

17. Gezellig en heerlijk eten

18. Prijs/kwaliteit verhouding mag beter, in de zin van b.v. ossenhaas 200 gr. €26,50 daarop volgend 300 gr. mag relatief gezien steeds goedkoper worden. Hoe zwaarder des te minder betaal je.

19. Heerlijk gegeten. Goed meegedacht en flexibel omgegaan met mijn dieetwensen Ivm allergie.

20. Paula Bullard

Super sfeer en service, heerlijk eten!

21. Het eten was echt heerlijk en vriendelijk personeel!

22. Ik heb hier echt heel erg lekker gegeten, het vlees is zo lekker en goed bereid!

Credits voor de kok!

23. Heerlijk gegeten!

24. Jay 24 punten

Het eten hier is erg lekker! Goed vlees en de spare ribs zijn zeker genieten in twee smaken, sweet of spicy (kan ook allebei voor de liefhebbers) Toen we binnen kwamen leek de bediening wat druk en gestresst waardoor het wat lang duurde voor we de kaart kregen. Ook zagen we bij een andere tafel naast ons die later binnen kwamen dat dingen uitgelegd werden die bij ons niet gezegd waren(waarschijnlijk door de drukte), dat was wel jammer. We komen hier vaker en het is zeker een aanrader!

25. Remy Bakker

Super gezellig gehad met het team van Powerbase Fitness, alles wat volledig naar wens

26. Jolanda

Lekker gegeten en fijne bediening.
    Niet alle gerechten hebben bijgerechten, die moet je los bijbestellen.
    Prijzen op de kaart varieren van hoog naar laag, dus er is voor ieder budget een mogelijkheid om hier te gaan eten.

27. Top gegeten. Niet goedkoop, maar alle drie de gangen érg lekker.
    Alleen we misten een puntje in de service. Ze waren één hoofdgerecht vergeten en daar kwam slechts een 'sorry' voor in de plaats. Dat had wel anders opgelost mogen worden.

Maar verder, een heel goed restaurant voor grill-liefhebbers.

28. Natalie

Super restaurant, héérlijk eten, lieve bediening, beetje aan de prijs maar daar is het eten ook naar!

29. brenda

30. Peter

1 punt
  31. Ruud van Drongelen

Erg lekker gegeten op het terras, leuke bediening . Komen zeker vaker terug.

32. Nathalie

Heerlijk gegeten, aan de prijzige kant voor sommige producten maar absoluut heerlijk. Zeker waard om eens te proberen.

33. Op maandagavond met 6 personen heerlijk gegeten. Ik nam entrecote en die was echt lekker. Gegrilde groenten en champignonsaus bij het vlees zijn prima. Bbq saus vond ik minder lekker. Prima glas wijn bij voor- en hoofdgerecht. 1 voorgerecht delen met 2 personen was geen enkel probleem . Voorgerechten en desserts prima. Chocolademousse was erg smakelijk. Dame Blanche zag er ook goed uit. Ik had een prima kop kofie. Bij de speciale bieren komen ook de bijbehorende glazen. Bediening was bereidwillig en vriendelijk. Er is wel een punt ter verbetering. Voor iedere gang moet je wel zeker een uur wachten en het was er echt niet druk. Wij kwamen om half 7 en na half 9 kwam het hoofdgerecht. Alles bij elkaar wel lekker gegeten in een fijne ambiance.

34. Deze keer wat minder tevreden: ruim anderhalf uur moeten wachten op voorgerecht :-( Wij waren dan wel met een grote groep, maar als alle anderen wel het eten geserveerd krijgen is dat niet fijn om te zien. Geen 'sorry', geen stukje brood oid, geen koffietje na die tijd, daarom deze keer minder tevreden.

35. Heerlijk gegeten, jammer dat het personeel niet vaak naar je toe komt voor drinken. We hebben een kaart voor nagerecht gekregen, maar na 15 minuten nog niemand aan tafel om bestelling op te nemen, ook het drinken was op. We hebben toen maar iemand aangesproken en de rekening gevraagd. Jammer...er stonden wel lekkere nagerechten op de kaart.

36. Eten was heerlijk.
    Ik vindt het erg duur, want je betaald behoorlijk voor een stuk vlees, en dan komt er nog van alles bij.
    Vriendelijk personeel.

37. Marcella

Op maandag avond hadden wij niet verwacht dat het vol zou zitten. Erg gezellig restaurant. Goede service. Toen we aangaven dat we er voor het eerst waren kwam de serveerster langs met een plank rauw vlees om de verschillen uit te leggen. Het was erg goed en lekker vlees. Aan de ene kant zeker wel de prijs waard, maar voor een normaal restaurant toch wat aan de dure kant, vooral als je allerlei bijgerechten of toetjes neemt.

38. Eugene Susanna

Fijne sfeer en super goed personeel.
    Alles werd goed uitgelegt heel professioneel.
    Zeker een aanrader.

39. Always nice service, friendly faces, cosy atmosphere.
    And above all, the best spareribs in the region :)

40. Loes van der Velde

Heerlijk vlees en bijpassende wijn. Goede service en gezellige sfeer.

41. Paula de Haas

Goed gegeten, wel wat verwarring over de glutenvrije maaltijd.

42. Heerlijk eten, goede gastheer en gastvrouw. Prettige sfeer!

44. Mniq

45. Prima gegeten, wat ons betreft, het beste steakhouse uit deze regio. Topwijnen, service en sfeer. Wij gaan heel snel weer.

46. Marianne

We hebben hier in het verleden, toen het nog geen Oakwood was, spareribs gegeten. Vandaag besloten we dat weer eens te gaan doen.
    We bestelden beiden de pittige versie. Deze werden geserveerd en verder niets. Wij dachten dat de frites nog wel zouden komen, maar niets. Ik heb toen iemand gevraagd of er nog frites kwamen, maar er werd gezegd dat er geen frites of iets dergelijks bij geserveerd werden!
    Dit hebben we nog nooit meegemaakt: alleen het vleesgerecht en verder niets!! Als je dan 19,50 voor de spareribs betaalt en dan nog eens 1,50 voor wat frites p.p. moet betalen, ben je in mijn ogen wel zielig bezig.
    Bovendien kon men bij het opnemen van de bestelling ook wel aangeven dat er niet vanzelfsprekend frites bij zitten. Nee, Oakwood, hoe lekker de spareribs ook zijn, ons zie je niet meer, want dit slaat gewoon nergens op.

47. Vanwege een beurs in Veldhoven hier gegeten met 12 personen. Super vriendelijk ontvangen, toen iedereen zat konden we gelijk drankjes bestellen en werd er overheerlijk turks brood neergezet en tortillachips... Warm met kaas ... Heerlijk.
    Toen werd de menukaart heel duidelijk uitgelegd en mocht je toch nog vragen hebben mocht je altijd vragen hoe of wat. En toen kwam het vlees ... En werd het stil !!! En dat is bij ons een heeeel goed teken !!! Iedereen zat namelijk te smullen ... Geen enkele klacht ... Van niemand ... En er zitten viesneuzen bij hoor !!?!!
    Tussendoor kwamen ze ook keurig vragen of iemand nog wat wilde drinken ...
    Oftewel ... Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar !!!
    Had eerst nog wel even twijfel om hier te reserveren door die paar negatieve reacties, maar ben blij dat we toch gereserveerd hebben om het zelf te ondervinden .... Ik begrijp die mensen echt niet !! Het was echt super !!!!

48. Een en al ellende. Om 18:30 gereserveerd en om 22:00 klaar. Toetje (wat al betaald was) maar laten zitten omdat het anders nog later zou worden. Eten was ook niet bijzonder of genoeg.

49. wij zijn met twee gezinnen gezellig gaan tafelen, de ideale
    plaats om rustig te eten terwijl de kinderen spelen in de speelruimte. een top kok ,heel goede en vriendelijke bediening .
    kortom zeker voor herhaling vatbaar

de families van Dun en Cousement uit Beerse in Belgie

50. Ben hier een 2 weken geleden met de familie gaan eten. En het was een flinke tegenvaller! Toen we binnen kwamen werden we niet echt geholpen, en het duurde ook erg lang voordat we ons eerste drankje konden bestellen, en de menukaart kregen. Je kunt hier dus alleen maar van een menu eten en niet a la carte. Toen we een beslissing hadden gemaakt, kwam een bedieningslid het eten opnemen. We hadden een aantal vragen over bepaalde gerechten, hier wist ze dan ook geen antwoord op te geven. Nadat we de bestelling hadden gedaan hadden we nog een rondje drinken besteld, deze drankjes zijn nooit aangekomen. Het wachten op de voorgerechten viel in principe mee. Ik zelf had carpaccio besteld, dit is echt geen aanrader, je krijgt maar 4 plakjes met bijna geen garnering. erg weinig dus. Mijn vriend had een caesar salad besteld, maar kreeg een garnalencocktail, die overigens wel goed smaakte. De rest aan de tafel had soep, deze was niet erg warm. Ook heeft 1 persoon geen voorgerecht gekregen, toen we dit aangaven moesten we nog 10 minuten wachten op 1 kopje soep. We hebben nog brood bij besteld, omdat het voorgerecht niet erg veel was. Nadat het de borden van het voorgerecht werden afgeruimd, hadden we weer een rondje drinken besteld. Deze keer kwam wel alles aan, op een karaf water na. We hebben toen erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten. De bediening bood zijn excuses hier niet voor aan. De tafel achter ons klaagde over de wachttijd, en de dame antwoordde daarop dat de keuken het niet aan kon. omdat er boven een groep zat. Omdat wij erg lang moesten wachten zijn we even gaan rondlopen door het restaurant, en het bleek dat er boven niemand zat. erg apart. Toen we uiteindelijk het hoofdgerecht kregen, hebben ze de mixed grill van 2 personen aan tafel omgedraaid, de ene had doorbakken en de andere rood. Ook raar dat ze niet van te voren vragen wie er doorbakken besteld had. Ook waren de sauzen verkeerd, de spareribs waren verbrand, en we kregen met zijn 6e maar 1 klein bakje friet +salade. De hoofdgerechten waren ook aan de kleine kant. Ik vond het ook erg vreemd dat je een halve maïskolf op je bord kreeg. Op het dessert hebben we niet erg lang hoeven wachten, we waren op dat moment bijna de enige in het restaurant. Ik had sorbet ijs besteld, met daarbij vers fruit. Het ijs lag op het fruit, waardoor het fruit helemaal bevroren was. Ik geloof dat het fruit al lang van te voren gesneden was, want het smaakte allemaal naar elkaar. Verder waren de desserts wel prima. Toen de dame de borden kwam afhalen, starten ze een gesprek over andere gasten in het restaurant. Ze late negatieve reacties op de gasten af, ik vind niet dat je het kunt maken om over andere gasten te praten. Al bij al, het is geen aanrader, althans niet meer voor mij. Je gaat hier weer met honger naar buiten!

51. martin88

Met de familie zijn we hier gaan eten. Leuke, sfeervolle inrichting. De afbeeldingen van koeien kun je op verschillende manieren interpreteren aangezien je dat 'lieve' beest die je aan zit te staren later gewoon gaat opeten.

Het eten was erg smakelijk, netjes geserveerd en de service was vriendelijk. Toch in totaal misschien nog net te weinig bijzonder om er vaker terug te komen.

52. Erg lekker gegeten gisteren. we kwamen binnen en het restaurant was aardig gevuld, goed ontvangen, zelfs jassen aangenomen door de gastheer. we kregen een mooi tafeltje en uitleg over het nieuwe family dinner. leuk voor met de kinderen maar die waren er een keer niet bij:D we kozen voor het driegangen menu. lekkere gerechten, redelijk simpel maar prima prijs/kwaliteit.
    goede service ook, voldoende gevraagd of we wat te drinken wilden en keurig beleefd met humor in de ondertoon.
    kortom een hele goede zaterdagavond voor ons en we komen zeker nog is terug.

1 klein kritiek puntje. er rennen vroeg op de avond nogal wat kinderen door de zaak. Het familydinner zal dus wel werken.

we komen graag een keer terug met of zonder kinderen! ga zo door !

53. Er was voor ons gereserveerd en we kregen een tafel boven.
    We hebben het de hele avond koud gehad, de muziek van beneden reikt niet tot boven. Er waren maar 3 groepjes boven, waardoor het niet sfeervol over kwam zonder muziek.

De bediening begon vlot, het Turks brood was heerlijk!
    Voorgerecht was ook erg lekker, maar toen kwam het hoofdgerecht... Dit was gewoon zonde van het vlees: het was allemaal veel en veel te zout.
    De salade werd vergeten, we waren al bijna uitgegeten en ook werd er geen bordje neergezet voor de afgekloven spareribs, moesten we ook om vragen.
    Het toetje, de sorbets, waren veel te koud. Wij hebben dit niet opgegeten, het fruit leek wel bevroren!

Overigens werd er wel keurig gevraagd hoe de mixed grill gewenst werd (medium of rare). Ook werd er vaak genoeg gevraagd of we nog wat te drinken wilden (zijn ze waarschijnlijk gewend met al dat zout).

Ik kom er nu net hier op de site achter dat ze de sausjes dus apart rekenen. Ik snapte al niet hoe de rekening op dat bedrag uit kon komen!

Maar goed, het eten staat niet in verhouding met de uitstraling en inrichting van het pand. Het eten wordt verpest door het zout, dus we kunnen geen echt oordeel over het vlees geven.

De bediening heeft absoluut meer oog voor elkaar dan de gasten. Wij komen in ieder geval niet meer terug (wij komen ook niet uit Veldhoven).

Jammer, zit volgens ons wel potentie in als er geen verliefde kok (te veel zout) in zou staan...

54. Zeer slechte service, sausjes pas na de frites en het vlees, ze kennen maar een saus denken we, want vorige keer was het eender zo (2009). Vlees wordt zonder info gebakken zoals het hen uit komt (zou het al klaar liggen).
    Dus nu nooit meer terug.

55. Zijn er met vrienden wezen eten. Eten was goed en de bediening was goed en vriendelijk. Komen zeker nog een keer terug.

56. Het eten was zeer matig, de rekening echter "stevig". Prijs-kwaliteit klopt echt niets van. Bediening heeft veel plezier met elkaar maar helaas weinig interesse in de gasten. Jammer!

Voor ons was het eens maar nooit meer.

57. Vonneke

Begin Juni wezen eten met collega's. In 1 woord slecht! Champignonsoep was net een kop zeewater, zo zout. Koolsalade smaakte naar zweetvoeten. Open tot 23.00 uur konden om 22.30 uur al geen drank meer na bestellen. Personeel is 1 brok chagerijnig volk. Prijs en kwaliteit staan lijnrecht tegenover elkaar!

Voor ons de 1e en meteen laatste keer geweest.

58. Vorige week gegeten, heerlijk en super ontvangen door de bediening, al snel kregen we onze drankjes! Prijs/kwaliteit is gewoon super. Alles was goed gebakken zoals wij het wilde hebben en alles was goed op smaak! Bediening was allert en super vriendelijk!

Wij gaan zeker nog eens terug!

59. Bart van Berkel

Nog nooit zo slecht gegeten. Tafels plakken. Zo ook de kaart. T-bone 38,- waanzinnig slecht gebakken en van hele slechte kwaliteit. Er werd niet eens gevraagd hoe die gebakken moest worden. Ik vroeg advies voor de saus. De serveerster zei: het is maar een simpel sausje? Aioli komt volgens mij regelrecht uit het potje.

60. Hier komen we niet meer terug. Prijs kwaliteit is om te beginnen al echt slecht! Je betaalt veel te veel voor de slechte kwaliteit van het eten. Wij hadden spare ribs bij de mixed grill die ik niet naar binnen kon krijgen omdat ze zo pittig waren. Ze zouden het door geven... uh, ja fijn, maar daar had ik dus niets aan.

Toen we de rekening kregen stond de saus er (duur!) apart op vermeld terwijl ons bij de bestelling door de serveerster werd gevraagd welke saus we bij ons gerecht wilden. We hadden er zelf niet om gevraagd maar gingen er van uit dat je dus mocht kiezen uit een sausje erbij. Dom, want we hebben er ondanks onze klacht duur voor moeten betalen.

Maar er zijn genoeg goede restaurants in Veldhoven dus wij zullen het niemand aanraden om hier heen te gaan.

61. Ben hier met een aantal collega's geweest, erg goed van eten en bediening was erg vriendelijk. Minpuntje is dat je het vaste menu niet met iets anders van de kaart kunt combineren, jammer.

Wel erg goed van eten en zeer betaalbaar.

62. Wij eten altijd heerlijk bij Steak & Zo. Vooral de biefstuk wordt altijd zo perfect gebakken! Heerlijk! Het is een gezellig restaurant en de bediening is altijd erg aangenaam.

63. Handig dat je voor de deur gratis kunt parkeren! Ideaal. De locatie is mooi, ze hebben een leuk, gezellig terras en binnen is het ook goed ingericht.

Als voorgerecht had ik een mozarella taartje, het was een grote portie. Op zich wel lekker, maar wel een tikkeltje te zout.

Als hoofdgerecht had ik de zalm. Deze vond ik persoonlijk wel wat droog en niet bijzonder. De sfeer en de service maken wel veel goed.

64. Ik ben hier zaterdag met carnaval geweest met mijn man.

Het eten was heerlijk en de bediening top! Het was heel erg druk en de twee meiden hebben ons heel vriendelijk bediend.

Het eten is meer dan genoeg, dus wij zijn met een tevreden gevoel gegaan en komen zeker nog een keertje terug.

65. Simone dekkers

Wij gaan hier regelmatig eten met onze drie kids. Eten is prima, sfeer en bediening ook. Bovendien fijne speelruimte voor de kinderen! Bediening is juist erg goed en vriendelijk!

66. We waren de eersten, een beetje vroeg maar het was gewoon open. Leek wel of we blij mochten zijn dat we binnen mochten.

Niet gastvrij, slechte service. We waren de enige eters en ze presteerden het om de verkeerde saus bij de biefstuk te serveren en om een drankje te vergeten. Inderdaad meer interesse voor de omgeving. Eten was lekker verder. Service een drama.

67. Vandaag, 2e kerstdag 2010, voor het eerst gegeten bij Steaks & Zo. We waren met z'n vijven. M'n vrouw en ik bestelden de kipvleugeltjes als voorgerecht, de hertenbiefstuk als hoofdgerecht en de mango-mousse als nagerecht. Wijntje er bij natuurlijk. 1 van de kinderen bestelde spareribs (volwassen portie :-)), de andere twee elk een ruime portie vissticks en kinderijs na.

De vlotte bediening zorgde er voor dat er snel voor elk iets te drinken stond en dat we vast konden genieten van turks-knoflookbrood. Erg lekker.

Voor we er erg in hadden werden de kippevleugeltjes opgediend. We hebben ons die goed laten smaken. De kippevleugeltjes waren zonder kerrie klaar gemaakt wat de smaak van het vlees natuurlijk alleen maar goed doet.

Na het voorgerecht en het bijvullen van de glazen werden de hoofdgerechten netjes en correct opgediend. De vissticks kunnen we kort over zijn: Gewoon wat je er van kan verwachten. De friet lekker vers en... (volgens ons) zonder zout! Kijk, dat is dus gewoon slim. Want ik vind friet vaak te zout, de kinderen vaak te flauw. Dan beter zo, kun je er precies zoveel op doen als je zelf lekker vindt.

De spareribs waren niet kinderachtig. Een flink bord vol, voor de vorm geserveerd met friet en salade. De salade hoeft van onze Dylan niet, de friet heeft 'ie voor de vorm een beetje aangeraakt. Hij was zat en voldaan van de heerlijke spareribs.

Dan de hertenbiefstuk met port-saus. Wij vonden hem heerlijk. Nog lekker een beetje rood van binnen, lekker bruin rondom en goed van smaak. Ook de saus was zeer lekker. Uiteraard hebben we van de friet gegeten en van de salade ook.

Het nagerecht werd vlot genoeg en correct opgediend. De kinderijsjes waren leuk verpakt in pinguïn poppetjes. De mango mousse in een glas. Deze laatste was lekker luchtig fris en zeker niet overzoet, zoals je vaak treft bij mousse.

Kortom, wat ons betreft zeer zeker een aanrader en we komen echt zeker weer. We wisten dat je er prima op het terras kunt zitten maar nu weten we ook dat je er goed kunt eten tegen een eerlijke prijs.

68. Prijs kwaliteit klopt niet. Veel te duur voor eten dat wel redelijk lekker is. Ook de ober had minstens zoveel interesse in de omgeving als zijn klanten.

69. Marieke

Wij hebben daar vorige week gegeten.

Tafeltje uitgekozen, veel te lang op de bediening moeten wachten voordat ze kwamen vragen of we wat te drinken wilden. Terwijl er welgeteld, nog 2 andere tafeltjes vol zaten.

Na het eerste drankje 20 minuten droog gestaan (terwijl het 30 graden was).

Ons hoofdgerecht hadden we al op, toen de friet kwam (waar we ook twee keer om hebben moeten vragen).

Eten was op zich prima, maar we kregen een rekening van 75 euro (hoofdgerecht en toetje) en dat was absoluut geen 75 euro waard!

De rekening gepind, gaat die gast er gelijk vandoor. Niet eens bedankt, of tot ziens, prettige avond of wat dan ook.... weg was ie. Wij gaan er zeker niet meer naartoe!

70. Gisteren hier heerlijk gegeten. We kozen voor het driegangen keuzemenu waarbij je voor 25 euro drie lekkere gerechten krijgt, mooie porties en vooral erg lekker. Bediening was goed en, wat wij vooral belangrijk vinden: de tijd tussen de gerechten ook. Wij gaan hier zeker nog eens terug!

71. Bij binnenkomst zijn wij netjes ontvangen en kregen een leuk tafeltje toegewezen.

Eerste indruk is goed! Leuke/mooie zaak, gezellige muziek, spontane bediening (heel belangrijk) en natuurlijk ook heel belangrijk, het eten was heerlijk!

Niks te klagen, onze avond was perfect.

We komen zeker nog een keertje terug!

72. Jay 434 punten

Vooraf heb ik een mailtje met bevestiging gestuurd en daarbij als voorwaarde aangegeven dat mijn vrouw haar steak bleu wil. Voor de liefhebbers: bleu is aan beide kanten 1mm aangebraden/gegrilld en wat er tussenzit mag koud zijn.

De reactie was "OK, geen probleem, bevestiging staat."

Wij om 19:30 op vrijdagavond aangekomen; leuke inrichting, volle bak en wij naar boven toe. En nu komt het.

Wij zitten daar met - ik heb geteld - 60 gasten en er lopen twee meisjes rond; druk druk. Beetje weinig personeel, maar goed, na 10 minuten hadden we de kaart en onze eerste drankjes. De bestelling was simpel: 1 steak - 250 gram - bleu en 1 steak - 300gram - rood. "Weet je wat bleu is?" "Ja, dat weet ik". En weg was het meisje om binnen korte tijd terug te keren met onze steaks netjes opgemaakt. De bleu steak was perfect: een dode koe op je bord.

Maar mijn rode was ten eerste zuur van smaak en ten tweede.
    Behoorlijk doorbakken. Zuur van smaak? Ja, dat heb ik nog nooit meegemaakt. De steak dus terug. En ik zit dan te kijken naar mijn vrouw die langzaamaan haar steak opeet.

In de tussentijd lopen de meisjes druk-druk rond. Na 5 minuten komt mijn steak er aan met de excuses van de zaak. He? Een ander model en zo te zien een stuk groter. Maar goed, even aansnijden en proeven. En nee, hij is bleu. Daar hou ik niet van. En weer naar een meisje toe "Zal ik zelf maar even naar de kok toe gaan?". "Nee dat hoeft niet". Ik weer wachten en aan de friet zitten. Inmiddels is mijn vrouw klaar met haar 250 grams steak. En ja hoor, na weer vijf minuten wachten komt de steak er weer aan. Ze hebben mijn kruidenbotertje eraf gegooid en opnieuw aangegrilld.

En nu was ie wel goed. Hoe kan dat nou? Waarom niet in 1 keer? Nu zat ik alleen te eten en mijn vrouw zat met haar handen over elkaar heen. Jammer.

Ah, lekker een toetje. Appeltaartje met caramelsaus en wat ijs erbij. Waar is de caramelsaus? "Die zat in het appeltaartje" "Aha, jaja".

We hoefden onze drankjes niet te betalen, dat dan weer wel. Maar ja, daar maak je je avond niet beter van. Kortom, ik weet niet of ik nog een keer terug ga.

1,7
  73. Het was helemaal niks. De bediening was slecht, de mixed grill was echt ontzettend weinig en het was niet eens heel bijzonder.

We hebben bij thuiskomst een zak chips opengetrokken - dat zou toch niet moeten als je net uit eten bent geweest.

Jammer!

74. Leuke inrichting, lekker druk en leuke bediening. Het eten zo, zo. Niet speciaal en weinig smaak. Steak niet goed gebakken, te droog. Het is er gezellig maar ik denk niet dat ik hier snel weer een keer zou gaan eten. Borden niet echt leuk opgemaakt.

75. In tijden niet zo lekker gegeten. Een echte aanrader. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, aardige bediening en leuke ambiance.

Tot slot kregen we ook nog een kortingsbon voor een volgende keer!

76. Gegeten op een zaterdagavond om 19.30. Het ontvangst was prima, bediening was goed en zeer vriendelijk. Het was gezellig druk. Het pand is vanbinnen leuk ingericht en je kunt mooi de keuken in kijken door de glazen wand.

Het eten was prima! We begonnen met tomatensoep, er zaten netjes 2 stukjes brood bij. Portie was goed van formaat. We bestelden er nog turks brood bij, lekker knapperig gebakken brood in olijfolie met een fris sausje.

De tijd tussen de gerechten was prima, niet te kort en niet te lang. Mijn man had gegrilde ossehaas en ik had de tonijnsteak. Allebei voortreffelijk gegrild, niet te vet en niet te droog. Een lekker sausje erbij en frietjes. Geen reuze porties maar dat verwacht ik ook niet als ik uit eten ga, als ik me helemaal vol wil eten dan ga ik naar een wokrestaurant ofzo. Prijs was ok. Niet echt goedkoop maar ook niet superduur.

Uiteindelijk een leuke avond gehad en lekker gegeten, wij gaan zeker nog eens terug.

77. Bij binnenkomst maakt het een drukke, beetje rommelige sfeer.

Moet wel zeggen dat het een zaterdagavond was.

Lang moeten wachten op het eten en tussen de gangen door(mijn vrouw vind dat fijn). Ik bestelde een mixed grill. Dan verwacht ik een goed bord met vlees. Dit viel wat tegen, het was aan de karige kant. Ik moet zeggen dat ik een grote eter ben, maar het was de kleinste portie die ik gehad heb als ik ergens een mixed grill bestelde.

Smaak oke, maar niet meer dan dat, niet heel warm.

Kortom de volgende keer maar weer eens ergens anders heen.