New Happy Wok Plus in Veldhoven

1276199559 68
1318981945 81
1440198703 47
1468720294 60

1. Heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk. Het is zeker een aanrader om te gaan eten.

2. sonja dusarduijn

Prima wok, vriendelijke mensen en lekker eten. De zaal is wat groot misschien, maar verder alleen maar lovend over dit restaurant. Is een aanrader.

3. Goed eten, gezellig sfeer, vriendelijk service! Aanrader.

4. Hier met vrienden gegeten met een Groupon voucher. Erg vriendelijke bediening en alcoholische drankjes voor spotprijzen. Frisdrank was inclusief. Lekkere sushi en zalm etc.als koud voorgerecht. Diverse soorten warme voorgerechten en soep. De keuze warme gerechten niet heel groot maar wel lekker vooral mihoen sate en spareribs. Grote keuze vlees vis garnalen en groenten voor de bakplaat of wok. Deze mensen verdienen uw bezoek niet super de luxe misschien maar wel prima wokgerechten met diverse sausen.

5. We hebben voor de zoveelste keer heerlijk gegeten. Zijn in voor een grapje en vriendelijk personeel. Het is voor herhaling vatbaar.

6. hans den uijl

Met kinderen en kleinkinderen wezen eten, 10 man in totaal, nieuwsgierig naar wat de nieuwe eigenaar te bieden had en de enthousiaste mondelinge reacties van kennissen. Het was er niet druk. Erg jammer, want deze zaak en deze mensen verdienen beter.

Erg vriendelijke ontvangst, top eten en bediening, zeer ruime en luxe keuze, alles vers. Met andere woorden, dit restaurant is een aanrader en nog betaal baar ook alles keurig en schoon.

We komen net als bij de vorige eigenaar weer regelmatig eten

7. M. Jansen

Waardeloos.. Smakeloos.. Onhygiënisch.. Weinig keus en er stond nergens wat voor vlees er in de bakken zat. Wat er in de bakken zat was niet gekoeld en lag er al een langere tijd gezien de korst op de saté saus! Mijn man bestelde tempura garnalen en kreeg een homp vette zooi op een bord waar je nog geen garnaal in herkende.. bah! Nee geen restaurant waar wij nog een tweede keer zullen gaan eten..

8. Dertien Personen

Zwaar tegengevallen. Discussies over 'bij elkaar zitten', terwijl het restaurant nog niet voor 25% gevuld was die avond. Onvriendelijk personeel. Te weinig personeel bij de wok/bakplaat. Eten wordt niet of niet tijdig aangevuld. Er staat niet overal aangegeven wat er in de bakken met eten zit. Dit was ons eerste en meteen het laatste bezoek. Had ik de recensies vooraf maar gelezen...

9. steffie arts

Verschrikkelijk! Bij binnenkomt begon het al. Na een discussie mochten we wel met zn vieren aan een tafel zitten. Eten was erg slecht... bijna geen keus. Geen bordjes erbij. Niemand wist wat wat was. Het inbegrepen frisdrank was aangelengd met water. Het ijs was compleet gesmolten. Onvriendelijk. 5 x gevraagd of ze muziek konden afspelen om de dooie boel te verminderen maar ook dat was teveel gevraagd. Vers fruit? Echt niet, alles uit blik! Kan iedereen proeven en zien. Boontjes ook uit blik. Voor wok maar twee soorten vlees. Ga hier alstublieft niet eten. Eigenaar zou hier iets aan moeten doen! En Niet pas halverwege augustus. Leest hij deze reviews niet?

10. Via Groupon geboekt! Maar eigenaar maakte al ruzie bij binnenkomst. Kwamen met twee gezinnen maar moesten apart gaan zitten! Optie om kinderen aan 1 tafel te zetten was er niet!!! Eten was slecht, slecht bijgevuld. Alles wat koud hoort te zijn, lag niet koud of niet koud genoeg en de groente was verre van vers! Lang wachten bij maar 1 wok en maar 1 bakplaat en personeel was niet aardig! Inclusief drinken geboekt, maar denk maar niet dat ze uit zichzelf naar ons kwamen voor drinken!!!! In 1 woord....Slecht.

11. Slecht! Geen keuze en onhygiënisch en erg ongezellig.

12. Meest walgelijke restaurant ooit. Uitgestorven tent, bedorven groente, en vlees gewikkeld in folie.

13. Nog nooit meegemaakt dat personeel al schreeuwend ruzie maakt met hun klanten, terwijl de klachten van deze klanten zeer valide waren en met enige flexibiliteit oplosbaar waren. Je haalt geen gezin uit elkaar om aan twee verschillende tafels te laten zitten omdat de tafelschikking heilig was volgens de eigenaar. Een kind moest alleen aan tafel zitten terwijl de rest van het gezin aan een vierpersoons tafel moest plaatsnemen. Eigenaar lijkt niet in de gaten te hebben dat klanten een volgende keer ergens anders gaan eten. Ook al hadden deze klanten een Groupon bon dan nog mag je service en kwaliteit verwachten.

Belabberd dus. Lange wachttijden bij de wok en bakplaat. Sommige ingrediënten zagen er niet fris uit.

Ons advies; Mijden dit restaurant.

14. Laurens

Rommel, één woord om dit restaurant samen te vatten. Als ik om een rauwe biefstuk vraag, krijg ik een doorgekookte. Als ik bij de plaat sta en zeg dat mijn biefstuk al gaar is blijft de kok hem doorkoken. Het eten wordt slecht bijgevuld. Op het begin heb ik twee stukjes sushi gepakt en daarna heb ik geen sushi meer gezien. Gerechten die al voorgekookt zijn, zijn koud.

Stonden lange wachtrijen omdat er maar 1 kok was voor zowel de wok als de grill plaat. Er was een tweede de eerste 5 minuten, maar die was om 5 uur weg en tot 7 uur heb ik hem niet terug gezien. Tot slot vond ik het eten ook gewoon niet lekker.

Raad jullie aan om ergens anders te gaan eten.

15. Lekker gegeten. Simpel eten en niet teveel poespas, maar prima te doen. Niets te klagen.

16. Zeer slechte ervaring gehad bij New Happy Wok Plus. Het zou net verbouwd moeten zijn maar het ziet er allemaal erg eenvoudig en armoedig uit.

Het eten was niet lekker. Zeer slechte kwaliteit en van het meeste kreeg je het gevoel dat het er al dagen lagen. Zelfs de spekjes voor de chocoladefondue waren taai.

Het enige pluspunt was de gastvrouw die erg vriendelijk was.

Qua prijs is deze wok wel wat goedkoper dan andere in de omgeving maar ik geef liever iets meer uit voor betere kwaliteit. Ik kom hier niet meer terug.

1,3
  17. Onze ervaring van nu is helaas enorm tegen gevallen. Er zit een nieuwe eigenaar in deze wok (het heet nu ook new happy wok plus) en het is zo enorm tegen gevallen dat we er flink van balen. We waren met een gezelschap van 6 personen, en hierbij waren ook kinderen aanwezig. Het eten was behoorlijk aan de koude kant, de voorgerechten waren er maar zeer beperkt aanwezig. En het werd niet altijd bij gevuld. Het bakken was jammer genoeg met een enorme wachtrij, omdat ze maar 1 kok hadden die op en de bakplaat en de wok moest werken. Vervolgens waren ze niet bepaald kindvriendelijk... en als je dan dit alles ook nog eens op een normale manier wilt bespreken, word je afgeblaft.

Spijtig genoeg zijn de vorige eigenaren gestopt, maar wij bevelen deze wok op de provinciale weg in Veldhoven dan ook zeker niet meer aan bij anderen.

18. Vandaag gaan eten bij New Happy Wok. Sinds begin dit jaar een nieuwe eigenaar, en werkelijk een aanrader voor iedereen, die in een gemoedelijke en fijne warme ambiance wil eten. De nieuwe eigenaar doet er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken, en alles is lekker en vers en goed bereid.

19. c.kortooms

Bij ons slecht gevallen. Op 12/4 geweest met 10 man. Vrouw krijgt glas wijn over haar kleren door bediening en wij moeten het zelf maar uitzoeken (en zelf stomerij betalen). Vrouw moet naar huis met mijn zoon, half uur weg!! Totaal geen compensatie. Was eten met drank. Mijn gasten hebben op 2.5 uur 3 drankjes gehad!! Voor ons totaal niet voor herhaling vatbaar.

20. Niet goed aanvullen, twee soorten vlees in een bak. Ze zeggen dat er ander vlees tussen zit maar niet wat voor vlees. Is niet meer wat het geweest is.

21. We hadden een grouponbon, en konden alleen nog om 20u komen, terwijl er maar een paar tafels bezet waren toen we kwamen. Vriendelijke ontvangst, we mochten 2,5 eten vertelde ze. Echter om 21u werd alles opgeruimd. Degene die nog wat wilde had pech. Er was weinig keus, er werd bijna niets aangevuld. Lege bakken en waar nog wat in zat, was wat ingedroogd, of zoals vis en vlees, dreef in de vis/vleessappen. Drinken was goed. Veel in flesjes. Geen achtergrond muziekje, en omdat het rustig was een doodse boel. Nu hadden wij grouponbonnen, dus de prijs viel mee, maar voor het algeheel was het nog te duur.

22. Geen ontvangst.. telefonisch was t vol maar de tent was nog niet half vol.. lauw drinken, lege etensbakken en waar al iets inzat was lauw.. bakplaat was redelijk maar voor het wokken weinig keuze. Al met al, weinig keuze, geen uitstraling, te weinig en (sommige) onvriendelijk personeel. Eenmalig en zeker geen aanrader.

23. Geen ontvangst.. Eten word niet aangevuld. Als de onvriendelijke 'gastvrouw' vraagt of het lekker is en je zegt dat t tegen valt en t niet aangevuld werd waardoor er veel lege bakken zijn zegt ze dat je dan maar eerder moet komen als 19.30 .. nee voor ons nooit meer!!

24. A. Smith

Erg vriendelijk personeel en smakelijk eten. De jus d'orange is versgeperst, helemaal top! Het buffet werd helaas niet vaak bijgevuld, maar bij de grill en wok ging het snel en het was erg lekker. Een aanrader voor een goede prijs.

25. jolanda

1 punt
  26. We gaan regelmatig uit eten bij New Happy Wok Veldhoven. Het eten is er erg lekker en goed, en het drinken ook. De bediening is uitstekend. Het hele team is heel gastvrij en vriendelijk. Wij komen er graag.

27. Van de week gegeten bij happy wok! Wij kunnen er helaas niet heel veel goeds van zeggen. Eten was koud op het warmhoudbuffet en werd slecht bijgevuld. De wok en grill was wel te doen! Goedkoop drinken wordt er geserveerd zonder prik.

De service was wel goed, vriendelijk personeel. De sfeer is ook niet echt aanwezig! Teveel nepbloemen in de zaak en de muziek is ook erg eentonig om aan te horen. Bij de kassa is het ook een rommeltje!

Qua kwaliteit is het voor ons dus niet goed en de prijs te hoog! Wij gaan hier niet meer naartoe!!

28. Je kunt nog rustiger eten in een voetbal supporters vak dan bij Happy Wok. Typisch een restaurant wat voornamelijk bestaat uit herrieschoppers en lui die zich graag lam zuipen. Weglopen is ook niet eenvoudig, je plakt aan de vloer...

29. Loes Roovers

30. Wij gaan sinds wij in Veldhoven wonen (nu 3 jaar) regelmatig naar Happy new wok, wij vinden het eten heerlijk en de gastvrijheid geweldig! De gastvrouw zorgt voor een gezellige avond en is doordat wij regelmatig komen, gek op onze dochter van 6 jaar en andersom!

Als wij gaan wokken is er maar 1 wok voor ons: Happy New Wok, TOP!!

31. Vrijdagavond 25-07-2014 na bijna een jaar hier weer met twee personen gegeten (komen voor een weekendje in Veldhoven). Het was weer voortreffelijk, de keuzes voor de bakplaat en de wok en niet te vergeten het warme buffet en het nagerecht.
    De bakken met verse vlees en vis en groente werden steeds bijgevuld. Ook het drinken werd zonder te vragen steeds aangevuld! De koks en de bediening doen er alles aan om de klant naar zijn zin te maken.
    Ik raad iedereen aan om bij dit wok restaurant langs te gaan. Als we weer in de buurt zijn zullen wij het restaurant niet overslaan.

32. Heerlijk gegeten, ruime keuze in vissoorten en lekkere verse groenten. De vleeseters genoten van de lamskarbonades! De bediening was als altijd ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

33. Onoverzichtelijk en weinig sfeervol. Voor de all in prijs kun je bij meer wok restaurants terecht maar deze is het meest tegen gevallen qua bediening en eten.

34. Vrijdagavond 16-08-2013 hier gegeten met twee personen, het was erg rustig waarschijnlijk door de vakantie. Het kwam ons en de andere gasten te goede want wat je voor de grillplaat of de wok bracht gaf je aan de kok af, die als het klaar was aan je tafel bracht.
    De bakken werden constant bijgevuld, de bediening kwam om de haverklap langs of je wat drinken wil (ook inclusief).
    Het eten was van goede kwaliteit en de toetjes oké.
    Je kan onbeperkt eten en drinken voor weinig geld en komt er voldaan uit.
    Deze wok is een aanrader voor iedereen, kwaliteit en goede service!
    Als we hier nog eens een keer in de buurt zijn, komen wij terug.

35. Gisteren hier gegeten met twee personen. Het buffet was goed, werd redelijk bijgevuld en de koks achter de wok en de grillplaat hadden het hartstikke druk, maar deden het heel goed. Er was duidelijk veeeeel te weinig personeel. Er was geen personeel genoeg om drankjes te bestellen. Ook sprak het personeel heel slecht Nederlands. Het eten was verder goed. Maar toen ik af ging rekenen, zag ik achter de bar een enorme puinhoop. Alle lege flessen werden gewoon op de grond gegooid. De hele bar stond vol met vieze glazen en er stond een grote kar met vieze borden. Dus ook hier, te weinig personeel. Voor mij geen herhaling!!!!

36. Wij zijn van de week met 8 personen komen wokken. Het was erg lekker en de service was erg aardig. De kinderen hoefden niet alleen aan tafel te blijven zitten en konden gewoon in een hoekje spelen. Het eten was vers en het bereiden duurde niet lang. De prijs was erg betaalbaar , zeker met een aanbieding !
    Wij komen gauw weer !

37. Deze tent is echt slecht op alle fronten. Wij waren er om half zeven en alles was op. Werd niet aangevuld, alle producten ook al drank komt van bekende Duitse supermarkt. Nooit meer dus

38. Eenvoudig maar lekker. Entourage is inderdaad niet helemaal ieders smaak, maar de stoelen zaten lekker en het eten was erg goed en daar draait het om toch? De buffethoek ziet er inderdaad niet erg groot uit, maar het zijn kleine bakken die prima bijgevuld worden dus je hebt behoorlijk veel keuze. Vooraf sushi's, soepen, salades, koude gerookte vis, warme hapjes van het buffet en dan kun je iets laten wokken of bakken of van het warme buffet eten. Vers fruit en ijs toe, met allerlei garnering. En ook echt lekkere dingen: gerookte zalm, kikkerbilletjes, ossehaas, lamskoteletjes, kangaroevlees, zalm, garnalen. Helemaal niks mis mee. Bediening vraagt uit zichtzelf of je nog wat te drinken wil, ook als je all inclusive hebt, goede service. Wij hebben heerlijk gegeten. Soms druk bij de wok en de bakplaat, maar 10 minuten later staat er vaak niemand meer en ben je zo aan de beurt. Het belangrijkste was voor ons het eten en dat was lekker en van prima kwaliteit. De sauzen van de wok zijn trouwens veel lekkerder en aparter dan bij andere woks en veel meer keuze. En heet is hier ook echt heet! Heerlijk.

39. Wij komen regelmatig in Veldhoven voor een weekendje weg. Dit is de tweede keer dat wij hier gegeten hebben. Het was weer heerlijk! Veel variatie en bijzonder eten, zoals kangoeroevlees en kikkerbillen.
    Zeker als je kinderen hebt is dit restaurant erg leuk. Er is voldoende gedacht aan hun voorkeur voor eten. Er is een speelhoek (met tv). Onze zoon heeft zich er prima vermaakt.
    De service en gastvrijheid zijn eveneens zeer goed!
    Als wij weer eens naar Veldhoven gaan dan komen we hier zeker weer terug!

40. Gezellig restaurant en het eten vind ik altijd heerlijk. Veel afwisseling. Ik zou alleen niet op zondag komen,dan is het veels te druk en het eten een stuk minder goed dan op de zaterdag!

41. van bronswijk

Niets dan lof, eten er dan ook altijd als er iets te vieren valt, en ook als wij niets te vieren hebben. Het is beslist een aan rader, eten goed, het personeel heel vriendelijk en de koks werken snel en schoon.
    Tot gauw weer.
    Tevreden familie van Bronswijk, Eindhoven.

42. Ik vind het altijd gezellig bij 'de wok'. Wij komen er al jaren. Het eten is lekker, er is ook veel groente en vegetarisch eten. Je kunt nogal veel eten en betaald niet veel. Echt aan te raden! Vooral de bediening is heel erg aardig, complimenten. Ik zou wel nog eens lekkere toetjes willen i.p.v. altijd dat fabrieksijs.

43. wilhelmien kluitmans

Veel plezier en gastvrijheid, een geweldige avond gehad, met heel veel plezier.
    Een goede service.

Tot de volgende keer.

44. Donderdag 10 Mrt. met kinderen en kleinkinderen gegeten. Zoals altijd was het weer erg lekker en op donderdagavond erg rustig. Je kunt lekker bijkletsen en elkaar verstaan. De kleinkinderen gaan alles zelf doen, vooral de ijsjes maken. De bediening is optimaal en erg vriendelijk.
    I.v.m. mijn verjaardag, kaarsjes en een mooie ring kado. De gratis foto met lijstje is altijd een mooie herinnering. Dank u wel en tot de volgende keer. Fam. Van Oosterhout.

45. Lekker eten, vriendelijke mensen. We hebben daar nog niet gegeten in het restaurant, we halen altijd alles op. Dan moet je wel lang wachten maar het is wel de moeite waard. We krijgen dan een drankje van het huis, top...

46. Wij zijn fervente wokliefhebbers en hebben dus bij diverse wok restaurants gegeten. Hoewel de entourage niet echt luxe is wordt dit op grandioze wijze gecompenseerd door de kwaliteit van het eten, de gastvrijheid en de gezelligheid.

Ik heb nog nooit zo'n persoonlijke benadering gehad in een 'Chinees' restaurant als bij dit, echt geweldig.

De bereiding van het voedsel is zeer fenomenaal. De keuze van de diverse gerechten en de presentatie ervan kan echter beter.

Al met al een echte aanrader..!

47. Een vriendelijk ontvangst, ondanks dat we wat vroeg (rond zessen) binnenkwamen. De spullen werden op dat moment wel al klaargezet, met enkele minuten konden we al eten, dus alles lekker vers.

Goede sushi (soms uitgedroogde rijst en amper vis erop, hier absoluut niet het geval); prima keuze aan ingrediënten voor de wok; nog grotere keuze voor de Japanse bakplaat.

Muziek niet mijn smaak (Nederlandse hits), maar stond zeker niet te hard, gelukkig.

Al met al prima en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.

48. Vandaag mijn verjaardag gevierd, het was buitengewoon gezellig, na afloop kreeg ik een foto als kado.

Echt lekker eten, bediening was super.

Ik zal hier echt vaker moeten komen.

49. Niet helemaal tevreden. Bediening was vriendelijk maar liet lang op zich wachten. Rond kwart voor 6/6 uur kwamen wij eten maar niet alles was goed voorbereid en er stond nog geen kok achter het wokgedeelte, terwijl mij dit toch wel een heel gewone tijd lijkt om te gaan eten. Daarbij werden we niet ontvangen bij binnenkomst maar moesten we zelf maar ergens gaan zitten en het liet een kwartier op zich wachten tot er eens personeel kwam om je het eerste drankje te geven. Eten wel van goede kwaliteit en verzorgd. Genoeg keus.

50. Dit is een eetschuur!

Dus als je heel veel wilt eten in een ongezellige ambiance, dan kun je hier terecht.

Het eten is zeker niet slecht, maar de sfeer wel.

51. hanneke barbier

Wij hadden het weer goed bij de wok.
    Ook de verjaardag van mijn man gevierd, nu het was gewoon te gek.
    Onze gast vrouw was bijzonder lief.
    Voor ons en het eten niks op aan te merken. Lekker!
    En wij zijn echt wel wat gewend wat dat aangaat!
    Ik vind een foutje niet erg .
    Ze herstelt het dan meteen, dus wij zijn wel tevreden gasten!

52. Zondagavond met 5 personen naar New Happy Wok geweest.

Helaas is dit restaurant ons heel erg tegengevallen.

Ontzettend rumoerig, (je kunt elkaar nauwelijks verstaan), veel te harde muziek (Frans Bauer). Wij hebben ( door de lange wachtrijen bij de 2 koks) niet samen aan tafel gezeten. Het eten in de bakken is koud, er is niet zoveel keus. Ons werd niet gevraagd of het gesmaakt heeft, dus bij deze...

Kortom, nooit meer!

53. Marie-Claire

Dit weekend was ik naar New Happy Wok geweest.

Ik vond het eten maar matig. Toen wij binnenkwamen was het warm buffet helemaal koud. En veel dingen waren op. Normaal gesproken zou ik dat begrijpen wanneer het druk was, maar de drukte viel behoorlijk mee.

Ook viel het mij tegen dat de gastvrouw de hele tijd de verkeerde bestellingen opnam. Zo had ik een rode wijn besteld, kreeg ik een rosé aangeboden. Er waren twee bedienden, die deden hun werk uitstekend. Jammer van de gastvrouw.

Het gebrekkig nederlands heeft het ons niet gemakkelijk gemaakt. Ook vond ik het niet zo leuk dat de muziek zo hard aan stond. Ik kon mijn partner aan de overkant niet eens verstaan! Wanneer ik aan de gastvrouw vroeg of de muziek iets lager kon, zei ze ja. Maar ik heb er verder niks aan gehoord.
    Wanneer ik het aan een bediende vroeg. Werd het wel onmiddelijk lager gezet.

Ik denk dat er een betere gastvrouw moet zijn.

54. Ook ik vond het er èrg leuk, heel erg lekker gegeten, uitmuntend, de koks achter de kookplaat draaien iets heel lekkers in elkaar met de door jou zelf uitgekozen ingrediënten, je mag zo vaak je bord laten vullen als je wilt voor dezelfde prijs. Ik was hier wel met een hele groep, en toegegeven, de ambiance was slecht.

55. eten niet veel bijzonders, lawaaierig en onpersoonlijk.
    ook aankleding van de zaak is niet echt geweldig

56. annie van kemenade

het is geweldig het eten is er heerlijk je komt er niks tekort de bediening is uitstekend goede kwalitijd vlees en arsortimente kindvriendelijk heel belangrijk