Las Salinas in Veldhoven

1314819392 82
1365520222 75
1378195430 76
1397208241 76

1. Na 1,5 uur wachten! En na Uiteindelijk nagevraagd te hebben, eindelijk eten! “ Het was druk”, geen excuus niets! Eens maar nooit weer!

2. Wij zagen de negatieve reviews pas nadat we er gingen eten, en zijn daardoor extra positief verrast. Het is een tent die binnen ruimer is dan buiten doet vermoeden. De tafels zitten wat krap op elkaar maar dit was niet vervelend. Het duurde lang voor we geholpen werden, maar de bediening was netjes en oogde 'in control'.

Het eten was de grote verrassing. Wij kozen het standaard tapas menu, 5 hapjes voor € 18,50 (x2). Het vlees was op zich niet bijzonder, maar de marinades en sauzen heerlijk. De spare ribs waren erg goed. Ook de patatas bravas en vooral de geitenkaas met honing waren een genot. Wat bijzonder was, is dat de smaken in balans waren. De pittige maaltijden zijn niet té pittig, en de zoete hapjes zijn niet te zoet.

Nu we de tapas geproefd hebben wat we een aanrader vinden, gaan we zeker nog een keer terug voor een gewoon hoofdgerecht.

3. Lekker gegeten voor een leuke prijs, niks tekort gekomen.

4. Met 10 collega's avondje uit eten geweest. Gezellige sfeer. Alle moeite werd gedaan voor ons. Lekkere afwisselende tapas

5. Zo jammer, het is tegenwoordig echt bar en boos zo slecht en de prijzen vliegen de pan uit niet meer normaal. Heel erg jammer, eten zeer slecht en o zo duur voor wat je krijgt.

2,1
  6. Rijkers

Komen al jaren met het gezin bij Las Salinas. Tapas waren altijd prima. Daarom durfden we het ook aan om met 12 personen daar te trakteren op een etentje. Wat een teleurstelling!! We hadden een tapas de luxe menu besteld. We kregen vooral veel vulling (brood en nachos). De warme hapjes bestonden voornamelijk uit goedkope gefrituurde zooi. Op het laatst werd er nog wat hard gebakken vlees geserveerd. Nog nooit zo waardeloos gegeten. Blijkbaar was er wel iets mis met de stroom, maar dat bleef een beetje onduidelijk. Wel duidelijk was de gepeperde rekening. Voor 35 euro PP eet je overal in Veldhoven beter.

7. De laatste twee jaar is het jammer genoeg een heel stuk terug gelopen, zowel het eten als de belachelijk hoge prijs voor de heerlijke sangria, bijna verdubbeld de laatste keer dat we er waren. Heel erg jammer is ook dat de zaak slecht onderhouden is, ziet er allemaal super gezelligg uit maar het stikt er van de stof en dat eet niet echt lekker, het aanzien van het restaurant, kan ook wel een likje verf gebruiken, hoor er de laatste tijd heel veel mensen over klagen.

8. Menno Jongerius

Lekker eten tegen een aantrekkelijke prijs.

9. Al 15 jaar een erg leuk eet tentje. De sfeer is super. Personeel gezellig en het eten top. Een echte aanrader👌🏼👍🏼

10. Samen met een paar kennissen daar een hapje gaan eten... maar nooit meer bij Las Salinas. Het was echt een gigantische tegenvaller. Eerst 3/4 uur moeten wachten op het eten. Ondertussen hadden we de chagrijnige serveerster gevraagd of de zeer luide muziek niet wat zachter kon, want je kon niet normaal met elkaar aan tafel converseren. Hierna kwamen de hoofdgerechten. Dit was ver en ver onder de maat. Wij hadden gekozen voor een biefstuk van 250 gr met pepersaus. De medium gebakken biefstukken waren aan de buitenkant zeer hard en de binnenkant leek wel een stuk leer, en was erg taai. Als groente zaten er een paar verlepte ijsbergsla-blaatjes bij en een miniscuul klein stukje ananas, zonder enige vorm van dressing. Hierbij werden nog wat hard gebakken frites geserveerd. De pepersaus leek meer op een romige botersaus, zonder veel smaak. Dit alles voor de prijs van 18,50. We hebben al veel eetcafe's in de omgeving bezocht, maar dit was echt veruit de slechtste. Ons zien ze er niet meer terug om iets te eten... en alleen om nog een glaasje te drinken op het terras in de zomer.

11. Zeer goed gegeten, goede bediening, kom zeker binnenkort weer terug.

12. Wij komen al ruim 10 jaar bij Las Salinas. Super zaak! Heerlijk tapas of de geweldige spareribs zijn een aanrader.

Bediening altijd gezellig en goed!

13. Super gezellig hier en een top bediening. De spareribs zijn een echte aanrader, heb ze nog nooit zo lekker gehad als bij Las Salinas. Ik ga er zeker weer naar toe. Een echte aanrader voor jong en oud.

14. Ik heb afgelopen weekend bij Las Salinas gegeten.

Uitstekende bediening, heerlijk gegeten. En zeker de moeite waard om snel weer terug te komen...

15. Monique Dekkers

Super gezellig altijd. Leuke sfeer en lekker eten. Wat wil je nog meer voor een avondje uit! Zeker een aanrader

16. Dalidah Ferrari

Lekker eten, hartstikke gezellig personeel en een fijne sfeer.

17. Supergezellig restaurant. We komen er erg graag. Vooral de spareribs en tapas zijn een aanrader!
    We worden altijd geweldig ontvangen en het is altijd een TOP-avond!

18. Jolanda de Jonge

We komen hier altijd graag eten, met z'n tweeën of met een groepje. Ik voel me altijd een welkome gast door de supergezellige bediening (vooral van Roland). Heerlijke tapasschotel voor een leuke prijs. Top!

19. In het restaurant voel je of je op vakantie bent. Je wordt super bedient door ALhet personeel. De prijs is erg goed, en de kok mag van mij 2 sterren!

20. Goed eten! En hartstikke gezellig! Een echte aanrader!

21. Zeer goed restaurant. Vriendelijk personeel en top eten. Tapasschotel is een aanrader!! Fajitas ook heerlijk om te eten.

22. Super lekker gegeten in een gezellig restaurantje met top personeel! Was super gezellig, geslaagde avond. We komen zeker terug!

23. Ik voel me er altijd welkom en daarom blijf ik er ook komen. Bediening is altijd vrolijk, nooit lang wachten en de 5 tapas schotel is een aanrader!

24. Ramon Saueressig

Gezellige tent om wat te drinken. Maar eten is zwaar onder de maat. Als je geen plezier in koken hebt, moet je een ander vak zoeken. Bijna een uur wachten op een biefstuk van 20 euro. In de tussentijd zie je het personeel wel 3 keer buiten roken. Waarom het zo lang duurt is een raadsel, want er is niks culinairs mee gedaan. Vlees lijkt goed gebakken maar is taai als een schoenzool. Sla ziet eruit als iets wat je in een studentenhuis nog niet eens tegenkomt. Alleen ijsbergsla, zonder toevoegingen of dressing. Twee kleine stukjes meloen, om het nog iets te laten lijken.
    Vandaag in een museumrestaurant een burger van blackangus gegeten. Voor slechts €7,50. Bijna 3 keer zo goedkoop, maar oneindig lekkerder. Kregen van de vriendelijke ober nog wel een gratis Irish Coffee aangeboden, dus aan hem heeft het niet gelegen. Als je geen probleem hebt met friettent-kwaliteit en gezellig wil drinken, is dit je tent. Als je kok zoekt die wel van koken houdt, moet je er met een grote boog omheen lopen.

25. Bij reservering gevraagd of ze glutenvrij brood hebben. 'Ja hoor, natuurlijk!' Nou, niet dus. 4 personen krijgen knoflookbrood, 1 persoon mag toekijken. Na een half uur werd de bestelling opgenomen, een kwartier later werd gemeld dat het gerecht met spinazie niet geleverd kon worden. Bij de biefstuk werd geen frites of rijst geleverd zoals vermeld op de kaart, werd later op ons verzoek nog wel gebracht. Achterop die kaart staat dat je kunt vragen naar een speciale kaart, hierop gerechten die je kunt eten bij allergièn. Die kaart blijkt niet aanwezig. Heb je een glutenallergie: dan geen dessert. Weer toekijken hoe anderen eten. Laatste keer dat ik hier gegeten heb!!!

26. Bah Bah... gigantische tegenvaller! Nooit meer! Bediening vreselijk slecht. Het eten, niet te eten!

27. Sfeer en service is goed maar het eten is echt onder de maat. Ik kan alleen oordelen over de gerechten die we hebben besteld en dat waren spareribs. Smakeloos, te vet, gedrenkt in iets van een saus. Gewoon onvoldoende.

28. jose jonkers

Ontzettend leuk en heerlijk gegeten ,ontzettend vriendelijk en attent personeel .Begrijp niet dat er mensen zijn die hier geen goede ervaring hebben. Nou Las Salinas ga zo door in een woord chapeau hoe jullie met mensen om gaan.
    En nog attent om ons een ander tafeltje te geven om dat we voor de deur zaten . Bedankt voor de mooie moederdag avond .Liefs de fam . Jonkers

29. Altijd gezellig, super bediening, lekker eten, rekening was voor ons altijd te duur. Komen er al een tijdje en kunnen er maar niet genoeg van krijgen. Klagers waren onze grootste vrienden, heerlijk dat commentaar op jan & alleman.
    Topzaak met vele sterren; manuela & anjelien & jerry & roland, en alle overige medewerkers.

30. Heerlijk en gezellig om te eten. Wij komen hier met enige regelmaat met of zonder onze kinderen. Met kinderen, ideaal de speelhoek. Zonder de kinderen, heerlijk de Mexicaanse sfeer en in de zomer een leuk zitje buiten. De Tapas zijn echte aanraders, heerlijk!!!

31. Jan & Lenneke van Gestel

Las Salinas blijft ons favoriete restaurantje en we hebben als altijd heerlijk gegeten en genoten van de gezelligheid.
    We vinden het een super prestatie dat dit restaurant gewoon altijd gezellig druk bezocht wordt.
    Volgens ons is het geheim de combinatie van lekker eten in een sfeer waarin je jezelf welkom voelt.
    Complimenten!

32. Leuk restaurantje met lekkere tapas! Vooral als je niet zo'n alleseter bent hebben ze hier genoeg keus! Je kunt hier schalen tapas bestellen, 5 tapas per schaal(+/- 18 euro per schaal geloof ik). Als je met 4 personen bent heb je vaak aan 2 maximaal 3 schalen meer als genoeg!! Ik ben hier al vaak geweest met kleine groepen, maar ook 2 keer met
    Grote groep(20 man).. Je kunt dan een tapas menu bestellen en ze serveren dan van alles wat op de kaart staat.. Wij zaten allemaal helemaal vol toen ze vroegen of we nog een ronde wilden.. Iedereen was tevreden dus dat is vaak al heel wat met zo'n grote groep!
    Je moet geen luxe gerechten verwachten maar voor een lekkere tapas avond is dit echt een aanrader!!

33. Het viel me echt zwaar tegen. Tot drie keer toe de helft van het servies terug gestuurd omdat het echt smerig was. Lippenstift zat nog aan de glazen. Champignons komen uit een potje, de gehaktballetjes waren zo droog dat je bijna je vork er niet in kreeg en de kaas van de tortillas was niet gesmolten. Verder dan ook niks meer besteld. Toen ze af kwamen ruimen heb ik gezegd dat ik het heel erg tegen vond vallen en ook al vonden ze het jammer ze hebben er niks mee gedaan. Zes gasten die niet meer terug komen. Maar eerlijk is eerlijk, de sangria was erg lekker.

34. Francisca

Geen goede ervaring. Veel te veel tafels, je kunt niet lekker met je partner praten. Wij zaten ook echt in de doorloop, niet leuk. Het eten vond ik ook minder van kwaliteit en duur. Sorry maar wij komen hier niet meer.

35. Doordat er veeeeel te veeeel tafels ingepropt zijn krijg je nooit het idee dat je "intiem" kunt eten met je partner. We reserveerden een rustig hoekje, maar die hebben ze eigenlijk niet! Kinderen zetten ze niet bij elkaar maar over het hele restaurant waardoor je altijd in t geschreeuw zit. Het ziet er overigens heel leuk uit en de tuin is prachtig. Personeel is vriendelijk maar vergeet(?) soms dingen door te geven. Kreeg beide keren mn biefstuk heel rauw ipv medium. Spare ribs zijn een aanrader!

36. Bart 782 punten

Het restaurant is een stuk groter dan je van de buitenzijde zou vermoeden.

We komen hier graag eten als we zelf geen zin hebben om te koken. Het is een echte kantina, met een eerlijke en eenvoudige kaart. De gerechtjes zijn dan ook niet heel bijzonder, maar wel goed bereid en lekker van smaak.

Ook kun je hier na het diner nog even een heerlijke cocktail drinken. Wat het geheel super afsluit op een warme dag!

De bediening is altijd even vriendelijk en attent.

Het restaurant biedt de mogelijkheid om na 10 maal eten, voor 10% van het gecombineerde bedrag (gratis) te eten.

Ook weer zo'n eerlijk en vooral leuk concept. De administratie hiervan geschiedt geheel door de bediening.

37. Super lekker gegeten.

De prijs is goed.

En heel erg vriendelijk personeel, en een hele leuke sfeer.

Heerlijk gezeten in de zeer mooie tuin.

Kortom een hele leuke avond gehad, met ook de complimenten voor de kok.

38. Ruben R 168 punten

Erg goede sfeer, leuke felle kleurtjes, echt een Spaanse uitstraling.

Personeel is vriendelijk maar je zit wel vaak erg krap op elkaar!

Het eten is "gewoon" maar de sfeer maakt heel veel goed...

Kortom, een gezellige tent om eens tapas te eten.

39. Eten vond ik eigenlijk best tegenvallen. Had het idee dat niet alles vers was. Bediening is zeker vriendelijk maar de service liet toch ook wel wat te wensen over (niemand komen vragen of alles naar wens was en moesten zelf meerdere malen vragen of we nog wat drinken konden bestellen). Overigens wel een gezellige sfeer.

40. Op aanraden van recensies op deze website hier gaan eten. Het eten viel best wel tegen. Een aantal dingen leek niet zelfgemaakt. De chocomel was waterig en ze hadden niet eens decafe.

Sfeer en bediening waren goed.

41. Super leuke tent, bediening goed en vriendelijk. En het eten is er heel lekker. En een ruime keus. De prijs was abnormaal laag. Daar kun je nog eens een avondje lekker genieten. Petje af, compliment. Kortom, super en tot de volgende keer.

42. Zondag 26 december, op de gok een restaurant uitgekozen voor 2e Kerstdag. Geweldig gezellig restaurant, waar het personeel erg vriendelijk is. Zij dragen zeker bij tot een heerlijk avondje ongedwongen uit. Ook het eten was erg goed. Dus ook een complimentje voor de kok. Dit restaurant is zeker een aanrader.

43. Werner

44. Erg gezellig restaurantje met goed eten en een hele vriendelijke bediening die de klanten goed aanvoelen.

We hebben hier diverse keren gegeten en elke keer hadden we een fijne avond.

45. Het is erg lekker. Lekker sfeertje, goeie service we hebben ervan genoten! Alleen jammer is dat het eten wel wat minder is geworden dan de laatste keer dat ik er at maar verder is het echt super!

46. Lekkere ongedwongen sfeer. Heerlijk eten. Vriendelijk personeel. Komend weekend gaan we er weer lekker met vrienden eten. Kijk er weer naar uit. In de zomer lekker buiten zitten.

47. Heerlijk! Gezellig restaurantje, zeker goed gegeten.

Echt waar voor je geld. Leuke bediening. Ik heb er een fantastische avond gehad en ga er snel weer terug.

Harry.

48. Leuk restaurant met prettig rommelige aankleding. Eten is niet speciaal maar wel gewoon lekker. Voor iedereen wat. Bediening is jong en leuk, spontaan. Zeker een keer naar toe gaan voor een leuke avond uit.

49. Heerlijk gegeten, spontane bediening, ook erg behulpzaam en regelmatig vragen of alles naar wens is en of we nog iets te drinken lusten.

Prijs/kwaliteit erg goed. Niet te duur en je zit zeker vol. Alles was erg lekker!

50. Eten is zeer goed, maar de kaart mag weer eens vernieuwd worden!

De bediening is altijd vriendelijk, de sfeer is gezellig.

51. De site is geweldig leuk, het hele menu staat erop en je krijgt erg veel zin om er te gaan eten!