ma Gesloten

1345195703 81
1512035860 74
1658020997 85

1. Ton Verbeek

Vandaag wederom echt heerlijk gegeten! Bediening ook weer top, de gastheer is top!

2. Jans Polder in Veldhoven voldoet aan al mijn verwachtingen. Zowel voor wat de keuken betreft, als de bediening en de entourage.

3. Anja Vermeeren

We hebben heerlijk gegeten bij jan polder zeer vriendelijk personeel daar wij regelmatig bij jan polder gaan eten zeker een aanrader.

4. Gezellig etablissement.
    Je kunt binnen zitten, in de serre of buiten op het terras.
    We hebben heerlijk gegeten.
    Het ware mooie porties, ruim voldoende.
    Kwamen paar keer vragen of alles naar wens was.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

5. Blanche

Mooie locatie in landelijke sfeer. Heerlijke gerechten. Fijne bediening.
    Ook geschikt met kinderen. Tegenover het restaurant is een speeltuin.

6. Familie Voet

Een top restaurant, goed eten en relaxte sfeer.

7. Al verschillende keren hier geweest. Altijd heel gezellig en heerlijk eten!
    De biefstuk is echt geweldig!
    Een dikke aanrader.

8. Peter Jansma

Jan's Polder moet je kennen anders ga je het gezien de afgelegen ligging in de wijk De Polders in Veldhoven niet spontaan bij uit komen. Het is gesitueerd in een verbouwde boerderij, rustiek en sfeervol van binnen met niet overdadig veel parkeergelegenheid.

Wat vonden wij goed?
    + Vriendelijke ontvangst.
    + Gericht op een wat meer senior publiek.
    + Kwaliteit van vleesgerechten was an sich prima.
    + Voorgerecht met zwalm en scampi was lekker.
    + Nagerecht was erg lekker.
    Wat vonden wij minder?
    - Voor het gebodene (kwaliteit en hoeveelheid) is het echt té duur.
    - De bijgerechten vielen tegen, met name een treurig schaaltje met doorgekookte fusili pasta met een paar spruitjes en wat verdwaalde schilfertjes paprika zonder verder dressing/saus of samenhang sloeg echt nergens op. Sowieso waren de bijgerechten karig in hoeveelheid.
    - De bediening was echt heel erg traag. Als je pas 1 uur na binnenkomst je voorgerecht op tafel hebt… Er waren zelfs tafels die na 30+ minuten nog geen drankje hadden.

9. Monique Veenstra

Wij hebben hier heerlijk gegeten! Alles lekker vers en heerlijk bereid. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, mooi nieuw terras. Zeker een aanrader!

10. Bij deze alsnog onze complimenten voor het heerlijke kerstmenu, en de vriendelijke bediening.
    Een gezellige sfeer, waarbij er geruime tijd is ingepland om te genieten van het menu!

Dit was ons eerste bezoek in het restaurant, wat inhoudt ''voor herhaling vatbaar''!

Met vriendelijke groet,

Fam.Staal

11. Ben Terlinden

Wij komen hier al sinds de opening 26 jaar geleden en vinden de sfeer gemoedelijk en warm. Omdat het restaurant in een boerderij is gevestigd doet het gezellig aan. Heidi de eigenaar is zelf de gastvrouw geassisteerd door een aantal medewerkers. De keuken brigade bestaat uit Heidi haar moeder, man en dochters. Alles wordt vers bereid en dit betekend dat je af en toe moet wachten. De kwaliteit van de gerechten is uitstekend en de prijs kwaliteit verhouding is redelijk. Wij komen hier alleen bij speciale gelegenheden, maar zien vaak dezelfde gezichten, senioren die regelmatig een avondje uit eten gaan. Aangezien er in Veldhoven en omgeving veel vergelijkbare restaurants zijn in dezelfde prijsklasse is dit ook een indicatie van de sfeer en kwaliteit.

12. Gisteren weer heerlijk gegeten! Met enige regelmaat komen wij hier en we zijn altijd zeer tevreden. Het eten wordt allemaal vers bereid en dit proef je dan ook. En als we B.v groente of frites bijbestellen word hier nooit iets extra's voor gerekend en we kunnen ons dan ook helemaal niet vinden in de eerdere (negatieve) reactie, zowel over het eten als het bedienend personeel.
    Ook hebben ze achter een heel gezellig terras waar je lekker rustig van je eten kan genieten.

13. 1× per jaar komen we hier vanwege een clubuitje.
    En helaas waren de meesten weer niet tevreden.
    Eten was wederom lauw/bijna koud en echt veel te weinig. Dat houden ze zo.
    Omdat elke bijbestelling weer € in het laatje brengt. Wel zo slim.
    Bovendien was de bazin Heidi zeer kortaf of 'gemaakt' vriendelijk. (Zoals gewoonlijk)
    zeker is dat we voor volgend jaar een andere locatie gaan zoeken (voor ca. 30 Personen)

2,3
  14. Marleen en Rik

Super aardige mensen, mooi restaurant, gezellige sfeer. Probeer de Dinch, heerlijke maaltijd!

15. Pam Volleman

Goed eten dat wel,niet erg warm,hoeveelheid karig,bijgerechten kun je wel bij krijgen wordt vaak gevraagd.
    Komen niet zo vaak meer is erg duur

6,5
  16. Wij wilden afrekenen met 2 Dinercards. Er werd gezegd dat we er maar 1 per tafel mochten inleveren. Dit zou op de website staan, nee dus! Na enig aandringen werd het toch toegestaan. We houden hier een vreemd gevoel aan over.

4,5
  17. 2e Kerstdag met z'n 2 gekozen voor het 6-gangen kerstmenu. Heerlijk. Het was lekker en ook werd het mooi gepresenteerd.
    Vriendelijk personeel.
    We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug.

18. Meg ♡ LM

19. Hier laatst nog gegeten. Lekker genoten van de seizoensproeverij (echte aanrader!) Gezellig en vriendelijk personeel en goede sfeer. Ik ga zeker nog eens langs.

20. Onlangs hier gegeten, was uitgenodigd namens familie. Gezellig bijgepraat met iedereen, maar over het eten helaas niet tevreden.
    Tussen 2 gangen was heeeel veel tijd, eten was echt lauw tot bijna koud.
    Bovendien was de eigenaresse zeer chagrijnig. Weinig op ons bordje ook, prijs-kwaliteit dus slecht.
    We moesten wel de hoofdprijs betalen voor het gebodene: ik hoef hier echt niet meer te komen!

3,9
  21. I.van Grootel

Gisteren voor de eerste keer gegeten bij Jan's polder. Verrassend goed! Ongedwongen sfeer met kwalitatief zeer goed eten. Verse seisoensgebonden producten en perfect bereid. Goed gepresenteerd. Kennis en liefde in het eten gestopt en dat was te proeven!

22. N.Timmerman

Alles vers, seizoensgebonden, voldoende (heerlijke) groenten! Top!

23. Heerlijk gegeten bij Jan's Polder. Het eten is van goede kwaliteit en de bediening heel vriendelijk. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens en voldoende was.

24. C. Benard

Wat een geweldig restaurant. Heerlijk gegeten en super bediening. Wij gaan hier zeker vaker terug komen. Wij hebben helemaal niks gemerkt van chagrijnig personeel of een chagrijnige gastvrouw... Het eten was heerlijk en gewoon goed warm. Je mag eten bijbestellen wat je wilt en het personeel vraagt op tijd of alles lekker is en voldoende maar voor sommige mensen kun je niks goeds doen, als de bediening dat komt vragen zeg het dan ook eerlijk want ik weet zeker dat het geen probleem is om het eten mee terug te geven. Zeker een aanrader!!!

25. Samen met mijn vriendin kom ik hier vaker. De bediening is gezellig, We genieten altijd van het eten, gelukkig hoeven we niet met lege maag naar huis want ze vragen eigelijk altijd of we nog bij lusten. Ons lievelingsgerecht is toch wel de vissoep en de scampi's. Waar we ook van genieten is in de lente, als de zon heerlijk schijnt. Dan zitten we heerlijk rustig uit de wind in de tuin.

26. Wij hebben hier weer heerlijk gegeten afgelopen weekend!
    Alles heerlijk vers bereid en de groente die je erbij krijgt, smaakt altijd heerlijk!
    Voor ons is het zeker altijd ruim voldoende maar is dit niet het geval dan krijg je zonder problemen nog groente of friet erbij!
    Het is allemaal met zorg bereid! En de bediening is ook zeer vriendelijk.
    We blijven hier zeker komen!!

27. De gastvrouw is heel aardig. Totaal geen kribbige en chagrijnige mensen. Goede service en het eten is lekker. Verder complimenten voor de ouderwetse inrichting en de goede prijs. Duur maar puur, dat is het motto!

28. 3x wezen eten hier, steeds met de hoop dat het beter zou worden. Nu ben ik er echt klaar mee, gerechten die gewoon warm moeten zijn worden bijna koud opgediend.

En qua bediening; 1 dame is altijd vrolijk maar een ander komt chagrijnig over.

En de hoeveelheid eten vinden wij ook niet voldoende, je zou bijna nog even naar de Mac rijden na het etentje.

4,3
  29. noud 20 punten

Goed en lekker, goede ingrediënten, een van de betere eenvoudige restaurants van Veldhoven.

Het interieur is wat gedateerd.

30. Dit restaurant zit in een mooie oude boerderij. Je kunt er rustig op je gemak eten omdat het aantal gasten beperkt wordt gehouden. Het eten is prima, maar ook niet uitzonderlijk. Een prima bediening.

31. arend de groot

32. Op uitnodiging van moeder hebben we hier gisteren met vijf personen gegeten.

Wij vonden het allemaal héérlijk en met een héél vriendelijke bediening door de twee jeugdige dames, tevens een ruime tijd tussen de verschillende gangen om gezellig bij te kunnen kletsen.

Wij zullen hier zeer zeker nog verschillende keren terugkomen, een echte aanrader - lekker en in een huiselijke sfeer - prima!

33. Jos Hermus

34. Aspergens gegeten, waren koud en niet gaar.

Groenten niet gaar.

Gastvrouw bepaald niet vriendelijk.

We gaan er nooit meer eten.

35. Heb er al verschillende keren gegeten met familie en mijn vriendenclub en sla mijn verjaardag bij Jan's Polder nooit over.

Eerder hebben wij al diverse adressen geprobeerd maar komen steeds weer terug op dit adres. En wat is daar de reden van, je zit daar vorstelijk en op je gemak. Het personeel dat er rond loopt is zeer vriendelijk en vertelt je zonder meer graag over het menu op de kaart. De mevrouw die daar rondloopt en zelf ook bediend en graag een praatje met de gasten maakt is ook een super vriendelijke mevrouw. Maar dat is nog niet alles.
    Want het eten wat daar opgediend wordt is fantastisch.

Heerlijk, prijswaard en daarom komen wij daar zo graag.

Persoonlijk is het mijn lievelingsadres en ik hoop er nog vaak mijn kabeljauw met gelardeerde zalm te eten.

36. Henk Otten

Bijzonder goed.

Met z'n tweetjes een vismenu besteld met kabeljauw en zalm.

Verrukkelijk klaargemaakt, veel en voldoende garnituren en een prima en vriendelijke bediening. Ook de huiswijn is prima en betaalbaar.

Een aanrader als je eens lekker en rustig wilt eten of wat te vieren hebt.

37. S. Sprengers

Echt geweldig.

Eten goed, bediening vriendelijk en goed.
    Prijs goed, zeker gezien de kwaliteit van het eten.
    Zeker de moeite waard om daar te gaan eten.

38. Zeer goede keuken, gezellige sfeer.

Zeer nette bediening.

Qua prijs hoger dan gemiddeld, maar dat betaal ik graag voor deze kwaliteit.

39. Ben en Ria Scholten

Zeer goede keuken en een gezellige gastvrouw.
    We komen hier zeker terug, al is het wat ver.

40. Uitstekend restaurant qua sfeer, qua keuken wonderwel en qua bediening een service hoe het zou moeten. Het is echter wel even zoeken voordat je het gevonden hebt.....maar zodra je der bent voel je je meteen thuis....