Hokkaido in Veldhoven

1508262080 43
1528519443 41
1542024351 41
1670320984 41

1. Door de prijs van Social Deal was de prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed.
    Mensen doen hun best goed voor je te zorgen.
    Ik weet niet wat mensen verwachten... Karpendonkse Hoeve eten voor een McDonalds prijs?
    Wij hebben in ieder geval lekker gegeten.

2. Door een actie van Social deal was de prijs/kwaliteit goed.. Maar voor 30 euro een all-you-can-handle sushi variant scoren ze matig.

3. Dit was echt heel erg :(. Als echte sushi liefhebber was het een ramp. Maki's zo klein dat je ze in je holle kies kon stoppen evenals de inktvisringen (tjes). Het leek alsof een kleuter ze had gedraaid. Is niet erg als het zou smaken maar het oog wil ook wat. Personeel deed hun best maar het komt niet over met alleen maar hele jonge studenten. Personeel ging om de beurt buiten roken voor de ingang. Wat ik persoonlijk erg onsmakelijk vind. Niet meer voor ons.

1,6
  4. Gisteren met een gezelschap van vier personen bij Hokkaido gaan eten via Social Deal. Wat een dramatisch slechte ervaring. Op een zaterdag om 17:00 gereserveerd. Bij binnenkomst aan een tafel gezet. Enkele frisdranken die werden besteld waren niet beschikbaar (“liggen nog in de vriezer”) en hetzelfde geldt voor bier (“die hebben we nog maar één consumptie”). Een uurtje later was er zelfs geen ice-tea meer om te serveren (en dat op een zaterdag avond om 18:00….). De eigenaar zagen we in de tussentijd een uitje maken naar de Albert Heijn om toch nog een paar flesjes bier en fris te halen. De cola die daarna werd ingeschonken was lauw/warm.

(Wat heb ik het te doen met de serveersters die steeds met deze lullige boodschappen naar de klanten moeten gaan! Dieptriest dat zij hiervoor ingezet worden en de klappen mogen opvangen).

De aanbieding zou onbeperkt sushi eten zijn: maar dat was het niet. Je mag max 4 rondes bestellen in 2.5 uur waarbij ongeveer 1/3 van de warme gerechten op de kaart is weggestreept. We hebben dus eigenlijk van de lunchkaart besteld en niet van de dinerkaart (een lunch kost daar gewoonlijk 17.95… dus dan klopt de 50% korting van de social deal voucher- waarbij je €14,- betaalt - ook niet!). Gezien de snelheid van de bediening krijg je ongeveer 1 gang per uur uitgeserveerd; dus na 2.5 uur heb je pas 2 rondes op en enkele gerechten van ronde 3.

Na ongeveer 1 uur hebben wij onze eerste ronde uitgeserveerd gekregen en bij de 2e ronde was er ‘iets fout gegaan’ waardoor de bestelling niet was opgenomen. Tijdens het uitserveren van ronde 2 en ronde 2.5 hebben we diverse bestelde gerechtjes niet ontvangen en kregen we juist gerechtjes op tafel die niet van ons waren. De mogelijkheid om dit aan te geven was er niet want de bordjes worden letterlijk op tafel gekwakt zonder enige uitleg. De producten die wel werden uitgeserveerd waren qua kwaliteit bedroevend slecht; verkeerde temperatuur, de sushi viel uit elkaar, de zalm was meer een zalmsnipper dan een zalmmoot te noemen.

Toen we bij ronde 3 waren aangekomen (na 2,5 uur) was het ondertussen voller in de zaak. De gefrituurde producten waren niet gaar en de warme gerechten waren al afgekoeld voordat ze onze tafel hebben bereikt. Enkele producten hebben we niet opgegeten uit angst om ziek te worden (was de kip afgekoeld of simpelweg niet gebakken?).

Aan alle tafeltjes die bezet waren werd ondertussen geklaagd. Overal ging het fout: verkeerde bestellingen, vieze glazen, tafeltjes die na een nog niets uitgeserveerd hadden gekregen etc. De tafeltjes gingen onderling met elkaar in gesprek om de gerechten te verdelen omdat het écht niet kon dat een vader met zijn dochtertje nog helemaal niets te eten hadden gehad na 1.5 uur binnen te zijn geweest. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat de klanten voor serveerster gaan spelen?

Na ronde 2.5 hebben we besloten om de zaak te verlaten en een mcFlurry te gaan halen bij de MacDonalds; dit heeft de avond nog enigszins goedgemaakt.

Deze zaak zou gesloten moeten worden.

1,4
  5. Mijn dochter en ik hebben heerlijk gegeten van de social deal aanbieding, vind het wel erg overdreven wat andere over hun zeggen, ze doen erg hun best en de sushi was super vers.

6. Waardeloos! Via Social Deal 2 sushi-sashimi schotels besteld. Na een hoop gedoe rondom de bestelling (vergeten, zelfs na bevestiging met SMS) en levering (uur te laat, maar daar hadden ze wel voer gebeld) kreeg ik een uiterst trieste schotel voorgeschoteld. Piepkleine amateuristische sushi, zuinige vulling, alles viel uit elkaar. Heb mijn gasten dit niet durven serveren. Foto's op de site zijn bedrog.
    Echt waardeloos, bestel er niets!

7. Zeer slechte bediening! Cursus klantvriendelijkheid zou niet misstaan! Onbeschoft en continue in discussie met de klant in plaats van samen werken aan een oplossing (bij verkeerde bestelling). Bordjes met nieuw eten werd op vieze borden op tafel gezet. Eten was redelijk. Geen slechte kok, maar bediening verprutst het!
    Nooit meer en zeker geen fooi waard! Pinnen bleek niet mogelijk, maar werd niet van tevoren aangegeven. Zo amateuristisch allemaal, ook de inrichting.

3,4
  8. Met een Social Deal bon bij Hokkaido terecht gekomen. Helaas vooraf geen recensies gelezen. Tijdens ons bezoek zijn er 2 tafels vroegtijdig vertrokken. Wij hebben 2 rondes uitgezeten. Eten was slecht en ik heb nog nooit zo een sushirol gezien. Het viel uit elkaar, te klein of te groot, te weinig ingrediënten. De tempura garnalen heb ik de slappe lach om gehad. Een gewone gamba in een dun laagje beslag. Konden de drankjes niet pinnen. Deze mensen snappen helaas niets van sushi en van het runnen van een restaurant. Blijf er ver vandaan is mijn advies.

9. Slechte bediening. 1,5 uur over 1 rondje. Drankje besteld, ondertussen alle anderen tafels een drankje en toch nog gevraagd naar het mijne. De sushi viel op zich wel mee, er zaten wat lekkere bij, maar vaak kleine porties. Na 2,5 uur bijna het 2e rondje af en besloten te gaan. De bediening werd boos, omdat we 1 mini-loempia hebben laten liggen. We hebben het geprobeerd maar smaakte niet. De muziek is erg slaapverwekkend en het oogt niet als een restaurant. Meer een kantine. Pinnen konden we niet en dit bleek vanzelfsprekend, want chagarijnig waren ze wel. We moesten maar pinnen om de hoek. Kortom, 1e keer en meteen de laatste keer.

10. Het eten was erg lekker! De service was ook goed en de sfeer is erg gezellig.

11. De bediening was redelijk. Smaak sushi ook redelijk. Verder alles matig. Slechte hygiëne, irritante lampen, slechte muziek, friettent inrichting, geen drankkaart/keus. Pin kapot waardoor je moet gaan pinnen.
    Tja... Nooit meer terug en totaal geen aanrader.

2,7
  12. Vandaag met tweeën 'All you can eat' gegeten op nagenoeg leeg terras. Huisregel is dan 5 gangen in twee-en-een-half uur, maar in de 2,5 uur dat wij er zaten hadden we net 3 rondes gehad. Met daarbij aangedrongen op enig tempo na 1,5 uur. We hadden op zich genoeg gegeten en het eten was oké. We werden aardig ontvangen door de eigenaar, die ons bij aanvang ook bediende, maar herhaaldelijk stapte hij tussentijds op de brommer om bestellingen rond te brengen. De serveerster in het restaurant ving hem dan slecht of niet op. We moesten achter de order en wat drinken aan. Zonde van hun eigen omzet, lijkt me. En je voelt je dan ook niet echt welkom en ontvangen. Als de eigenaar op brommer terug was, volgde daarna opeens hapjes en de drank. Tsja, ik denk dat de tent een besluit dient te nemen; afhalen en bestellen. Het restaurant en terras sluiten.

13. Niet voor herhaling vatbaar vanwege slechte service en onvriendelijke behandeling. Geen flexibele houding inzake verzoek rekening te houden met voedselallergie, dus voor ons een afgeschreven zaak.
    Het eten zelf was nog de beste component, hoewel warme schotels nogal lauw werden uitgeserveerd.

14. Via Groupon een afhaal menu van 44 stuks voor 2 personen. De hapjes waren klein, heel weinig variatie en vooral veel rijst in de hapjes. Ook de smaak was matig.

15. Zeer slechte kwaliteit sushi. Geen garnalen gerechten. Absoluut niet vers en de tonijn had gewoon een nasmaak. Nog nooit zo slecht gegeten. Het is dat ik een ster moet aanvinken, maar anders had ik geen ster gegeven.

16. Tevrede klant

Heerlijk gegeten, verse sushi en gevarieerde kaart. Het is vooral een gezinsrestaurant. Tussen de rondes zat ongeveer 20 minuten, maar voor een avondje all you can eat is het prima om de tijd te nemen!

17. Met mijn vriend onlangs hier gegeten, liepen wel vaker langs het zaakje en het zag er interessant uit. Jammer genoeg viel alles tegen. De sushi en het eten was oké, de soep die ik had besteld was geen soep te noemen. Het was volgens mij niet de soep die ik had besteld en was mijn soep naar een andere tafel gebracht en kreeg ik hun gerecht. Toen ik dit navroeg aan de serveerster werd mij verteld dat ik het juiste gerecht had gekregen (de tafel die mijn gerecht kreeg keek overigens ook heel verward naar ons tafeltje). 3 slierten udon in wat groentenbouillon. Koud overigens.

De bediening was uitermate slecht, kon geen glimlach vanaf. Het meisje stond te werken alsof ze een zware straf onderging. De borden waren aan het opstapelen op onze tafel en werden maar niet door haar opgehaald. Kinderen van de eigenaar (?) waren achterin aan een tafel aan het spelen en het was een beetje storend, kom dit wel vaker tegen in gewone chinese afhaalrestaurants maar niet bij een "sushi & grill restaurant".

Sfeer was niet geweldig, rare keuze voor verlichting. Voor de rest zag het er in principe uit als een cafetaria. Zonde van ons geld, je betaald net iets meer als bij andere restaurants maar je krijgt er weliswaar niks voor terug. Niet om aan te raden.

3,4
  18. J. Verleg

We zijn hier twee keer naar tevredenheid geweest. De derde keer was ellendig. We hebben vreselijk lang gewacht op ons eten. We kregen veel niet wat wel besteld was en consumpties werden niet opgenomen. Na meerdere malen gevraagd te hebben waar het eten bleef, kregen we nog niets. De bediening hielp alleen de mensen die kwamen afhalen en er werden veel bestellingen meegegeven aan de bezorger. Het restaurant werd niet bediend. Uiteindelijk, na klachten van alle tafels ging de eigenaar buiten staan roken en begonnen de 2 serveersters te huilen... een ramp. Maar omdat we er al 2 maal goed gegeten hadden, gaven we ze het voordeel van de twijfel.

Vandaag is alle twijfel weggenomen. Hetzelfde tafereel deed zich voor op de huilende serveersters na. Net als de vorige keer werd er niet bediend maar (als je al iets kreeg) werd het op tafel gekwakt. Tafels werden niet ingedekt en orders via de telefoon gingen voor. De heersende sfeer was om maar via thuisbezorgd te bestellen en het aan tafel te laten bezorgen... dat was vast sneller geweest. Meerdere keren moesten we uitleggen wat we ook al weer besteld hadden. We zijn met honger van tafel gegaan na 3 uur ergernis. Geen aanrader!

Wat ik niet onvermeld wil laten is de slechte hygiëne. De vloer was smerig, achter de bar was het heel vies op de grond en in de open kasten. De bakken met vuile vaat stonden voor de bar op de grond. Vieze doeken lagen overal tussen gepropt en er lag rondom de keuken veel afval op de grond. Er werd 1 tafel verschoven, daar kwam van maanden vuil onder vandaan. Hier was al heel lang niet goed schoongemaakt...

19. Peter B

Lang wachten op eten of drinken. Slechte hygiëne. Kleine porties. Irritante verlichting, lijkt op discolampen, maar schijnt steeds in je ogen. Vuile glazen.

1,8
  20. Stanley

Positief: eten is goed, niets spectaculair maar gewoon. Inrichting / sfeer is saai en bijna kerstmis-achtig. Achterin zaten continu kinderen van de eigenaar (?) te spelen. Bediening was dramatisch in het begin, de dame wist niets te vertellen over het menu. En bij het ophalen moesten we zelf alles aangeven terwijl de tafels niet eens zo groot zijn. Op mijn aandringen kregen we bij de derde ronde drinken, nieuwe glazen maar die hield ze zo vast dat ze met haar handen de binnenkant van de glazen aanraakte. Later kwam er gelukkig ook een andere dame helpen en dat was een hele verbetering. De bestellingen werden erg rommelig geserveerd zodat er gerechten van de ene ronde niet of later op tafel kwamen. Erg rommelig. Later zag ik iemand vlak voor het restaurant een fiets voor een van zijn kinderen repareren. Mijn tip is: ga helemaal over op afhaal. Het eten is goed genoeg. Om een restaurant te runnen is meer nodig dan alleen goed eten.

21. Vandaag sushi opgehaald. Bakje open en geur kwam je tegemoet. Tonijn bedorven Alles de vuilnisbak ingegooid. Geen risico genomen. Schande voor citycenter Veldhoven. In dit "restaurant" mag warenwet zeker eens wat meer controle uitoefenen. Niet aan te bevelen.

22. alexander

Via Social Deal 2 maal 36 stuks besteld voor 2 volwassenen en 1 kind; veel te weinig. Wel extra wassabi en sojasaus erbij. De rijst van de sushi was veel te papperig. Variatie die beloofd was is niet aanwezig (bijna alleen maar veel te kleine maki sushi met ei). De tonijn uit blik is gemengd met grote peperkorrels en smaakt naar lever. Voor mij nooit weer.

1,6
  23. Vandaag via Vakantieveilingen.nl sushi afgehaald bij Hokkaido in Veldhoven. We ontvingen in totaal 36 sushi: dit was niet voldoende voor 2 personen. Daarnaast smaakte alles praktisch hetzelfde!

Dit is zeker géén aanrader!!!

24. Erg slecht eten... En dan de prijs, deze ligt toch wel 3 euro hoger per persoon dan bij andere all you can eat restaurants. Alleen bij de meeste is de kwaliteit van het eten wel goed... Je zit er ook niet echt gezellig. Personeel en eigenaar laten de lege bordjes gewoon staan terwijl ze het volgende brengen. Ga hier niet naar toe... Voor hetzelfde geld of minder zijn de meeste veel beter. Ons gezelschap was goed dus toch een leuke avond gehad.

25. Bediening was ronduit slecht. Meisje vergat alles en was totaal niet bij de les. Het restaurant is meer een cafetaria en het eten was matig. Wij hadden geluk dat het een social deal was anders was het zeer zonde van ons geld geweest. Beter gaan we weer naar een echt goed sushi restaurant.

3,5
  26. Nooit in het restaurant geweest maar bestellen bijna elke week sushi hier om thuis te laten bezorgen. Echt heel lekkere sushi!

27. Het eten was prima, de inrichting erg eenvoudig, maar de bediening liet te wensen over. De serveerster liep in casual kleding, met haar lange haren los. Toen we zaten werd ons gevraagd of we het concept kenden of dat ze het 'uit moest leggen'. De flesjes fris pakte ze met haar handen aan de hals vast en we moesten het zelf maar doorgeven, terwijl ze makkelijk om de tafels heen kon. Hierdoor kregen we het gevoel dat we in een snackbar zaten in plaats van in een restaurant.

Nadat we onze eerste ronde hadden besteld begon het wachten, en wachten. Uiteindelijk werd de sushi mondjesmaat gebracht in plaats van achter elkaar. Onze glazen bleven leeg, want men was druk bezig achter de bar, met mobiel en kletsen met collega's. Een gemiste kans om extra omzet binnen te halen.

Toen we uiteindelijk weer een ronde drankjes kregen (weer met de handen aan de hals van de fles, weer zelf doorgeven) zat er in het cola light flesje een hele klont ijs. Ik deed mijn beklag erover, maar de serveerster had er weerwoord op. Ik gaf aan toch liever een ander flesje te hebben. Naderhand vroeg de collega wat het flesje achter de bar deed en riep ze: O daar zat ijs in, die willen ze niet. Al met al totaal geen benul van gastvrouwschap. Op een gegeven moment ging ze buiten roken met haar collega en was er niemand in de zaak. Het was flater na flater. Er is niet geinformeerd of alles smaakte, of naar wens is geweest.

Ik denk dat dit een leuke zaak is om je sushi op te halen en die thuis te nuttigen, maar om er gezellig met je gezin te gaan zitten is geen succes. Wij komen er nooit meer in ieder geval.

28. Hier vanavond met z'n 2en gegeten. Eten smaakte prima, maar de service viel erg tegen. Wel heel vriendelijk maar ondanks dat het heel rustig was duurde het meer dan een uur voor de eerste ronde geweest was. Sfeer is een beetje simpel en kil. De 5 rondes zijn wel genoeg om met een volle maag naar huis te gaan. Prijs is voor een avond uit eten niet zo hoog.

29. Twee maal afgehaald met social deal, prima gegeten! Lekkere sushi, genoeg en veel variatie. Miso soep erbij ook erg lekker.

30. Hier via socialdeal terecht gekomen. Eten was nog enigszins te doen maar service was zeer matig. Sfeer was ook ver te zoeken. Doet aan als een cafetaria en zo rook onze kleding na afloop ook. De sushi was duidelijk niet vers, te zien aan de verschillende formaten sushi en kleffe ingrediënten. Toppunt van de avond was de sushi met tonijn uit blik en daarop een klodder knoflook saus! Geen aanrader...

31. Social deal met 50% korting was wel erg letterlijk. De helft van wat er normaal aan eten geserveerd wordt, de helft van de snelheid vergeleken met vol betalende gast. Lauw qua temperatuur als het om warme gerechten ging. Al met al een zeer slechte ervaring en we komen zeker nooit meer terug.

Fam. geenen

1,8
  32. Twee keer lekker gegeten, eten smaakt goed. Derde keer was echter een domper. Zodra het een beetje druk wordt kunnen ze het niet aan. Ruim 1 uur gezeten voor ronde 1. Soep was geen soep te noemen en de rest was ijskoud. Daarnaast ook nog eens slechte bediening, tot 3x toe vragen wat we willen drinken en dan ook nog met het verkeerde aankomen! Wij gaan hier nooit meer naartoe!

33. Vreselijke plaats en vooral niet klantvriendelijk. Heb je een cadeaubon en omdat je net een paar dagen te laat bent, schuilen ze zich achter allerlei smoesjes om de cadeaubon niet te verzilveren. Dit is echt de enige plek die hier niet voor open staat. Jammer...

34. Heerlijk gegeten daar, keuze uit 85 kleinere hapjes die je in 5 gangen kunt nuttigen. Sushi maar ook heerlijke grillgerechten zoals beefrolletjes, vers en terplekke klaar gemaakt.