Hof van Veldhoven in Veldhoven

Grenzeloos genieten!

ma 16:30 - 22:00
di 16:30 - 22:00

Omschrijving

Welkom bij restaurant Hof van Veldhoven, waar u grenzeloos kunt genieten.
Hier brengen we de smaken van de Westerse keuken en het rijke culturele erfgoed van de Aziatische keuken gedurfd samen. Onze missie is het bieden van een hoogwaardige eet ervaring die zowel onvergetelijk als plezierig is.

Ons restaurant is niet alleen een plek waar u kunt genieten van een heerlijke maaltijd,
maar ook een plek voor u om de fusie van verschillende culturen en smaken te ontdekken.
We hebben een team van ervaren koks die ernaar streven alleen de meest verse ingrediënten te gebruiken om de meest authentieke en unieke smaken te leveren.

• Nostalgisch
    • Luxe
    • Klassiek
    • Hip
  4. Betalen pin

ma 16:30 - 22:00
di 16:30 - 22:00

1. Leuk en gezellig restaurant, een paar opmerkingen.
    Er stond geen zout en peper op tafel. De borden zouden wel wat mooier opgemaakt kunnen worden. De sla en garni zag er niet fris uit (bruine randjes aan de sla) en er werd heel weinig of geen dressing gebruikt.
    Bij de gamba’s werd geen vochtig doekje of kommetje met water en citroen geserveerd.
    De gerechtjes waren goed van smaak alleen de sliptong was niet gekruid.

2. We hebben enorm genoten gisteren! Goede vriendelijke bediening, heerlijke hapjes! Ruime keuze! Fijne ambiance!
    Kortom, zeer tevreden, hebben alweer nieuwe afspraak staan!

3. Esther Bergerhof

Top kwaliteit, goede presentatie van de gerechten, mooie inrichting, vriendelijke bediening. Als extra touch live piano. Heerlijk genoten.

4. Koen van Esterik