De Driesprong in Veldhoven

De Driesprong biedt afhaalmogelijkheden aan in verband met corona

Uitzonderingen

Open

• Corona – 16 mrt t/m 31 mei

Wij zijn op het moment geopend voor afhaal gerechten in deze Corona tijd.
Kijk op onze website voor de mogelijkheden.

1. Personeel

1320074098 91
1347819311 92
1361691918 94
1542035804 85

1. Heel goed eten goede en vriendelijke bediening.

2. De laat

Helaas hadden wij een mindere ervaring.
    Ondanks reserveren vooraf was er in het gewone gedeelte geen plek. Er werd ons gevraagd of we plaats wilden nemen in de serre. Geen probleem. Hebben we gedaan. De eigenaresse gaf aan dat t iets langer kon duren. Er waren meer mensen, ik neem aan zonder reserveren. Aan komen waaien. Na een drankje kwamen er nog zes personen in de serre eten. Hun opmerking was na een tijdje we zitten in de “vergeetschuur” . Na 1 uur kwam het voorgerecht. Met excuses het was druk. Het hoofdgerecht liet vervolgens weer een half uur op zich wachten. En geloof t of niet er ontbrak een gerecht. Met duizend excuses én de opmerking ik zal een bord neerzetten. Dan kunt u toch meeprikken. Het was zo onbenullig dat we er hartelijk om hebben gelachen. Na het brengen van t gerecht weer duizend excuses. De andere tafel moest ook lang wachten. Er kwam tussentijds niemand kijken of we nog wat wilden drinken. De andere tafel heeft gebeld zodat ze t nagerecht konden bestellen. Aan ons werd niks gevraagd. Ook maar zelf gevraagd of we iets konden bestellen.
    Toen we klaar waren kwam de eigenaresse met wederom excuses en dat we onze avond er niet door moesten laten verpesten. 🤪
    Het eten was lekker daar konden we niets over zeggen. Maar verder was t een rare gewaarwording. Wel gelachen dat dan weer wel.

3. Sfeervol eetgelegenheid. De inrichting is knus, uit grootmoeders tijd. Klein restaurant.
    De schnitzel is idd groot en heerlijk. Echt een aanrader. Één minpunt, helaas moesten we lang op het nagerecht wachten. Voor mij geen probleem, maar voor kleine kinderen duurde dat te lang.
    We hadden een jarige bij ons. Hij werd in het zonnetje gezet door vuurwerk op zijn nagerecht. Echt een leuke verrassing!!

4. Lekker eten, grote portie, ongedwongen, prima avond!

5. Erik Van limpt

Was heerlijk en meer dan genoeg!

6. Super gegeten bij de Driesprong, het was mijn verjaardag, zeker voor herhaling vatbaar gezellige sfeer👍👍grtjs Wilma

7. Lekker gegeten goede kwaliteit.
    Als je nog honger hebt na een bezoek aan de driesprong dan heb je het niet goed gedaan.
    Schnitzel is echt een aanrader.

8. Groeneveld

We komen hier regelmatig. Gezellig, lekker. Dit keer lekkere pittige mossels. Prima!

9. Joyce van de Water

Lekker gegeten, en goede service. Een aanrader mocht je gewoon iets lekkers en goed willen eten.

10. Heerlijk gegeten, echt lekkere groenten en gebakken aardappels. Blijft altijd lekker den Buk, aanrader om echt ouderwets te eten

11. Ben op de Weegh

Zoals vanouds zeer uitgebreide en smaakvolle gerechten en fijne bediening.

12. Troeijen

De lekkerste schnitzels eet je hier!! Alles wordt vers bereidt en dat proef je zeker, alles wat je hier eet is ontzettend lekker, en veel!

13. Wij hebben heerlijk gegeten van de overbekende deurmat met verse groenten etc. Ook de bediening was super.

14. Trea Jansen

In dit gezellige eetcafé, kun je goed en lekker eten. Ook de prijs/kwaliteit is goed.

15. Familie Gijselhart

We hebben gisterenavond weer heerlijk gegeten, ze zijn enorm gastvrij, het eten is super je komt niks te kort.
    We komen er graag, en we komen zeker snel weer terug.

16. Carla Van Den Heuvel

We hebben heerlijk gegeten zeker weer voor herhaling vatbaar.

17. Wij hebben heerlijk gegeten. Alles was even lekker klaargemaakt en met veel enthousiasme door vriendelijke medewerkers verzorgd! Zeker voor herhaling vatbaar.
    Vlees allemaal in grote hoeveelheden; overheerlijke schnitzels die inderdaad over je bord heenhangen :) (beetje teveel voor ons… maar voor de bourgondiers onder ons…)

18. Gisteravond hebben mijn man en ik bij de driesprong in Veldhoven gegeten. Het was echt super lekker maar erg veel. De volgende keer nemen we geen voorgerecht. Het is echt voor herhaling vatbaar. De bediening ook goed.

19. Faassen

We zijn er na jaren weer eens gaan eten omdat ze zin hadden in grote snitzels. Was jaren terug altijd goed toeven daar. Nou de snitzels gingen wel. Maar de kabeljauw filet was erg klein met negen sprietjes ijsbergsla. Dat was ronduit een tegenvaller voor €21,50.
    Wij gaan niet meer. Bediening was heel aardig.

20. Johan Jansen

Prima gegeten met jong gezin.
    Voor ieder wat wils.

21. We hebben goed gegeten en het was zeker gezellig. De prijs zou misschien iets lager kunnen, maar zeker heel tevreden met de service en kwaliteit.

22. Hans Sprengers

Blijft altijd top daar ook nu weer met het asperges menu.
    Heb je andere wensen,
    Ook geen probleem!

23. Jan en Angela

Heerlijk terug in de tijd, super gegeten en geweldige bediening.
    Kom zeker terug

24. Heerlijke deurmatten gegeten, waardoor er geen ruimte meer was voor een toetje.

25. Marion van der Laan

Met vrienden van ons voor de eerste keer bij De Driesprong gegeten. Bij binnenkomst kregen we een drankje aangeboden, omdat ze die dag (3 februari) hun 30-jarig jubileum vierden De sfeer was geweldig en het eten nog veel beter. De biefstuk was heerlijk mals en de schnitzel enorm groot. Ook de diverse groentes waren smaakvol klaargemaakt en de gebakken aardappeltjes overheerlijk. Waren de schaaltjes leeg dan werd het meteen weer aangevuld. Bij vertrek kregen we i.v.m. het feest nog een fles rode en witte wijn aangeboden. Helemaal super. Konden we thuis nog even nagenieten.
    We komen zeker nog een keer terug.

26. M. Bettonvil

Heel vriendelijk ontvangen door t personeel. Leuk dat de eigenaresse nog even aan tafel kwam om mijn schoonvader te feliciteren. Heel attent. Het eten was super. Goed gegaard en met voldoende groentes etc. We gaan zeker een keer terug

27. N van Mossevelde

Lekker gegeten maar teveel!
    De tijd tussen de verschillende gerechten zou beter afgestemd kunnen worden.
    Bijv. Tussen hoofdgerecht en frites zat teveel ruimte.

28. Weer heerlijk gegeten! Beenhammetje, een aanrader!

De nieuwste recensie
  29. M Snijders

Heerlijk eten en leuke bediening

30. Patrick van Esch

Verliep wat rommelig maar de vriendelijke bediening en het lekkere eten maakte het helemaal goed.

31. Vanavond zijn we uit wezen eten bij de Driesprong, hoewel het woord "eten" eigenlijk geen recht doet. We hebben echt gesmuld en genoten. Aan alles dat op tafel werd gezet proefde je dat het met liefde en aandacht was bereid. Allemaal net dat meer zorg voor de gerechten. Complimenten! Ook kwamen we niets tekort. Behalve een schaal friet en ouderwets lekker gebakken aardappeltjes, een plateau met diverse lekkere koude salades en een schaal met heerlijk vers gekookte boontjes en bloemkool. De biefstuk en zeer ruim bemeten schnitzel waren ook enorm lekker bereid. De sfeer in het restaurant was erg gemoedelijk en gezellig met meer dan vriendelijk personeel. Wij komen hier dan ook zeker weer terug!

32. Sjakkie van den Oever

Gewoon gruwelijk lekker
    Gewoon gruwelijk gezellig
    Gewoon gruwelijk veel

33. Klasse echt Brabant restaurant 🥇

34. Heerlijk! Wat een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Voor vleesliefhebbers; de Cordon Bleu is excellent! Heerlijk gebakken, ruime portie en mooi garnituur! Ook de spare-ribs van mijn partner waren goed van smaak; geen kluifwerk, ze vielen gewoon van het bot zo mals! (Dus ook een aanrader voor de vleesliefhebber die niet van kluiven houdt). Leuk etablissement, met 3 mogelijkheden om te eten; aan de voorkant een 'bruiin-cafe', een wat nieuwer/moderner serre gedeelte en een terras buiten. Ergens midden in een woonwijk, maar met navigatie makkelijk te vinden en voldoende gratis parkeergelegenheid. Aanrader! Over voor/nagerechten en andere gerechten kan ik niks zeggen, een hoofdgerecht met garnituur zou - ook voor de grote eters - voldoende moeten zijn!

35. Gijselhart

Was weer prima in orde, bediening super en weer heel lekker en ruim voldoende gegeten!
    Tot snel!!

36. Vreetzak

In een woord perfect, lekker, vers, goed van smaak en een normale portie, dus wat wil je nog meer!
    Daarnaast een hoop bijgerechten en vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

37. Na een iets mindere ervaring , we waren door omstandigheden niet aan eten toegekomen ben ik nu zeer tevreden,lekker gegeten met standaard veel groenten en frites en gebakken aardappelen en met vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten.

38. Ron Sporen

Om even terug te komen op mijn review van een eerder bezoek aan de Driesprong ( review van 15 Mei j.l. ) Hoe slecht de ervaring was van ons bezoek aan het restaurant op Zondag 14 Mei j.l, zo GOED was de ervaring van Vrijdag 14 Juli j.l ! We werden vriendelijk ontvangen door Linda die ons de keuze liet om in het restaurant of in de Serre plaats te nemen ( buiten op het terras was ook mogelijk maar het was aan de frisse kant ) , Dus we besloten in de serre te gaan zitten. We werden snel op zeer attente en vriendelijke wijze bediend, en onze bestelling werd spoedig opgenomen. De drank en het eten lieten niet lang op zich wachten, de kwaliteit en smaak was erg goed ! Na afloop hebben we nog even gesproken met Linda die erg vriendelijk was en benieuwd naar onze ervaring van dit bezoek. Die was erg goed, we hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug ! Veel dank voor een geslaagde avond. Met vriendelijke groet, Ron.

39. Gerard van Kemenade

Lekker buiten gezeten, prima eten en drinken in een hele gemoedelijke sfeer tegen een hele nette prijs.

40. rene emilia

Was kei goed te eten na lange tijd weer is geprobeerd en was weer goed. herhaling vatbaar en aanrader

41. van Korven

Weer lekker gegeten, jammer dat de scholfilet niet meer op het menu staat. Vriendelijke mensen, leuk terras, gewoon een fijn en gezellig restaurant waar we zekers weer terug komen.

42. Heerlijk gegeten op het terras. Porties ruim voldoende en supervriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

43. Het was erg gezellig en lekker bij de Driesprong. Erg vriendelijke mensen, leuke inrichting (lekker knus). Van buiten is het niet echt te zien dat het een restaurant is. Het eten was erg lekker! Het vlees van de spareribs viel zowat van het bot en de schnitzel was zo groot dat het over het bord hing. Geweldig ;)

44. F. Oosterbosch

Zoals altijd was het weer heerlijk.

45. johan wijbenga

Weer heel lekker gegeten. Aanrader.

46. Fam. Thijssens

Super. We hebben lekker gegeten. Wij komen zeker weer terug.

47. Gewoon lekker eten. Grote porties voor een goede prijs en veel bijgerechten. Inrichting nog van vruuger. Gezellig.

48. Lekker gegeten, goed verzorgd, mooi gepresenteerd zonder poespas. Groenten genoeg variatie en als je extra iets bestelde bijvoorbeeld uien, nou dat was ook extra op je bord. Eten goed bereid, hier komen we terug en zullen het zeker aanbevelen aan familie en vrienden.

49. L. van Dulm

Bijzonder goed. Ontvangst was super. Eten heerlijk. Sfeer geweldig, zoals altijd.

50. corry Hendriks

Wij waren er met het gezin

Er was voor ieders wat wils.

Het eten is erg lekker. Veel teveel. maar beter als te weinig.

Voor herhaling vatbaar

wij hebben genoten van het Eten.

Je bent een goeie kok Linda

51. Fam. Rijpma

Wij hebben 1ste paasdag bij de Driesprong gegeten en dat is ons heel goed bevallen. Er waren 3 generaties vertegenwoordigd, dus van 8 tot 73 jaar. Het eten was heerlijk, de bediening prima, de sfeer goed (de muziek niet te luid). Zelf heb ik voor het Paasmenu gekozen, dat mag voor mij wel wat langer dan alleen Pasen op het menu staan. Verrukkelijk! Kortom, een restaurant om te onthouden en om terug te komen. Van harte aanbevolen!

52. Mike en Franka

Afgelopen zaterdag met 2en gaan eten. Op dat moment erg druk. Lang moeten wachten. Bierkaart beperkt. Eten (schnitzel) buitengewoon smakelijk en grote portie. Veel verschillende groenten en rauwkost erbij. Hier weten ze nog wat Bourgondisch betekend voor de gewone mens!

53. Paula Hebing

Heerlijk gegeten hier. Ruim genoeg voor grote eters. Gezellige ambiance en vlotte bediening. We komen zeker terug.

54. piet van gestel

Eten zeer goed, bediening vlot en gemoedelijk. Zeer aan te bevelen.

55. Van d Berg

Misschien had ik door de recensies te veel verwacht. Varkenshaas erg doorbakken en jammer dat de saus over het vlees geserveerd werd. Spareribs erg lekker, ook de vis vooraf. Schnitzel was bleekjes maar wel lekker. Ik zou er niet meer heen gaan.

56. Super goed gegeten. Gezellige tent.

58. Adri Visser

Leuk en knus gegeten in een rustig en intiem gezellig restaurant gewoon in een woonwijk. Je verwacht niet wat je aan de buitenkant ziet, wat je vanbinnen aantreft.

59. leon en Sandra

Gezellig gegeten. De deurmat doet zijn naam eer aan en de zalm was gewoon goed. Huiskamer sfeer, een aanrader.

60. Silke Nijhuis

61. Wim & Josien van der valk

Zeer goed gegeten. En vriendelijke bediening. Wonen te ver weg, anders zouden we er vaker gaan eten!! Toppie.

62. Kees Braun

Zeker om nog eens terug te komen. Het eten was prima. De varkenshaas was wat doorbakken, maar de rest was prima. Je merkt dat ze daar met verse producten werken. De schnitzel was uitstekend! De bediening was perfect, het personeel vriendelijk en behulpzaam. De sfeer is er gemoedelijk, je voelt je op je gemak. De service was prima en de wachttijd zeer acceptabel.

63. Een onverwacht feestje. Bij aankomst twijfels, gelukkig toch doorgezet. Heerlijk gegeten, lekkere vis, lekkere bijgerechten kortom een absolute aanrader.

64. Een eenvoudige kaart, maar 'gewoon Hollandse kost'. Value for money en geen fancy toeters en bellen. Recht toe recht aan, ruim voldoende en bovenal en gewoon lekker, én betaalbaar. Heb gevraagd of ze in ons dorp geen vestiging wilden openen. (H)eerlijk!

Geen opdringerig gedrag of u nog wat drinken wil bestellen, oprechte en zeer vriendelijke bediening die vraagt of alles naar wens is. Huiselijke ambiance die doet terugdenken aan vroeger.

Als we in de buurt zijn, rijden we zeker nog een keertje langs, of desnoods een beetje om.

65. Bij onze vakantie in het NH hoteles in de buurt hier heerlijk gegeten in dit kleine maar zeer gezellige restaurant! Knus, gezellig, heerlijk eten. Dus een echte aanrader.

66. D van Vliet

Was een goede ontvangst. Het eten was goed verzorgd en erg lekker. De bediening was netjes en beleefd.

67. We waren met tien personen, kregen een vlotte bediening, lekker eten. Jammer dat ik voor het brood [dat ik i.p.v. frites kreeg] extra moest betalen. Je zou verwachten dat je het een tegen het ander wegstreept, zeker wanneer je met zo'n groot gezelschap komt.

68. Doriene Ruff

Eethuis de Driesprong is een klein intiem restaurant. Het interieur vrij donker en geeft de indruk van een jachthuis c.q oude herberg.
    Als je geen culinaire hoogstandjes verwacht kun je hier lekker eten voor een goede prijs. Denk hierbij aan spareribs, schnitzel met aardappeltjes en garnituur in de vorm van diverse salades en warme groenten. De bediening verloopt vlotjes en zeer vriendelijk. Je kunt om de hoek gratis parkeren langs de kant van de weg.

69. M. v Deursen

Weer geweldig gegeten. De bediening zeer vriendelijk en het eten was ruim voldoende met veel verschillende groente. Het eten werd zeer warm opgediend en perfect klaargemaakt. Komen hier geregeld en heb op alle gerechten nog niets aan te merken. In een woord... Ga zo door, het was weer geweldig.

70. Mart Kluitmans

71. Super lekker gegeten met z'n allen en alles was goed bereid, de schnitzels, spare-ribs, groentes, aardappels en heerlijke garnalen. Het was perfect, goede en gezellige bediening, je voelt je er echt thuis.

72. conny en alie legierse

We hebben nog nooit zo'n heerlijke schnitzel gegeten, en dan zoveel groenten en patat en gebakken aardappelen, teveel om op te noemen. De bediening was perfect. Het zijn hele gezellige mensen. Het voelde goed aan. We gaan zeker nog wel een keer daar eten.

73. Wij hebben hier lekker gegeten.. maar we hebben ontzettend lang moeten wachten op ons eten. Een aanrader, neem met drukke momenten iemand erbij in de bediening, dit stoorde ons namelijk ontzettend..

74. Rickye Wouters

Met zijn vieren heerlijk gegeten zonder rare tierelantijntjes maar gewoon lekker. Lekker vers en goede porties. Gezellige sfeer en leuke bediening. Redelijke prijs wat wil je nog meer, gewoon nog een keer terug komen en dat doen we zeker.

75. Heerlijk gegeten, snitzels waren mals en goed klaargemaakt, de sfeer en bediening was prima.

76. Mieke en Theo Alberts

Heel goed, komen zeker terug voor de rest van de kaart.

77. Goed gegeten, alles wordt netjes opgediend en tegelijk aan tafel gebracht. Ondanks dat we met 4 personen verschillende gerechten hadden besteld.

78. We waren met z'n vieren, we zijn behoorlijke eters er was er maar een van ons die de schnitzel helemaal naar binnen gewerkt kreeg, ondanks dat de smaak en het vlees perfect waren.

79. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant waar er een huiselijke sfeer is, kortom we komen hier zeker terug.

80. We zijn op vakantie geweest en wilde onder het eten nog napraten over de vakantie. Via groupon een korting gekocht bij dit restaurant. Bij het binnen komen al meteen gedacht van wat een gezellige sfeer hangt hier, gezellige tafels en personeel zeer vriendelijk. Na de bestelling gedaan te hebben was er meteen een huiselijke sfeer. Alle 4 een apart menu besteld. Alle 4 waren we erg te spreken over de maaltijden die we hadden besteld, schnitsels die groter waren dan het bord en toch geen zogenaamde schoenzolen maar heerlijk dik. Toen we moesten betalen was het alleen maar het drinken en ook dat viel reuze mee. Al met al een zekere aanrader, wij gaan zeker terug naar dit knusse restaurant

81. Met 8 personen gegeten. Heerlijk vlees, vooral de schnitzel, heel malse schnitzel, biefstuk ook goed, kabeljauw lekker.

Ouderwets klaargemaakte gekookte groenten, heel lekker beetgaar.

Salade en appelmoes goed, lekker vers.

Aardappeltjes goed gebakken.

Uitstekende kok!

Jeanne

82. Jacques

83. Simpel met z'n vieren eten als vanouds.
    Goed eten, lekkere soep (jammer van een paar harde uirokken) Schnitsel OK!
    Warme sauzen smaakten als uit een pakje maar smaak ging wel.
    Belangrijk was dat de verse groentesalade echt versgesneden was. Dat wordt zeldzaam!!
    IJs uitstekend! Nog veel meer op te merken maar algehele indruk was... Hier kom ik nog een keer. Al was het maar voor de bijzonder prettige sfeer. Niks geen te moderne fratsen! Of interessantdoenerij.

84. Perfect!!
    Heerlijke voor- en nagerechten speciaal gemaakt door een gespecialiseerde kok. De hoofdgerechten worden super bereid door een kokkin, echt super lekker. En veel.
    Zeker een aanrader!
    Groetjes.

85. Het eten is ouderwets lekker...heerlijk zelfgemaakte tomatensoep,.Een perfect gebakken cordon blue ,heerlijke verse groenten en gebakken aardappelen en patat.Zelfs aan de appelmoes,sla en komkommer is aandacht besteed! CHocoladevla met slagroom toe ......
    Een aanrader!!!

86. Als je van een grote schnitzel houdt is dit the place to be. Gewoon lekker ongecompliceerd eten voor een redelijke prijs. Bediening is vlot en vriendelijk.

87. Veel voor weinig en een prima kwaliteit. Echt een huiskamer gevoel als je daar eet. Leuk ouderwetse nagerechten zoals vla met slagroom.

88. diny veraart

Geweldig lekker, eenvoudig eten. Standaard overheerlijke soep.

Zeer grote schnitzels met eenvoudige groenten en aardappelproducten.
    Zeer vriendelijke bediening en de prijs is een verrassing ten goede.

Fijne ontspannen eetgelegenheid zonder poespas.