ma vanaf 12:00

1202962713 85
1209561426 85
1301943406 77
1420720238 71

1. Leuk restaurant. Eten redelijk. 1 Maar…
    Bestelde rode wijn en kregen een zeer klein glas gevuld tot nog onder de helft. Na hier wat over gezegd te hebben, een ietwat onzinnig en snibbig antwoord dat dit zo hoorde.
    Btje jammer dat men niet weet hoe een gevuld rode wijnglas eruit ziet en wij geen oplossing aangeboden kregen met onze groep.

2. Wij hebben met broers en zussen regematig etentjes en we komen altijd weer terug bij de Bengel in Zeelst.

Heb zelf jaren in de Horeca gewerkt dus weet wat het is.

Top vind ik de keuken natuurlijk, logisch, maar wat ik echt geweldig vind is de bediening, zo vriendelijk en klantgericht, er lopen er daar een paar rond die een heel mooie toekomst kunnen hebben.

Wat mij betreft een 10 en wij blijven terugkomen:-)

3. Weer lekker en gezellig gegeten!

4. Heerlijk eten! Gezellig personeel! Leuke en goede sfeer! & niet vergeten betaalbaar eten!!

5. noud van Beek

Sfeer prima, bediening goed, wijn voldoende en de inrichting is ook oké, maar eten in twee woorden zwaar ondermaats.
    Toscaanse tomatensoep met suiker, hoe verzin je het.
    Schnitzel separator-vlees gepaneerd en dan uit de magnetron veronderstel ik. En dan salade met steentjes of waren het spekjes?? Daarbij een vies soort friet, past er niet bij. Hebben jullie studenten, of mensen zonder smaak in de keuken??

6. Elle Bridge

Het zal vol toen we binnenkwamen. Het was heel gezellig, leuke inrichting, fijne bediening. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. Erg geslaagd.

7. Erg lekker en goed gegeten in een hele mooie en gezellige sfeer.

Door de grote groepen was het iets te rumoerig en de bediening te veel belast. Maar personeel is erg vriendelijk en werken hard.

Was de eerst keer in Veldhoven maar kom zeker nog eens terug.

8. Lekkere spareribs en hamburgers, altijd voorzien van heerlijke salade met spekjes.
    Altijd goede en nette service en bij mooi weer een heel groot en gezellig tuin terras.

9. Meg ♡ LM

10. Mijn vriend en ik hebben hier al twee keer gegeten. Beide keren hebben wij allebei zoete spareribs genomen. De eerste keer dat wij hier waren was het heel rustig. Toen ons eten na vijf minuten al kwam, was ik verbaasd maar ik dacht dat het wel goed zat... De tweede keer waren alle tafels bezet. Langs ons waren mensen al twintig minuten aan het wachten, maar ook nu kregen wij binnen vijf minuten onze spareribs. Raar! Dat lijkt me niet helemaal goed... De salade vind ik echt goedkope rommel, niemand eet dit ook. En het ijs is ook geen aanrader! 8,50 voor vier bolletjes goedkoop ijs en wat mandarijntjes er door geknald.
    De bediening kent ook haar minpuntjes. Een vrouw heeft alles onder controle, maar hoeft niet voor de klanten hun gezicht de meiden af te bekken. Shame on you! Na twintig minuten nog hebben te moeten wachten op de rekening, wilde ik bijna de tent uitlopen. Gelukkig hield mijn vriend mij tegen! Nooit meer!

11. We zijn er met een groep van 19 personen gaan eten en dat is ons zeer goed bevallen. Iedereen heeft zijn eten tegelijk gekregen en het smaakte iedereen heel goed. Het was ook meer dan voldoende, ook de grotere eters onder ons kwamen niets te kort. Ook de bediening was top. Ik raad dit restaurant dan ook bij iedereen aan.

12. Laatst met mijn gezin bij De Bengel te Veldhoven gegeten. Zelf heb ik een gluten allergie en is er ook ruime keus op de kaart voor mij. Mijn kinderen hadden een lekker kinder menu. Een fijne sfeer met zeer goede service. Leuke obers en een huiselijke sfeer. De prijs is top! Niet de duur. Ook als je afhaald bij De Bengel is het zeer naar wens! Wij zijn vaste klant!

13. Rutger van Vliet

Afgelopen week gegeten met een stel vrienden. Erg gastvrij ontvangen ondanks het toch wel bijna volle restaurant. De keuze voor het eten was echter niet makkelijk, de kaart was erg uitgebreid en daarnaast deed de ober ons nog enkele suggesties van de week, voornamelijk vlees (perfect voor ons als vleeseters). Het eten zelf beviel erg goed, de biefstuk was namelijk prima op smaak (precies zoals gevraagd), maar ook de spare ribs waren om je vingers bij op te eten. Zelfs zo veel dat we het haast niet op kregen. Over de prijs valt simpelweg niet te twisten, de prijs kwaliteit verhouding is dermate goed dat we hier vaker gaan eten. Lekker uitgebreid en grote porties eten voor een perfecte prijs! Ook de sfeer in het restaurant was erg gezellig, we hebben een geweldig avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar en een dikke aanrader!

14. Matige kwaliteit, garnalencocktail veel sla heel weinig garnalen. Geringe keus aan vleesgerechten. Te duur.

1,7
  15. Culinair is dit niet hoogstaand, maar value for money is in orde. Grote vreetschuur, maar toch redelijk ingericht.

16. daisy

17. nathalie franken

Wij eten er regelmatig en ikzelf ben best kieskeurig. Ik vind het eten er heerlijk en bestel meestal een biefstukje. Deze is altijd flink van formaat en perfect gebakken! Hier kunnen ze in veel restaurants nog wat van leren. De salade is heel erg goed en de frites lekker gekruid. Personeel is vriendelijk en het eten wordt snel geserveerd. Alles is vers en zelfs de sauzen en kruidenboter lijken uit eigen keuken te zijn gemaakt. Echt een aanrader!

18. Regelmatig gegeten daar.
    Ik snap niet dat mensen er een onvoldoende voor kunnen geven.
    Ik vind het eten heerlijk. Voor die prijs weet ik zo niet waar je veel beter kan eten.

Het personeel is ook erg vriendelijk.

Mijn favoriet zijn de spare ribs, maar ook de salades zijn heerlijk.

19. Wat een lekker eten! Samen met de vriendin ben ik daar wat gaan eten, en wat een vlotte bediening!
    Een ruime kaart met veel verschillende soorten vlees, dus voor mij ideaal!
    Je krijgt voor je hoofdgerecht een lekkere salade van het huis.
    Ik heb de spare ribs genomen als hoofdgerecht en de vriendin de gamba's. Ik denk niet dat ik ooit ribs zo mals heb gegeten dat ik ze met mes en vork van het bot kon halen! En de gamba's waren precies zoals ze horen te zijn met een heerlijk knoflook smaakje er aan. De frieten die erbij worden geserveerd, zijn heerlijk gekruid!
    De Bengel heeft er 2 vaste klanten bij en we gaan dit restaurant zeker aanraden bij onze vrienden!

20. Heerlijk gegeten met het gezin. Complimenten aan het personeel wat zelfs de kinderen goed bezig hield, en een leuke speeltuin buiten. De black angus steak is een echte aanrader heerlijk mals en een groot stuk vlees. We komen hier zeker vaker terug en zullen het aanraden aan onze vrienden met en zonder kinderen. Mijn complimenten een geslaagde avond gehad.

21. Geen restaurant waar je als visliefhebber moet gaan eten. Diep triest. Na klagen tijdens het eten over de voorgeschotelde gamba's, kon ik wellicht een nieuwe portie krijgen, maar na zo'n wanprestatie is de honger echt verdwenen.
    De eindafrekening wel betalen, met de smoes dat ze bijna allemaal opgegeten waren, ja een ieder bij ons aan tafel had wel eentje geprobeerd, met dezelfde conclusie.
    De Bengel, 1 keer en nooit meer.

22. Al een paar keer weten eten omdat het een heel gezellig restaurant is. De bediening is vlot en correct. De kwantiteit kwaliteit is verrasend goed. Echt een gelegenheid om "gewoon" eens lekker te eten zonder poespas. Hier gaan wij dus vaker naar toe. Ook een aanrader als je met een grotere groep gaat uit eten.

23. Richard en Nicolle

Een heerlijk ontspannen avondje uit bij de Bengel in Veldhoven!
    Sfeer: Een prachtige, gezellige layout van het restaurant, ruime opzet( en toch een knusse omgeving) met als toetje een gigantisch terras waar het op een warme avond goed toeven is.
    Service: Zeer attent naar iedereen zowel oud als jong. Ze geven je echt het gevoel dat je de koning bent op een ontspannen manier!
    Eten en drinken: een goede menukaart met uitgebreide keuze voor iedereen. Iedereen heeft dan ook heerlijk gegeten!
    Prijs kwaliteit: Zelfs bij het afekenen hadden we een voldaan gevoel. De verhouding prijs kwaliteit is prima in balans.

Zeker een aanrader voor mensen die een ontspannen avondje uit willen .

24. Lekker eten, goede spareribs en mosselen! Sfeer en prijs Okee.

25. Zeer gezellige avond gehad met uitstekend eten ,prima bediening, Haagse humor en goede muziek!!
    Een aanrader!!

26. Mijn man en ik zijn regelmatig bij de Bengel gaan eten, maar vanavond was één grote teleurstelling. De biefstuk die ik rood had besteld, kreeg ik doorbakken. Als excuus werd aangevoerd dat één stukje ook wel erg dun was. Gelukkig kreeg ik wel een nieuwe. Deze bleek vervolgens vol met pezen te zitten. Ik heb er van op gegeten wat kon, maar hij was de €20 niet waard. Vervolgens vond ik ook nog een stronk sla in mijn salade.
    Nadat ik mijn beklag had gedaan bij de manager, werd er weinig gedaan om het goed te maken. Ik heb geen excuus gehoord. Ook werd de volledige hoofdmaaltijd in rekening gebracht. Nadat ik over deze service mijn beklag deed werd de biefstuk alsnog van de rekening gehaald met de woorden dat we niet meer welkom waren!
    Hierop heb ik contact gezocht met de baas van de Bengel restaurants, maar van hem kreeg ik niet meer dan de woorden 'ik ben er niet bij geweest' en 'ik ga mijn personeel niet afvallen'. Erg jammer, ik kreeg niet het gevoel dat de klant koning is bij de Bengel!

27. noud 20 punten

Druk restaurant, vriendelijke bediening, niet duur, budgetrestaurant.

Wij kregen weinig groenten en taai vlees.

Maar dit accepteert men tegenwoordig kennelijk.

Ik kom er nooit meer.

28. arend de groot

29. Ik kan de spareribs aanraden, maar ook om een halve portie te nemen...

Na de eerste keer eten zijn we nog vaak teruggekomen. Het staat wel allemaal een béétje krap op elkaar maar het is het waard ;)

Voor de rest ziet het er wel leuk uit.

30. Met drieen gegeten.

Ruime keuze in het menu. Grote porties, maar je hoeft natuurlijk niet alles op te eten. Ondanks dat het druk was, bijna vol, vlotte bediening en wij werden als klant zeker niet opgejaagd.

Dit was m'n eerste bezoek en zeker niet het laatste.

31. Leuk restaurantje! Ondanks het feit dat het helemaal vol zat snelle bediening (binnen 10 minuten het voorgerecht op tafel en dat waren geen koude gerechten!) Personeel erg vriendelijk en reageert leuk op kwinkslagen.

Eten was heel lekker en ruim voldoende. Zou geen vergelijking willen maken met een veredelde snackbar, dit is gewoon een volwaardig restaurant met een leuke sfeervolle aankleding. En de prijzen zijn ook zeer acceptabel.

Het is dat het voor ons ruim 2 uur rijden is om hier te komen, anders hadden ze er aan ons een paar vaste klanten bij.

32. Wat ging de bediening snel zeg.

Binnen 15 min stond het voor gerecht en toen dat op was, kregen we binnen 15 min. Al het hoofdgerecht.

Binnen 1 uur alles op en tot over je oren bom vol.

Het eten was erg zout, waardoor we niks meer hoefde.

Bij thuis komst alleen maar water drinken om het weg te spoelen.

Erg jammer het zag er verder wel goed er uit.

Voor mij geen aanradar. De bediening was ook slecht kregen telkens drinken die we niet besteld hebben.

33. Voor een veredelde snackbar is het goed te doen maar als je goede restaurants gewend bent is het gewoon een lachertje.

34. Jos Hermus

35. Dit is een goed restaurant met een goede service en leuke aankleding.

Glutenvrij is ook geen probleem.

36. Suzanne

Het was erg lekker.

De service is erg aardig.

Er hangt een lekker sfeertje.

Het is gelukkig niet te duur, echt een aanrader dus.

Het is ook lekker om bij warm weer buiten te zitten.

37. Makkelijk restaurant als je niks geks wilt hebben.

Hun specialiteit is de sate en de spare-ribs naar mijn idee en die zijn dan ook altijd lekker, je krijgt grote porties met gekruide frites erbij.

Eenvoudig en niet duur.

38. Je kunt hier fatsoenlijk eten en je komt niet voor verrassingen te staan. Eigenlijk is het allemaal te standaard en heb je niet het gevoel dat je uit eten bent, laat staan dat je verwend wordt met een heerlijk menu. Met andere woorden, als je honger hebt en verder niets kunt vinden, dan kun je hier best wel terecht.

39. Ik had de gegrilde kipfilet en die smaakte niet lekker! Smaakte verbrand! Als voorgerecht de carpaccio, deze smaakte wel lekker! De salade erbij was ook heerlijk!

De tafels staan soms wel erg dicht bij elkaar!

40. Op 28 november 2009 hebben we hier met 14 personen gegeten. Onze tafel bevond zich achterin het restaurant en was ruim van opzet.

Er kon keuze gemaakt worden uit diverse soorten starters, hoofd-en nagerechten uit het A- of B-menu. Variaties tussen beide menu's waren ook mogelijk.

De bediening was vlot en vriendelijk, het eten was lekker. Ikzelf had mijn keuze laten vallen op de: Toscaanse Tomatensoep, Sate Bengel en het Truffelijs. Qua keuze geen culinair hoogstandje, maar dat hoeft ook niet altijd.

Samengevat: goede sfeer, lekker eten en niet duur.

41. Raymond Bruijns

Het eten is van goede kwaliteit, alleen is de service zeer mager. Het eten wordt snel geserveerd en wordt te vaak gevraagd of je nog wat drinken lust. Over de prijs is niet te klagen, maar dus wel over de service. Dit wil niet zeggen dat het een afrader is, alleen ook geen restaurant waar uitgebreid valt te eten.

42. Een tegenvaller.

De vis was zonder smaak. Het paneermeel laagje had meer smaak dan de vis. Er werden zeer weinig groenten bij geserveerd. Of zouden ze het kleine bakje met een soort salade als 'groente' zien?

De lamscotelet van mijn partner was ook smakeloos.

Prijs was goed, maar ja, wat heb je daar aan als het voedsel matig is.

Dit restaurant dus beter mijden.

43. Lekker eten, niet duur.

Staat garant voor de bekende Bengel kwaliteit.

Wanneer je wilt eten met 2 personen, duidelijk melden dat je niet naast de bar wilt zitten, dan zit je namelijk in de loop...niet echt prettig.

Een top restaurant waar een informele sfeer hangt en waar je lekker kan eten.

44. Vanessa

Ik vind het een heel goed restaurant. Ik kom hier heel vaak en het blijft lekker. Lekker eten en niet duur, vooral de pittige spareribs zijn een aanrader!

45. De bediening was erg vriendelijk en het eten was ook lekker, maar niet iets om over naar huis te schrijven. Niet duur, ambiance OK.

46. Ben hier al verschillende keren geweest, ruim en toch knus en het eten was altijd heerlijk, ruime keuze, net iets anders dan anders en niet te duur. Bij goed weer kun je ook lekker buiten zitten.