Amigos barbecue restaurant is een paradijs voor de barbecueliefhebber. Bij ons kunnen vlees- en visliefhebbers samen rondom de barbecue in de eigen tafel, een hele avond lang gezellig eten en drinken.
Wij hebben een uitgebreid barbecue buffet. Voor €19,95 ( kinderen betalen 11,95 )kunt u onbeperkt gebruik maken van:

Vooraf twee soorten soep met stokbrood en kruidenboter.
15 soorten vlees in heerlijke marinades: Kogelbiefstuk, shaslick, kalkoenfilet, varkenshaas, kipfilet, spek, spareribs, procureur, varkensfilet, hamburgers, kangoeroebiefstuk, en nog veel meer.
3 soorten vis: Zalm, gamba’s en pangafilet.
Daarnaast een verrassend saladebuffet met twaalf verschillende salades en fruit. Diversen warme en koude sauzen. Frietjes en aardappelpoffers.
Gezelligheid kent geen tijd;dus ook helemaal onbeperkt in tijd ! U kunt de hele avond op uw gemak barbecueën aan uw eigen barbecuetafel,zonder plaats te hoeven maken voor nieuwe gasten.Ideaal voor een groepsuitje met vrienden,familie,bedrijven en verenigingen.

• Veganistisch
  • All-inclusive

1422097202 71
1431442067 72
1437671976 73
1471936479 72
1506200982 76
1531120621 85

1. Kreeg niet echt het gevoel in een Mexicaans restaurant te zitten. Het eten was wel lekker, al heb je dat zelf in de hand. Keuze in buffet is beperkt.

Ondanks dat ze nodig zijn, zorgt het grote afzuigsysteem er ook niet voor dat je een gezellig gesprek voeren met je tafelgenoten.

2. Theo Voets

Een echte vreetschuur met een hele saaie opstelling van het eten en een dooie sfeer.

3. Fam Riemens & Vrijsen

We hebben genoten afgelopen zaterdag.
    Lekker gegeten voldoende keus uit vlees / vis / salades.
    Personeel is zeer vriendelijk en attent.
    Voor de prijs hoef je het niet te laten, een geslaagde avond voor een zeer nette prijs!

We komen er graag nog eens terug.

4. Het was gezellig en lekker, personeel waren leuke jongens!

5. Prijs/Kwaliteit Goed!

Erg vriendelijke ontvangst van beide heren, 1 vaste medewerker en een stagaire die het ook prima deed en erg vriendelijk is.
    Ze kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en ook regelmatig vragen of we nog wilde drinken zonder opdringerig te zijn.
    Personeel een dikke 10.
    Gisteravond een heerlijk (warm) gezellig met de kids avondje uit, tafel BBQ. 1 Keer wat anders.
    Vooraf keuze uit 2 soorten soep, incl vers stokbrood met kruidenboter, tijdens het BBQ frietjes+ warme sausjes sate/peper/roomsaus, koude sausjes cocktailsaus/mayo/knoflook/ketjup etc. Salades, en fruit voor na als toetje. (Waarschijnlijk ben ik nog wat vergeten, er is werkelijk genoeg).
    We hadden 2 extra bakpannetjes gevraagd en wat olie ivm het vis bakken, en ook dit was geen enkel probleem.
    Kan iedereen aanraden om hier eens een keer te gaan eten, gezellig, lekker en leuk voor de kinderen!
    Er is meer als voldoende keuze betreft vis/vlees/kip van Gamba's/zalm/biefstuk/spiesjes/kip je kan het niet opnoemen zoveel keuze voor hetgeen we hebben betaald E13,95 per Volw incl een likeur en koffie. Kinderprijs is E11,95.
    Bedankt voor de gezellige avond, wij hebben lekker gegeten, en tot ziens!

6. Prima gegeten. Kwaliteit van het vlees ed was goed. De bediening was geweldig, ondanks dat je een vaste prijs betaalt voor het eten en drinken komen ze vaak vragen of je nog iets te drinken lust. Wij komen zeker nog eens terug.

7. Monique

Lekker gegeten.

Helaas wordt er geen rekening gehouden met een glutenallergie. Geen soep, brood of friet. Er is veel gemarineerd vlees. Beperkte keuze. Na een telefoontje deden ze het af als “zij vond het toch goed en volgende keer kijken we of we friet of glutenvrije soep kunnen serveren” Jammer!

8. Top restaurant.
    Goed eten zeer goede service.

9. Jolanda Janssen

Superlekker gegeten.
    Mooi aangekleed restaurant.
    Kortom top.

10. Heerlijk gegeten met z'n allen. Komen zeker nog een keer!,

11. Jacky Smets

Zeer goed. Ook al waren we maar met 4 personen die de hele dag zouden komen eten hebben ze toch gewoon het restaurant geopend en ons een bovenste beste service gegeven en we konden zelfs buiten bbqen gewoon perfect. We komen zeker nog eens terug in Veldhoven.

12. Andries van der Hoog

Heerlijk gegeten met het vrijgezellenfeest. Zeer geslaagd!

13. Het eten was lekker, en de bediening was erg goed.
    Het enige minpuntje vind ik dat er weinig keus was in vlees.
    Verder heel erg goed.

14. Heerlijk gegeten! Goed vlees, heerlijke garnalen, goede bediening. Ondanks moederdag was het heerlijk rustig. Zeer vriendelijke prijzen!

15. Veldkamp

We hebben een hele fijne avond gehad bij Amigos. De bediening was uitstekend en zonder opdringerig te zijn kwamen ze regelmatig langs om te kijken of dat we iets te drinken wilde. Het eten was van een goede kwaliteit en er was voldoende keuze. Het enige minpuntje is dat er geen aparte grill tang / bordje aanwezig was voor de kip of vis. De prijs / kwaliteitsverhouding is uitstekend.

16. Bert en Eri

Was voor ons de eerste keer dat we zo gingen bqqen. Het is ons goed bevallen. Genoeg keuze en een leuke sfeer bij Amigos.

17. Was goed en lekker

18. Met vijven t.b.v. ons 27-jarig huwelijk voor het eerst gegeten bij Amigo's.
    Alle 5 vonden we het héérlijk! Een zeer uitgebreide en lekkere keuze aan super mals vlees en vis (zelfs kangoeroe biefstuk) en salades. De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook ongelooflijk goed! Wij komen zeker terug:-)

19. hj van rens

Wij met onze familie(8pers.)hebben goed gegeten, en het was zeer gezellig.

20. Mirjam van de Laar

Er wordt goed met je meegedacht over evt. wensen die je hebt.
    De bediening is uiterst vriendelijk, alert en attent.
    We hebben er met z'n zessen ontzettend lekker gegeten en genoten😊👌🏽

21. Eric mies

Wederom top gegeten en gedronken. Goede service en vriendelijk personeel. We komen er graag.

22. Fam Thomas

Het was een geslaagde avond. Eten was goed verzorgd en de bediening was top!
    We komen zeker terug!

23. Eten was goed. Drinken 10 euro per persoon vinden wij veel. Ieder 2 drankjes op.
    Kind 4, maar die eet een stuk minder. Barbecue staat uit bij binnenkomst, daardoor duurt het lang voordat he vlees gaar is. Frietjes kwamen laat.

24. Prima gegeten!
    Kindvriendelijk!
    Het enige wat we miste waren schaaltjes bij de sauzen.

25. Marsmans

Prima BBQ restaurant. Goede sfeer prima service. Heerlijk onstpannen gegeten.

26. Ongekende ervaring. Barbequen in de winter. Zeer vriendelijke bediening. Leuke avond gehad met kinderen en kleinkinderen. Kindervriendelijke omgeving. Eten was er heerlijk en gevarieerd. Zeer goede prijs/prestatieverhouding, kortom een aanrader. Wij komen zeker een keer terug.

27. Hverschuren

Wij vonden het heel erg tegenvallen. Het eten ook dat je de heletijd van het zelfde bord moest eten Was wenig keus wat betere vlees en vis en de friet je je kreeg was hard Het personeel was vriendelijk en erg behulpzaam. Daaar is niet aan op temerken

28. Ineke Planken

Het was gezellig en lekker. Wij komen woensdag weer terug. Graag kleine schaaltjes om de sausen in te doen.

29. Catherine slagers

We hebben hier lekker genoten. Er was van alles wat. Was een goede bediening.

Toch wat tips voor het restaurant:
    Misschien een idee om wat kleine bordjes neer te zetten bij het buffet. Om wat salade en sausjes appart te kunnen op scheppen. En servetten op de tafels zodat we niet naar het buffet hoeven te lopen. Maar aan het eten was niks op te merken.

We komen graag weer eens terug.
    Groetjes. Catherine.

30. Lekker eten goede ervaring.

Een paar opmerkingen.

Geen bakjes voor de sausen. Meerdere bordjes voor het vlees zou ook prettig zijn.

Ook was het in het begin koud in de zaal.

31. Wij hebben lekker gBBQd bij Amigos.
    Alleen was het te druk of te weinig personeel aanwezig!
    Het duurde best lang voordat er gevraagd werd of we iets wilden drinken!
    En daarna duurde het nog even voordat de bbq aan gemaakt werd!
    Jammer, want het eten was kei lekker!

32. M 31 punten

Super leuke zaak! Goede en vriendelijke bediening! Kortom TOPPIE weer!

33. Joop hoefnagels

Alles goed en schoon veel vlees super goed.

34. harrie en ria en gerard en diana

Heel gezellig. Zeer goede bediening en relaxed en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar,

35. Lekker en gezellig met collega's gegeten.
    Het bijvullen van vlees wat op is mag wel sneller.

36. Marjo Fusers

Lekker gegeten, ideaal met kleine kinderen.

37. Het was er heerlijk vlees was goed, alleen mogen de losse lapjes wel iets groter zodat ze makkelijker te pakken zijn met de tangen en er niet tussen in vallen.

38. Lekker en goed gegeten, goede bediening prijs /kwaliteit goed.
    TIPS ; liever voor vis en vlees aparte bordjes om op te gaan scheppen, en schaaltjes bij de sausen, TIP, verder goed verzorgt.

39. Christina

Lekker en gezellig gegeten. Vriendelijk personeel. Service top! Aanrader dus!

40. Top daar en ook personeel is super. Houden alles goed bij.

41. Angelique van Beuningen

Gezellige sfeer, leuk ingericht, vriendelijk personeel en zeker lekker eten leuk om samen te bakken leuk concept!

42. Zoals alle eerdere keren weer erg lekker gegeten in een gezellig ongedwongen sfeertje. Blijft elke keer weer een feestje om naar toe te gaan!

43. john doomen

Vriendelijk personeel, goede kwaliteit, goede service en een mooie prijs.
    Wij komen zeker terug.

44. Was echt gezellig en we hebben echt veel lekkere vlees gegeten van goede kwaliteit.
    En we hebben ook flink wat gedronken, het was echt een geslaagde avond en weer komen zeker weer terug!

45. Wij zijn zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en ook netjes bediend.
    Het eten was ook zeer goed aanrader.
    Helaas heeft men ook een speelhoek voor kinderen tot zover goed echter op het moment dat wij aanwezig waren het alleen vreselijk krijsende kinderen, de ouders stoorden er zich niet aan maar ik aan andere bezoekers wel. Na geklaag bij het personeel is het iets rustiger geworden maar indien dit zo blijft mag van mij de speelhoek opgeruimd worden.
    Willem.

46. Ilonka van Gestel

Een keer wat anders…
    Een leuk idee, goed verzorgd eten met voldoende keus.
    We komen zeker terug…

47. Paul Vermulst

We hebben met z'n tweeën een gezellige avond gehad. Er werd een ruime aanbod aan BBQ producten aangeboden zoals ook een ruime aanbod aan salades, groenten en dergelijke. De kwaliteit van de producten was ook zeer goed.
    Personeel was zeer vriendelijk, een minpuntje was dat we lang moesten wachten tot we de bestelling van het dessert konden doen.
    De sfeer vonden we heel gemoedelijk en vrij, iedereen was dan ook gezellig bezig.
    Een advies zou zijn om de lampen ietsje te dimmen en omdat de aankleding wat Mexicaans oogt zou er wat meer Mexicaanse muziek op de achtergrond mogen klinken. Bijvoorbeeld Mariachi.
    De prijs is schappelijk en vergelijkbaar met andere wok- / wereldkeuken restaurants.
    Ons bezoek is zeker voor herhaling vatbaar en zeer zeker een aanrader.

Paul Vermulst.

48. Martijn de lange

Was een gezellige avond met genoeg eten en bier.

49. Erg lekker gegeten voor een goede prijs. Eten wordt continue aangevuld en er is keuze genoeg. Als je snel dorstig bent is het aan te raden om voor 10 euro extra onbeperkt drinken erbij te nemen. Bediening is vriendelijk en komt regelmatig vragen of alles naar wens is.

50. Gezellig gegeten, erg lekker alleen wat rumoerig. Vriendelijk en leuk personeel.

51. Erg gezellig en leuk en heerlijk gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

52. Van de leur

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten werd goed bijgehouden of iets op was of niet. Er was saté saus en je kan om schaaltjes vragen om de saus in te doen als je het niet op je bord wil.

53. Heerlijk gegeten.

54. H.H.Heikens

Prima verzorgd. Gezellig onthaal enruim de tijd. Een dikke 8.

55. Jammer dat er 5 uur voor de afspraak via mail mijn couvert-reservering word afgezegd. Gelukkig zagen we het op tijd en werd ons verteld dat men op zaterdag geen dinervouchers werden geaccepteerd. Dit was niet op de website en reserveringsite van couvert vermeld. een vaag verhaal dat ze de waarde van de dinervoucher niet terug kreeg. Na enig aandringen mochten we toch komen. Eten was goed, fijne sfeer..nette bediening.

56. Was echt super en het eten was lekker. We komen zeker een keer terug.

57. The idea is funny, specially for going there with the kids but personally I didn't like it. The food quality is just at the edge and the decoration quite crappy.

58. Voor de tweede keer terug geweest, de eerste keer was ons namelijk super bevallen! Een dikke 10 voor die jongen. Hele goede service. De tweede keer terug geweest en toen werkte die er niet meer maar het eten smaakte lekker.

59. Suzanne

Leuk tentje! Goeie sfeer bij binnenkomst. Heel warm als de barbecue eenmaal aanstaat.
    Jong personeel, het valt op dat ze nog niet erg ervaren zijn. Dingen niet uitgelegd of aangegeven, te weinig gastgericht en zien we niet op de voorgrond. En duurde lang op sommige momenten. Eigenaar was waarschijnlijk niet aanwezig ze leken het niet aan te kunnen. Met het uitleggen bedoel ik. Van tevoren aangeven dat de barbecue heel heet is onder de tafel voor lange mensen zoals ik dus niet ideaal. Ook kregen we het toetje in een soepmok?? Niet veel horeca etiketten zoals etiket van flesjes niet naar voren, theekopjes oortje niet goed. Geen goeie presentatie eigenlijk. En zelf vond ik het vlees niet lekker maar dat geldt niet voor de ander die mee was.

60. Wat een leuk idee! BBQ midden in de tafel :D

Lekker gegeten en het heel gezellig gehad. Goed voor gezelligheids bijeenkomsten.

61. Gisteravond met ons donderdagavond tennisclubje een zeer gezellige avond gehad ruime keus voor op de BBQ en het salade buffet, ook de drankjes werden uitstekend verzorgd.

62. Afgelopen avond 6-9-15 hier gegeten voor de 1e keer.

1. De 2 soepjes waren erg dun (toscaanse tomaten en mosterdsoep).
    2. Spareribs waren er niet, spek was er niet, fricandeau ook niet, ook geen hamburgers (stond wel als tekst bij een bakje, maar er lagen worstjes in), mini slavinkjes werden door bijna niemand gegeten omdat ze er grauw uitzagen.
    2a. Dingen werden pas bijgevuld als het bakje helemaal tot en met de bodem leeg was (waarom niet als er nog een paar stukjes in liggen en die dan bovenop het nieuwe leggen), soms echt wachten dus...
    3. Wat ze op website gamba's noemen waren toch echt gewone grijze garnaaltjes (gemarineerd in iets groens).
    4. Sauzen ruim voldoende, 3 warme en 6 koude.
    5. Waarom geen 2 aparte bordjes, 1 voor rauw vlees en 1 voor rauwe vis? Kruisbesmetting?
    6. Langwerpige bakjes om vis in te bereiden was niks: of je vis werd gekookt(!) in het vet of het bakte compleet aan als het vet op was (fijnmazige vistangetjes misschien een optie?).
    7. Toetje (ijs) was wel lekker.

Conclusie; was voor ons de 1e en zeer waarschijnlijk de laatste keer hier, jammer jammer.

63. tom

64. V Tuijl

Meegedaan aan een kortingsactie van de jumbo. Hieronder ook gereserveerd maar werd niet verrekend. Na reclamaties (4x) zou het in orde gemaakt worden, nu 4 maanden verder en nog niets.

65. Jeannette Geerings

Wij willen jullie bedanken voor de fijne en gezellige avond. Ondanks dat jullie gesloten waren, mochten wij bij jullie komen eten. Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid!

66. Eten was erg lekker, ruime keus uit vlees en salades. Inderdaad de bakken met saus waren heel erg onhandig, niet slim. We moesten vaak vragen om drinken terwijl het niet heel erg druk was tijdens ons bezoek, hier hebben ze dus nog wat in te winnen.

Omgeving is erg gezellig ingericht en brengt zeker sfeer in de tent. Het is een heel groot minpunt dat het ontzettend heet wordt binnen.

Als ik kijk naar prijs/kwaliteit vind ik het erg duur voor hetgeen wat er is, het is lekker, maar sommige dingen zijn niet handig gekozen of de service laat wat aan zich over. Ik weet niet of ik daarom een tweede keer zal gaan, nogmaals ik vind het erg duur.

67. Gegeten met voucher. Erg leuke en complete deal. Best veel keuze van buffet qua vlees, vis en groenten. En heel veel lekkere bijgerechtjes en sauzen, zowel warm als koud. Enige verbeterpunten: pfoe, het werd in het voorste deel wel erg warm. We misten bij veel vlees en vis de aanduidingen van wat het was, ik wil toch wel graag weten of ik rund of varkensvlees ga grillen in verband met hoe rood dit mag zijn. Laat staan als je bepaalde vleessoorten niet wil of mag eten.
    En kleine bakjes voor saus zouden erg prettig zijn nu moet je die op je bord doen waarvan je eet en dat wordt een kliederboel. Vonden meer mensen, ik zag iemand sauzen in een gebruikt koffiekopje doen. Dit moet een horeca ondernemer ook zien en snappen dat dit zo niet werkt! Zet wat bakjes neer.
    Verder heel erg lekker gegeten hoor, zeker. Leuk ingericht ook. Wat puntjes op de i en we komen graag terug.

68. Vlees en vis viel enorm tegen. Groenten buffet ook niet speciaal. Helaas! Niet voor herhaling vatbaar.

69. Dekkers

Lekker gegeten, volop keuze en alles vers. Via social deal. Het was er alleen érg heet binnen.

70. We hadden gereserveerd voor 13 personen, we werden goed ontvangen en naar de tafels gebracht en het duurde even voor ze gingen uitleggen. Maar nadat ze dit hadden gedaan konden we gaan beginnen met het verse eten te pakken van het vlees/vis of van de salade. Bij elke tafel in het midden zit het rooster waar je het vlees op kan leggen en de vis in een apart smal bakje met olie erin. En met een drank argement kun je voor 30 euro in 3 uur goed en lekker eten. De verse salade staat ook goed in een koeling en 5 verschillende emmers voor de saus smaak uit te zoeken.

Was zeer goed en gezellig geweest is onze mening en de zaak zat goed vol wat ook een goed teken is. Kom zeker weer eens terug.

71. Sorry maar dit was een tegenvaller. Weinig vis en vegetarisch en weinig lekkere toetjes. De ijskaart heb ik niet eens kunnen inzien. Vond het ook behoorlijk aan de prijs. Wel gezellige inrichting

72. Heerlijk en heel veel gegeten want het buffet is erg uitgebreid. Personeel is vriendelijk en vraagt regelmatig of alles naar wens is. Het jongere personeel moet nog wel wat ervaring opdoen.. Kinderhoek is super net als de rest van het restaurant trouwens! Echt veel werk aan besteed, niet meer terug te herkennen. Blij dat Amigo's zich in Zeelst, in de oude L'Union de Fraternelle, heeft gevestigd, aanwinst!
    Enige minpuntje, maar dat hou je in een bbq restaurant, je ruikt van top tot teen naar bbq... ;-)

73. Net thuis van een heerlijke avond uiteten bij Amigo's BBQ Veldhoven.
    Erg lekker eten, leuk en vriendelijk personeel die er alles aan doen om het je naar je zin te maken! Ons dochtertje van 2 voelde zich er helemaal thuis! Prijs kwaliteit verhouding is top! Zeker een aanrader!