Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Velden verdeeld zijn.

Renate

Vandaag weer eens heerlijk genoten bij de Chinese Muur. Alles klopte! Jammer genoeg woon ik niet meer in de buurt, maar als ik in de buurt ben, ga ik er altijd naartoe en ben in de 15 jaar nog nooit terleurgesteld. Ben nog geen chinees restaurant tegengekomen die dit restaurant heeft overtroffen.

Erg lekker gegeten. We komen hier regelmatig en zijn helemaal fan van de teppans. Ook nemen we soms de zeebaars, heerlijk bereid, erg mals. De service is goed en bekwaam. Echt een aanrader voor als je in regio Venlo bent.

Gerhard

Ik weet niet waarom zoveel mensen zo positief reageren op dit restaurant. De eigenaresse is zeer onvriendelijk. Een afhaalgerecht aanpassen (bijv. bij een weekmenu i.p.v. kip-kerry extra sate) is onbespreekbaar, terwijl dit bij de andere chinese restaurants in de buurt geen enkel probleem is.

Allereerst bijzondere ontvangst (via de afhaal ingang). Eten smaakt goed. Helaas zaten er botsplinters in de kipgerechten. Bij aangeven en laten zien hiervan werd verteld dat dat kon gebeuren. Voor een chinees en helemaal in deze hogere prijsklasse absoluut niet acceptabel! Er werd koffie vd zaak aangeboden. Wij waren echter wel genezen van deze chinees. Voor ons geen 9+ klantbeleving!

Hier vanavond spare ribs gegeten. Ik vind het knap om spareribs te grillen op de lavagrill en hierna veel saus erover te kiepen. Zonde van de grill smaak. De gebakken groenten (paprika, champignons, courgette) dreven ook in de olijfolie. Al met al een redelijk verknoeid gerecht voor een stake-house. Bereid de spareribs liever naturel met kruiden, apart bbq sausje erbij en een gewone gemengde salade erbij. Klaar. De frietjes zijn van die Mini Franse frietjes.

Jacqueline Jansen

Garnalen in ketjap-knoflooksaus: geweldig. Wij komen vanuit het zuiden om dit in Velden te eten.
    Super!

Super lekker eten!! Echt een aanrader!
    We hebben eten afgehaald omdat we niet met de hond naar binnen mochten. Maar dit is al de moeite waard!
    Super.

H crompvoets

Een geweldig restaurant met vriendelijk personeel en heerlijk eten..
    Een echte aanrader.

Zondagavond 4 december ’16 met twee gezinnen bij Taurus geweest voor een Argentinian Barbeque XL en aansluitend bowlen. Absoluut geen aanrader als je het ons vraagt. Tijdens het parkeren van onze auto zagen we dat het andere gezin er al was.

Bij binnenkomst direct aangegeven dat wij enkele weken geleden gereserveerd hadden. De man die ons ontving kon niet aangeven waar wij mochten gaan zitten, dus gaven wij aan dat de gasten waarmee wij deze avond zouden doorbrengen er al waren. We gingen 4 verschillende ruimtes af waar we zelf op zoek mochten naar het andere gezin. Naar onze mening; een vreemde manier van ontvangst.

Eenmaal aan tafel werd ons niet direct gevraagd wat wij wilden drinken en kregen wij geen uitleg over de Argentinian Barbeque XL. Wel kwamen al snel de voorverwarmde spareribs en de chickenwings op tafel. Deze waren volgens de bediening al warm. Nou… Dus niet! Vervolgens vroegen wij hoe wij het vlees (wat wij zelf moesten grillen) konden omdraaien. Dit moest met eigen bestek. Ik moest dus het rauwe vlees omdraaien met een vork die ik vervolgens moest gebruiken om mijn eten naar de mond te brengen. Bovendien waren er veel lege bakken bij het buffet, moesten we extra vragen om friet en was er veeel te weinig brood en kruidenboter.
    Gedurende het eten heeft eenieder 2 drankjes gehad. Dit terwijl er lege glazen op tafel stonden. We moesten zelf om drinken vragen. Ze kunnen beter te vaak langskomen om te vragen naar drinken, als te weinig.

Na het eten zijn we een uur gaan bowlen. Het bowlen opzich was wel leuk, maar ook hier werd niet gevraagd of en wat we wat wilden drinken. Aan het eind van de avond wilden wij afrekenen, dus gevraagd naar de rekening. En ja hooor… ook hier ging het weer fout! Er stonden 4 kopjes koffie en een cola light te veel op de rekening. Toen wij hier iets van zeiden, werd er ook nog gezegd: “Die hebben jullie wel gehad”. Dit op een toon om bang van te worden. En dat terwijl wij deze drankjes echt niet hadden genuttigd. Uiteindelijk zijn deze drankjes van de rekening gehaald. Maar om zo met je gasten om te gaan??

De klantvriendelijkheid is ver te zoeken! Voor ons allen nooit geen Taurus meer!
    Wij zijn niet de meest kritische mensen, maar deze avond zijn wij echt zwaar teleurgesteld door zowel de organisatie, de kwaliteit van het eten, de personele bediening en vooral ook de klantvriendelijkheid.

Ik kom uit Brabant, maar als wij goed en lekker Chinees willen eten, gaan we naar Velden! Echte Chinese gerechten zoals gestoomde zeebaars, om je vingers bij af te likken. Voor mijn schoonmoeders verjaardag gaan we altijd alleen maar naar de Chinese muur. De eigenaresse begroet ons altijd met alle persoonlijke egards!
    Volgende week zaterdag hebben we er weer een feestje. Dan met kleine hapjes en sushi's! Wij verheugen ons er nu al op! Mr. en Mevr. Au, hartelijke dank voor alle goede zorgen.
    Met hartelijke groeten, Els Evers.

Wat een leuk restaurant. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en je wordt gastvrij verwelkomd. Ook komen ze af en toe vragen of alles nog in orde is, of je nog iets zou willen misschien. En dan het eten, wat je ook eet, een heus feestmaal. Echt lekker smikkelen.
    Bij het vertrek word je ook hartelijk uitgeleide gedaan, allemaal heel prettig. Ik kan echt iedereen aanraden hier eens lekker te gaan eten. Eet smakelijk!

anne hielckert

Regelmatig bezoek ik De Chinese Muur in Velden. Waarom? Het is het beste Chinese restaurant in de weide omgeving. De gerechten zijn smaakvol bereid en ze zijn tevens een lust voor het oog. Ieder jaar tijdens het aspergeseizoen is er het asperge-menu. Echt de moeite waard voor een bezoek! Het lekkerste voorgerecht zijn de Jacobs schelpen (persoonlijke voorkeur!). Mapu Tofu is zo smaakvol bereid met zijde-tofu. Zeebaars is ook een van mijn favorieten. Eigenlijk is alles lekker én culinair bereid.
    De sfeer en ambiance is goed en sjiek. Sfeervol ingericht restaurant. Geen papieren tafellakens en servetten. Service en bediening is correct. Je voelt je welkom. Het personeel doet haar best om je bezoek zo aangenaam mogelijk te maken.
    Prijs - kwaliteit is in de juiste verhouding.
    Ik kom al 10 jaar als klant bij De Chinese Muur. Tot op heden ben ik nog nooit teleurgesteld geweest.

Prima frituur, alleen weer jammer van de niet vers gemaakte friet.

Het eten was heerlijk en de service was prima. De mensen daar zijn héél klantvriendelijk al met al was het een top avond!

Vreselijke klantenbenadering! Als je belt en ze zeggen dat je over 10 minuten kan komen, is het helaas al 4 keer voorgekomen dat je dan nog 15 minuten moet wachten. Overigens zijn ze brutaal tegen klanten en wanneer een klant hier een opmerking over maakt zeggen ze dat ze jou als klant niet nodig hebben. Vreemd, maar het zal ze ongetwijfeld te goed gaan. Jammer.

We sliepen in het hotel met de toekan op zo'n 2 km afstand van Velden maar met mooi weer op een terras zitten met aan 2 zijden verkeer is geen pretje. Laat je niet afschrikken door het woord kwalitaria, wat er geserveerd wordt is echt restaurant kwaliteit, we hadden gekozen voor een hamburgermenu, geen hamburger met de smaak van 50 uit de diepvries bij de groothandel, nee echt smaakvol. Volgens de kaart van MRIJ rund uit de regio. Dit geserveerd op een mooi vierkant bord met goed gebakken frietjes en sla apart in een glazen bakje. Met een blikje fris erbij waren we met z'n tweeën nog geen € 21,- kwijt. De bediening, vriendelijk en aandacht voor de klant. Een aanrader voor een ieder.

Erg goede behandeling en heerlijk eten, hier kom ik vaker langs!

Peter en Anita

Wij komen al jaren in dit restaurant eten. Altijd is alles tot in de puntjes verzorgd en schoon! Mooi servies, altijd een vers bloemetje op tafel met zorg en fantasie gemaakt. Het eten is voortreffelijk!!!
    Wij wonen nu buiten de stad, maar komen regelmatig terug naar dit restaurant. We zijn bij meerdere Chinese restaurants geweest, maar dit restaurant steekt er met kop en schouders bovenuit.

Altijd vriendelijk personeel. Als het erg druk is moet je soms naar de bijzaal, maar dat is een goed teken want je eet er altijd heerlijk. Ik kom hier altijd graag.

J. Rozenberg

Wat een slecht restaurant, wij kwamen niet eens binnen met onze kinderen want er was geen plaats volgens de slecht acterende eigenaresse. Toen mijn man na 2 minuten nog eens naar binnen ging, ditmaal alleen, was er ineens wel een tafel voor 6 vrij. Tot haar schrik herkende ze mijn man te laat en hebben wij natuurlijk vriendelijk bedankt voor de tafel die toch vrij was. Kansloos restaurant!

Eten is erg lekker. Maar inderdaad nooit zo'n onvriendelijke eigenaresse gezien. Je zou er al bijna niet meer durven te bestellen. Erg jammer! Klant is immers koning toch?

Heerlijk gegeten! Ook als je geen zin hebt in een vette hap kun je daar terecht. Wij namen een heerlijke lente salade en een lente broodje: top! De kids kunnen ook heerlijk spelen binnen!

Nog nooit in mijn leven zo een onvriendelijke eigenaresse gezien, kinderen mogen niet naar aquarium kijken, niet hard praten, eigenlijk moest ik fluisteren. Hygiëne is er ook niet meer.

24. Nederlands Velden

schrombges

Onervaren en zeer onzekere bediening. Meisje werd steeds weer terecht gewezen door bazin. Dit hoorbaar voor de klanten. Vind ik niet erg netjes. Van te voren blijkbaar niet goed geïnstrueerd. Zij deed erg haar best maar moet nog heel veel leren.

25. Nederlands Velden

G.E.

Vandaag hadden we een Paasbrunch bij Jagersrust. We zijn zeer teleurgesteld en vonden het erg slecht. Toen we binnen kwamen was het ijskoud binnen en vervolgens moesten we een uur wachten op een kleine kom soep. De brunch was zelf erg onder de maat: alleen maar warme snacks, geen warme vis, nauwelijks warm vlees (kip was koud!), geen brood of kaas etc. Kortom: ver onder de maat en toch nog ca. Euro 20 p.p. vragen. Een absolute afrader!

Gerecht met stukjes kip. Smaak was goed, maar niet alle kip was gaar. Dat hebben we doorgegeven, waarop reactie van eigenares: "Sorry, kan gebeuren, volgende keer beter!" U bent gewaarschuwd!

27. Nederlands Velden

Dramatisch! Na 1.5u gewacht te hebben op een simpele soep en stokbroodje kruidenboter, het nog een half uur volgehouden in de hoop dat de pannenkoeken arriveerden. Tevergeefs; totale chaos met uitserveren door weinig kundig personeel die hun eigen tafelschema niet (kunnen) hanteren/interpreteren.
    Volgens de floormanager werkte alles in de keuken, alleen een plausibele verklaring kon ze niet geven behalve dat het "druk" was met een laconieke glimlach. De keuken moet toch aan een bepaalde capaciteit kunnen voldoen om een "Michelin-sterrenloze" pannenkoek te serveren. Totaal onacceptabel.
    De jonge bediening is wel aardig/meelevend, maar daar koop je natuurlijk weinig voor. Wel zéér charmante ambiance door gebruikte decoraties. Allen verse bloemen/bloemstukken. Heb er in het verleden hele andere ervaringen mee, wat het extra spijtig maakt. Als dit maar geen trend wordt.

Eigenlijk smaakt alles zeer naar behoren, maar vooral 'De Chinese Kippentomatensoep' is overheerlijk. Hier kunnen wij intens van genieten. De bediening is overigens ook snel en vriendelijk.

Wir kommen zwei mal aus Deutschland hier essen u das lohnt sich immer wieder. Das preis Leistung verhältniss ist top. Service sehr freundlich. Sehr zu empfehlen.

(vertaling Eet.nu)
    We zijn hier twee keer vanuit Duitsland komen eten, dat loont zich iedere keer weer. De prijs/kwaliteit verhouding is top. De bediening is zeer vriendelijk. Zeer aan te bevelen.