Grillrestaurant Taurus in Velden

1. Hier vanavond spare ribs gegeten. Ik vind het knap om spareribs te grillen op de lavagrill en hierna veel saus erover te kiepen. Zonde van de grill smaak. De gebakken groenten (paprika, champignons, courgette) dreven ook in de olijfolie. Al met al een redelijk verknoeid gerecht voor een stake-house. Bereid de spareribs liever naturel met kruiden, apart bbq sausje erbij en een gewone gemengde salade erbij. Klaar. De frietjes zijn van die Mini Franse frietjes.

2. Zondagavond 4 december ’16 met twee gezinnen bij Taurus geweest voor een Argentinian Barbeque XL en aansluitend bowlen. Absoluut geen aanrader als je het ons vraagt. Tijdens het parkeren van onze auto zagen we dat het andere gezin er al was.

Bij binnenkomst direct aangegeven dat wij enkele weken geleden gereserveerd hadden. De man die ons ontving kon niet aangeven waar wij mochten gaan zitten, dus gaven wij aan dat de gasten waarmee wij deze avond zouden doorbrengen er al waren. We gingen 4 verschillende ruimtes af waar we zelf op zoek mochten naar het andere gezin. Naar onze mening; een vreemde manier van ontvangst.

Eenmaal aan tafel werd ons niet direct gevraagd wat wij wilden drinken en kregen wij geen uitleg over de Argentinian Barbeque XL. Wel kwamen al snel de voorverwarmde spareribs en de chickenwings op tafel. Deze waren volgens de bediening al warm. Nou… Dus niet! Vervolgens vroegen wij hoe wij het vlees (wat wij zelf moesten grillen) konden omdraaien. Dit moest met eigen bestek. Ik moest dus het rauwe vlees omdraaien met een vork die ik vervolgens moest gebruiken om mijn eten naar de mond te brengen. Bovendien waren er veel lege bakken bij het buffet, moesten we extra vragen om friet en was er veeel te weinig brood en kruidenboter.
    Gedurende het eten heeft eenieder 2 drankjes gehad. Dit terwijl er lege glazen op tafel stonden. We moesten zelf om drinken vragen. Ze kunnen beter te vaak langskomen om te vragen naar drinken, als te weinig.

Na het eten zijn we een uur gaan bowlen. Het bowlen opzich was wel leuk, maar ook hier werd niet gevraagd of en wat we wat wilden drinken. Aan het eind van de avond wilden wij afrekenen, dus gevraagd naar de rekening. En ja hooor… ook hier ging het weer fout! Er stonden 4 kopjes koffie en een cola light te veel op de rekening. Toen wij hier iets van zeiden, werd er ook nog gezegd: “Die hebben jullie wel gehad”. Dit op een toon om bang van te worden. En dat terwijl wij deze drankjes echt niet hadden genuttigd. Uiteindelijk zijn deze drankjes van de rekening gehaald. Maar om zo met je gasten om te gaan??

De klantvriendelijkheid is ver te zoeken! Voor ons allen nooit geen Taurus meer!
    Wij zijn niet de meest kritische mensen, maar deze avond zijn wij echt zwaar teleurgesteld door zowel de organisatie, de kwaliteit van het eten, de personele bediening en vooral ook de klantvriendelijkheid.