Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Velddriel verdeeld zijn.

We hadden friet gegeten, lekker bij het raam en toen gingen we weer. En dat vond ik wel mooi, groetjes Johan!

Sfeer in de zaak was in orde. Bediening uitermate slecht, lees chagrijnig! Verse friet veels te hard gebakken in walmend vet...hamburger had een zurige smaak. Jammer!

3. Snackbar Velddriel

Altijd goede friet, lekker goed doorbakken en je krijgt wel flinke porties. Tegenwoordig kun je zelfs je eigen friet kiezen! Prijzen zijn niet hoog, niet laag dus gewoon gemiddeld. Toppertje hier in de buurt!

4. Snackbar Velddriel

Wilde snel iets eten tussen Utrecht en Eindhoven en had geen zin in een hamburger. Deze cafetaria was een prima ervaring. Heb een frietje saté en een frikadel special besteld. De frites waren perfect gebakken, grote portie, en de uien bij de frikadel waren vers. Ook de bediening was uitstekend en vriendelijk en hier zeker vaker langsgaan. Zeker voor een cafetaria was het interieur sfeervol en ik zat binnen 25 minuten weer op de A2.

5. Snackbar Velddriel

De kwaliteit is achteruit gegaan, ook krijg je er steeds minder voor je geld.

Ik kwam er regelmatig en moet toch echt zegge dat het zonden is dat de Toren zo met de pet er naar gooit.

Niet alleen met het eten maar ook met de hygiene.

6. Snackbar Velddriel

patat eter

Kwaliteit van het eten is goed.

Veel zitplaatsen voor een cafetaria.

Cafetaria ziet er verzorgd uit.

Bediening is vriendelijk.

Locatie is niet zo goed aangegeven dus je rijdt er snel voorbij als je niet weet dat het in Velddriel is.