wo vanaf 12:00

1536199164 50
1598520727 61
1692003070 58

1. Harrie nak

Duurde erg lang eten werd niet tegelijk geserveerd toen iedereen alles op had kwam het eten voor de laatste persoon

4,5
  2. Eten drinken was goed. Vriendelijke bediening.

3. Vlotte accurate bediening. Eten was goed, frisse salade erbij. Lekkere frieten. Wel wat aan de prijs maar toch een goed gevoel overgehouden aan dit bezoek.

4. Waardeloos, gereserveerd voor koningsdag en dan kom je op de dag van reservering aan zeggen ze geen reserveringen te hebben staan. Jongeman aan de bar sprak ons geïrriteerd aan terwijl wij diegene moeten zijn die geïrriteerd zijn. Schrijf je een reactie op Facebook verwijderen ze de advertentie, niet eens een excuus. Maar goed we waren niet de enige die dag die waardeloos zijn behandeld bij Wittern in Veghel.

5. Vreselijk! 1e keer en ga er nooit meer heen. Duurt lang voordat je geholpen word, zaten 25 minuten te wachten op ons drankje, hadden nog geen kaart. Tijdens t eten, snitzel met zoute "champignonsaus" waar werkelijk 2 plakjes champignon in zaten, komt niemand vragen of t oke is, of je mss nog wat wilt drinken. Er liep genoeg personeel tov bezette tafels, daar kon t niet aan liggen.

6. H v Nuland

Leuk restaurant. Gezellige sfeer. Eten was lekker maar op koud bord geserveerd dus lauw. Frietjes komen zo… niet dus, om moeten vragen. Ook 2 x drankje moeten vragen en duurde een hele poos voor het kwam. De QR code werd niet gecontroleerd! Al met al niet voor herhaling vatbaar. Jammer van zo'n mooie ambiance.

7. Heerlijk gegeten afgelopen vrijdag. De sfeer is erg mooi, lekker gegeten. Borden worden mooi opgediend. Laatste jaar erg positief veranderd, kwaliteit, bediening.
    Komen zeker vaker terug.

8. Hebben heerlijk gegeten. Alles was prima. Echt een aanrader.

9. van Schijndel

Eten erg lekker, maar… we konden elkaar niet verstaan! We hoorden vooral anderen praten…

6,1
  10. Hier gegeten in de kersttijd 2019; de ambiance is geweldig en de zaak mooi in sfeer gebracht.
    De bediening was erg vriendelijk, soms een heel klein beetje traag met de drankjes, maar zeker niet storend.
    Ik had enige wildgerechten genomen en die waren heerlijk!
    Ook mijn tafelgenoten waren erg tevreden.
    Ik was hier voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst!

(Ik voelde de behoefte deze review te plaatsen, omdat ik veel negatieve reviews uit 2017 / 2018 zie.. Geen idee of ik gewoon geluk had of dat er eind 2019 eea veranderd is, maar ik herken me zoals te lezen is, niet in enig negatief statement)

11. Op zondag 27 oktober om 18.45 Wil ik als nagerecht een kaasplankje bestellen.
    Op, is de mededeling.
    Restaurant stampvol, de Jumbo cliënt aan de overkant. Hoe dan!!!
    Echt een grote teleurstelling en geen compliment.

12. René Slootweg

In het begin was de kwaliteit hoog en de logistiek een ramp. Daarna was allebei op orde maar nu zijn de gerechten inferieur geworden en moet je het drankje voor je hoofdgerecht besteld hebben voor je voorgerecht. De arrogantie ten top. Zonde van zo'n mooie locatie

3,4
  13. De slechtste lunch in jaren! Bediening ongeintresseerd, brengt verkeerde drankjes. Kwaliteit eten ver onder de maat, niet heel duur, maar was ook niets. Hier zien ze ons voorlopig niet.

14. Bert van de Ven

15. Diny van de Sande

Prachtige omgeving. Industrieel.
    Gezellig en heerlijk geluncht met ons tennisclubje.
    Aardige bediening.

16. L.W.M. van de Ven

Bediening uitstekend. Leuke sfeer. Goed toegankelijk voor rolstoel. Kindvriendelijk.

17. Zondag 9 december 10 personen

Eten goed, service laat de wensen over. Ruim 10 minuten moeten wachten op drinken, bestellingen worden niet gebracht.

Dessert, eerst worden er 2 gerechten op tafel gezet maar voordat iedereen een dessert had waren we 10 min verder waardoor het ijs al gesmolten was.

Bedienende dame die onze bestelling opnam had zeker niet haar dag. Kon geen lachje vanaf en in plaats van dat het dessert bestek netjes werd ingedekt werd het op tafel gegooid. Gewoon boven op de servetten die gebruikt waren voor de voor en hoofdgerechten.

Eten was top, service laat de wensen over.

18. Teleurstellend! In 2014 begonnen op deze prachtige locatie met een enthousiast team, wat trots en gastvrij prima gerechten en wijnen serveerde, is gedegradeerd tot een onpersoonlijke zielloze zaak.
    Prijs/kwaliteit verhouding, welke prima was, is sinds deze zomer zoek. Te zoute saus bij een redelijke diamanthaas lijkt uit een zakje te komen. Dressings op de fantasieloze salade lijkt uit flessen, slechte frieten en voor 5,50 is de kwaliteit van een glas wijn ook matig. De bediening tja… ze doen hun best maar was veel beter.
    Jammer, vaak gegeten maar voorlopig niet meer.

19. Na een half uurtje wachten eindelijk kunnen bestellen.
    Maar, dan nog 15 minuten en dan komen je drankjes.
    Het gaat allemaal erg langzaam, volgende keer ga ik naar het centrum.

20. Jurrien

Frekewent gegeten, sinds de zomer een nieuwe kaart is geen Pieperz patat meer en wordt niet meer incl. aangeboden vertellen er niet bij dat er extra voor betaald moet worden.
    Prijzen van menu's zijn in verhouding gestegen.
    Bediening aanmerkelijk minder attent dan voorheen.
    Conclusie: minder service dan voorheen door rommelige bediening.

21. Weinig eten voor veel geld.

22. Mooie zaak, leuke en goede bediening. Eten is niet goed genoeg voor de prijs die ervoor staat. Vooral de friet is echt niet lekker maar ook de spareribs, steak, saté zijn gewoon niet erg goed. Tonijnsteak is prima maar wel heel eenvoudig. Jammer want de bediening doet enorm hun best.

4,1
  23. Lekker gegeten, gezellige sfeer. Top avond gehad.

24. Enige weken geleden hier gegeten met een grote groep. Het duurde erg lang voordat er iets werd opgenomen. Vijf personen kozen voor de hertenbiefstuk (aanrader van de week). Helaas was deze uitverkocht. Kan echt niet. Vervolgens was er steeds een persoon die iets niet of veel te laat kreeg. Deze persoon at dus later. Irritant bij elke gang. De rekening was pittig. De gerechten waren goed bereid maar niets speciaals. Groente zeer karig. Omgeving was druk en rumoerig. Hier gaan wij voorlopig niet meer naar terug. Jammer.

25. Karin Hendriks

Zondag 17 september 2017 op uitnodiging van mijn familie gegeten bij Wittern. De weekspecial vis á 18.50 Besteld. Slibtongetjes… Omdat ik mijn familie niet wilde teleurstellen heb ik op dat moment niet geklaagd, maar ik heb nog nooit zo'n slechte kwaliteit vis gegeten. 2 Kleine tongetjes, smakeloos, en op geen enkele manier goed klaar gemaakt. Op 3 groene asperges en wat sla… Prijs/kwaliteit in geen verhouding en dat geldt dan ook voor de rest. Wijn, groot glas met amper een bodempje wijn:3.75! Een breekbroodje:4.50! Belachelijke prijzen en slecht eten. Ga het eea nog in een mail toelichten zodat de crew van Wittern er ook iets mee kan doen.

26. Het is een mooie locatie en gezellige sfeer. Het eten was lekker, maar vrij prijzig. Ook gingen er verschillende dingen mis met het bestellen.
    Aan de telefoon waren ze wel vriendelijk, maar ook weer kortaf en gehaast.

27. Serveerster geeft onze jongste een kinderkaart nadat wij er om gevraagd hadden. Vervolgens besteld hij een tomatensoepje en krijgt hij de volwassen tomatensoep. Jammer. Sate saus vond ik niet echt lekker.

5,1
  28. Met een groep van 8 personen bij Wittern in Veghel gegeten en wederom slecht. Het eten van 4 personen was ronduit slecht en de andere zeer matig. Vis die graatloos hoort te zijn zat vol graten. Ribeye was voor driekwart niet eetbaar door vet en pezen. Deze mag doorregen zijn, maar dit was echt niet eetbaar. Ikzelf had een vis bourgioun en kreeg een schaaltje met verschillende soorten visstukjes in de bouillon zonder iets erbij, geen bijgerechten, zelfs geen brood. Het was echt geen hoofdgerecht. De witte wijn die wij bestelden en ook op de kaart stond was wederom, net als de eerste keer dat wij er met een groep gingen eten, niet te krijgen. Wij hebben nu twee keer gedineerd en een keer een lunch gebruikt, maar elke keer was het slecht. Hier gaan wij nooit meer eten al is het nog zo'n leuke locatie. Een biertje op het terras maar verder niets.

1,7
  29. Henk van Sambeek

Je moet er een behoorlijke prijs betalen om "lekker" te kunnen eten. Als de friet hard is en naar mijn mening 2 keer gebakken is. Dat zegt iets over de keuken, gooi die friet er nog maar een keer bij.

Voor mij nooit meer.

5,7
  30. Anja Schoonenberg

Heerlijk gegeten, prima service, vriendelijk personeel. Heel ongedwongen.

31. Goede kaart, maar smakeloos bereid. Meerdere keren gegeten, maar elke keer teleurgesteld. Een hele mooie zaak met een authentieke uitstraling, maar met slechte bediening. Place-mats en envelopjes met bestek halen de totaalbeleving hard omlaag.

4,9
  32. Heel mooi interieur. Wij hebben lekker gegeten en het vega menu is echt goed!👍 Niks aan veranderen bedankt voor de leuke avond.

33. Leuk ingericht restaurant met een menukaart die weinig vernieuwende, maar wel overbekende gerechten bevat. Geen opsmuk, gewoon lekker eten voor een acceptabele prijs. Veel zitplaatsen, maar door de toegankelijkheid tegelijk toch vaak bezet, dus altijd even op tijd reserveren is langzamerhand noodzaak geworden.

34. Onlangs hier voor het eerst geweest, en zeker met mooi weer een erg leuk terras. Veel zoninval en open verbinding naar buiten waar voor kinderen van alles te doen is om in te klimmen en te spelen. Leuke kaart, weinig heel verrassends erop misschien, maar voor iedereen wel wat wils. Leuke kleine prijsjes voor de kindergerechten, is ook wel eens anders! De bediening was overvloedig, liepen er een hele hoop rond die vrijdagavond, aangezien veel tafeltjes gereserveerd waren. Vlotte service, de meiden letten echt wel op of er iemand iets zou willen, dat vind ik echt prettig.
    Mijn vrouw had de biefreepjes-noodles, welke goed was, mals vlees, maar simpel opgemaakt bord met weinig verrassende ingredienten, beetje kaal. Ik zag elders de tonijn-salade voorbij komen; zag er top uit met grote plakken 'seared' tuna... voor de volgende keer. Ik ging voor de rib-eye, welke van origineel US-beef komt, en in en display staat bij de keuken. Ik kon eigenlijk niet medium-rare bestellen (of rare, of medium), maar ze zou haar best doen. Zou wel moeten zou je zeggen als je top-kwaliteit beef bereidt. Uiteindlijk was de rib-eye iets meer medium dan rare, maar hij was erg lekker en supermals! lekkere groentjes erbij en goeie friet. Jammer dat de door mij bestelde wijnsaus een peper-saus was, maar die vond ik eigenlijk ook lekker. De desserts die we kozen waren ruim bemeten en erg lekker. Hier komen we wel terug!

35. Slecht. Er ligt een prachtige Glossy waarin de eigenaren hun zaak presenteren. Maar ojee wat is het slecht. Een voorbeeld. Wij zijn met een grote groep. Een blonde serveerster neemt zonder enig lachje of vriendelijk gebaar de drankjes op. Die later gebracht worden door een jongeman die echt niet kan bedienen. Er klopt niks van de bestellingen, het eten is niet wat de glossy schrijft. Echt een zaak die doet voorkomen alsof het heel wat is. En denkt dat de klanten kwaliteit niet herkennen. Nee hier gaan we niet meer naartoe. En de klant is koning dat heeft de bediening nog niet begrepen, wat een afstandelijke kille arrogante mensen.

36. Zeer slecht! We zijn daar tot 2x toe geweest speciaal voor de kreeft. Dit wisten ze vooraf want we hebben er nota bene voor gereserveerd inclusief de kreeft.. Tot 2x toe, hebben we de kreeft besteld, wordt er door het personeel zelf gezegd: Uitstekend, perfecte keuze, ik weet zeker dat jullie geen spijt zullen krijgen.... En dan na 15 minuten te horen krijgen: sorry mensen maar het aquarium is leeg, er is geen kreeft meer... En dit tot 2x zonder een excuus of een tegemoetkoming, nee mensen Wittern gaat het voor ons niet meer worden. We hebben ze 2 kansen gegeven en die zijn volledig verprutst...

1,2
  37. Marloes 1424 punten

Afgelopen vrijdag hebben wij hier gegeten en bij toeval was het Fabriek Magnifique. Dit wisten we toen we reserveerden. Wat we helaas niet wisten was dat de kaart daarom aangepast was en hoofdgerechten en bijgerechten daarom op één bord geserveerd zouden worden.

De locatie is hip, hot & happening. Veghel probeert duidelijk punten te scoren en dat lukt! Het ziet er echt supertof uit, van buiten en van binnen. We worden vriendelijk welkom geheten en gelukkig zitten we in een hoekje zodat we elkaar goed kunnen verstaan, vanwege FM is het wat rumoerig.

De drankjes worden redelijk vlot opgenomen en gebracht, daarna begint het wachten. We moeten lang wachten tot onze bestelling wordt opgenomen. De bediening vinden wij ook niet buitensporig vriendelijk, het mag dan druk zijn en anders dan anders maar daardoor hoeven wij nog niet het gevoel te krijgen even snel een hap in een alledaagse kroeg te doen.

Voorgerechten zijn oké, de geitenkaas-salade is niet meer dan geitenkaas-salade. En één garnalenkroket was ook genoeg geweest.
    De hoofdgerechten zijn ook oké, de snitzels zijn gefrituurd en dat is jammer, ook al is de smaak goed. De saté is laf, daar had wat meer spice in gemogen. De sla is al lang geleden aangemaakt. De frites zijn goed en er is voldoende mayonaise.
    Het toetje tot slot is wederom oké, maar ook de bokkenpootjesparfait is laf van smaak en proef ik het goed dat de slagroom zelfs wat geschift is?

Nog wat puntjes:
    -Erg irritant is het dat er zeker 5 maal drinken naar onze tafel gebracht wordt wat niet van ons is en dat terwijl we ook niets besteld hebben. Die fout mag één of twee keer gemaakt worden, maar overdrijf het niet.
    -Geen idee hoe de prijs/kwaliteitverhouding normaliter is maar nu worden, ondanks de one plate-service bij het hoofdgerecht, gewoon dezelfde prijzen als anders gerekend. Daar had wel rekening mee gehouden kunnen worden.
    -We misten vooral smaak en een beetje eigenheid aan de gerechten.
    -En voor sommig personeel: Een vriendelijk gezicht geeft overal licht, zei mijn oma altijd.

Geen echte aanrader en zelfs een beetje een teleurstelling.