Op dit adres zit nu: Tadaa!

1519619749 74
1591971924 68
1617811987 73
1643652049 73
1648820062 73

1. TELEURSTELLEND. We werden er met 3 personen aan een tafeltje gepropt wat bedoeld is voor 2 personen. Na onze op-en aanmerkingen werd er ook een bloemetje en kaarsje (wat op andere tafels wel stond) op ons tafeltje gezet. Onze "borden" moesten we daarom wel schuin plaatsen om ze kwijt te kunnen. Bovendien heeft één van ons de hele avond tegen een afgebladderde muur aan moeten kijken omdat de betreffende stoel niet zodanig neergezet kon worden dat ook diegene de ruimte in kon kijken. Het is dat ik een kadobon voor deze gelegenheid had gekregen anders was ik direct opgestapt. Het is wel duidelijk… voor mij hier geen 2e bezoek.

2. Nina

3. Geweldig genoten van het shared dining concept. Mooie en zorgvuldig opgemaakte gerechtjes met een uitgebreide uitleg en telkenmale een nieuwe smaakexplosie. Fijne ambiance en zeker wederom voor herhaling vatbaar. Complimentje is hier op zijn plaats!

Ria&Willy de Poorter.

4. Vakantie wilden we starten door lekker uit te eten.
    Shared diner gehad, €24.50 Per persoon.
    Laat je verassen stond erbij, nou en of wat een verassing!
    Kreeg prima uitleg van wat er op de, schaaltjes, lag.
    Zag er lekker en verzorgd uit, sommige dingen waren ook lekker.
    Mini stukje droog vlees met vettige brok erin, 5 erwtjes, 5 pinda's.…
    Als we alles op 1 bord zouden schuiven zou het een voorgerecht kunnen zijn…
    Toen ze kwam vragen of het gesmaakt had en of we nog een nagerecht wilden was onze reactie misschien raar toen we zeiden of dit alles was…
    Deze keuze was erg duur, met hongerig gevoel naar huis…
    Ik zal niet snel een reactie geven maar dit ging ons té ver.

5. Jolanda

Shared diner gedaan. Bediening top...sfeer top...porties schandalig klein. Wat we kregen zag er mooi uit en was ook lekker. Maar voor het geld zeer weinig eten...jammer...

4,9
  6. Jan Goijaarts

Wij hebben super lekker gegeten en gedronken. Het shared diner is een aanrader. Topkok...!!!

7. Net gegeten bij Twentynine. Het begon allemaal veelbelovend. Het eten smaakte uitstekend, alleen het witte kool garnituur was duidelijke bedorven. Over smaak valt niet te twisten, maar de rottende geur was onmiskenbaar. Na welgemeende complimenten over het eten toch maar even een kleine opmerking hierover
    gemaakt. Er werd geïrriteerd op gereageerd door de eigenaresse, die met een rood hoofd de keuken in verdween waar vervolgens de borden en het bestek aan de herrie te horen het duidelijk moesten ontgelden. Nou ja, dachten we nog, we hebben allemaal wel een K-dag.
    Het restaurant ziet er prachtig en gezellig uit, over het eten valt verder niets op aan te merken, maar wat een kinderachtige onprofessionele bediening!!!

8. Vandaag bij twentynine geweest na verhalen van vrienden en die waren niet overdreven. Wij kozen, zoals ons was verteld, voor shared dining. Wat was dit een verrassing, mooi opgemaakte bordjes die smaakten zoals ze er uit zagen. Leuke vlotte bediening, zijn echt niks te kort gekomen. Wij gaan hier zeker nog eens terug.

9. peter kerkhof

Lekkere gerechten. Eindeloos wachten. Ober vraagt of we een dessert nemen. Graag. Er komt geen kaart. Na 20 minuten komt dezelfde ober vragen of we nog wat willen drinken. Nee, we willen graag de kaart voor het dessert. We krijgen de kaart, maar de ober komt niet opnemen. Na een half uur komt ze vragen of we nog wat willen drinken. We hadden net besloten naar huis te gaan.

10. Andre Knaapen

Zeker de moete waard, lekkere hapjes en gezellige sfeer.
    Andre

11. Wij waren ook op het feest en kunnen bevestigen dat alles prima in orde was. Ook eerdere ervaringen waren zeer positief. Binnenkort gaan we met de familie eten bij TWENTYNINE, en terecht.

12. We zijn er nu 3 keer geweest en het eten is heerlijk, verse ingredienten en gevarieerd, goeie service en meld gerust een voedselallergie want zij zorgen ervoor dat je ook lekker eet. Afgelopen weekend daar een fantastisch feestje gevierd onder het genot van een walking diner. Ongelooflijk lekkere gerechten hebben we gegeten. Mooi opgemaakt, makkelijk hanteerbaar. Een heus 7 gangen menu zo uit het vuistje. Elk gerecht werd je persoonlijk aangereikt. Borrelhapjes stonden klaar en na het diner kwamen er ook nog eens snacks langs. Nina en crew ik heb bewondering voor jullie hoe jullie het allemaal uit de keuken toveren want zo groot is die niet. Wij zijn fan van jullie. Iedereen die nog niet in TWENTYNINE in Veghel is geweest moet beslist gaan.
    Marijke Henrard-v.Heeswijk

13. Afgelopen zaterdag een fantastische avond gehad bij "Twenty-nine"in Veghel. Het eten wat zalig, maar de service en de gastvrijheid van het personeel was uitstekend! Fijn om op een bijzonder gastvrije wijze bedient te worden. Veel dank dames en heren enne de muziek was ook geweldig, afgestemd op z'n publiek!

14. Renee gorris

Afgelopen zaterdag een besloten feestje gehad bij 29. Een heerlijke avond gehad. Naast het fijne gezelschap was het eten erg lekker en mooi geserveerd in de vorm van een walking diner.
    Een aanrader, mocht je iets te vieren hebben.

15. Afgelopen vrijdag spontaan besloten om uit eten te gaan. Door ervaring met vorige bezoeken besloot ik om toch te reserveren ondanks dat we met twee personen waren.
    Het laatste tafeltje konden we krijgen. Bij aankomst was het tafeltje bij het raam net vrij gekomen. Er werd netjes gevraagd of we daar wilden zitten, ja natuurlijk! Mooiste plekje in het restaurant.

Zelf gebakken brood vooraf (redelijk aan de prijs maar erg lekker), daarna mijn vrouw een canneloni met courgette en ikzelf een fantastische vis gegeten. Neem de kaasplank met bijpassende wijn en je hebt super lekker gegeten. Minpuntje? Er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is, maar daar moeten ze gewoon vanuit gaan! Als het niet zo is dan laat ik me wel horen...

Tot de volgende keer!

16. Gloria Mommersteeg

Sfeervolle ambiance. Prettige bediening. Verrassend menu. Lekker en gezellig!

17. Super hippe tent! Eten was heerlijk, goed bereid en vers.
    De bediening mag een stuk vriendelijker en professioneler. Had niet het gevoel dat ik een gast was.
    Jammer want dat bepaalde wel de avond en het gevoel wat je er aan overhoudt.

18. tevreden gast

Super lekkere en gezellige avond gehad. Aanrader!

19. Al meerdere keren hier geweest, zowel voor de hamburgers als ook shared dining en a la carte. Het restaurant is prachtig, gemoedelijke sfeervolle inrichting met prachtige foto's aan de wand. ook moet je beslist even naar het toilet gaan boven. De bediening en de tafelaankleding sluit naadloos aan. Ik heb alle keren heerlijk gegeten en mijn tafelgenoten ook. Bij shared dining krijg je heerlijk bordjes eten op tafel welke je moet delen met je tafelgasten. Bij elke gang nieuwe volle en lege schone bordjes. Opscheppen doe je met je eigen bestek, maar als je dat vervelend vindt brengen ze je graag extra bestek (althans bij een tafel naast ons want wij hadden er geen problemen mee)
    Wij hadden één kleine opmerking richting de keuken, de coquilles waren wat ver door maar verder heerlijk van smaak. De volgende gang kwam de chef zelf met excuses én een nieuw bordje perfecte coquilles aan tafel. Dan snap je het ! Er zijn best nog wat verbeterpuntjes maar ontzettend knap hoe men al in zo'n korte tijd zo weet te werken. En wat een rust in de open keuken, complimenten aan de chef !

20. Vertaal van English naar Nederlands

Allereerst: het eten was lekker, complimenten aan de kok. Maar... shared dining zoals het hier wordt uitgevoerd is een behoorlijk onsmakelijk concept. Sharing food is sharing saliva. Er is géén opschepbestek bij de gerechtjes, dus iedereen zit met zijn eigen vork vanuit dezelfde schaaltjes op te scheppen en te eten. En bij de toetjes ging het er al helemaal onhygiënisch aan toe. Met z'n allen zit je van een en hetzelfde bolletje ijs te eten, en uit hetzelfde schaaltje de vla te lepelen. Eén taartpunt midden op tafel die je met zijn vieren soldaat moet zien te maken. Maar hopen dat er niemand in het gezelschap een of ander virus heeft... Ik zat aan tafel met vrienden, niet met familieleden. Ik vond het helemaal niks.
    Maar het werd pas echt onaangenaam toen het personeel onaardig reageerde nadat we bijvoorbeeld simpelweg extra lepels of bordjes vroegen. Ze horen dan adequaat te reageren en het probleem voor je op te lossen, maar het tegenovergestelde gebeurde: ze gaven je het gevoel dat je een zeurpiet bent en dat je het concept niet snapt. Heel vervelend om zo behandeld te worden als je gezellig uit eten gaat. Ik ging met een rotgevoel weg, want dit soort dingen gebeurde ’n paar keer die avond. Ik ga niet uit eten om de les gelezen te worden.
    Ik kom hier daarom niet meer terug, en mijn tafelgenoten dachten er net zo over. Jammer, want een beginnend restaurant is zichzelf nu al de nek aan het omdraaien. Misschien kunnen ze het tij nog keren als ze alert zijn op de vragen en opmerkingen van klanten, in plaats van arrogant te zijn.
    Overigens speelden vlees en vis de hoofdrol; groenten waren er ter decoratie in zéér minimale porties, en er waren geen bijgerechten. 29 is niet geschikt voor veggies!

21. Wat een gezellig en warm plekje om te eten! De kaart biedt voor elk wat wils, dus voor mij als vegetariër was er ook genoeg keus. Een heerlijke groentenburger op. Twenty-Nine let naast lekker eten en leuke bediening ook op de beleving voor de gast, met de manier waarop het brood vooraf en bijvoorbeeld de thee geserveerd worden. Een echte aanwinst voor Veghel en omgeving!