Hier zie je hoe de meningen over de Sierra Vista verdeeld zijn.

1. Zuid-Amerikaans Veghel

Vanavond heeeerlijk gegeten. T-bone steak en mix grill.

T-bonesteak: helemaal super, zoals altijd. Menig restaurant in Amerika kan hierop jaloers zijn. Mix grill super. Bediening gewoon goed. Echt een aanrader. Tot de volgende keer!! Alex en Carola.

2. Zuid-Amerikaans Veghel

van Dartel

Wat een gezellig en sfeervol restaurant is Sierra Vista. Vorige week zijn we voor het eerst bij Sierra Vista geweest. Heerlijke tapas gegeten en de bediening heeft daadwerkelijk aandacht voor de gast.

Een absolute aanrader!!! Wij komen in ieder geval snel weer terug naar Veghel!

3. Zuid-Amerikaans Veghel

Frank van Heertum

Heel lekker gegeten. Je kunt merken dat de nieuwe eigenaren er alles aan doen om je een gezellige en smaakvolle avond te bezorgen, ga zo door het was weer super.

4. Zuid-Amerikaans Veghel

Gezellig tentje met lekker eten voor een goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Ook het personeel is vriendelijk en beleefd.

Zeker een aanrader!

5. Zuid-Amerikaans Veghel

Tapas gegeten we zaten bij het raam.. daar was het erg koud. Eten smaakte verschrikkelijk slecht. Mooi restaurant, maar het eten is er smerig! Alles is enorm sterk gekruid, overgaar en ik vond het zonde van het geld! Bah Bah, de naam van het restaurant zegt eigenlijk al genoeg. Siera Viesta!

1,7
  6. Zuid-Amerikaans Veghel

Fam Megens

Heerlijke tapas, veel variatie, grote porties. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.

7. Zuid-Amerikaans Veghel

Een verrassingsmenu samengesteld in overleg met de eigenaren/kok, als kerstcadeau voor mijn vriend. De avond is verder volledig verzorgd door de heren van Sierra Vista, waarbij we veel persoonlijke aandacht, lekkere wijnen, maar het allerbelangrijkste: heerlijk eten gekregen hebben. We vonden het erg prettig om te zien dat eigenaar/kok er net zoveel plezier in beleefden als wij.

Heren, nogmaals enorm veel dank hiervoor! Het was een topavond!

8. Zuid-Amerikaans Veghel

Kwaliteit was niet goed. Sfeer en bediening waren wel oke. Voor de prijs zeker geen aanrader!

9. Zuid-Amerikaans Veghel

Erg gezellige sfeer, leuke attente bediening, lekker gegeten. Veel vlees, maar dat hadden we natuurlijk kunnen verwachten in een Argentijns restaurant.

10. Zuid-Amerikaans Veghel

Het was erg lekker, en erg veel.

11. Zuid-Amerikaans Veghel

Pas bij Sierra Vista wezen eten. Na googelen op internet naar een Zuid-Amerikaans restaurant hier op uit gekomen. Gelukkig was er nog plaats. De sfeer daar is echt super! Het lijkt net of je ergens op een buitenlands terrasje aan het eten bent. Wij hadden voor het onbeperkt tapas menu gekozen. Veel keus, er zitten genoeg heerlijke gerechtjes tussen. Teveel eigenlijk..helaas zaten onze buiken vol ;-) Het leuke hieraan is dat je op deze manier diverse dingen uit kunt proberen. Ook de bediening was zeer goed, we hoefden niet lang te wachten tot we het volgende al weer hadden. Voor herhaling vatbaar.
    Wij komen zeker nog een keer terug!

12. Zuid-Amerikaans Veghel

Pas ben ik weer bij Sierra Vista wezen eten samen met mijn vriendin, omdat ik jarig was. Bij binnenkomst werden we al warm ontvangen en was er meteen een leuke sfeer.

Deze keer hadden we geen onbeperkt tapas gegeten, maar een voorgerecht van verschillende salades gevolgd door een hoofdgerecht van de chef. Dit was een heerlijk gerecht!

Erg lekker eten, goede service en een leuke sfeer. Wij komen zeker weer terug!

13. Zuid-Amerikaans Veghel

Nieuwe eigenaren maar het ziet er goed uit. Je kon merken dat het nog niet optimaal verliep maar onze mening is dat het wel goed komt. Het eten is erg lekker en ruim voldoende. Gisteren was er een man gitaar aan het spelen die zowel Spaans als Nederlands zong. Waardoor het nog leuker was om daar te genieten van eten en drinken. Toppie ga lekker door

14. Zuid-Amerikaans Veghel

Afgelopen zondag erg lekker tapas gegeten. Prima bediening, gezellige sfeer. Jongens ga zo door. Wij komen zeker snel terug!

15. Zuid-Amerikaans Veghel

Gisteravond met een groep van 10 personen (diverse komaf) lekker getafeld! Ontvangst was warm (letterlijk en figuurlijk). Hebben heerlijke tapas gegeten... misschien even een klein tipje, sommige onder ons eten geen varkensvlees, maar goed dat kunnen ze ook zelf aangeven... en zeker bij jullie. Het was een super avond en we komen zeker terug!
    Jacques, Said en Chris, bedankt en tot gauw!

16. Zuid-Amerikaans Veghel

Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst. Gezellig en sfeervol interieur. Bij onbeperkt tapas eten, ga je er niet van uit dat je bij diverse tapas gerechten een toeslag moet betalen van 1.00 euro tot 1.50 euro. Hier in ieder geval wel. Echter de "teleurstelling" begon al bij het bestellen van een broodje kruidenboter vooraf. Werd pas gebracht bij de eerste tapas ronde ongeveer 45 minuten later. Max 2 tapas per ronde, waarbij een schaaltje frites als een tapas telt. Meest eenvoudige tapas zou je zeggen, maar dit was frites waar de honden geen brood van lusten, had de smaak van overgebleven en teruggegooid in de frituur. Keihard donkerbruin en hol van binnen. Serveerster gaf meteen toe dat de frites niet in orde was, nam deze mee maar niemand die kwam met een nieuw schaaltje. Erg vreemd. Bij weggaan nog iets van gezegd door ons, zegt men doodleuk "dat hebben we begrepen en we zullen ernaar kijken!". Verder vonden wij de kwaliteit van het eten (op een enkele tapas na) heel erg tegenvallen. Over smaak valt te twisten natuurlijk, maar wij vonden er weinig smaak aan zitten. De verse tapenade bij het brood vonden wij hier het lekkerst. Van alle tapasrestaurants in deze omgeving vonden wij dit op zijn zachts gezegd de minste en gaan hier zeker niet terug.

17. Zuid-Amerikaans Veghel

Peter van den Berg

Gisteren hebben wij a la carte gegeten. Het eten was erg goed en de bediening super vriendelijk. De sfeer was uitstekend. Een aanrader om te gaan eten.

18. Zuid-Amerikaans Veghel

Gisteren heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. De allerlaatste vrijgezellenavond met onze zoon gevierd. Morgen zijn grote dag.Vandaar dat wij van te voren gevraagd hadden of wij gerechten konden krijgen zonder knoflook :)
    De eigenaar heeft ons geadviseerd om bepaalde gerechten niet te nemen, zoal bijv. het knoflookbrood, en knoflookgarnalen. Alle andere gerechten die wij kozen van de kaart, heeft hij nog eens apart voor ons bereid zonder toevoeging van de knoflook. De smaak was er zeker niet minder om! Wij hebben al behoorlijk wat tapas restaurants door heel Brabant bezocht, maar deze steekt er met kop en schouders boven uit. Uit de volle smaken, goede bereiding en hete opdiening kon je nog gewoon de versheid van de producten proeven. Ook de bediening had extra tijd om te informeren naar onze ervaringen tijdens de avond. De ambiance ziet er sfeervol uit, veel aandacht aan besteed. Aardige mensen, lekker eten, mooie omgeving, voor ons was het avondje compleet! Wij komen zeker terug, voor een avondje vol lekkere verrassingen!

René, Brian, Jacqueline

19. Zuid-Amerikaans Veghel

Gisteren hebben mijn vrouw en ik gegeten bij jullie. De sfeer was uitstekend, de tapas waren uitstekend van smaak, bediening was goed. Een gezellige avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

20. Zuid-Amerikaans Veghel

Jo en Anja van Heeswijk

Heerlijk avondje uit, super lekker gegeten, en de bediening was top. Iedereen is zeer enthousiast bezig met hun werk/ bediening en hebben aandacht voor hun gasten...wij gaan hier zeker vaker naar toe.....!!!!

21. Zuid-Amerikaans Veghel

Gisteravond een hele gezellige avond gehad bij Siërra Vista. Lekker eten, goede bediening en persoonlijke aandacht. Wat wil een mens nog meer.

22. Zuid-Amerikaans Veghel

Hoi, Heerlijk gegeten, onbeperkt tapas, moesten erg lang wachten op het eerste gerecht !! Kregen we pas na een uur !! Als je maar tot 22.00 uur mag bestellen is dit erg vervelend...

23. Zuid-Amerikaans Veghel

Gisteravond samen met mijn vriend weer eens heerlijk getafeld bij Sierra Vista. Na al een paar keer tapas te hebben gegeten besloten we om deze keer voor de á la carte kaart te gaan.
    Nou niet dat alle vorige keren geen recensie verdiende, maar vanavond was gewoon écht in één woord geweldig. Als voorafje begonnen met de gerookte zalm voor mijn vriend & een salade met gamba's voor mij. Die smaakte al geweldig. Als hoofdgerecht had mijn vriend gekozen voor 't gerecht waar Saïd hem al meerdere malen nieuwsgierig naar had gemaakt, de t-bone steak. En voor mijzelf een heerlijk stukje ossenhaas. Nu is mijn vriend best een kieskeurig mannetje wat eten betreft, maar waar die bij de tapas nog enige op & aanmerkingen had, was ie gisteravond sprakeloos. Dus dat maakte de avond nog een tikkeltje beter dan die al was. Graag wil ik Saïd en 't keukenteam dan ook nogmaals bedanken voor 't heerlijke eten! En tegen al jullie recensie lezers wil ik graag zeggen, of eerder, jullie uitnodigen, om 't vooral ook eens te komen proberen! 'T zal 't meer dan waard zijn! :)

24. Zuid-Amerikaans Veghel

Juan Carlos

Afgelopen weekend heb ik samen met mijn vriendin heerlijk genoten bij Sierra Vista. We hadden niet gereserveerd, omdat we toen die dag toevallig in Veghel waren ivm visite aan mijn broer. Het restaurant zat al aardig vol en met geluk konden wij nog een tafel voor twee krijgen. Wij kregen de mogelijheid om onbeperkt tapas of a la carte te benuttigen. Dat is fijn, vooral als je vriendin niet de makkelijkste eter is.Maar we hadden besloten om toch tapas te eten. Je krijgt een kaart waar veel gerechten op staan. Het mooiste vond ik, dat het in het spaans geschreven was, en omdat ik zelf spaans ben wist ik wat de gerechten inhielden. Dit vond ik een fijn begin. Vooral met het Zuid-Amerikaanse inrichting. Prachtig, het gaf me een gevoel dat ik weer even in mijn vaderland was en tegelijkertijd was het romantisch om daar samen met je vriendin te zijn. Tien minuten nadat we besteld hadden kregen we heerlijke brood met tapanade en kort daarna de eerste gerechten. Het was echt heerlijk! het had iets pikanter gemogen omdat ik zelf uit Zuid-Amerika kom, maar ik herken de gerechten van smaak. En dat vond ik fantastisch. Dat zie je niet vaak. Omdat ik aangegeven had dat het lekker was en mijn gerechten iets pittiger mochten, kreeg ik aandacht van de chef, en die maakte het heerlijk pittig. Over de service en kwaliteit valt niks te klagen, de beleving van mij en mijn vriendin was heel goed. Na het eten een lekkere ijsje met mijn vriendin besteld en daarna even met de chefkok en eigenaar gepraat. Het was werkelijk top! Volgende keer ga ik samen met mijn broer en vriendin bij Sierra Vista eten. Als de eigenaar dit leest dan wil ik je nogmaals bedanken voor het lekkere eten, service en je goede wijntips. Groetjes van Juan Carlos en Olivia

25. Zuid-Amerikaans Veghel

maria van uden

We hadden onbeperkt tapas gegeten. Het was heerlijk van smaak en je proefde gewoon de versheid van de producten.

26. Zuid-Amerikaans Veghel

Het was weer even geleden dat we hier waren. Wederom goed ontvangen(gereserveerd) en weer gekozen voor de Tapas.
    De vorige keer hadden we ons laten verrassen door de kok en dit was ons goed bevallen. Echter, volgens de serveerster was dit bij navraag niet meer mogelijk gezien de drukte. Tja, dan maar een eigen keuze maken uit het grote aanbod? Gelukkig kwam eigenaar en gastheer met een perfecte oplossing, toch een Tapas verrassingsmenu. Hoezo service.......Geweldig getafeld van 19.00 tot 22.30 uur. Een geweldige whiskey(16 jaar oud) als afsluiting gedronken(advies gastheer).
    "Heb je klachten zeg het hun. Ben je tevreden, zeg het anderen!". Bij deze! We komen zeker weer terug!

27. Zuid-Amerikaans Veghel

Peter en Lenie v veen

Kwamen tijdens een weekendje Brabant via de TomTom terecht bij Siërra Vista en dat is ons super bevallen! Alles was top: de sfeer het eten aardig personeel en goed wijnadvies van de eigenaar! Zeker voor herhaling vatbaar als we weer in het gastvrije Brabant zijn!

28. Zuid-Amerikaans Veghel

Cristel Stouten

Afgelopend weekend heben we bij Sierra Vista gegeten. We kozen voor het onbeperkt tapa's eten en dat was bijzonder goed. Snelle goede en vriendelijke service en prima eten. Zeker voor herhaling vastbaar!!!

29. Zuid-Amerikaans Veghel

In het weekend gegeten in sierra vista. Je bleek alleen tapas te kunnen bestellen en geen menu. We waren er om 19.30 uur en konden tot 22.00 uur tapas bestellen, dat is per keer 2 tapas per persoon en je kunt weer bestellen als het eerste genuttigd is. Dat viel niet mee! Om 8.45 uur hadden we pas de eerste ronde op tafel, er was maar weinig bediening en meer aandacht om drinken te serveren. We hebben hier een opmerking over gemaakt en konden toen meteen de volgende ronde bestellen bij serveren van de eerst bestelde tapas, dat is wel nodig! Om 22 uur met moeite 3 rondes gehad waarvan de laatste halfrauwe kip bevatte, maar dat kon gebeuren als je met verse produkten werkt ... aldus de chef c.q. eigenaar? Verder word veel brood aangeleverd om je honger tijdens het lange wachten te stillen?!

30. Zuid-Amerikaans Veghel

Wij zijn afgelopen weekend met vrienden hier wezen uiteten, het was heerlijk. Er is een ruime keus tappas rond de 59 gerechtjes, verder houden ze overal rekening mee zoals ik die geen kaas lust. Ik geef het door en ze houden er rekening mee dat ik geen kaas bij mijn tapas krijg. Verder is de gastheer en het personeel zeer vriendelijk. En genieten we er keer op keer van als we hier komen.
    Het is zeker het aanraden waard.
    Echt mijn complimenten voor Harold en zijn personeel.

31. Zuid-Amerikaans Veghel

Afgelopen weekend zijn we er met vrienden wezen eten.
    Het was een erg gezellige avond, in een leuk restaurant met dito sfeer.
    De bediening was goed en de eigenaar erg gastvrij.
    Aanrader voor een avondje echte culinaire gezelligheid!

32. Zuid-Amerikaans Veghel

Aad vd Laan

Zojuist hier heerlijk gegeten met dochter en vriend en mijn vrouw , ik had heerlijke spare ribs , welke qua temperatuur iets warmer hadden gekund.

33. Zuid-Amerikaans Veghel

Erg lekkere tapas bij sierra vista. Goede bediening, prima gastheer en de chef kok is goed bezig. Dank u wel, tot ziens.

34. Zuid-Amerikaans Veghel

Gisteravond met mijn man en onze 2 jongste kinderen heerlijk gegeten. Nu we deze keer ruim de tijd hadden mede omdat het snikheet weer was, zijn we heerlijk buiten op het terras gaan zitten en hadden we niet gekozen voor a la carte maar voor de onbeperkte tapas. Als je aangeeft dat je iets niet lust - zoals wij geen varkensvlees - wordt daar rekening mee gehouden. De gerechten waren vers en smakelijk. Wij vonden vooral de scampies en de kinderen de lamskoteletjes en fritas bijzonder lekker. Wel vonden we de grootte van de tapas idioot groot! We zijn met moeite tot de 3de ronde gekomen terwijl we toch grote eters zijn. Ook werd er alles aan gedaan om de kinderen tevreden te stellen, een must voor ouders. Ook de chefkok kwam een praatje maken en vragen of alles naar wens was geweest. Erg attent. Al met al een topavond; super (klant)vriendelijke bediening, gezellige sfeer en overheerlijk eten. Naast de Griek ons favoriete restaurant in Veghel!

35. Zuid-Amerikaans Veghel

Rob en Mandy

Vrijdagavond voor de eerste keer tapas gegeten bij Sierra Vista. Wat een knus en gezellig restaurant! De tapas worden vers bereidt, en dat proef je. Heerlijk! De chefkok kwam zelf de amuses brengen. De rekening viel ook niet tegen, dus hier komen we zeker terug. Aanrader!

36. Zuid-Amerikaans Veghel

Loraine

Heerlijk gegeten met mijn vriend en 2 vrienden.
    Lekker eten en super bediening. Wij hadden gekozen voor de onbeperkte tapas. Hierdoor krijg je een goede indruk van de kaart.
    De bediening is ook erg vriendelijk en ze proberen het je goed naar de zin te maken.
    1 gerechtje vond ik niet erg lekker, de zalm was aan de droge kant. Maar doordat het personeel telkens vraagt of alles naar wens is, heb ik dit aangegeven.
    Meteen werd er excuses aangeboden en gevraagd of ik het gerechtje opnieuw wilde. Ze namen het ook op als leerpunt en gelukkig niet als negatieve feedback.
    Al bij al een topavond gehad met goeie bediening, sfeer en lekker eten!
    Oja toen de kok erachter kwam dat ik voor mijn verjaardag daar was dook hij de keuken in en kwam terug met van die sterretjes, erg leuk en spontaan!

37. Zuid-Amerikaans Veghel

Toen ik er voor het eerst kwam vond ik het zo lekker! Als we ergens gaan eten doen we het daar. De sfeer is heel gezellig en iedereen is aardig tegen je. Ik vind het een aanrader.

38. Zuid-Amerikaans Veghel

Muriël van der Meer

Zaterdag avond zijn we weer een heerlijk avondje uit eten geweest bij Sierra vista. Het was reuze gezellig en we hebben weer waanzinnig lekker gegeten, zoals altijd. Bedankt voor de fijne avond.

39. Zuid-Amerikaans Veghel

Erg lekkere tapas! Leuke aankleding van het restaurant en hele fijne bediening. Echt een aanrader!!!

40. Zuid-Amerikaans Veghel

Gisteravond met mijn man wezen eten. Erg gezellig en sfeervol tentje. Goede bediening.
    Wij hebben onbeperkt tapas gegeten en ervoor gekozen om geen vis te krijgen. Dit was dan ook geen probleem. Erg lekker. Enige opmerking: er hadden iets meer "echte" vleesgerechtjes bij mogen zitten. We zagen bij een andere tafel dat die wat later kwamen, maar toen waren wij al voldaan :D

41. Zuid-Amerikaans Veghel

We komen regelmatig bij Sierra Vista eten vanwege het lekkere eten en de vriendelijke bediening. De chefkok komt regelmatig een praatje maken en vragen of alles naar wens is. De bediening is vriendelijk en geeft goede uitleg over de gerechten. Als je aangeeft dat je iets niet lust, wordt daar rekening mee gehouden. Een echte aanrader is de pan criollo argentino. Dit overheerlijke stokbrood halen we ook wel eens af. Ook leuk: ook voor de kinderen hebben ze speciale kindertapas! Veruit ons favoriete restaurant in Veghel!

42. Zuid-Amerikaans Veghel

Reggy Rutten

Vanavond naar Siërra Vista geweest. Uitgenodigd door lieve vrienden en het was echt een super avond. Heel gezellig, heerlijk eten gehad en de bediening en gastvrijheid was ook erg goed. Zeker een aanrader!!

43. Zuid-Amerikaans Veghel

Ik heb gisteren met mijn vriendin bij Sierra Vista gegeten.

De tapas was uitstekend en de bediening was zeer vriendelijk.

Ik ga zeker terug en ik kan het iedereen aanraden.

Geweldig restaurant

44. Zuid-Amerikaans Veghel

Henny Derks

Zwager en (schoon) zus getrakteerd. Goede keus geweest. Het was heerlijk, gezellig, sfeervol, prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Dan gaan we voor de tapas gezien de recensies. Enkele kleine tips: beperkt groente, had meer mogen zijn. Het was een beetje fris, niet behaaglijk.

45. Zuid-Amerikaans Veghel

marleen hurkmans

Met de familie lekker tapas gegeten. Verrassende gerechtjes. Prima gastheer! Zeker voor herhaling vatbaar.

46. Zuid-Amerikaans Veghel

Weer een gezellig avondje uit geweest met het hele gezin.
    Gekozen voor onbeperkt tapas eten, was heerlijk! Bediening was goed en de uitleg van wat je allemaal kreeg was ook goed. Ondanks dat het erg druk was, verliep alles goed.
    We hebben genoten van het eten en de leuke sfeer en komen zeker nog terug.

47. Zuid-Amerikaans Veghel

Super gegeten, onbeperkt tapas, bediening super, kortom top!

We komen zeker weer terug!

48. Zuid-Amerikaans Veghel

Ik heb hier gisteren met een groep van 15 personen heerlijk onbeperkt tapas gegeten!
    In de groep waren 2 diëten (glutenvrij en lactosevrij) en daar werd uitstekend rekening mee gehouden. Ikzelf heb een glutenvrij dieet en ben erg gevoelig voor gluten, maar het is perfect gegaan. Er was glutenvrij brood, en ze hebben hier zelfs glutenvrij bier!

Het was erg gezellig en we werden als grote groep achterin geplaatst zodat andere mensen niet zo'n last van ons hadden. We werden constant voorzien van drinken en het eten stond ook snel op tafel.
    Er was meer dan genoeg te eten en op het laatst konden mensen het zelfs niet meer op omdat ze zo vol zaten.

Mijn complimenten! Ik kom hier zeker terug!

49. Zuid-Amerikaans Veghel

Wij hebben hier vanavond de onbeperkte tapas gegeten. Het eten was op zich best lekker, maar de service was slecht. Het was niet eens zo druk en toch moesten we erg lang op het eten wachten. En zat een keer ruim een half uur tussen 2 gerechten in. Dat is duidelijk veel te lang. Ook kwam niet elke keer (eigenlijk alleen de eerste keer wel) het eten van de kinderen tegelijk met het eten van de volwassenen. Dus of de kinderen zaten te eten, of de volwassenen. Dat is niet gezellig. En elke keer komt er iemand melden dat je eten er zo aankomt. Ook als de kinderen iets besteld hadden, kwamen ze meerdere keren navragen wat er nou besteld was. We hebben er uiteindelijk 3 uur gezeten, en ik heb niet het gevoel dat ik zo veel gegeten heb.
    Kortom, het eten was best te doen, maar de service bij de All-you-can-eat Tapas is erg slecht.

50. Zuid-Amerikaans Veghel

fam ceelen

Wij hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten en gezellig gezeten. Ook de bediening was goed in de weer, alles werd snel geserveerd. We gaan er zeker nog eens eten.

51. Zuid-Amerikaans Veghel

Van Boxtel

Een aantal weken geleden hebben we gegeten bij Sierra Vista nadat we op deze site recensies hadden gelezen. De aankleding van het restaurant was erg mooi, netjes en schoon. Het personeel was erg vriendelijk en bekwaam. Het eten was werkelijk voortreffelijk! We hadden gekozen voor het tapasmenu waarbij we bij iedere ronde verrast werden met twee gerechten. Het is lang geleden dat ik zo lekker heb gegeten! We hebben het restaurant al bij veel vrienden aangeraden en wij gaan er zeker nog vaak eten!

52. Zuid-Amerikaans Veghel

Erg gastvrij, je voelde je er thuis! We hebben ook heerlijk gegeten! We komen zeker nog eens terug

53. Zuid-Amerikaans Veghel

Fam Willems

Heerlijk gegeten en gezellig gezeten met de hele familie.
    Onbeperkt tapas gegeten en ons laten verrassen door de kok, wat helemaal gelukt is.
    De tijd tussen de gerechten was prima en het personeel erg vriendelijk en duidelijk met de uitleg van elk gerecht. De gerechten waren over heerlijk en de sfeer was geweldig.
    We komen zeker hier nog eens terug en geven dit adres door aan anderen.
    M. Willems.

54. Zuid-Amerikaans Veghel

Gisteravond heerlijk gegeten n.a.v de 50e verjaardag van mijn man.
    Sfeervolle ambiance, vriendelijk personeel dat echt tijd voor je heeft, gezellig even tijd vrij maakt voor 'n praatje, goede uitleg geeft over de produkten.
    't eten was heerlijk, en de jarige werd nog verrast met 'n vuurwerkje op z'n toetje.. toch 'n leuke bijkomstigheid!

We komen hier zeker terug.. alle medewerkers van Sierra Vista: dank je wel voor jullie gastvrijheid!!

55. Zuid-Amerikaans Veghel

zeer tevreden klanten

We hebben een tijdje geleden met zijn achten heerlijk gegeten bij Sierra Vista. We werden heel vriendelijk ontvangen. Het restaurant is gezellig ingericht en heeft een fijne sfeer. Zowel de baas als het personeel zijn erg vriendelijk. We hebben die avond onbeperkt tapas gegeten. De kok heeft ons verrast met de meest smaakvolle gerechten die er erg verzorgd en mooi uitzagen. Bij ieder gerecht werd er een duidelijke uitleg gegeven.
    Voor alle mensen die een gezellig avondje uit willen met heerlijk eten in een gezellig restaurant, echt een aanrader!

56. Zuid-Amerikaans Veghel

Na veel gehoord te hebben over Sierra Vista, hebben ik en mijn moeder ook maar eens besloten hier te gaan eten.
    Speciaal gekozen voor een maandag om de sfeer eens extra te proeven tijdens de onperkte tapas.
    Het was gelukkig niet zo massaal druk, hierdoor had de eigenaar wat extra tijd om ons lekker te verwennen en leuke verhalen te vertellen over zijn uitgebreide kennis.

In totaal hebben we 8 gangen op en een dessert na.
    Echt fantastisch, mijn persoonlijke favorieten waren:
    - banaan met spek
    - ossenhaas met bospaddestoelensaus
    - gamba's

Kortom, super avond gehad, lekker gegeten; kan niet wachten tot de volgende keer :)

57. Zuid-Amerikaans Veghel

Op goed geluk. Voor alles een dikke 10. Een zeer goed advies om de tapas te nemen en te eten van al deze gerechten uit vreemde landen. Men vraagt ook om je mening van elk gerecht. Echt aan te bevelen als je toch iets nieuws wilt proeven en proberen. Ga zo door, een dikke pluim voor de eigenaar en zijn medewerkers. Tot de volgende keer. Fam. Rutten

58. Zuid-Amerikaans Veghel

Een gezellig (eet)avondje uit!

Wij komen zoals velen hier regelmatig eten want:
    Hier is het altijd heerlijk, gezellig en verzorgd uit eten.

Het gaat bij Sierra Vista om de complete beleving.
    Een avondje genieten van:

Het eten – altijd vol van smaak en naar wens/dieet aan te passen.
    De bediening – het zal je aan niets ontbreken, altijd vriendelijk en keurig.
    De ambiance – mooi aangekleed restaurant, in stijl van de keuken, ook de muziek is daar onderdeel van.

Harold, Said en natuurlijk iedereen in het team van Sierra Vista, ga zo door!
    Wij zien jullie snel weer!

59. Zuid-Amerikaans Veghel

Sabine en Peter

We zijn met z'n tweeen wezen eten tijdens Jazz in Foodtown. Super ervaring; heerlijk gegeten, mooie muziek erbij en de bediening was erg gastvrij en snel.
    Het enige wat iets minder was, was dat wij de baas af en toe wat onbeschoft over vonden komen (ook tegen zijn werknemers).

Al met al was het een zeer geslaagde avond en komen we zeker nog een keer terug.

60. Zuid-Amerikaans Veghel

Linsey en Eduard Wijnen

Beste inwoners van Veghel, Uden en omstreken. Wij hebben gisteren naast de beste Zuid-Amerikaan van Nederland ook kennis mogen maken met het beste Tappasrestaurant van Nederland!

Gisterenavond waren wij voor mijn vaders verjaardag naar Sierra Vista gegaan. We hebben ons laten verrassen met een onbeperkt tapa's menu voor maar 27,50 (ma. en do.) Dit was tongstrelend te noemen!
    -De eerste gang: Heerlijke speciale carpaccio met frambozendressing
    - De tweede gang: Overheerlijke kreeftensoep en knoflooksoep
    - De derde gang: Heerlijk malse speciaal gemarineerde kippendij
    - De vierde gang: Geweldig lekker spiesjes met ossenhaas en chorizo (ook wel de pincho's genoemd)
    - De vijfde gang: De lekkerste Pangafilet die ik ooit op heb!
    - De zesde gang: Heerlijke biefstuk/steak met geweldig romige peper/champignogsaus
    De zevende gang: De verrukkelijkste gamba's
    De achtste gang: Chocoladetruffelijs met bananenijs en een verse fruitkcocktail
    De negende gang: WE ZATEN PROPVOL!!!
    Hier kan het een bepaald tapasrestaurant uit Uden nog wat van leren! Het was weer geweldig qua sfeer, ambiance, kwaliteit en prijs! Uiteraard zijn de gangen telkens wisselend, en kun je vooraf aangeven wat je wel en niet lust, maar ik zou vooral zeggen, laat je verrassen door dit team, want zo lekker heb ik nog NOOIT gegeten!! Ga vooral zo door want over een tijdje krijgen ook jullie wachtlijsten van een half jaar voordat je terecht kunt!!

61. Zuid-Amerikaans Veghel

Ik heb hier voor mijn verjaardag met mijn man en kinderen een heerlijke avondje ontspannen getafeld. We hadden het tapas menu dit was een gevarieerd menu met royale porties. Het verassende van deze manier van tapas was de manier van serveren. Je krijgt grote schalen met alle tapas waar ieder van af kan halen wat ie lekker vindt.

62. Zuid-Amerikaans Veghel

fam. van Lankveld

Wij hebben een tijdje geleden gegeten bij restaurant sierra vista. Wij waren allen zeer tevreden over de avond. Het ontvangst begon al goed met lekkere chipjes en heerlijk brood. Over de tapas zijn we ook zeer te spreken! Het smaakte allemaal super goed. Vooral het toetje vond ik heel erg lekker! Ook de service was helemaal top. We hebben een hele leuke gezellige avond gehad daar.

Wij komen hier zeker nog een keer terug. En ik raad iedereen aan om zeker een keer een hapje te komen eten bij restaurant sierra vista!!

63. Zuid-Amerikaans Veghel

Het liep anders dan verwacht. Dit was de eerste keer dat we hier gingen eten. De bediening was niet zo snel en maakte een aantal vergissingen met het drinken. We waren met 6 personen en een deel van het vlees was taai. De sausen, aardappeltjes waren prima. Dit hebben we ook aangegeven met een aantal andere zaken die niet goed liepen. Het dessert wat er uiteindelijk niet was, na 20 min. wachten. Er valt nog aardig wat te verbeteren! Als vergoeding hebben we een gratis avondje tapas eten gekregen. Dat is netjes. We gaan er van uit dat het dan beter is!

64. Zuid-Amerikaans Veghel

lekker eten in een fijne sfeer voor een betaalbare prijs.
    jammer dat ze geen bonensoep meer hebben

65. Zuid-Amerikaans Veghel

Wij komen al een hele tijd bij Sierra Vista, ze staan bij ons met stip op nummer 1. Het is er altijd even gezellig, met een goede sfeer en vakkundig personeel.
    1 van ons is al een tijdje ziek en kan niet lang zitten, toch wilden wij er graag even tussenuit. Wij Harold gebeld, het uitgelegd en er werd speciaal rekening met ons gehouden.
    Gisteravond werden wij door Said verrast met een 4 gangen diner buiten de kaart om.
    Het was werkelijk een streling voor de tong. Iedere gang was voortreffelijk bereid.
    Wij hebben ons laten verassen en er geen enkel hapje spijt van gehad!
    Het valt ons op dat Harold en Said samen met de rest van het team altijd streven naar perfectie, naar iedere gast de sfeer te laten proeven en een fijne avond te laten beleven. Of je nou 1 x komt ( waar het dan waarschijnlijk niet bij zal blijven) of met regelmaat het streven naar die perfectie neemt niet af!
    Wij hebben alweer zin in een volgend avondje Sierra Vista.
    Harold onwijs bedankt voor alle moeite die je iedere keer weer doet voor ons, top!

66. Zuid-Amerikaans Veghel

Naar aanleiding van onze minder positieve ervaring bij Sierra Vista (op 3 augustus j.l.) en de recentie die we hierover hadden geschreven heeft de eigenaar contact met ons gezocht.
    Na dit contact zijn we vanavond op herhaling geweest.
    En we hebben enorm genoten!
    De ontvangst was, evenals de vorige keer, weer allerhartelijkst. Drankjes en chips verschenen snel op tafel. Ook het brood kwam vlot. We kozen voor de tapas en hier hebben we ons buikje echt rond aan gegeten. Ik ben zwanger dus ik mag niet alles eten, ook houden we niet van vis maar hier was super rekening mee gehouden.
    De soepjes vooraf waren echt heel erg lekker, de proeverij van voorgerechtjes was ook prima in orde. Het hoofdgerecht van verschillende vleesjes (ook tournedos maar deze was goed doorgegaard zonder taai te worden) was erg lekker. En de toetjes waren super, niet teveel maar precies genoeg. Tot slot nog een lekker kopje thee en de avond was echt af.
    Tel daarbij op dat er deze keer helemaal geen sprake was van gekluns en onkunde dus voor ons was de avond geslaagd. Fijn dat we op herhaling mochten komen en dat Sierra Vista heeft laten zien hoe het hoort te gaan.
    Wij hebben er nu toch een goed en smakelijk adresje bij!

67. Zuid-Amerikaans Veghel

fam van dijk beekmans

Heerlijk gegeten. Zijn de eertste keer alleen geweest en nu met de kinderen, ook zij vonden het heel lekker en de bediening is heel goed en aardig.

68. Zuid-Amerikaans Veghel

Zoals altijd weer een gezellige avond en heerlijk gegeten!

69. Zuid-Amerikaans Veghel

fam. van de Ven

Wij hebben gisteren tijdens het slokdarm festival op aanraden van onze dochter en schoonzoon heerlijk gegeten. Onze kinderen wilden ons laten ervaren waarom Sierra Vista hun voorkeur had, om een lekker hapje te eten!! Nou daar was niet veel tijd voor nodig!!! Wij zijn er ontvangen zoals je maar in weinig restaurants ontvangen wordt!! Heel gemoedelijk, professioneel, en vakkundig personeel!! Het eten was gewoonweg een streling voor de tong (en slokdarm) ha ha.
    Nee serieus, Harold en je gehele team ga zo door!! Blijf met kwaliteit en vooral met plezier zo doorgaan. We komen zeker snel terug. Want wij zijn overtuigd over jullie heerlijke eten.
    Tot snel en nogmaals bedankt voor de geweldige middag!!

70. Zuid-Amerikaans Veghel

J meijs

Na voor de derde keer dit restaurant bezocht te hebben, weer aller belabberds. Na een uur wachten eindelijk het voorgerecht, dit was Ensalada buen bife. Smakeloos taai vlees en veel te veel sla, terug gegeven en kreeg het snel terug het was opgeleukt met een dressing uit een potje en met vlees waar de nog knoersel in zat. We hebben de rest afbesteld en afgerekend.
    Dit was echt de laatste keer.

71. Zuid-Amerikaans Veghel

Ik heb hier 21 juni met mijn vriendin gegeten. Na een hartelijk ontvangst, zeer goed geholpen. Daarbij echt lekker, smaakvol gegeten. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

72. Zuid-Amerikaans Veghel

Ben er 18 juni wezen eten en echt super lekker gegeten.
    Goede sfeer, kwaliteit,en een zeer nette bediening mijn complimenten
    Kom zeker nog een keer terug
    Met vriendelijke groetjes damien

73. Zuid-Amerikaans Veghel

de 4 meiden

We zijn gister bij Sierra Vista gaan eten, ik was er een tijdje geleden al geweest en toen was het me al super bevallen, dus dit wilde ik ze niet onthouden.
    Ze waren super enthousiast, iedere keer was de volgende gang weer een feestje en vooral ook hoe mooi ze t bord opmaken.
    Het is zeer gemoedelijk en de eigenaar komt zelf ook regelmatig langs om te informeren of alles naar wens is, wederom goed. We waren pas als laatste weg en waren ze keken je ook niet weg. Tot de volgende keer maar weer en probeer ik weer wat mensen enthousiast te maken. Bedankt

74. Zuid-Amerikaans Veghel

Marie-José van de Wetering

De bediening is zeer vriendelijk, ze nemen alle tijd om het de gasten naar de zin te maken, informeren je over de gerechten, komen regelmatig vragen of alles naar wens is. Echt top! Er heerst een gezellige, ongedwongen sfeer. Heel knus. Je voelt je er thuis ook door de eigenaar die soms een babbeltje komt maken. En het eten is er echt, goddelijk, heel gevarieerde keuken. Het ene gerecht nog lekkerder dan het andere. Je blijft je verbazen over de heerlijke smaken. Het is een feest voor je smaakpapillen!!!

75. Zuid-Amerikaans Veghel

Kort maar krachtig.
    Vriendelijk personeel, goede service, heerlijk eten.
    Aanrader.

76. Zuid-Amerikaans Veghel

Gisteren voor het eerst hier wezen eten. Via internet eerst bekeken en dat zag er goed uit. Meer goede dan slechte recensies. We zijn zonder reservering binnengelopen. Hebben voor het drie gangenmenu gekozen. Daarvoor een mandje met heerlijk geroosterd brood en tortillachips met een dip.
    Het meisje wat ons bediende was supervriendelijk en liep continu met een glimlach op haar gezicht rond. Ze vertelde ons precies wat er in de aanbieding was en legde alles goed uit. Leuk, zo zie je het op tv ook.
    De schotel met voorgerechten was groot, maar is helemaal opgegaan. Zag er ook super uit. Er waren koude en warme voorgerechten en vooral de warme waren heerlijk. Beetje te zout voor ons, maar dat is smaak afhankelijk. Allerlei verschillende smaken aanwezig. Wel een gerecht met cashewnoten erin, voor de allergische mensen onder ons. We verwachtten heel wat van het hoofdgerecht, maar dat viel wat tegen. Het bakje met kip in het midden was heerlijk en de gamba's ook, maar het stoofvlees, de lamskoteletten en de spareribs waren te lang gekookt en niet mals meer. Jammer, want het zag er heerlijk uit. De saus van de spareribs zorgde voor de smaak. De aardappelpartjes waren weer wel heel lekker. De eigenaar komt een praatje met je maken, om te zien of alles naar wens is. Toont betrokkenheid.
    De koffie achteraf was zeker de moeite waard. Zeer luxe met een klein advocaatje met slagroom en een heerlijke grote bonbon. Dit was de derde gang.
    Al met al zullen we nog wel eens terugkomen. Het was gezellig en iedereen had het goed naar hun zin.

77. Zuid-Amerikaans Veghel

Carl & Caroline

In dit restaurant zijn wij nu al een aantal keren uit eten geweest, en iedere keer was dit weer een feest. Een hartverwarmend welkom door de eigenaar / gastheer Harold, gevolgd door fantastisch lekker eten in een geweldige ambiance. Complimenten voor de kok en het bedienend personeel welke er telkens weer een feest van maken. In een woord gewoon een top restaurant. Een aanrader voor iedereen.

78. Zuid-Amerikaans Veghel

Peter en Elina

Onze ervaring bij Sierra Vista is zeer goed de ontvangst is goed de bediening is heel goed en vriendelijk en het eten is er ook zeer goed. Al die keren dat we met familie en vrienden er zijn geweest hebben we een zeer goede en zeer geslaagde avond gehad. Ik kan het zeker iedereen aanraden.
    Gr Peter en Elina

79. Zuid-Amerikaans Veghel

Wat verwachten wij van uit eten? In ieder geval sfeer en dat is er bij Sierra Vista! Mooi aangekleed restaurant, diverse stoelen en op allerlei kleine maniertjes vind je Zuid Amerika terug.

De kaart is zeer divers, keuze enorm en ook het doorgeven van persoonlijke voorkeur is voor de prima kok geen enkel probleem. Of je nu spicy wilt eten of bepaalde ingrediënten liever weg wilt laten, geef het aan en het wordt van harte genomen.

Wij zijn er al vele malen geweest; met z'n tweetjes, met hele familie inclusief 4 kleine kinderen, maar ook met groepen en iedere keer is het een feestje.
    Mocht je voor het eerst komen, neem gerust het tapas menu. Dan maak je kennis met een klein rondreisje door verschillende landen en dat komt in de diverse smaken heel goed uit de verf.

Service is prima, zowel van de gastheer als de bediening maar zeker moeten we de kok en zijn personeel niet vergeten, want die zorgen tot zeker voor het grootste genot van een gezellig vullende avond.

Zeer zeker wederom tot ziens!

80. Zuid-Amerikaans Veghel

Wij zijn nu al verschillende keren bij Sierra Vista gaan eten en iedere keer weer is het een waar feest. Het eten is werkelijk waar heerlijk (en dan ben ik een moeilijke eter), het personeel is vriendelijk en het straalt enorme sfeer uit. Wij rijden niet voor niets 45 kilometer om lekker te gaan eten. Ik raad iedereen aan om er ook te gaan eten en niet alleen het eten te proeven, maar ook de sfeer. Ik kan niet wachten om weer te gaan eten. Het is werkelijk top!

81. Zuid-Amerikaans Veghel

We zijn met 4 personen geweest in dit restaurant.
    De sfeer is prima, druk maar wel gezellig, nadeel ervan was wel dat er te weining personeel rondloopt, en die er waren waren wel uiterst vriendelijk.
    Het eten was beduidend minder dan we verwachten van zo'n gezellig uitstralend restaurant.
    Het stokbrood was overheerlijk maar het 5 gangen tapas menu was ver beneden de maat.
    Ik heb maar 4 gangen kunnen tellen, het kopje koffie telde als 5e gang. Niet erg correct denk ik, we waren daarom wel verbaasd.
    Het dessert was snel afgeroffeld met wat vruchten en een kokos drankje, geen ijs.
    Bestek was telkens zoek en er werd geen nieuw gebracht, we hebben van andere tafels moeten weg plukken.
    Borden die gebracht werden waren nog nat en niet schoon, 2e poging waren ze wel schoon, jammer, dit moet gelijk goed zijn.
    Het dessert hebben we met tandenstokers moeten nuttigen.
    Wel gevraagd om bestek maar was niet meer gelukt om te brengen.
    We hadden er veel meer van verwacht voor de prijs die we er voor hadden betaald.
    De wijn was prima, die hadden we zelf uitgekozen.

Misschien hadden wij toevallig een slechte dag uit gekozen.
    Maar het personeel was en bleef vriendelijk.
    We raden wel aan om daar eens te gaan proeven bijv. de gewone kaart, want op tapas gebied zijn ze niet erg goed.

Ons zien ze daar niet meer terug.

Doe hier iets mee, en geniet van de momenten.

82. Zuid-Amerikaans Veghel

Na een avondje hier gegeten te hebben, heb ik gemengde gevoelens over dit restaurant.
    Misschien had ik er vooraf iets teveel van verwacht, maar er waren ook wel echt dingen die tegen vielen.
    Zo was het er gezellig druk en was het leuk ingericht, wat positieve dingen zijn voor de sfeer, maar er was een grote groep die zich wat asociaal gedroeg.
    De bediening deed het goed, maar wel steeds erg laat. Zo hebben we lang moeten wachten op bepaalde dingen en bleven lege dingen lang op tafel staan.
    De entrecote was wel lekker, maar niet dat wat ik er van verwacht had. Hij was niet mals genoeg en de saus iets te pittig. Gezien de menukaart zou het echt een restaurant zijn waar ik graag ga eten, maar dat konden ze helaas niet waarmaken.
    Dan nog iets wat ECHT AANGEPAST moet worden!
    Er is in het restaurant een kleine verhoging, ten eerst kon ik mijn stoel nauwelijks naar achter schuiven door het opstapje naar deze verhoging, maar erger nog, als ik naar rechts keek, keek ik recht onder de tafel van de mensen die op de verhoging zaten. Beetje vervelend als je daar zit en bijvoorbeeld een rok draagt.

De rekening vond ik achteraf best meevallen en dat heeft het toch nog een beetje gered.

83. Zuid-Amerikaans Veghel

Marcel Monique vd Wiel

Gisteren met 2 gezinnen echt heerlijk gegeten.

We zijn werkelijk in de watten gelegd en hebben ons lekker laten verwennen.

Het eten was heerlijk, echt super, de bediening spontaan en vakkundig gezellig. We mochten zelfs een kijkje nemen in de keuken en hebben de kok natuurlijk bedankt.

Dit was de eerste keer en zeker niet de laatste keer, al rijden we er driekwartier op om er te komen.

Echt een topper, hier moet je echt een keer gaan eten.

Tot ziens, groetjes van Fam vd Wiel.

84. Zuid-Amerikaans Veghel

Wouter

Zondag 1-5-11 uit eten geweest bij Sierra Vista.

Personeel is erg gezellig en hartelijk en neemt de tijd je rustig wat uit te leggen.

De aankleding is leuk en brengt je werkelijk even naar een plekje in Zuid Amerika.

Wij hebben de 3 gangen tapas schotel voor twee personen genomen en deze was ronduit voortreffelijk. Heerlijke hapjes, van alles wat en van niets te veel, dus veel variatie. Voor ons ook meer dan genoeg, voor de grote eters is een 4 gangen menu wellicht een aanrader.

De prijs/kwaliteit verhouding is goed te noemen!

85. Zuid-Amerikaans Veghel

Tom

Enige tijd geleden hier geweest. Restaurant ziet er leuk uit, echter niet te spreken over de kaart. Vond het redelijk smakeloos / niet goed gecombineerd. Bediening was verder in orde.

86. Zuid-Amerikaans Veghel

Toch nog een keer terug geweest bij Sierra Vista. Het viel op dat het restaurant niet vol was. Bij navraag hoorden wij dat de recessie voelbaar was en dat de horeca in dit plaatsje daar ook onder te lijden had. Uitkijkend over de straat bleek dit wel te kloppen. Gekozen voor het drie-gangen menu; het was net als de vorige keer prima in orde en wij hebben lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs. De gerechten zijn wel aan de grote kant.

Nagerecht van tortilla met banaan verdient een extra vermelding: klasse!.

Alom: zeer tevreden bij een goede service.

87. Zuid-Amerikaans Veghel

Wat een leuk restaurant. Een zeer bijzondere inrichting en echt lekker een avondje uit eten geweest hier. Lekkere gerechten, vriendelijke bediening...gewoon echt allemaal prima.

Je voelt gewoon dat er een team staat die niks liever wil dan de gast een mooie avond te geven. Ga zo door!

Sierra Vista is echt een aanwinst voor Veghel waar ik iedereen wil aanraden er te gaan eten.

88. Zuid-Amerikaans Veghel

fam. van der zanden

Wij hebben een leuke en gezellig avond gehad bij sierra vista!

De bediening was spontaan en erg vriendelijk. Het eten was ook goed. Veel bijzondere dingen, maar het is de moeite waard om het te proberen.

Het is zeker een leuk restaurant om lekker lang na te borrelen. Ze kijken je niet weg alleen beginnen ze wel rustig met poetsen maar dat moet ook kunnen. Zo kijken ze je dan ook niet weg maar houden ze zich zelf bezig.

Dames, het was gezellig, dank jullie wel voor de gezellig avond.

89. Zuid-Amerikaans Veghel

Mark en Joyce

Wij gaan regelmatig naar Siera Vista, en vinden 't altijd super!

Een leuke uitgebreide kaart, goede bediening. Ook echt een restaurant waar je lang en gezellig kunt tafelen.

90. Zuid-Amerikaans Veghel

Heel gezellig restaurant en prima bediening.

Helaas viel ons het eten tegen. Wij hadden het tapasmenu. Soepjes en voorgerechten waren over het algemeen goed. De is uit het voorgerecht was aan de zure kant, maar smaken verschillen.

Het hoofdgerecht viel tegen.4 van de 5 gerechten waren niet goed. De spare-ribs waren te droog en waren bestrooid met kaas (wij zijn kaasliefhebbers maar dit was niet lekker). De herten spiesje waren veel te taai. Het stoofvlees was flauw (dat is op te lossen met zout, dus dat geeft niet) maar veel te droog dus te mager, er mag echt wat vet aan het vlees zitten. En de kip (het grootste bakje) was gewoon niet lekker, geen lekkere marinade. De gamba's waren prima in orde.

Het toetje was weer prima.

Maar alles bij elkaar dus erg slecht. Dit zijn gerechten die veel besteld worden, ze stonden bijna allemaal in het keuze menu. Maar dan heb je geen keus, als je een bord krijgt dat niet echt lekker is. Jammer!

91. Zuid-Amerikaans Veghel

Van diverse reacties vernomen dat Veghel er gelukkig een nieuw en goed restaurant erbij heeft. Als kado hadden wij ook nog een dinerbon van dit restaurant en hebben we afgelopen week met zijn tweetjes een bezoek gebracht. We hebben voortreffelijk gegeten, helaas kan ik de gerechten niet meer noemen maar we hebben ervan genoten, evenals van de heerlijke rode huiswijn. De bediening was keurig en oplettend. De sfeer is geweldig. Ik hoop dat we nog meer restaurants van deze kwaliteit in Veghel krijgen.
    Klasse!!!!

92. Zuid-Amerikaans Veghel

Fam. Rombout

Vanavond bij Sierra Vista gegeten. Super lekker gegeten, heel erg vriendelijke bediening, leuke sfeer. Flinke porties voor een redelijke prijs.
    Mensen ga zo door. Een aanwinst voor Veghel en omgeving.

93. Zuid-Amerikaans Veghel

eten was koud te lang moeten wachten op alles en de bediening liet ook te wensen over al met al niet voor herhaling vatbaar

Vorige pagina