Hier zie je hoe de meningen over de Santorini verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. W. Oosten

Hartelijke en deskundige ontvangst. Kaart bevat niet alleen de in Nederland overbekende schotels, maar is gevarieerd en verrassend.

2. Dit is een restaurant, dat ik iedereen kan aanbevelen.
    De slogan: " Bij Santorini eten wij niet maar tafelen wij", klopt helemaal.
    Dit restaurant kent vele originele Griekse gerechten, maar een verrassingsmenu kan ik zeker aanbevelen.

3. Service
    Bij binnenkomst komt vrijwel onmiddelijk iemand naar je toe om je jas aan te nemen, je naar je tafel te begeleiden en vervolgens alvast drankjes op te nemen. Ook wordt een gratis ouzo aangeboden. verder wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is en eventuele minpunten worden zo snel mogelijk verholpen. Het personeel is dus zeer oplettend, vandaar een 10 voor service.

Eten en drinken
    Glazen drank zijn van normaal formaat, zo als overal eigenlijk het geval is. Het eten is zeer goed, de verdeling is heel goed en het vlees perfect bereid. Het vlees is namelijk net gaar, zoals het hoort, zodat het nog heerlijk mals is. Schotels worden geserveerd met versgebakken frietjes, rijst en salade. vanwege de hoge kwaliteit een 10 voor eten en drinken

Sfeer
    Er hangt altijd een leuke, gezellige sfeer, tafels staan vrij dicht bij elkaar maar door de aankleding heb je niet het gevoel dat je ook met vreemden aan tafel zit. voor grotere groepen is er ook een grote ronde tafel aanwezig. aan deze tafel kun je iedereen aankijken wat de sfeer sterk verbeterd. hierdoor een 10 voor sfeer.

Prijs/kwaliteit
    de prijzen zijn vergelijkbaar met andere Griekse restaurants in de buurt van Veghel, echter is de kwaliteit hoger waardoor Santorini de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft in de regio. vandaar de 10 voor prijs/kwaliteit.

Jorn Zuidema

4. Gezellig en sfeervol restaurant. Vriendelijke eigenaren. Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Kortom een aanrader voor iedereen die van lekker Grieks eten houd. De negen die ze krijgen hebben ze zeker verdiend.

5. fam. bosch

Een heel fijne en smakelijke avond gehad bij Santorini in Veghel. Lekker eten, goede sfeer. Ongedwongen en gastvrij! Aanrader, wij komen zeker nog eens terug.

6. Op mijn verjaardag heerlijk gegeten in Santorini. Alles klopt zowel de bediening, de sfeer en vooral het overheerlijke eten. Na afloop heerlijke koffie met gebak vanwege mijn verjaardag gehad van het restaurant.
    De allerbeste zijn in je soort in de wijde omgeving valt niet mee maar het lukt Jiorges en Barbara Spanos al jaren.
    Een echte aanrader als je van lekker eten houdt..

7. Ik kom er regelmatig eten met mijn moeder. De bediening is erg vriendelijk en gastvrij! Je voelt je er meteen thuis! De sfeer is er altijd erg gezellig, we worden er altijd erg vrolijk van! Het is er altijd een feest! Ook het eten is altijd erg lekker en van erg goede kwaliteit!!!
    Het is HET perfecte uitje als je iets te vieren hebt, als je gezellig even bij wilt kletsen, voor een romantisch avondje, enz enz... (er is altijd wel een reden ;-))

Een echte aanrader dus!

Ik verheug me ook erg op de volgende muziekavond!!!

8. Super lekker gegeten en de sfeer de gastvrijheid helemaal top !!!! Kom lekker na santorini veghel en beleef de griekse keuken de gastvrijheid en entourage op zijn best .

9. R.Leunissse

Elke keer weer een feest om daar te eten, met stip het beste restaurant in Veghel.
    Ook de Griekse avonden met live muziek zijn zeer aan te bevelen. De bedienig en de kwaliteit en diversiteit zijn van hoog niveau. Wij kijken altijd al weer uit naar de volgende keer dat we daar mogen zijn. Complimenten aan Jiorgos, Barbara en het personeel voor elke keer weer een fantastische avond.

10. Onlangs aten we bij Santorini om te vieren, dat we klaar waren met het inrichten van ons nieuwe appartement.

Wat een teleurstelling! Het tafeltje, dat ons werd toegewezen was gedekt voor 4 personen. 1 bestek voor 2 personen was al gebruikt en werd weggehaald. Het bestek voor de andere 2 personen werd eenvoudig naar onze plek geschoven.

De verschillende soorten vlees waren ontzetttend droog, evenals de frites, die het gerecht begeleidde. De salade zag er goed uit, de sausjes waren niets bijzonders. De vrouw van de eigenaar bracht een nieuw stukje vlees, dat nu wel goed gebakken was.

Zij heeft ons ook keurig behandeld. De eigenaar zelf onderhield zich op ruzieachtige toon met ons en was niet bereid ook maar iets te compenseren, dit op voorstel van zijn vrouw! Hij is sowieso onaangenaam in zijn optreden.

Kortom, geen aanrader voor een etentje op niveau en absoluut geen verwennerij!

Zonde van het geld!

Wij, onze kennissen en vrienden komen hier zeker niet meer!

2,7
  11. Fam. van Loon

Voor het eerst hier gegeten, en het was een absolute positieve verrassing. Geen "vreet je maar vol" Griek, maar bijzondere en zeer smakelijke gerechten, opgediend door zeer vriendelijk personeel, die je constant het gevoel gaven dat je verwent werd. De wijn was voortreffelijk, nagerecht heerlijk en een kleine Griekse verrassing van de eigenaar, gewoon om even te proeven. Nogmaals, een grote verwennerij. Een zekere aanrader, wij komen in ieder geval zeker nog 'n keer.

12. Demi & Tominio

Zeer geslaagde avond en heerlijk eten! Alles was goed verzorgt en het eten was van goede kwaliteit en smaak.
    bedienings personeel zeer vriendlijk en netjes.

13. froukje

Al meerdere keren heerlijk gegeten, de laatste keer was subliem! Heerlijk genoten van het grieks menu, lekker lang tafelen met heerlijke, bijzondere griekse gerechten. Ik zou je zeker aanraden iets speciaals te nemen ipv de standaard griekse gerechten. Of je nou met zn 2 bent of met een grote groep, het is altijd heerlijk!

14. Vrijdagavond een top-avond gehad bij Santorini in Veghel.
    De bediening kon niet beter, het eten was gewoon super geweldig, het kon niet beter. In één woord perfect.
    We komen zeker terug!

15. Vorige week waren we weer eens " in het land ". Dan is er voor ons geen twijfel mogelijk. Dat wordt Santorini. We kwamen wat laat binnen, maar desondanks kregen we weer alle mogelijkheid om heerlijk rustig te kunnen tafelen. Goed advies over alle gerechten en zelfs de toetjes konden gewoon mee naar huis.
    Santorini = vriendelijk en gastvrij personeel, goede service en heerlijk eten. In 1 woord TOP!
    Dank voor de (wederom) heerlijke avond!
    We raden het iedereen aan. Wij blijven terugkomen!

16. N vd Akker

Hebben zaterdag heerlijk gegeten bij Santorini.
    Kwalitatief zeer goed ,fijne gast vrouw en heer .
    Komen zeker nog terug .

17. Afgelopen zaterdag gegeten bij Santorini in Veghel. Allereerst werden wij allerhartelijkst ontvangen waarna wij de gehele avond gastronomisch verwend zijn door het team van Santorini. De gerechten waren een ware smaaksensatie! Wil je een leuke avond uit met heerlijke gerechten dan moet je zeker naar dit restaurant. Wij komen hier zeer zeker vaker.
    Dank

18. Aykut Gormus

Zéér lekker gegeten! Wij hebben kunnen genieten van de nieuwe gerechten en dat is ons zeker goed bevallen! Het personeel is zeer vriendelijk, aangenaam, netjes en oplettend!
    Wij gaan zeker nog vaker langs!
    Het is zeker een aanrader! vooral de nieuwe gerechten!

Mvg,

19. Gisteren met een groep van 15 kritische personen, voortreffelijk, uitmuntent gegeten en gedronken bij Jiorgos. Wij komen allen uit heel het land, maar zo als hier Grieks eten wordt gepresenteerd is echt uniek! Het echte Griekse leven kwam naar boven. Ik kom al 30 jaar in Griekenland, heb een Griekse man en kook zelf veelvuldig Grieks, dus weet waar ik het over heb.
    Zo blijven doorgaan Jiorgos, dan leren de Hollanders wat echt Grieks eten inhoud! En de wijnen waren ook zeer speciaal.

20. Als liefhebber van de Italiaanse keuken was het een heerlijke afwisseling bij Santorini. De kaart is zeer uitgebreid en staat vol met verrassende gerechten.
    Een samenstelling van verschillende voorgerechtjes is aan te raden, dan proef je verschillende dingen. De garnalen met ham waren overheerlijk.. Omdat ik graag een samengesteld dessert wilde wat niet op de kaart stond, was ook dat zeker naar wens.
    We komen weer terug!

21. mevr. van Dijk

Tja, toch wat te klagen na al de lofzangen over dit restaurant. Wij vonden het om te beginnen binnen koud.
    Op de carpaccio moet je geen grote stukken ui leggen, dat is zonde van de smaak. In de salade zaten voor ieder van ons 1 olijf ( we waren met 2 ), 2 stukjes tomaat en 2 stukjes "kaas", de rest kool. Het hoofdgerecht werd geserveerd, dat was echt te weinig. Ieder een bordje met 2 krieltjes in stukjes gesneden en een lepel rijst. Het vlees was goed, maar gewoon te duur. Er wordt gevraagd of het voldoende is/was. Je antwoord "ja hoor, danku". Omdat je gewoon niet geloofd, dat ze je de vraag uberhaupt stellen. Zware tegenvaller, wij waren die dag 5 jaar getrouwd en wilden eens écht lekker eten.

22. Marie-Jose van Erp

Lekker eten, gezellig restaurant, prima prijs/kwaliteit verhouding en bovenal geweldige service.

23. Boudewijn & Yvonne

Ik had tevoren de eigenaar gebeld om een verrassing voor mijn vriendin te organiseren.
    Op de avond zelf werden we hartelijk ontvangen en ook toen weer alle medewerking.
    En toen mijn vriendin "ja" zei, kregen we een bos bloemen van het huis en felicitaties!
    We hebben heerlijk gegeten en gedronken (lekker milde champagne) en alle belangstelling voor ons.
    We komen zeker nog vaker eten!

24. Zeer goede ervaring bij dit Grieks restaurant. Het vlees was zeer mals.
    Beter dan andere Griekse restaurants die we eerder gehad hebben, dus als we nog een keer Grieks willen eten gaan we zeker terug naar Veghel.

25. Beste restaurant van de regio Veghel. Gastvrijheid, gezelligheid en kwaliteit op en top. Je proeft dat het eten met passie wordt bereid. Bij Santorini smaakt het eten zoals het hoort. Vanzelfsprekend tot de volgende keer!

26. Rob en Marianne

Heerlijk gegeten, superbediening en een hele fijne sfeer!
    Echt een toppertje!

27. Super lekker Grieks eten in een super ambiance met een professionele bediening, een echte topper!

28. van der Sangen

Wij hebben al een aantal keren bij Santorini gegeten, echt alle keren super lekker. Vanavond ook weer!! De ossehaas met vijgensaus is zeker een aanrader, zelden zo'n mals stukje vlees op. Ook de hoeveelheid is precies goed, niet teveel en ook niet te weinig.
    De eigenaren en hun personeel hebben echt hart voor de zaak en zorgen ervoor dat het je aan niks ontbreekt.
    Kortom voor een gezellige een heerlijke avond ga je naar Santorini!!

Groetjes Martijn en Michelle

29. C.Hommeles

Zojuist thuis genoten van een heerlijke mix-grill schotel. Was de eerste keer dat ik bij Santorini besteld heb, GEEN spijt, heerlijk mals vlees, ruim voldoende en voor een prima prijs.
    Ga in de toekomst zeker terug !! TOP

30. J meijs

Een geweldig restaurant! We waren daar nog vrij laat op de avond maar zijn zeer goed geholpen en hebben er erg goed en vooral smaakvol gegeten.Een echte aanrader ook als je niet perse van grieks eten houd kun je er goed terecht.

31. Vanaf de opening zijn wij bij Santorini gaan tafelen. Dat is iedere keer weer een belefenis. De authentiek Griekse gerechten, de persoonlijke ontvangst, de perfecte service van het volledige team en de entourage maakt dat wij hier graag komen tafelen. Ieder gerecht is een verrassing, de smaken erg lekker. Ook vanavond was het fantastisch. Jiorgos en Barbara, bedankt voor weer een prachtige avond.

32. Heerlijk gegeten en erg leuke bediening. Alleen die politiecontrole is wat minder na die lekkere wijn.

33. Dave En Lisane

Erg lekker eten, goede bediening, aardig en nette bediening, zeer gezellige sfeer! Zeker een aanrader

34. Ingrid Rudy

Goed eten,vriendelijk personeel,gezellige sfeer, kortom een top tent.

35. Vaak heb je altijd wel iets te "klagen" in een restaurant..
    Maar hier niet!!!!! WOW geweldig eten, super gastvrij.
    We gaan hier regelmatig naar toe en genieten elke keer weer van lekkere gerechten en een super ambiance!

36. Een echte aanrader!Komen met grote regelmaat en hebben nog nooit klachten gehad.
    Super lekkere nieuwe gerechten.
    Prima gastgeer en vrouw die het mogelijk maken om altijd voldaan naar huis te gaan.

37. Wat moet ik hier nog aan toevoegen. Je moet hier gewoon gaan eten. Het eten is altijd lekker. De sfeer is altijd goed. De service is altijd vriendelijk en je voelt je altijd welkom.

38. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Vriendelijk en goede bediening met een glimlach. Gaan hier vaker terugkomen.

39. Hier zijn wij enige tijd geleden alweer wezen tafelen.

De binnenkomst was al grandioos, een klein restaurant met een lekkere sfeer en romantiek, werden direct geholpen, naar je tafel begeleid en het eten was grandioos. Alles was lekker.

Keus zat en wat je ook nam, het was allemaal lekker.

Dit is een restaurant wat wij aan zouden raden.

Anneke en Rene Kievit uit Akersloot.

40. Hebben hier met vier personen heerlijk gegeten! Goed eten en lekkere wijn! Zeer vriendelijk personeel.

41. Een restaurant waar service en sfeer hoog in het vaandel staan. Het eten was ook heerlijk. Complimenten, een echte aanrader.

42. Santorini is een erg goed restaurant.
    Het eten is elke keer weer goed, het is er gezellig (ook door de week volop gasten) en de bediening is erg netjes.
    Santorini onderscheidt zich van andere Griekse restaurants door niet 100 variaties met giros, suzuki en souvlaki aan te bieden, maar juist échte Griekste gerechten.
    De eigenaren, een jong stel (hij Grieks, zij Brabants) doen enorm hun best en dat is aan alles te zien.
    Het is echt een aanrader. Waarschijnlijk het beste restaurant in de regio Uden/Veghel.

43. thea

Een paar weken geleden vrienden hier mee naar toe genomen. We hadden het verassingsmenu gekozen, we hadden de tijd en wij lusten eigenlijk alles. Het was heerlijk, kortom weer een gezellige avond met heel veel lekkere dingen.

44. Christ

45. Een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Ik heb heel lekker gegeten.

46. waren aangenaam verrast waarop de jonge zaakvoerster de leiding heeft van dit restaurant doe zo verder

47. Rene kievit

Wij hebben hier verrukkelijk gegeten
    De sfeer ,het Restaurant is netje,s en verzorgd.
    ,N aanrader ,,

48. Kevin en Danielle

Al een paar keer geweest en we zijn nog zeer tevreden!

49. Hannah & Louis

Top kwaliteit,fijne bediening,absoluut de moeite waard. Wij komen terug !

50. Wat een verschil met vroeger. Eten en sfeer zijn meer dan goed. Personeel erg vriendelijk. Gezellige sfeer.

51. S. Vermeer

Pas van eigenaar veranderd en wat een verschil! Gezellige sfeer en lekkere gerechten, veel gevarieerde keuze. De bediening is bijzonder goed en vriendelijk. Aanrader!

Vorige pagina