Op het parkeerterrein van Emte supermarkt op 2 minuten loopafstand.
    Of (na winkelsluitingstijd) gratis parkeren bij Kruidvat op 1 minuut loopafstand.

• OV

1579202418 77
1619704041 78
1660205663 78

1. A van Haaren

Lekker gegeten met gezellige bediening

2. We zijn hier uiteindelijk niet gaan eten. We hadden het tapas menu gewild maar dat was blijkbaar sinds twee weken niet meer mogelijk. Wij zijn daarom naar de buren gegaan, deze hadden gelukkig nog wel de tapas.

3. G. van der Aa

Was heel lekker en gezellig. Lekker buiten gezeten op het terras. Bediening was super en het eten ook!

4. A. Kuijpers

Hebben lekker gegeten vrijdag, de kok kwam persoonlijk ook even vragen of alles naar wens was, dus 👍

5. Heerlijk gegeten en erg fijne en gezellige bediening!
    Voor herhaling vatbaar, tot ziens Sierra Vista!

6. Van den Boogaard

Erg leuk en gezellig restaurant met vriendelijk personeel... pluspuntje is dat de kok zelf een praatje komt maken! En ook mee serveert als t mogelijk is... dat maakt de sfeer gezellig en ongedwongen.. je voelt je welkom. Eten is erg lekker en smaakvol!!

7. Jetje Hendriks

Lekker gegeten gister avond in Veghel! Aardig personeel, zeer hartelijk. Mvg

8. Heerlijk gegeten met onze vriendin van Gran Cananaria. Aan alles word gedacht. Alles is bespreekbaar. Tot 13 Juni. GR M&M.

9. Nooijen

Altijd goed eten en gezellig. Goede sfeer en bediening vriendelijk. Wij gaan er graag eten.

10. Erik Aarts

Gastvrij ontvangst.
    Eten was goed, tempo van de tapas rondes waren goed getimed.
    Gaan er zeker vaker eten.

11. Liesbeth Vissers

We hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel, zeer attente eigenaar. Voldoende heerlijke (tapas)gerechten.
    Voor herhaling vatbaar! Dat gaat zéker gebeuren, want vanwege mijn verjaardag werd er voor mij gezongen😁 werden sterretjes gebracht tijdens het desert, en ik kreeg na afloop óók nog een fles wijn met een kadobon! Complimenten voor álles!

12. Prima adres voor een heerlijke, gezellige en ongedwongen avond. Wij hebben met een gezelschap van zeven personen hier gegeten en allen gekozen voor tapas. Hier zaten verrassend lekkere gerechtjes tussen. De bediening is ook erg plezierig. De tapas werden met een goede timing uitgeserveerd. Een aanrader.

13. Gezellig restaurant en vriendelijk personeel.
    Ik vond het wel behoorlijk prijzig!
    Vooral de nagerechten. Gemiddelde prijs voor een nagerecht was 9 euro!

14. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Was ons eerste bezoek, vinden het wel wat duren voordat de volgende bestelling werd opgehaald, maar bleek later dat de kok ziek thuis zat, dan kan gebeuren.

15. Super gezellig restaurant van hele toffe eigenaars. Nu ook via thuisbezorgd weer heerlijk gegeten. Porties zijn meer dan voldoende! Echte aanrader.

16. Kerkhoven

Wij hebben helaas geen goede ervaring recentelijk, enkele jaren geleden geweest toen was het prima.

Zeer lang moeten wachten op het eten, dit is het eerste restaurant ooit waar we weg gegaan zijn...

Iets meer dan 2 uur daar geweest. Beide 2 x 2 tapas gekregen, waarvan 1 keer een verkeerd gerecht erbij zat. Bij aangeven dat het best oke was, maar erg lang duurde zeiden ze dat het erg druk was in de keuken. (restaurant zat niet vol, nog zeker 6 tafels van 4 personen vrij)

We zijn voor het derde rondje tapas naar huis gegaan (lagen nog twee briefjes met bestelling van ons in de keuken) Manager bood netjes zijn excuses aan en loste het oké op. Personeel kun je het niet kwalijk nemen. Gaat hier echt om onderbezetting, met een tapasconcept red je het niet met twee mensen die uitserveren... (gerechten van mensen die weg waren stonden ruim nog half uur op de tafel voordat ze opgeruimd werden en pas na 10 minuten na plaats nemen kregen we de kaart en werd er gevraagd of we wat wilden drinken)

Verder tip: Als je stokbrood kunt bestellen als bijgerecht, doe er een smeerseltje bij ipv alleen kaal stokbrood. En menukaart klopt niet met die op de website staat.

1,4
  17. Je moet belachelijk lang wachten op je eten. Bied geen tapas aan als je het niet kunt waarmaken.

18. liesbeth sloots

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was prima. Het enige minpuntje was dat de frietjes en salade later op tafel kwamen. We hadden het hoofdgerecht al bijna op.
    Verder vriendelijke personeel en goede bediening.

19. Hans van Leverink

Lekker eten voor een concurrerende prijs ; gezellige sfeer ; ik ontving cadeau voor mijn verjaardagsviering: dinerbon met fles wijn : super!

20. Wij zijn gisteren met 4 personen bij sierre vista wezen eten. Moesten lang wachten voor wij ons eten hadden en dan krijg je je eten en dan mis je de helft. Het was heel rommelig. Verder vind ik voor wat je krijgt de prijs te hoog.

21. Heb hier al een aantal keren gegeten en mij is dit goed bevallen. Lekkere gerechten en een goede sfeer die hier is. Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

22. Goede bediening, gezellige sfeer, prima eten!

6,7
  23. Van der Valk

Wij komen nooit meer. 1.5 uur zonder eten of drinken gezeten en personeel komt niet vragen. Zijn opgestaan en naar huis gegaan. Ballentent!!!!

24. Nelly Gevers

Heel Gezellige avond gehad het personeel was heel vriendelijk het eten goed.

25. Van de Wiel

We hebben prima gegeten, maar niet echt bijzonder. Het kan beter.

26. Carla Zandvliet

27. Saskia Smits

De porties zijn te groot voor tapas. Er is te weinig keuze. Het eten is in twee jaar erg achter uit gegaan. Het enige wat echt lekker van de lijst waren de knoflooksoep en de toetjes. Mij zien ze daar voorlopig niet meer. Service was trouwens erg goed.

3,3
  28. Via social deal vocher, dus goedkoper kunnen eten maar zelfs voor dat geld was het nog veel te duur.
    Eten was niet echt lekker. Zoute sauzen en alles ging, zo te proeven zo uit de diepvries de magnetron in.
    De paella was smakeloos en het water stond in het schaaltje.
    NIET voor herhaling vatbaar.

2,7
  29. Jacqueline van der heijden

Super lekker gegeten en we komen zeker een keer terug.

30. Prima restaurant. Hebben lekker buiten op het terras gezeten. Eten was prima. Zullen zeker nog een keer naar toe gaan.

31. J. van der Sanden

Heerlijk gegeten, vreselijk aardige bediening.
    We komen zeker terug.
    Bedankt voor de fijne avond.

32. Miranda

Lekker en meer dan genoeg gegeten! Het voorgerecht was al bijna voldoende…

33. Om 19.00 Gereserveerd. Om 21.00 Alleen een stukje stokbrood enn1× tapas gehad. Blijkbaar was er een catering aan genomen voor 150 personen waardoor wij in het restaurant maar gewoon moesten wachten. Toen de catering weg was ging het iets sneller maar duurde nog steeds erg lang. De meeste hapjes waren wel lekker verder.

4,1
  34. J schalkx

Gezellig restaurant. Vlotte bediening. En de kok komt altijd even vragen of alles naar wens is.

35. Lekker gegeten. Gezellige sfeer. Personeel denkt goed mee. Erg fijne avond gehad.

36. Van liempd

We hadden een tapas arrangement, het was erg zout en bij een aantal rondes misten we gerechtjes.

5,7
  37. Marielle

Voor de tweede keer in de laatste 4 mnd geweest en ook deze keer erg lang moeten wachten op t eten. Het was druk maar de bediening of keuken lijken er niet op ingericht, jammer!

38. We vonden t super maar voor t bestellen voor drinken dat was zeer sloom.
    Vooral als er drinken bij t arragement zit.

39. Harold van den heuvel

Weer heerlijk geeten en goede service.
    Ben zeer benieuwd naar de nieuwe kaart.
    Die binnen kort komt.
    We komen zeker terug gezellig.

40. Robert en Hanneke

Heerlijk gegeten. Verrast geworden door de Kok Said! Een heerlijke salade met (verse en zelf gepaneerde) garnalen, en als hoofdgerecht perfect gebakken Lamsrack met een heerlijke saus. De bediening gaat naar een steeds hoger niveau! (Dankzij Chris). Ze sturen zelf klanten (niet gereserveerd) weg om kwaliteit en aandacht voor de klanten te kunnen garanderen! Petje af. Komen zeker terug, want volgende week komt er een nieuwe kaart!

41. Bediening was erg slecht miste op het eind van de avond nog wat hapjes. Als je niet met tapas kan omgaan bied het dan niet aan.

4,1
  42. Gezellig tentje, met lekker en uitgebreid eten.

43. Een gezellige avond gehad, het restaurant ziet er leuk uit en heeft een leuke sfeer.
    Het was erg druk en weinig bediening, maar ze deden heel hard hun best en lieten niks merken. We voelden ons zeker welkom daar vooral, omdat we toch aandacht kregen en ze stonden zeker open voor een babbeltje. We moesten wel even op ons eten wachten, maar dat werd goed gemaakt. Het eten was namelijk heerlijk! Complimenten voor de kok! Ons zie je zeker terug.

44. Gisteren lekker gegeten.
    Prima bediening, niets op aan te merken.
    Ik vond de tapasgerechten vrij groot, van mij zou het wat kleiner mogen. (Bv kleinere en minder spiesjes kip saté). Daaarnaast miste ik wat visgerechtjes (tortilla zalm, garnalen en pangasius), misschien nog een stukje zalm of zo. Ik vind zelf de kaart vrij beperkt.
    Maar nogmaals we hebben een fijne avond gehad en lekker gegeten.

45. W vd Beeten

Gister lekker tapas gegeten! Super kok en bediening bij Sierra Vista

46. Fam. Zegers

Gezellig avondje uit eten in een prettige ambiance.
    Vrolijke, spontane en attente bediening. Op zo'n drukke avond met een klein team de boel goed draaiende houden, complimenten!
    De tapasgerechten waren vrij groot, zou van ons ook wat kleiner mogen, zodat je meer gerechtjes kunt uitproberen. Maar misschien is dat een luxeprobleem.
    Keep ut the good work!

47. Lekker 5 gangen tapas menu gegeten.

48. N. Bouwmans

Wij hebben hier op kerstavond met 8 personen gegeten. Het was heerlijk en de bediening en kok waren super vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

49. Een mooie tafel. Lekker eten wat we kregen. Helaas kwam niet alles wat je bestelde. Ook moest je erg lang wachten tot het kwam. Als je drinken bestelde kwam het niet. Ik dacht dat ze de drukte niet aankonden. Maar uiteindelijk waren ze met 4 man personeel tafels aan het dekken en bestek aan het poetsen. En moesten we naar de bar lopen om te zeggen dat we drinken hadden besteld. Helaas niet goed genoeg om nog eens naar toe te gaan.

50. Katinka Prijs

Eerste tafeltje wat we kregen was niet heel prettig ivm hele koude lucht die eronder door kwam. Nieuwe tafel gevraagd en ook gekregen. Echter ook daar was het niet heel warm, maar beter dan de eerste plek. Eten was niet heel bijzonder, niet slecht, maar zeker ook niet top. Bediening was goed, en het ging redelijk vlot. Jammer dat ze weinig keus (1 soort in de wintermaanden) hebben in 0.0 Bieren. Leuk om keer geweest te zijn, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar!

51. Wij zijn een tijdje terug voor het eerst tapas gaan eten bij Sierra Vista en we hebben echt een zeer geslaagde avond gehad. We werden heel hartelijk ontvangen en kregen een heldere uitleg over onze opties voor de verschillende tapas arrangementen.
    Het eten was heerlijk en de sfeer was heel gezellig.
    Zeker een aanrader!

52. Hartstikke leuk restaurant. De aankleding van het restaurant is heel gezellig, leuk en origineel. Door de aankleding en muziek kom je werkelijk in de 'Zuid-Amerikaanse sferen.' De bediening was ook heel aardig, vriendelijk en goed. Echt een leuke avond gehad.

53. Lang wachten, in 2,5 uur maar 2 rondes gehad. Dus een ronde per uur. Er loopt 2 man personeel rond op 80 klanten. Erg slecht!!!

3,5
  54. We hadden het all in onbeperkte tapas menu zat zeer lang tussen de gerechtjes en helaas was de kwaliteit van het eten zeer slecht.

Voor ons geen volgende keer.

55. Heerlijk gegeten, attente bediening. Volwassenprijs voor kinderen van 10 en 11 vinden wij te hoog aangezien zij echt minder eten. Ook in vergelijking met andere tapasrestaurants.

6,5
  56. dianne vorstenbosch

We werden goed en vriendelijk ontvangen.
    We hadden gekozen voor het tapas menu en het was heerlijk.
    Mooie opgediende gerechten en warm wat het belangrijkste is.
    De bediening was top.

Een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.

57. Gezellig bediening netjes wel erg traag. Eten gewoon slecht.

58. Al meerdere malen hier gegeten maar helaas deze keer viel het voor ons erg tegen. Jammer want we hadden vrienden mee genomen en vol lof over dit restaurant verteld. We hadden het all in Tapas menu en moesten na de eerste ronde telkens erg lang wachten, gemiddeld 40 minuten. Frites werd vergeten en diverse gerechtjes waren niet echt geweldig, taaie biefstuk, paella echt met heel weinig vis, pasta zonder smaak etc. Enkele gerechtjes waren zeker wel lekker, zoals kipsaté, spareribs en enkele nagerechten. Helaas moesten we 45 minuten wachten op ons nagerecht terwijl juist op dat moment al vele tafeltjes weer leeg waren. We kregen ook door de vriendelijke bediening uitleg en regelmatig de vraag of alles naar wens was. Een andere persoon zorgde voor de drank en regelmatig moesten we om een glas vragen of een grotere karaf water want voor 4 personen was het karafje echt heel klein, na 2 glazen was het karafje leeg. Een ander gezelschap naast ons hoorden we ook klagen die kregen de nagerechtjes, o.a ijs terwijl ze nog aan de warme tapa's zaten. We wilden ook nog cappucino na maar na een half uur wachten en nog geen koffie hebben we maar om de rekening gevraagd, hier hadden we geen zin meer in. Enige positieve was de jongen die regelmatig kwam vragen of we nog iets wilden drinken ondanks dat we opgemerkt hadden dat we echt zo lang moesten wachten bleef hij vriendelijk. Nee hier komen we niet meer terug jammer in het verleden was het zo lekker!

4,9
  59. Erg lekker gegeten. We kozen de tapas met drankjes bij de prijs inbegrepen. De eerste ronde moesten we best lang wachten, maar alle volgende rondes kwamen mooi op tijd. En vooral het was erg lekker. Zeker een aanrader om een keer heen te gaan.

60. Heerlijk gegeten van de vele tapas gerechten. Met n lekker glas wijn was het een topavond! We komen hier zeker terug met de rest van de familie.

61. Een super ervaring. Wat een hele goede service hebben ze hier zeg. Bij deze ook onze complimenten aan de jongen die met regelmaat kwam vragen of het naar wens was. Bij aankomst hadden we eigenlijk een tafeltje binnen maar we wilde liever buiten. Er werd meteen gevraagd of we een terrasverwarmers gewenst vonden. Dit werd ook meteen geregeld. Zeker voor herhaling vastbaar

62. Van Grinsven

We hadden gereserveerd om 16:00 voor zeven personen. Alleen bij aankomst waren ze nog aan het dweilen binnen. En daarna kwam de eigenaar en die leek niks te weten van een reservering. Toen ik vertelde dat ik via eet.nu had gereserveerd zei hij heel vaag;"mmmm ooh ja euh tja… " heel vreemd.
    Het eten was goed maar liet lang oo zich wachten. Daarnaast meerdere malen moeten vragen om extra glazen.
    Ook vonden we de porties van het voorgerecht qua aantal gambas tegen vallen voor de prijs die ze hadden…
    Uit eindelijk lekker gegeten maar wel erg duur vergeleken met andere restaurants.

2,4
  63. In het verleden best goed gegeten maar deze keer ging werkelijk alles mis. T-bone uitverkocht en een ander voorafje krijgen dan besteld. Na 1,5 uur wachten op het voorgerecht, bleek de kipsalade vol te zitten met vet en een botje. Na geklaagd te hebben, ging het helaas bij het hoofdgerecht ook mis. De pangafilet was nog helemaal rauw. Uiteindelijk besloten om alles te laten staan en te gaan. Helaas waren er die avond nog 4 tafels meer vroegtijdig vertrokken dus het was geen incident. Iedereen rondom ons klaagde over de lange wachttijden. Het ergste is nog dat de eigenaar 2 keer verzocht is om ons te woord te staan maar hij is helaas op die momenten niet uit zijn keuken gekomen. Maar respect voor de meiden van de bediening. De eigenaar liet hun de problemen aanhoren en oplossen. Wij komen hier dus nooit meer terug.

1,7
  64. Het eten was matig, en er klopte helemaal niets van onze bestelling. Duurde ook erg lang allemaal.
    Voorheen altijd heerlijk gegeten, wat er veranderd is weet ik niet, mss ander management, maar zeker niet in het voordeel.
    Wij komen er voorlopig niet meer in elk geval. Erg jammer.

5,3
  65. Wel lekker gegeten, maar;
    Erg lang gewacht. Na ruim drie kwartier werd het voorgerecht gebracht. Bijna twee uur na binnenkomst werd het hoofdgerecht geserveerd. (Zelfs de bediening viel het op dat het wel erg lang duurde!)
    hoofdgerecht van mijn tafelgenoot bestond uit vis. Het bleek een zeer kleine portie te zijn. (Helft van de helft) opgeleukt met wat fruit.
    Al vaker bij Sierra Vista gegeten, maar het lijkt of de laatste tijd de verhouding prijs/kwaliteit uit het oog is verloren. (Ander mangement?)

66. Bert van Boxmeer

Prima adres om te eten
    Ruime keuze en goede kwaliteit
    Ontvangst buiten op terras is een mooie start

67. verrassend lekker en veel gegeten

68. Gezellig op het terras gegeten. Voldoende keuze, smakelijke porties. Lekker!

69. Jaqueline

Héérlijk! Precies goed!!

70. Slechte ervaring. Burrito's waren veel te zout.

2,2
  71. Heerlijk 5-gangen tapas gegeten, het was super lekker in een erg sfeervol restaurant.

72. Jammer dat de vrije keuze voor tapas niet meer mogelijk is, nu gewoon een vast recept en dan vinden wij de prijs i.r.t. kwaliteit niet hoogstaand. Prijs voor een wijntje ligt ook aan de hoge kant, zeker in vergelijking tot anderen restaurants in Veghel.

6,7
  73. Gezellig en heerlijk gegeten met super bediening door Enrique.

74. Carel Blankers

We hebben heerlijk gegeten bij jullie, t was zelfs wat teveel.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

75. Leuk ingericht en sfeervol restaurant. Lekker maar simpel eten. Helaas laten de dames in de bediening te wensen over. Duidelijk geen ervaring en onzeker. Ook zat er te veel tijd tussen de gerechten in. Getafeld van zeven tot half elf. Op zich wel gezellig als je met meerdere bent maar om nu even een hapje te gaan eten moet je hier niet zijn.

76. Bert van Hezik

Tijdens carnaval geweest. Aangezien wij de eerste waren, snelle service. Goede uitleg over de menukaarten en eventuele gerechten. Eten was heerlijk en goed. Prima dus. Dank jullie wel.

77. Ervaring alweer slecht. 2-3 jaar geleden geweest en bijna 2 uur moeten wachten op hoofdmenu. Vandaag toch weer een keer aangedurfd, maar weer teleurstellend. Brood met kruidenboter (als voorafje) gekregen toen het voorgerecht al op tafel stond. Dus gezegd ze konden het weer meenemen. Chef kwam weer met plankje en zei dat het op kosten van het huis was. Stond later toch op de rekening. Zelf moeten vragen naar bestek. Als hoofdgerecht tortilla bestelt en ik weet wat een tortilla is. Ik kreeg een hard gebakken iets wat meteen uiteen viel toen je het aanpakte. Lag misschien aan dat het te lang in de oven was.
    Dus wij zijn er klaar mee. Voor de duidelijkheid. Eten is goed (behalve de tortillas), maar service is slecht!!

78. Henny korssten

Slechte ervaring. Wij wilden tapas eten. Maar je kon niet meer zelf kiezen, je kreeg 4 gangen met tapas wat ze serveerden. Daar zaten verschillende dingen bij die ik zelf beslist niet gekozen zou hebben. En de garnalen waren niet goed schoongemaakt, sommigen zat het darmkanaal nog in. Als ik van tevoren had geweten dat je de gerechtjes niet zelf kunt kiezen was ik er nooit naartoe gegaan. In het verleden heb ik er vaak tapas gegeten. Toen waren wij zeer tevreden. Maar nu... Ik vond verschillende dingen helemaal niet lekker. We hebben dan ook nogal wat laten liggen.

Toen moesten we afrekenen. Op de site van Siera Vista stond op Donderdag speciaal arrangement de prijs van 22,50. Toen ik moest afrekenen moest ik 27,50 betalen. Nadat ik er iets van zei draaide hij het terug naar 24,50 wat eigenlijk ook niet klopte. Ik zei dat het dan verkeerd op hun website stond. Hij zei dat hij het 's middags gewijzigd had. Toen ik later thuis kwam en keek op de website stond er nog gewoon 22,50. Maar wat wij erg vonden dat je veel betaald en niet kunt kiezen. Als ik een verrassing menu ergens bestel dan weet ik dat er iets kan tegenvallen. Maar hier konden we niet kiezen. Dus wij baalden flink van...

Ons zien ze daar nooit meer!!

79. We kwamen tapas eten, maar sinds een half jaar was er een andere manier van tapas eten in gebruik. Dit viel ons erg tegen. Je kon nergens zelf voor kiezen; er werd verteld dat 1/3 vis zou zijn en 2/3 vlees...alleen bij de 1e gang zaten er garnaaltjes en krab bij, maar verder geen vis. De spareribs waren echt letterlijk zwart en konden we daarom niet eten. Het nagerecht viel ons ook erg tegen. Al met al vonden we het maar niks dat we niet zelf onze tapas konden kiezen. Ook duurde het tussen de gangen door best lang. We kwamen hier áltijd met veel plezier, maar nu zullen we niet snel meer terugkomen...jámmer en teleurstellend!

5,9
  80. Van worcum

Puinhoop, niks klopt daar als je goed kijkt en proeft! Van mij mag daar iemand heel snel iets anders bedenken want de culinaire hoogstandjes worden steeds leuker en mooier in Veghel en af en toe ook goedkoper. Maar dat geldt niet voor de mensen van Sierra Vista, die denken volgens mij nog steeds aan zakken vullen met zo min mogelijk poespas.

4,7
  81. Kok/eigenaar super, gezellige sfeer, eten is goed (hoewel champignonsaus en aardappels erg zout waren), jammer dat je niet meer kan kiezen uit de verschillende tapas, bediening onervaren (dame). We komen zeker nog eeens terug, maar voorlopig even niet.

82. Het eten was wel goed. Maar een trage en slome bediening en geen benul van klachtgerichte benadering. Na excuses van bediening en kok nog geen verandering. Aanbod van gratis koffie uiteraard geaccepteerd, maar blijkt dan toch gewoon op de rekening te staan.
    Ons zien ze hier niet meer terug.

83. Op terugweg vakantie Frankrijk bij toeval bij dit super sfeervolle Zuid-Amerikaans restaurant terecht gekomen. Zalig gegeten, maar vooral ook de service en gastvrijheid is noemenswaardig! De kok maakte speciaal voor mij een ijskoffie en kwam persoonlijk informeren of ik er wellicht ook slagroom op wilde. Saïd en Chris, jullie zijn zeer goede gastheren. We komen zeker terug als we weer eens in de buurt zijn!

84. Heel erg gezellig, lekker eten met lekkere wisselende smaken, top gewoon. Ook waren er in ons gezelschap grote eters die dit zelf aangaven, direct werd hierop ingesprongen door te vragen of ze 3 gerechten i.p.v. 2 per keer wilden bestellen, zodat we allemaal tegelijk klaar waren met eten! Super! Ook hebben we niet lang hoeven te wachten tussen de gerechten door, alles was precies zoals het hoorde, alsof wij de enige in het hele restaurant waren.

85. Mooie sfeervol restaurant, alleen jammer dat het eten vrij simpel is...
    Bijv. geen vers fruit in fruitcocktail en de kwaliteit van de sausjes en het vlees was niet echt top.

86. Mooi aangekleed restaurant, goede sfeer. Voorgerecht prima, hoofdgerecht vlees goed, hoofdgerecht paella slecht, behalve licht pittig smaakloos, vooral rijst amper vlees en vis. Helaas wordt op gegeven reactie niet gereageerd.

6,1
  87. Mooi ambiance en entourage in het restaurant. Eten was prima, niks op aan of af te merken.
    Maar wat wel tegen viel, was namelijk op de site adverteren ze met een 3 gangen keuze menu voor €25, maar die is niet geldig want ze hebben een vernieuwde menukaart. Het enige wat ze zeiden was dat ze nog geen tijd hadden om het aan te passen. Beetje zwak excuus...Jammer.

88. Gezellig restaurant, tafels voldoende uit elkaar. Bediening kan beter, ik moest drie keer mijn hand opsteken voordat iemand kwam.

89. Na een eerdere, goede, ervaring, viel het me gisteren behoorlijk tegen. 3 Gangenmenu gekozen; hoofdgerecht liet lang op zich wachten en toen bleek ook nog dat er een fout was gemaakt zodat onze gerechten op een andere tafel terecht waren gekomen. Kan gebeuren, maar bied de gasten dan bijvoorbeeld een drankje van het huis aan, dat kweekt goodwill!
    Mijn biefstuk zat vol "zenen", was dus niet echt mals. Jammer! Op onze opmerking dat het niet "echt goed" had gesmaakt, werd niet gereageerd. En met buitenlandse gasten erbij wil je niet moeilijk gaan doen. Dus, helaas, geen volgende keer.

90. Inmiddels in aardig wat Tapas restaurants geweest. Sierra Vista springt er op alle gebieden positief uit. Uitgebreide kaart, prijs, smaak en de fantastische sfeer. Over smaak valt te twisten maar negatieve recensies over de sfeer en prijs en beperkte keuze kunnen beter een flesje azijn leeg drinken.

91. Op uitnodiging na de vorige keer nogmaals terug gegaan. We weten nu wat de vorige keer het probleem is geweest. De eigenaar was zelf niet aanwezig en de kok op het einde van de avond ook niet.

Nu de eigenaar zelf aanwezig was, zag je duidelijk dat hij een echte vakman/ horecaman is. Hij heeft er kijk op. Ook de kok kwam nog een praatje met ons maken en zijn excuses aanbieden. Wij vinden dit een goede service en zullen hier nu zeker toch weer terug komen.

Bedankt. Met vriendelijke groet!

92. Een proffesionele en vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. We komen zeker een keer terug.

94. Vriendinnen-avond

Deze week een tapasavondje gehad met vriendinnen. Het was erg tegen gevallen, veel was echt niet vers. De kip was heel taai en droog. De ossenhaas was heel droog en taai, dit was geen ossenhaas of het was te vaak opgewarmd. De mosselen waren niet vers, zeer simpele gerechten en jammer genoeg niet voor herhaling vatbaar.

Het ziet er wel super gezellig uit, de sfeer is perfect, maar het eten helaas niet...

2,5
  95. Het eten was wel lekker, maar we moesten tussen de rondes lang wachten. Voor 4 rondes 3 uur aan tafel gezetten met kids. Personeel was vriendelijk.

96. Mooi restaurant. Gerechten zagen er prachting uit. Bediening was perfect. We waren onbekend met Mexicaanse gerechten, de smaak was niet altijd een positieve verrassing. Al met al toch een goeie ervaring.

97. koalamoeder

Super sfeer. Heerlijk eten.

98. Eric van Langen

Zeer gezellig en goed restaurant. Het eten is heerlijk. Goede en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

99. Het was allemaal niet heel speciaal. Bediening was wel goed.

5,9

Volgende pagina