Ruime parkeergelegenheid tegenover het restaurant, Vlas en Graan

halte bolkenplein

Gezellig Restaurant in het centrum van Veghel met een authentieke houtskoolgrill, als specialiteit serveren wij onder andere Spare-ribs onbeperkt op woensdag en gegrilde gamba's onbeperkt op donderdag. Seizoensgebonden producten vindt u in aanbiedingen terug op onze krijtborden en zijn verwerkt in ons 5 gangen keuzemenu met keus uit wel 30 gerechten voor maar € 28,50!!
In de zomer is er een overdekt terras, in de winter een vloer verwarmde serre en twee sfeervolle haardvuren in het restaurant. Wij hebben 85 zitplaatsen binnen, waarvan 25 zitplaatsen in een sinds 2010 aangebouwde serre, 40 zitplaatsen in een groene, overdekte binnentuin in hartje centrum van Veghel. De Serre is apart te gebruiken voor grotere gezelschappen, waarbij wij graag een mooi menu met tafelkaartjes voor u maken.
High Tea vanaf 13:00 op reservering; Engelse High Tea, Franse Thee op z'n Brabants geserveerd, een keur aan huisgemaakte lekkernijen en smaakvolle thee van Dammann Freres uit Parijs.
Afhaalmaaltijden op bestelling.
Diner vanaf 17:00.
reserveringen nemen wij graag telefonisch aan, 0413-342437.

• High tea: € 17,50

1205882185 69
1219541314 72
1233200443 67
1321984781 75

1. Zeer goed. Voor de 8ste keer heerlijk onbeperkt Gamba, s eten.
    En elke keer zijn ze weer VERRUKKELIJK. Als je van gambas houdt, ga dan beslist eens op Donderdag, dan is het onbeperkt Gambas eten een mooi prijsje.

De bediening is altijd vriendelijk.
    Dus Hertog Jan zeer aanbevolen.

2. Prima avond gehad. Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. Top.

3. Wel rumoerig aan het begin. Maar super lekker gegeten en voor herhaling vatbaar. Prijs kwaliteit verhouding goed.

4. Lekker gegeten.
    Prijs kwaliteit is prima.

5. Robin en Leonie Theunissen

Wij eten al langere tijd graag bij Hertog Jan en we blijven steeds met goede reden terugkomen. Het eten, de bediening, de sfeer, alles is meer dan prima! De kaart verandert regelmatig en vooral het 5-gangen diner is een aanrader. Door deze positieve ervaringen hebben we uiteindelijk besloten om onze bruiloft bij Hertog Jan te vieren (receptie + diner). In één woord: perfect! Tamara, Patric en het team nogmaals bedankt voor alles en tot ziens!

6. Gisterenavond heb ik met een vriendin gegeten bij restaurant Hertog Jan in Veghel. Een echte aanrader! Heel vriendelijk personeel dat goed met je meedenkt. Zij zorgen ervoor dat je echt een avond uit bent. Ook het eten was heerlijk. Er is keuze uit een 3, 4 of 5 gangen menu of bestellen a la carte. Leuk dat je die keuzes hebt. Alle gerechten waren met zorg bereid: met echte ingrediënten en pure smaken. Fijne seizoensgerechten. Ik ga zeker nog een keer terug!

7. ellen linssen

We hebben hier gisteravond, met een grote groep, heerlijk gegeten.
    Vriendelijk personen en een snelle service. Vooraf goede afspraken gemaakt waardoor we niet lang hebben moeten wachten.
    Lekker salade buffet.
    Kortom, een echte aanrader voor een mooie prijs.

8. Marjolein

Ons favoriete restaurant wanneer wij uit eten gaan met de kinderen. De favoriete menu's van onze kinderen zijn de fruitspiesjes (vers fruit op een stokje) en daarna nog heerlijke hamburgersteak (3 gegrilde miniburgers op een minibroodje).

Lekker gezond uit eten met de kinderen!!

9. Vanavond ontzettend lekker gegeten. Op advies van een kennis de keuze gemaakt voor Hertog Jan, beste keuze die we hadden kunnen maken.
    De service is echt uitstekend. In een heerlijke ambience kun je een keuze maken uit heerlijke gerechten. Heel moeilijk kiezen.
    Wij zullen iedereen die in Veghel lekker wil eten Hertog Jan aanraden.

10. Wout Bekkers

Ik eet al 15 jaar regelmatig met veel genot bij Hertog Jan. Het is een erg geschikt restaurant voor een gezellige avond met lekker eten. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, je krijgt waar voor je geld. De spareribs zijn een grote aanrader. Er hangt een ontspannen sfeer, erg prettig!

11. Heerlijk gegeten. 5 gangen menu voor 28.50 euro. Echte aanrader voor Veghel.

12. Alexander Odekerken

Echt een leuk adres met geweldige o.s. spare ribs, prima bediening en leuke gasten.

13. eric en priscilla van woensel

Vandaag ons valentijn diner ingehaald, en het was wederom een genot om hier te zijn. Daarbij ook nog eens een heerlijke fles bubbels gewonnen en uit een eerdere actie mbt 12,5 jarig bestaan, een kortingsbon van 12,50 euro ingeleverd. Hiervoor onze dank. Waren er erg blij mee. Weer top service en heerlijk eten. Een echte aanrader

14. Lekker gegeten voor een prettige prijs!

15. Fam. Krabshuis

Iedere keer als wij bij onze familie in Veghel zijn, laten wij geen gelegenheid onbenut om aan te schuiven. Wij zijn en blijven Brabanders, ondanks dat we al sinds 1980 in Julianadorp wonen. We raden het restaurant ook aan bij andere familieleden en vrienden. Is niet de eerste keer en zal zeker niet de laatste keer zijn dat wij daar zullen eten.

16. Heerlijk gegeten, goede bediening, relaxte sfeer! Wij komen zeker terug!!

17. Erg leuk restaurant, leuke gastvrouw en vriendelijke bediening. Gekozen voor het 5-gangendiner. Zijn wat kleinere gerechten dan normaal, maar dat past ook bij de prijs. De keuze is prima, en alle 5 de keuzes waren verrassend lekker. Echt een aanrader!

18. Super lekker gegeten. 5 gangen diner is een aanrader. Veel keus. De bijbetaling voor de entrecote is de moeite waard. Wat een heerlijk stuk mals vlees!! We zaten romantisch bij de open haard. Vriendelijk personeel. Kom er zeker nog eens terug.

19. de Nooijer

Zeker een aanrader, alleen jammer dat er geen invalide toilet was.

20. Goede, snelle bediening. Vriendelijk personeel. Aandacht voor de wensen van de gasten en hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

21. Marjon sondag

Heerlijk 5-gangenmenu gegeten met 4 personen. Helemaal top.

22. Tournedos was heerlijk samen met de portobello.

23. wilma manders

het kerstdiner, eerste kerstdag 2016 bij restaurant Hertog Jan in Veghel, was buitengewoon goed. porties goed alles sfeervol. Voor herhaling vatbaar.

24. Altijd een feest om uit eten te gaan bij Hertog Jan. Super bediening en natuurlijk heerlijk eten. Weer genoten van het vijf gangen diner.

25. Rien van den Bogaart

Lekker gegeten,vriendelijke bediening,goede prijs-kwaliteitverhouding kortom een goed restaurant

26. GEFELICITEERD met jullie 12,5-jarig jubileum en op naar de 25!

We hebben gisteren weer heerlijk gegeten. De wildkaart is heerlijk. De bediening is als altijd super.
    Tot de volgende keer.

27. Paul en Corry

Vriendelijke bediening, tijd voor een praatje, heerlijk eten van goede kwaliteit, gezellig terras zowel buiten als in de binnentuin. Ruime keuze in de verschillende menu's en ook a la carte. Wij waren een weekendje weg en hebben er 2 maal gegeten. Zeer tevreden.

28. L.Holtjer

Vandaag met 10 personen genoten van een heerlijk 5 gangen menu. Zeer vriendelijk personeel die allen hun uiterste best doen om je een leuke avond te laten beleven. Super gegeten voor een zeer redelijke prijs. Een echte aanrader.

29. Anoniem

Fantastisch, heerlijk gegeten.

30. Kessels

Heel lekker gegeten bij Hertog Jan. Personeel zeer vriendelijk. Genoten van het vier gangen menu, ruim voldoende ook. En binnen dat menu zeer ruime keus. Bekend met dieet van veganisten en zeer goed en erg lekker daaraan aangepast. Een aanrader!

31. Familie van Weert

Vanavond met 5 kids in de leeftijd tot 6 jaar heerlijk genoten! De kinderen hebben meegeholpen in de bediening en zelf ijsjes gemaakt. Tussendoor konden ze lekker spelen. We hebben lekker gegeten. Het was super! Bedankt vooral ook Tamara ;-)

32. Hebben gisteren voor een bijzondere gelegenheid bij jullie gegeten.
    We hebben genoten van het 5 gangen diner. Was allemaal even heerlijk!
    Aanrader!

33. peter van roosmalen

Heel goed gegeten. De kleine hapjes zijn voor 50+ ers groot genoeg. De juiste en goede aandacht gegeven aan een glutenvrij dieet. Men was op de hoogte!

34. Op 31 maart 2016 bij Restaurant Hertog Jan terecht gekomen (waren onderweg). Een geweldige beslissing! Wij kozen een 5-gangen menu, waarin je voldoende keus hebt. De gerechten waren fantastisch, waarvan het nagerecht (appel notentaartje) subliem was. Dit restaurant kunnen wij iedereen aanraden. Het is er gezellig, sfeervol, vriendelijk personeel, geweldig eten. Mochten wij weer in de buurt van Veghel zijn, komen wij hier graag terug.

35. Zeer goede service en bediening!! Prijs/kwaliteit verhouding ook prima! Een aanrader.

36. Lekker gegeten, hele vriendelijke en vlotte bediening. 5 Gangendiner is een aanrader.

37. Verstraten

Afhalen kan ook en wij hebben de spareribs afgehaald, deze waren echt heerlijk en goed mals. De service bij Hertog Jan is echt een dikke 10. We komen hier zeker vaker terug!

38. Rik van Maanen

Het restaurant maakte een nette, verzorgde indruk. Het menu was ons niet direct helemaal duidelijk, maar de gastvrouw maakte het ons vriendelijk en professioneel duidelijk. We kozen voor het viergangen diner en we werden bij elke gang verrast door de kwaliteit en smaak. Perfecte gerechten zijn nu eenmaal zeldzaam, maar je proeft dat hier met zorg en aandacht gekookt wordt.
    De gastvrouw zorgde ervoor dat we ons ouderwets als 'gast' voelde. Bij een korte pauze bijvoorbeeld wilde een tafelgenoot even roken en de gastvrouw wees discreet naar een gezellig zitje buiten, achter het restaurant, waar de warmtelamp werd ingeschakeld. De bestelde fles rode wijn was kwalitatief in orde, maar te zoet naar onze smaak. De fles werd, hoewel we er al wat van gedronken hadden, zonder discussie teruggenomen en we konden een andere fles wijn bestelen. Deze service was voor ons kosteloos.
    Ons verblijf bij Hertog Jan in Veghel was een succes. We durven dit restaurant bij onze kritische vrienden te recommanderen.

Rik van Maanen, 10 jaar chef in eigen restaurant te Puycelsi, Zuid Frankrijk.

39. Op verzoek van ons een high beer gedaan bij Hertog Jan. 4 gangen-menu met bijpassende bieren. Iedere ronde een korte uitleg over het bier en het gerechtje. Erg leuk, gezellig en goed verzorgd. Aanrader!

40. Lekker gegeten met ons clubje. Alles prima in orde. Alleen jammer dat je ongevraagd duur bronwater wordt opgedrongen terwijl een karaf eerlijk leidingwater minimaal even goed is. Wat jammer dat dit standaard wel in het buitenland gebeurd. Nederlandse horeca kan hier in het algemeen nog een voorbeeld aan nemen. Bovendien jammer dat nota bene de gastvrouw zelf een uitglijder maakte in de vorm van: "Is het gelukt met de escargots?" Ze ging er blijkbaar van uit dat wij barbaren waren die nooit eerder een slak uit zijn huisje hadden gehaald ter consumptie. Tip: onderschat je klanten nooit, werkt alleen maar in je eigen nadeel.

41. Gertie en Niek

Prettige en vlotte bediening. Eten was heerlijk. Gezellige plek om te eten (tuinterras) bijna in het centrum van Veghel. Overigens vonden wij Veghel een leuke stad met zijn binnenpleintjes, knusse hoekjes en winkels. Zeker een plek om nog eens terug te keren!!

42. Heerlijk genoten van het 5 gangenkeuze menu, goed eten voor een mooie prijs en vriendelijk personeel.

43. Prima bediening vlot en correct. Menu kaart gevarieerd en aantrekkelijk. Eten zeer goed bereid en van de juiste kwaliteit. Een echte aanrader.

44. Super top 🔝 Lekker eten en een super bediening.

45. Wij komen hier regelmatig eten en altijd vriendelijk ontvangen, alert personeel. Er is een met regelmaat veranderende kaart met ruime keuze. Wij komen hier erg graag, zeker een aanrader.

46. Super bedrijf en goede bediening. Ik kom hier graag. Goede sfeer en het eten is top. De prijs/kwaliteit verhouding is prima.

47. We hebben erg lekker gegeten en gedronken met vriendelijk personeel.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

49. Ben vanavond wezen eten bij hertog Jan. Super saladebuffet. Goede service (attente bediening). Eten was kwalitatief goed en ondanks drukte volledige aandacht van het personeel. Een aanrader. Kan niks negatiefs bedenken. We komen weer snel terug.

50. Met een groep wezen eten, we hadden 5 gangen keuzemenu. De smaak was goed van het eten. We vonden de porties echt te klein, hebben ons vol gegeten aan de salades anders waren we allemaal met honger weg gegaan. Ook kregen we een bakje friet wat te weinig was voor deze groep, extra friet moest bijbetaald worden.

51. Genoten van een perfect georganiseerde hightea! Volop keuze uit diverse smaken thee met gezellige potjes op tafel. Veel lekkers zoals macarons, bonbons, chocolademousse, soesjes, spekkoek, wraps, sandwich carpaccio, geitenkaas, zalm en nog veel meer lekkers. Naast de inbegrepen koffie en thee kun je ook lekker een wijntje of een frisdrankje bestelling, dit is dan wel tegen bijbetaling. Hebben enorm genoten en zullen zeker terugkeren!

52. Huub Horsten

Restaurant Hertog Jan in Veghel blijft een aanrader en is telkens weer genieten van een goede keuken, prettige sfeer en goede service! Uiteindelijk blijf je toch weer steeds terugkomen!

53. Gerthy van de Wiel

Wij hebben weer genoten van het nieuwe 5 gangen menu. Mooie porties waardoor je makkelijk 5 gangen kunt eten. De smaak was perfect.

De vriendelijke bediening maakt het compleet.

54. Vanavond voor de voorstelling van Moeder Courage dit restaurant bezocht. Met volle aandacht voor de klant hier uitstekend gegeten. Vriendelijke bediening die zeer correct communiceert.

Een welverdiende pluim!

55. De laatst weken al een paar keer heerlijk gedineerd. Prima kaart en zeker tijdens de jubileummaand met een fantastisch 5-gangen menu voor een hele mooie prijs van €27,50 en wegens succes wederom verlengd. in het weekend van Fashion-Event, Shanty-festival een hele mooie Ambiance met muziek op het terras. Tijdens de Operatie Market Garden-week een heerlijke keuze driegangenmenu voor heel toepasselijk €19,44. Steeds weer een prima ambiance, goede bediening en heerlijk genieten. Chapeau. We komen zeker terug.

56. paula Wout

Na èèn uur wachten kregen wij de bestelling, alles viel tegen. Als ik nu aan Hertogh Jan denk dan is dat bier en niet aan lekker eten. Sorry, dit is geen aanrader.

57. Leidy en Teejo ten Tije

Regelmatig genieten we volop van een heerlijk diner bij restaurant Hertog Jan in Veghel.

Een uitgebreide menukaart met volop mogelijkheden. Vooral favoriet bij ons is het nieuwe vijfgangen keuze menu. Werkelijk geweldig! Zo mooi opgebouwd en een en al smaaksensatie met verfijnde gerechten voor elk wat wils. Zeker aan te raden!!

De gezelligheid, sfeer van het restaurant en de prima bediening zorgen echt dat het een heerlijk avondje uit is.

Wij komen zeker op korte termijn weer genieten van ons favoriete 5 keuze menu!

P.S. Ook nog een aanrader zijn de overheerlijke spare-ribs!

58. Zaterdagavond hebben we met 6 personen heerlijk genoten van ons diner bij Restaurant Hertog Jan.

Gezellige sfeer. Heel vriendelijk, attent en behulpzaam personeel. Een uiterst gevarieerde menukaart en een eenvoudige, maar erg smakelijke saladebar. Een aantal van ons hadden de befaamde Hertog Jan spare-ribs als hoofdgerecht, dit is echt een genot voor de vleeseter. De andere gerechten waren ook verrukkelijk.

Dit is waar je moet zijn als je een smakelijke en gezellige avond wilt hebben. We gaan zeker op korte termijn terug!

59. Rond uit tegen vallen! Voor 3 gangen menu gekozen maar koffie ipv ijs was niet mogelijk (weinig flexibel). Wij waren er aan het begin v.d. avond en toen had het personeel meer oog voor elkaar dan voor de klanten. Misschien hebben we die avond pech gehad...

60. Nette vriendelijke bediening die ons naar een plaats begeleidde. Vooraf hadden we heerlijk tomatensoep, daar na had mijn collega een vleesspies en ik een sate spies. Beide mals en erg lekker! Nog wat salade uit de salade bar genomen, prima. Al met al een fijne ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

61. Jaap Zaken

Prettige entourage. Vakkundig en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit dik in orde. Wij hebben een top-avond beleefd en culinair zeer genoten :)

Aanrader!

62. Henk de winkel

Met z'n tweeën 5 gangen wildmenu ( zijn gek op wild) gegeten.
    Bleek een prima keuze te zijn. Je proeft dat alles ambachtelijk wordt bereid.
    De bediening is plezierig zonder opdringerig te zijn.
    Complimenten!.

63. Wat een heerlijke avond hebben wij zaterdag gehad!! Alle lof voor dit vakkundige personeel. De manier waarop zij hun werk doen: met passie en gedrevenheid is lovend te noemen!!
    Heerlijk eten, een betaalbare prijs!! Ook de hightea gisteren was geweldig, dus tot de wijnproeverij dan maar!!!

64. Op een woendag wezen eten volle bak en heel vriendelijk personeel.... het eten was ook echt heerlijk.. een aanwinst voor Veghel...

65. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens keer eten in ons eigen Veghel. Velen zijn enthousiast over Hertog Jan. Nou wij dus duidelijk niet.

Te weinig bediening in de vroege avond. Geen aanbod van de wijnkaart. Vervolgens duurt het ruim 45 minuten na afruimen van het voorgerecht voordat het hoofdgerecht uitgeserveerd wordt. De bediening heeft het drukker met het aannemen van de 'afhaalbestellingen'. Dat terwijl er niet meer dan 20 mensen binnen zijn.

Het hoofdgerecht is ronduit slecht. De befaamde Spare ribs zijn droog/aangebrand en onze kinderen hebben er snel genoeg van. Het vegetarisch menu is nog droger en het lamsfilet menu wordt uitsluitend met zeer droge friet geserveerd, er wordt geen enkele normale warme groente geserveerd. Het salade buffet is van zeer beperkte keuze van koude pasta dan echte verse salades.

Bij het afrekenen melden we ons ongenoegen en enige reactie is: 'Ach de friet hoort zo te zijn en we zullen melden aan de keuken dat het eten droog is'. Toch teleurstellend omdat we wel ruim 100 Euro af moeten rekenen en erger nog dadelijk nog een boterham moeten smeren voor de kinderen.

Volgende keer toch maar weer naar Uden waar men wel meer aandacht heeft voor de gasten. Voor ons een duidelijk dieptepunt, we hebben begrepen dat de eigenaars zelf met vakantie zijn. Het gezegde 'Als de Kat van huis is....' Jammer !

66. Al jaren komen we bij Hertog Jan te Veghel. Heerlijk eten, fijne sfeer.
    De spareribs zijn onovertroffen, maar ook de verfijnde eter vindt hier iets naar zijn/haar gading.
    Afhalen kan ook, hier is een speciale kaart voor. Let op de speciale acties!
    10 is voor de juffrouw, werd me vroeger verteld, daarom een dikke 9

67. Diana van Leeuwen

Heel erg goed restaurant. Je moet wel reserveren, maar wij kwamen zomaar binnenvallen en werden gewoon toch geplaatst. Wij waren er om even half 7 en de tafel was gereserveerd voor 8 uur, dus wij hebben in een korte tijd zo lekker gegeten dat wij zeker nog terug komen hier. Alhoewel het niet bij ons in de buurt is, zeker een uur rijden, is het zeker voor herhaling vatbaar. Zo gastvrij ontvangen in een zeer sfeervol restaurant... zeg maar gerust huiskamer. Warm en gezellig, een top restaurant. Heerlijk eten. Ook voor kinderen is er een kindermenukaart met hele bijzondere gerechten erop, eigenlijk lust een kind hier alles van. Super dikke 10 voor jullie.

68. We hebben erg lekker gegeten en gedronken met vriendelijk personeel.
    Voor herhaling vatbaar

69. Met vrienden op een donderdag prima gegeten. Vrienden waren culinair aangenaam verrast. Uitstekende en steeds wisselende kaart. Steeds een topper in de aanbieding met prima prijs/kwaliteitverhouding. Nu een geweldige Kerst High-tea en Kerstmenu. Hebben reeds gereserveerd.

70. Anke van de Rijt

Leuk restaurant voor diner en voor de high-tea. Wij komen er al jaren voor een gezellig diner. Eten is lekker en keuze is zeer gevarieerd. Daarnaast gaan ze naast de basis gerechten met de kaart mee met de seizoenen, erg leuk. Laatst voor het eerst bij hertog-jan een high tea gedaan en ik moet zeggen ook dat was erg goed verzorgd en lekker. Wij waren met meerdere mensen dus wij hadden zowel hartig en zoet. Beide vielen goed in de smaak.
    Echt een aanrader om te gaan eten of af te halen (want dat is ook erg lekker).

71. Op een zaterdagavond voor een bezoek aan het theater Blauwe Kei lekker en gezellig gegeten. Leuk en sfeervol ingericht, uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Juiste bejegening als gast van het restaurant door het personeel en eigenaresse, het was erg knus en warm binnen. Een aanrader voor een aangename avond en goed eten. Genoeg tijd tussen de gangen, erg ongedwongen en gemoedelijk. Wij zouden hier zo weer naartoe gaan!!!

72. Vorige maand met mijn neef spare ribs wezen eten. Had hem beloofd, dat ze hier heel lekker zouden zijn. Deze avond heeft de kok zich echter overtroffen. De spare ribs waren iets langer gegrild en gemarineerd dan andere keren. Hierdoor was de smaak nog lekkerder. Ik heb genoten. Complimenten!
    De rest was ook heerlijk, tot en met de koffie toe.
    Hiervoor kom ik weer terug.

73. Hier kun je heerlijk eten, lekkere saladebar en waar voor je geld.

Lekkere gerechten, leuk opgediend, vriendelijk personeel, korom een aanrader.

74. Lekker eten, saladebar +++++ erg goed!

Alleen het is daar altijd STEENKOUD, als je er iets van zegt wordt daar weinig mee gedaan, ik ken al meerdere mensen die daar niet meer komen vanwege de temperatuur! (misschien alleen in de zomer)

75. Op een drukke avond daar een hapje wezen eten, was echt heerlijk. Leuke vlotte bediening, geen toneelspel maar allemaal gewoon zich zelf.. Zeker een aanrader om er gaan te eten.

76. Op een rustige avond gegeten, waarbij het eten goed heeft gesmaakt. Service was ondermaats: niet gewezen op saladebar, gangen te snel achter elkaar geserveerd (voorgerecht gelijk met het stokbrood..), niet rechts inserveren, geen oog voor drank. Kortom jammer.

77. Op zaterdag 20 nov gegeten, heerlijk eten. Goede kwaliteit, goede service en de vraag hoe we het vlees wilden. En een kleine, maar smakelijke salade bar. Aanrader dus.

78. Mieke en Diana

Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.
    Heerlijk de saladebar.... En fijn buiten gegeten in de gezellige binnentuin.... Zeker voor herhaling vatbaar...

79. Goed restaurant, maar het kan nog beter door de puntjes op de i te zetten.

bijv. Vragen hoe je je biefstuk wilt hebben. Hij was nu wat te rouw.

80. Ik durf te zeggen dat de spareribs van de Hertog-Jan de beste zijn die ik ooit gegeten heb.
    Prima bediening.

81. Soetri Kniknie

De spareribs zijn hier heerlijk! De saladebar is goed gevuld en zijn smakelijk. Bediening is heel vriendelijk en niet opdringerig. Wij komen er geregeld en het bevalt ons prima!

82. ondanks geen reservering/vol restaurant en ik glutenvrij toch welkom,al was het op eigen verzoek aan de bar.
    goed op de hoogte van dieet. Lekker eten en leuke bediening.
    betaalbaar ook.
    als ik volgende keer reserveer maken ze op mijn verzoek sate voor me. doen echt veel moeite voor je.

83. Leuke zaak, echter belachelijk wat ze voor water rekenen, als je wijn bestelt en een karaf water krijg je voor een gulden of 20 een liter water, pure oplichterij

84. Fam. van Gemert

Al diverse malen prima gegeten en zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen!