Broederkapel in Veghel

Uitzonderingen

Open
  • 1ste Kerstdag – 25 dec
  • 2de Kerstdag – 26 dec

Wij heten u graag persoonlijk welkom in de Broederkapel: per 1 september hebben we deze zaak van Hutten Catering overgenomen en gaan we ons best doen u en uw gasten heerlijk in de watten te leggen. Het is een prachtige en bijzondere plek voor een High Tea of (High) lunch ook vele andere manieren van feesten of receptie zijn mogelijk (ook na sluitingstijd)

Wat wij zo bijzonder vinden aan de Broederkapel, is ons unieke restaurantconcept. Dat is namelijk gebaseerd op de historie van het pand en de functie die het vroeger vervulde: als plek waar monniken samen leefden, werkten en baden. Nu komt deze sfeer van saamhorigheid terug in het feit dat wij al onze gerechten serveren op een etagère en het interieur waarbij gebruik is gemaakt van veel verschillende kleuren en hout.

Onze deuren staan voor u open van woensdag tot en met zondag van 10u tot 17u. Op de andere dagen en avonden kunt u bij ons terecht voor een romantische bruiloft, High Tea met vriendinnen, verjaardagsfeest of zakelijke bijeenkomst. Dankzij onze samenwerking met lokale ondernemers in Veghel hebben we ook een verrassend workshop en arrangementen aanbod samengesteld om samen van te genieten! Zowel in zakelijke - als privésfeer.

Bent u met een groep die groter is dan 8 personen of heeft u een andere vraag? Neemt u dan contact op, we helpen u graag verder!

Graag tot snel in de Broederkapel!

• High tea: € 21,50
Diëten Vegetarisch, suikervrij, glutenvrij en lactosevrij
Foto van Broederkapel in VeghelFoto van Broederkapel in VeghelFoto van Broederkapel in VeghelFoto van Broederkapel in VeghelFoto van Broederkapel in VeghelFoto van Broederkapel in VeghelFoto van Broederkapel in VeghelFoto van Broederkapel in VeghelFoto van Broederkapel in Veghel

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats, rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Gezellig, huiselijk, kindvriendelijk, nostalgisch en romantisch
Voorzieningen
Wi-Fi, catering, high-tea en terras
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding) en kinderstoel aanwezig
50 zitplaatsen
Personeel