Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veenoord verdeeld zijn.

Sabiena Vos-Schonewille

Het eten was erg lekker. De bediening was goed en er vriendelijk. Echt een aanrader!

Na ruim twee jaar hier weer geweest, de kwaliteit is nog steeds hetzelfde, we hebben hier weer heerlijk gegeten, de bediening was weer warm en hartelijk, de maaltijd goed verzorgd en smakelijk, kortom, het blijft een aanrader!

We hadden gereserveerd en alles stond al klaar voor ons gezin, ze hadden al leuk rekening gehouden met her feit dat we 2 kinderen mee hadden. Eten was goed, het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Wij komen nog terug.

Heerlijk gegeten, super bediening, we komen zeker terug! Aanrader!

Roeland Siemons

Goed vlees, goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke service.

Het eten is hier altijd super! Je kunt hier gezellig zitten en het is niet te duur.

Sfeer, eten en bediening was top.

Zeer goed gegeten!
    We komen zeker nog eens terug.

Eten en bediening was super.

Super leuk feestje gehad met een heerlijke buffet en een goede bediening. En ook voor de kinderen was het ook super goed verzorgd. Het is een echte aanrader om uit eten te gaan, maar ook voor het geven van een feestje bent u bij Railroad Steakhouse te Veenoord aan het juiste adres!!

Miranda Bos

Super relaxed vriendelijk personeel en heerlijk eten. Mogen er graag heen gaan!!

Afgelopen vrijdag heerlijk onbeperkte spareribs gegeten. Super aardig bediening en er heerst een hele ontspannen sfeer. Het was vooral bijzonder dat er ook echt aandacht was voor de kinderen. Top! We komen graag nog een keer terug als we in de buurt zijn!

Onno Batavier

Gisteren heerlijk wezen eten. Zeker de moeite waard om na een dagje zwemmen in de Huttenheugte daar een hapje te eten. Fijne sfeer, gezellige bediening, zeker een aanrader!

roy scholten

Vandaag super lekker gegegeten ondanks dat het druk was was de sfeer goed en de service was top, kom zeker nog een keer terug voor de overheerlijke spareribs en die schitterende ijsjes

aalderink

Echt super lekker gegeten gister, de bediening was heel snel en het eten was top! Ga er zeker vaker komen!

Zaterdag hier met vrienden gegeten, gezellige sfeer, eten was goed en meer dan voldoende. Zeker een aanrader.

Fam Kooij

Leuke vlotte bediening, heerlijk gegeten, ruim voldoende , kortom een aanrader en we gaan er zeker nog eens terug.

H. ter Stege

Prima voor elkaar. Goed eten.

Family Koch

Een restaurant die ik graag wil aanbevelen. Een heerlijke ongedwongen sfeer.

Alles dik in orde, maar vind het wel prijzig als je apart pepersaus en championsaus moet bij bestellen voor 2 euro per bakje. Doe dan incl saus en een beetje bij de prijs op… Komen er echt nog wel terug. Vlees lekker mals en bediening prima en geen lange wachttijden ondanks dat het een uitverkocht huis was.

Leuke sfeer, goede bediening, lekker eten.

Joep Schreurs

We hadden ons verheugd op een etentje in dit restaurant. Midden in het hoogseizoen waren ze echter met vakantie. We konden onze ogen niet geloven. Vlak naast een kade met wel 50 boten met daarop een groot potentieel aan klanten. Jammer maar het gaat ze blijkbaar erg goed.

Heerlijk gegeten. De spareribs waren heerlijk zowel de pittige als de zoete. De porties super groot maar ze pakten de overgebleven ribjes gewoon even in. Het klonk alsof ze dat gewend waren 😊 De bediening heel vriendelijk en een leuke sfeer in het restaurant. Als je in de buurt bent echt een aanrader

Diverse malen al geweest. Eten perfect voor elkaar. Heerlijk van smaak en vriendelijke bediening! Top

Johannes van der Horst

Zeer goede service en uitstekend eten. Wij waren er op 3 juni 2017 met 11 personen en komen zeker nog eens terug. JvH uit Brussel

Waailap

Ik was eerst zeer goed te spreken over deze snackbar, vooral het gyrosmenu is lekker. Maar laatste x dat ik mijn bestelling kwam halen zat ik met verbazing te kijken hoe de jonge wichies met eten omgaan, eerst word uitvoerig voorgedaan hoe het ingepakt word ( 3 paar handen drukken en persen de patat in een bak ).
    Ik had zonder sla besteld, owh zonder sla? Huppakee word er met de hand uitgegrist en dat vind ik zo onhygienisch! Jammer dat het zo moet, kom er nu nooit weer. Goedkoop en onervaren personeel kost klanten.

Heerlijk gegeten in relaxte sfeer, ook erg fijn met kleine kinderen. Leuke speelhoek in het restaurant zodat je ze goed in het oog kunt houden.
    Na het eten wordt je niet "weggekeken" zoals elders wel eens voorkomt.
    En sinds kort heerlijk Toscane ijs. Echt een aanrader!

Reserveren is wel aan te raden waarschijnlijk, de keren dat wij er waren (op zaterdag) zat het vol.

Samen met ons gezin gegeten.
    We werden gastvrij ontvangen.
    De bediening was vriendelijk.
    Je voelt je meteen thuis.
    Prima kok!
    En geen tijdsdruk... erg prettig.

heerlijk gegeten!!

Judith Peters

We vonden het jammer dat de keuken om kwart over 7 al dicht ging terwijl we om half 7 hadden gereserveerd. We konden daardoor met moeite nog een portie friet nabestellen. De biefstuk die we hadden besteld had zeer zeker te wensen over. Spare ribs waren droog en vrij smaakloos. Beetje jammer, we hadden een leuke avond voor ogen.