Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veenendaal verdeeld zijn.

1. Jessica Bonsel

Had 24 uur van tevoren 2 pizza's besteld voor 16.30. Werk in de zorg, dus verheugde mij op even relaxen met een pizza. Om 16.45 kreeg ik een telefoontje dat de bezorger onderweg was. Om 17.30 nog geen levering. Heb dus afgebeld en heb zelf iets gekookt.
    Laatste keer dat ik hier iets heb besteld!

1,8
  2. Anne

Wij komen al tijden bij Da Gigi met veel plezier, sinds ze het roer hebben omgegooid naar echt Italiaanse gerechten en manier van klaarmaken, willen we niks anders meer. Kwaliteit betalen we graag voor en de prijs is erg goed. Personeel altijd vriendelijk aan de telefoon en bij het bezorgen. De menu’s zijn een leuke aanrader om gezellig met z’n alle te delen!
    Al met al top ervaring!

3. Tom

Heerlijk gegeten, bezorging was er snel en ontzettend leuk en gastvrij team. <3

4. Vanavond een telefonische bestelling gedaan, waarbij de medewerker alles probeert te verkopen. Maar niet aangegeven wat de kosten waren. Een klein bakje parmezaanse kaas €3,30 en een kleine caffee mousse voor €6,00. Dit kwam ik pas te weten nadat alles betaald was. Bij de afronding van de bestelling, nog gevraagd wat het totaal bedrag was. Maar dat moest nog berekend worden. Er is sowieso niet aangegeven wat de extra's kosten. En erg on klantvriendelijk is al helemaal wanneer je verhaal doet bij de eigenaar, deze je ten eerste niet serieus neemt. En ten tweede wordt aangegeven melding gezien als ene oor in en andere oor uit, en dit werd nog bevestigd door de eigenaar. Zij zien zeker klant niet als koning. Wens ze suc6 met deze onprofessionele verkoop.

3,7
    1 positieve stem1 negatieve stem
  5. Op de site stond dat de bestelling met 25 minuten geleverd zou worden. Dit liep uiteindelijk op naar 75 minuten. Hierop bestelling geannuleerd en elders friet gaan halen. We zouden terug gebeld worden hoe we dit op gingen lossen.. Tot op heden niets vernomen.. En de friet wel betaald. Enom slordig.

6. Bij thuisbezorgd hier besteld , de eerste keer was het overheerlijk . Echter bij de tweede keer dat we bij dit bedrijf bestelde , was de patat te lang doorgefriteerd en de sparribs waren zichtbaar oud .
    dus ik geef twee cijfers eerste keer een dikke 10
    tweede keer hooguit een kleine 6

7. Alice Snetselaar

Wij hebben vanavond een schnitzel besteld en een los portie frietjes. Eten werd netjes op tijd bezorgd. Echter werd er een verkeerde schnitzel bezorgd. Met 1 telefoontje werd binnen 15 min de hele bestelling opnieuw gebracht met de juiste schnitzel. Nette service. Wij zijn zeer tevreden.

8. Altijd goed eten voor een eerlijke prijs en snel klaar 👍🏽

9. Chinees-Indisch Veenendaal
    Vertaal van English naar Nederlands

The food was piping hot, even after taking a 20min ride back home. The quality was very good and the portions are really big considering the price. Me and my family definitely will order again soon! I have been here a few times for dine in, and even then it's very delicious. We can even still enjoy the rest tomorrow 😍😍💕👍🏻👍🏻👍🏻 the staff is kind to me always as well, the owner is such a sweetheart

10. Chinees-Indisch Veenendaal

Emmy Drost

11. Monique van Essen

Voor 26 december weer héérlijk zalig eten besteld. Het was als vanouds weer perfect. Hopen dat we weer gauw de sfeer mogen opsnuiven in het gezellige restaurant. Bij dit restaurant zijn alleen maar toppers👍.

12. Verschikkelijk. Bezorger kwam bijna 60m te laat en ook nog eens aangebrand.

4,1
  13. Afhaal en bezorg Veenendaal

Renate F

14. Erg verbaast dat het personeel geen monddoekjes dragen, op de deur staat max.5 personen maar ze letten nergens op. Jammer altijd een goed adres voor je snack. Dit gaat de molen klanten kosten.

15. Super lekker eten. Netjes op tijd bezorgd. Vriendelijke bezorger.

16. Achterberg

Wij hebben eten besteld en afgehaald, ivm corona: de restaurants zijn dicht...
    Alles was keurig verpakt met de bestelnummers erop. Het smaakte ook heerlijk. En ik heb nog nooit zoveel vlees aan mijn spareribs gehad! En allemaal lekkere sausjes en een mooie fles wijn erbij! Dank!
    De toetjes waren ook zeer handig verpakt en het ijs kon zo in de vriezer worden gezet. Tip: geef de slagroom los mee, zodat deze in de koelkast gezet kan worden en er later zelf op kan worden gedaan, want nu was de slagroom bevroren dan wel verdwenen 😊.

17. Wim en Nicoline

Vandaag spareribs afgehaald.
    Overheerlijk als vanouds.
    Zeker net zo lekker thuis en goed en warm verpakt, maar we missen de fijne sfeer van Marina en medewerksters in “de bonnefooi”.

18. Monique van Essen

Door de carona kunnen we er helaas niet naartoe om te eten.
    Maar lang leven de afhaal in ons geval.
    Het is bij hun eten natuurlijk gezellig, maar thuis het heerlijke eten op eten is zeer zeker geen straf😉
    Hopen dat we weer gauw in het restaurant mogen komen.

19. Aan de kassa verstaan ze je slecht. Wat je meekrijgt is maar de vraag of dat is wat jij besteld hebt. Ze geven rustig een bestelling van een ander aan jou mee. Of er mist weer wat in de zak die je meekrijgt. Als je een berehap pinda besteld, zit er meer saus op de zak dan in het bakje. Erg vriendelijk zijn ze niet en vooral niet als je terugkomt dat je bestelling niet compleet was.
    Al meerdere keren erg onvriendelijk behandeld. Ga er niet meer heen.

20. Zuid-Amerikaans Veenendaal

Net broodjes afgehaald bij Mango’s. Nou die weten wat take away betekent. Na verschillende restaurants in Veenendaal gehad te hebben is dit met stip de beste en meest verzorgde.

Bedankt Team Mango’s

21. Chinees-Indisch Veenendaal

Jan van Schaik

Weer eens eten afgehaald.
    Zoals altijd was het weer erg lekker, goed van kwaliteit en dat voor een mooie prijs.
    Eigenaar is ook erg vriendelijk en zit nooit verlegen om een praatje.

Echt een aanrader om hier eens eten af te halen.

22. Sfeer en qwaliteit van eten is echt goed.
    Vond alleen de bediening wat traag, maar vooral het eten wat laat komt begon op te vallen. Vond het niet lekker zitten dat er zo lang over gedaan word terwijl alles om 22:00uur dicht moet ivm corona richt lijnen.
    Alsof daar de grote verliezen mee dichtgemaakt word.
    Wel erg jammer.

23. Chinees-Indisch Veenendaal

Baars, J.

Fijne bediening, altijd in voor een praatje. Kwaliteit/prijsverhouding zeer goed. Aanrader. Johan.

24. Fijn restaurant. Lekker geluncht. Jammer voor de Taveerne dat het erg rustig was. Corona maatregelen zijn daar goed aangegeven.

25. Internationaal Veenendaal

karin Leppers

Sfeer prima, eten super, hartelijkheid zeer goed, kortom voor ons geen ander wokrestaurant als Njoy Veenendaal.

26. Afgelopen vrijdag avond heb ik met wat vrienden pizza besteld. Na ongeveer 3 uur wachten op en pizza die niet te eten was en helemaal onder de olie zat. Het personeel was zeer slecht en niet klant vriendelijk en compensatie of iets kenden hun ook niet, lekker onbeschoft. Ik zal iedereen afraden hier ooit te bestelen. Wat en slechte tent 🤮

27. Heb nog nooit bij zon slechte tent besteld!
    Toen we belde voor 3 pizza’s zou het een uur duren, na 2,5 uur nog steeds geen pizza. Meerdere telefoontjes gepleegd naar het personeel maar compensatie of een beetje tempo was allemaal teveel gevraagd. Na 3 uur kwam de baas persoonlijk met 3 koude pizza’s aan die bijna wegdropen in het vet, sausjes vergeten, geen excuses. Kortom : NOOIT BESTELLEN BIJ DELLA CHEF

28. Lorenzo

29. Wij komen hier vooral vanwege de lekkere snitzel. Samen met de bruingebakken friten, gebakken aardappels en salade, meer dan voldoende heerlihk eten. De 2 vriendelijke dames verzorgen de bediening en doen dat prima.

30. Afhaal en bezorg Veenendaal

Al vaker bij Ziya besteld maar als je erg honger hebt moet je hier in ieder geval niet bestellen! 1,5 uur wachten op je bestelling is heel gebruikelijk.. Erg vervelend..