Op dit adres zit nu: Almidan Aldimaschki

1468620111 72
1520521009 76
1572421906 76
1602079562 76

1. Met de hele familie voor het eerst wezen eten bij de nieuwe L'italiano. Mijn kinderen mochten zelf pizza's maken en met veel plezier gebakken. Wij hadden zelf een verrassingsmenu, dat natuurlijk ook fantastisch was. Pizza's echt Italiaans, die ik in Italië ook rond zie gaan. En niet te vergeten de gastvrouw. Ga zo door, een aanwinst voor Veenendaal.

2. Zondagskind

Voorgaande jaren regelmatig hier gegeten. De pizzas waren nergens zo lekker maar helaas het was vanavond een grote tegenvaller. De pizza was droog en eigenlijk niets bijzonders (er stond een andere kok, niet die stevige oudere man). De typische geur van een lekkere pizza was ver te zoeken. Ook het voorgerecht, de vitello, was net ontdooid en eigenlijk nog te koud. Kortom, ik ga lekker weer naar de pizzaria iets verderop. Jammer, gezellig is het er niet echt want er zijn altijd maar een paar tafeltjes bezet.

3. Wat een spijt hebben wij zeg! Je betaalt €40 voor 2 hoofdgerechten en krijgt voor 1 persoon geleverd. En dat na een dik uur te hebben gewacht. 1x nooit weer! Echt een afrader!

1,2
  4. Vanavond lekker gegeten met vier personen. Super amuze. Behoorlijk uitgebreid menu. Goede Bediening. Gezellige chef-kok. Hier komen we de komende zomer weer en dan hopelijk in de (binnen)tuin.

5. Wat ons betreft de beste pizza's van Veenendaal. Vriendelijk personeel en snelle service. Aanrader!

6. Toen de pizza's eenmaal gearriveerd waren, smaakten ze prima. We hebben er echter wel ruim 5 kwartier op moeten wachten - terwijl het restaurant lang niet vol was. Bediening was matig en liet wat steken vallen. De pizza's koelden jammer genoeg snel af, mede omdat de borden niet waren voorverwarmd. Inrichting was verzorgd, maar wel wat koel. Kortom: geen aanrader.

7. Gisteren geweest, deze maand leuke aanbieding, drie gangen voor 19,95 we kunnen stellen vooral voor dit bedrag, prima kwaliteit, royale portie's en creatief gepresenteerd, waar vooral de opvatting een goed restaurant herken je aan het nagerecht, hier helemaal klopte, dus resume culinair een geweldige avond gehad, waarbij ik de leuke en vlotte bediening uiteraard niet wil vergeten.
    jan blom veenendaal.

8. Ruud Schouten

Onze ervaring is dat de prijs kwaliteit verhouding niet in verhouding is kwaliteit redelijk prijs te hoog. De maaltijd was zeker niet slecht. De bediening blijft de hele avond vragen of het naar het zin is, 1x a 2x lijkt mij voldoende.
    De dames van de bediening met los haar tot op de middel loopt gewoon in de keuken rond, niet al te fris. Verder was de bediening wel vriendelijk maar nogmaals voor deze prijs verwachten wij wat anders, zijn we ook gewend. De wijn was voortreffelijk.

9. Het eten is zonder meer goed, maar dat is de rekening ook. Veel te opdringerige chefkok komt je vragen of hij je mag verrassen. Dat doet hij vervolgens door de duurste gerechten van de kaart klaar te maken. Naïef om niet eerst naar de kosten te vragen, waardoor de 'verrassing' achteraf ook groot is. Op het eten was niets aan te merken, maar restaurant mist sfeer en ook de tactiek van de chefkok vonden we achteraf niet erg op z'n plaats.

10. Er wordt echt een feestje van de avond gemaakt. We hebben zelfs in de keuken zelf ons desert gemaakt onder begeleiding van de kok. Het eten was subliem. Echt een aanrader en een aanwinst voor Veenendaal.

11. Inmiddels al verschillende keren wezen eten en kan niet anders zeggen als dat we het erg positief hebben ervaren. Chef komt je vragen of hij je mag verassen met een menu en als je het niet lekker vindt hoef je niet te betalen. Wij weten meestal al wat we willen dus zijn daar nog nooit op ingegaan. Vriendelijke bediening en erg leuk naar de kinderen toe. Zowel binnen als buiten is het leuk, gezellig en lekker eten.
    Pizza's goed gevuld met verse producten. Heerlijke smaak!
    Gingen we voorheen naar de Pizzeria verderop is dat nu echt verleden tijd.

12. Een paar weekjes geleden weer eens op bezoek geweest bij dit relatief nieuwe italiaanse restaurant.
    Diverse medewerkers zijn inmiddels verdwenen en deze keer werden we - uitermate vriendelijk - ontvangen door de eigenaar en de chef-kok.
    De kok stelde voor ons te verrassen met een voorgerecht en vervolgens ook met hoofd- en nagerecht. Alle gerechten waren heerlijk!!
    Alleen een beetje naief van ons om niet te vragen naar de prijs.
    We verkeerden in de indruk dat de verrassingen betrekking hadden op het verrassingsmenu, dat voor het raam werd vermeld; maar toen de rekening kwam volgde opnieuw een verrassing.....
    Zo'n beetje de duurste gerechten waren blijkbaar als verrassing bereid, bijna 100 euro met z'n 2tjes bij de italiaan is fors.
    Gezien de prima gerechten vonden we een hogere prijs wel op z'n plaats, maar we betwijfelen of iedereen is gecharmeerd van een dergelijke verrassing.
    Dit restaurant blijft wat ons betreft een aanrader, maar vraag eerst naar de prijs!

13. bianca Vd brink

Super lekker eten! Kinderen geweldig mochten hun eigen pizza maken. Zeer vriendelijk personeel en perfecte prijs. Kortom een echte aanrader!

14. Gert 34 punten

Besloten om bij het nieuwe restaurant te eten. Bestelden wijn en cola en wat bleek in mijn rose zaten vier klonten ijs, ieder zichzelf respecterend restaurant serveert toch geen wijn met ijs!! Toen kwam de chef en vroeg ons of hij een voorgerecht mocht maken voor ons als het niet lekker was hoefden wij niets te betalen. Maar er kwam een hoofdgerecht wat hij besprak met ons en een nagerecht wat we eigenlijk helemaal niet wilden. We hadden het idee dat we een menu aangeboden kregen voor een speciale prijs maar we hebben uiteindelijk een behoorlijk bedrag af moeten rekenen wat niet de bedoeling was. Veel te opdringerig en totaal niet prettig om zo te uit eten te gaan. Volgende keer zal ik mondiger zijn en me niets meer laten opdringen. Ik zou zeggen tegen de chef doe dit niet meer laat mensen zelf kiezen, ook al is het alleen maar een pasta.

15. De jongh

Slechte bediening, alleen het verkooppraatje irriteerde ons al erg. Eten matig. Prijs te hoog voor de kwaliteit. Helaas geen volgende keer voor ons.

2,9
  16. Ambiance uitstekend bij de open haard.

Heerlijke ossenhaas! Vers en zeldzaam mals.

Heel goed dat jullie geen varkens vlees serveren

Bediening goed. Komen zeker terug
    Gr. Eric

17. Heerlijk gegeten, leuk restaurant, deze maand wordt het binnen terras geopend. Aanrader! Top.

18. Stefanie

Wij (2 volwassenen) zijn hier wezen eten voor het officieel geopend was.

Heb nog nooit zo'n verse pizza gegeten. Verse tomatensaus, ontvelde tomaten. Mijn vriend had een lasagne en ook die was geweldig.
    Qua pizzeria de lekkerste van Veenendaal.

Service was prima. Jongeman had zijn eerste dag en dat was wel te merken, maar hij sloeg zich er goed doorheen. De gastvrouw kwam aan het eind van de avond nog even een praatje maken, zeer vriendelijk.

Zeker voor herhaling vatbaar!

19. Hans de Bruin

Gister woensdag 23 januari voor de derde keer gaan dineren in dit knusse restaurant. De allereerste keer dat ik L'italiano bezocht, nov '12 was een perfecte belevenis, prima ontvangst en een uitstekende keuken. De gastvrouw en de jonge hulp beide in het zwart waren goed op elkaar ingespeeld, ook de communicatie naar de keuken was duidelijk in orde, het voelde goed en gastvrij. Mijn bezoek jan '13 met mijn vrouw was helaas totaal anders. Alles leek gehaast, rommelig en de gastheer deed zeker zijn best,maar de communicatie en de gehaaste indruk deed ons erg benauwd aanvoelen, helaas voelden wij ons niet op ons gemak. Keuken was prima, anders maar prima. Gisteravond besloten om dit restaurant toch nog een kans te geven, samen met een goede vriend gaan eten. Tot mijn verbazing was de vriendelijke ontwapende gastvrouw er weer en leek alles weer in rustig vaarwater. De combinatie van de Italiaanse man en deze gastvrouw is perfect, prima combinatie. Het diner smaakte voortreffelijk, jammer dat de ouderwetse opmaak van borden ineens zo duidelijk was. Alles werd apart geserveerd, waardoor bediening 3 keer moet lopen voor het hoofdgerecht (wij waren met 2 personen) Ook geeft het heel weinig ruimte op tafel. Saus apart vind ik persoonlijk dan wel weer heel positief. Wij hebben dit besproken met de gastvrouw (Anne?) en deze heeft aangegeven dit zeker met het team op te nemen. Ik heb dan ook zeker het idee dat het er positief met deze kritiek word om gegaan. Verder niets dan lof, het gezicht van de zaak was er, en ik zal dan ook zeker snel weer eens reserveren.

20. We hebben er heerlijk gegeten. Onze jongste dochter mocht zelf haar pizza maken in de keuken met de italiaanse kok. Het personeel is hartelijk en ongedwongen met interesse voor de gasten. Het eten was goed, het dessert voortreffelijk.

Maar ook kritische punten. De aankleding van het restaurant is erg eenvoudig. De temperatuur in het restaurant was echt te laag (maar wij waren op dinsdagavond, op een ander paar na, de enige gasten). De dessertkaart mag gevarieerder, zowel in aanbod als prijs. Er was enkel ijs van 7,50 euro (wat overig wel heerlijk was, en mooi opgemaakt was). Maar wat kleiner ijs voor de kinderen, en bv. een italian coffee zou een goede aanvulling zijn.

Maar al met al hebben we een leuke avond gehad.

21. Henk Attema

Werelds eten voor een prima prijs. Een aanwinst voor Veenendaal. Een echte aanrader om eens uit te proberen. Kies het verrassing menu en ervaar de Italiaanse keuken eens op op een andere manier.

22. Een verrukkelijke keuken, maar helaas zijn de porties erg klein.
    De fantastische gastvrouw maakt dat dan weer goed.

23. Heerlijk gegeten met een super ambiance. Er zijn wat steekjes gevallen maar dat maakte de rekening en de ambiance meer dan goed.

Ik ga er zeker weer heen en heb er vertrouwen in dat ze doen wat ze beloven.
    Ik ben zelf vegetariër en dat ging even mis. Van te voren gebeld met de vraag of dat geen probleem was.
    De amuse was een kopje van een soort vis iets..... Als vegetariër hou ik daar dus niet van...
    Dit werd vervangen door een gegrilde slasoort met wijnsaus wat niet heet was en me wel lijkt te horen
    als iets gegrilt is maar goed dat weet ik niet zeker.De wijnsaus was super! (de kok is zeker creatief wat je helaas wat niet niet vaak tegen komt als vegetariër)
    De bestelde pizza was ook niet heet. Dit heb ik bij de kok aangegeven en de reactie verbaasde me in positieve zin.
    Geen geslijm of schuld wijzend, maar duidelijk aangevend dat hij het fijn vond dit terug te krijgen. Ik geloof echt dat ik de
    volgende keer een hete pizza krijg.

De porties waren wat klein waardoor ik de prijs wat hoog vind. Vandaar een 6.

De ambiance heeft ervoor gezorgd dat de ruim drie uur durende zit trok. Super gezellig maar dat komt natuurlijk ook door wat je er zelf van maakt.

Anna de gastvrouw was een aardige jongedame die het publiek goed weet in te schatten en wat een hoop goed maakte.
    Anna? Volgende keer graag een vaasje en geen fluitje als ik het vraag. Zeker tijdens het eten hou ik er van om een biertje te hebben. :D

Ik vermoed dat ze echt te druk was en wat er fout kon gaan ging bij onze tafel fout. In de rekening heeft ze dit meer dan goed gemaakt. Ik ben benieuwd naar de
    volgende keer. Vragen hoe het eten was van de kok, de aardige dame maakte het geheel een leuke avond. Als iets niet naar je zin is kun je het rustig aangeven.

Ik hoorde later dat de eigenaar er ook was maar kort na binnen komst weer vertrokken is. Ik persoonlijk had hem graag even gesproken.

Mijn vriendin en vrienden kan ik niet over oordelen maar op de porties na heb ik positieve geluiden mee gekregen.

24. Een aangename verrassing, verrukkelijk gegeten, alles even vers, licht, heerlijke smaken.
    Prettige ontvangst. Moderne uitstraling maar toch gezellig.
    Wij gaan volgende week terug!

25. Wij hebben hier onze 14-jarige trouwdag gevierd en hebben hier enorm genoten. Dit onlangs geopend restaurant is een absolute aanwinst voor Veenendaal. Na een uiterst hartelijk ontvangst van de gastheer en dame, hebben wij gekozen voor een verrassingsmenu, die speciaal voor ons werd samengesteld. Wij hebben in geen tijden meer zo heerlijk gegeten en genoten. Grote complimenten hierbij voor de kok, die er werkelijk een kunstwerkje van heeft gemaakt. De heerlijke wijn, ambiance en hartelijkheid heeft er voor gezorgd dat wij een zeer geslaagde avond hadden en komen zeker terug. Bedankt!

26. Heerlijk gegeten in gezellige ambiance, in officieel nog niet geopend restaurant! Nu nog aandoenlijk enthousiasme wordt vanaf zaterdag ongetwijfeld professioneel en aandachtig ingezet voor perfectie, chapeau!