Hartelijk welkom op de site van Hugo’s Pannenkoeken en…
Wij staan voor u klaar voor heerlijke pannenkoeken maar ook een lekkere hamburger, sliptongetjes, een sateetje of gewoon een borrel met een bitterbal. Op ons terras is het heerlijk toeven terwijl de kinderen in onze speeltuin kunnen spelen of een filmpje kijken in de kinderbioscoop!

U kunt natuurlijk ook terecht voor kinderfeestjes, besloten diners en feesten en partijen. Voor meer informatie en offertes kunt u ons altijd bellen of mailen.

Kom genieten bij Hugo’s Pannenkoeken!

1489420910 57
1519819742 66
1520905414 68
1521991087 68
1527419450 63

1. Zeer slechte ervaringen! Zeer traag!! Zeker met kids. Als je ze er netjes op aanspreekt krijg alleen maar smoesjes te horen. Personeel veelal veel te jong en onkundig!!
    Eten zeer matig

2. L vd meer

Het is een goed idee om kids menu te doen.
    Maar hoe dan de prijs wordt verrekend is ons niet duidelijk.
    Het scheelt wel in prijs en de kids waren blij.
    De pannenkoeken lekker.
    En ze kunnen naar buiten.
    Tip: Voor de kleintjes is een wipkip misschien een goed idee.

3. Petra Schoeman

Wij komen regelmatig bij Hugo en vinden het iedere keer weer een goede beslissing dat we daar een pannenkoek zijn gaan eten! M.a.w. wij zijn dik tevreden!

4. anneke veldhuizen

Ze waren heerlijk. Vriendelijk personeel. Alleen waren paar pannenkoeken niet warm.

5. Goede service ook als je een allergie hebt. Vlotte leuke bediening. Eten lekker.

6. We waren voor de eerste bij Hugo's en hebben er heerlijk gegeten en is zeker voor herhaling vatbaar

7. Helaas niet meer dan een 1. Veelste jong en onkundig personeel, daarnaast ook onvriendelijk! Pannenkoeken smaken ook echt nergens naar.

8. Lekker gegeten, kindvriendelijk, en goede bediening. Niet lang hoeven te wachten. Prima pannenkoeken. Kortom blij met dit restaurant.

9. Marco Schuurmans

Geweldige ervaring als opa en oma met vier kleinkinderen. Heerlijk gegeten, goede aandacht ook voor de kinderen. Komen zeker terug. Aanwinst voor culinair Veenendaal.

10. Vlotte prettige service, ook moeilijk dieet was geen probleem. Pannenkoeken heerlijk.

11. Met 5 man prima gegeten. Een van ons met voedsel allergie kreeg een apart gerecht waar ze niet ziek van werd, dus zorgvuldig klaar gemaakt, dat is lang niet altijd het geval in restaurants. Vriendelijke bediening en echt lekkere pannenkoeken. We hadden een nakomertje rond 8 uur maar daar werd nog snel een pannenkoek voor gemaakt. Aanrader.

12. Lekkere pannekoek en super vriendelijke bediening 👍

13. H.van de Geest

Super gegeten en ontzettend vriendelijk personeel. Leuk voor de kinderen dat ze zelf hun ijsje mogen maken en nog een presentje mogen uitzoeken.
    Zeker een pannenkoekenrestaurant om nog eens terug te komen.

14. Heerlijk gegeten. Ik neem altijd dezelfde pannenkoek en heb hem nog niet lekkerder gehad. Zaten lekker buiten in het zonnetje. Veel kleine kinderen maar dat hoort bij een pannekoekrestaurant.

15. Bediening wist niet dat wij met een grote groep kwamen, ondanks vantevoren gereserveerd te hebben. Drinken kwam laat. Serveerders waren niet oplettend omdat zij de kinderen van mijn zus dikwijls oversloegen als persoon om iets aan te vragen (bv. voor drinken en eten).

Eten kwam laat en was slecht en saai. Karig belegde pannekoek, met een bos rucola, een paar stukjes vlees en wat saus. Kip was totaal niet gekruid. Dit kun je geen avondeten noemen, vooral niet voor die prijs. Schandalig dat er 14-16 euro wordt gevraagd voor 1 pannekoek met een beetje zooi erop. Ik kan voor dezelfde prijs ergens anders gewoon een volledige maaltijd bestellen.

Bediening ging vervolgens al veel te vroeg alle tafels rondom ons heen afhalen terwijl wij nog zaten te eten, en toen ik naar de WC ging waren de dames al aan het schoonmaken voor het afsluiten.

Nooit meer dus.

16. Verbrandde pannenkoeken, ongebakken frietjes, voor een vervanging op je pannenkoek wordt er een meerwaarde van 6,75 gerekend zonder dat ze dat er vooraf bij vermelden, superonvriendelijke personeel en een arrogante manager die men ten onrechte beschuldigd dat het bedrag niet volledig betaald was. En na gecheckt te hebben vervolgens met een grote mond in de verdediging schieten. Belachelijk.

17. Woudenberg

Zomeravond in juli, begon mooi op het buitenterras. Donkere wolken kwamen in onze richting en een stevige storm stak op. Parasols en placemates werden weggeblazen. Geen paniek, iedereen werd naar binnen geholpen en binnen 10 minuten was er weer orde. Hulde voor het team van medewerkers. Daarna een heerlijke pannenkoek gegeten. Snelle bediening en erg correct. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!

18. Met z'n tienen een pannenkoek gegeten n.a.v. de verjaardag van één van ons!
    Het smaakte erg goed en ook de kinderen hadden het goed naar hun zin.
    Een klein minpuntje: de jarige was niet gratis, omdat een ID-bewijs ontbrak (na een reservering met toelichting ruim een week van tevoren een beetje flauw..)

19. Ik heb er al een paar keer gegeten en ik heb genoten. Soms denk je dat bij een pannenkoekenrestaurant de pannenkoeken te dik en te klef zijn maar hier zijn ze gewoon helemaal goed. Voor de kinderen is er een hoop te doen, en met mooi weer kan je heerlijk op het terras zitten. Zelfs de bediening is vriendelijk naar ons maar ook naar de kinderen. Een heerlijk ijsje in de keuken maakt het helemaal af. Ik vond het heerlijk en kom zeker nog vaker eten!!!

Zet m op team Hugo!!!

20. Angelique

Lekkere pannenkoek en leuke sfeer

21. Doei Hugo

Werkelijk waar nog nooit zulke belachelijke service meegemaakt of zelfs gezien.

We kwamen zondag bij Hugo aan met 4 man, rond 16:30. Zonnetje scheen, na een half uur rondrijden eindelijk ergens plek op het terras. Fout! Want ondanks dat er buiten minstens 10 tafels leeg waren was "alles gereserveerd" en konden we écht niet buiten zitten! Ook niet voor eventjes om een drankje te drinken om nog te verkassen vóór de gasten voor de "gereserveerde tafels" kwamen.

Het meisje waarvan ik niet begrijp hoe zij ooit in de bediening terecht is gekomen, had niet het vermogen een simpele oplossing te bedenken hiervoor en "kwam ook net maar binnen". Ronduit belachelijk. We zijn vol verbazing en frustratie vertrokken om hier nooit meer terug te keren.

22. Na een dag heerlijk gewandeld te hebben met de kinderen besloten we om wat te gaan drinken en eten. Komen aangereden en we zagen een half vol terras en binnen was het leeg. Je denkt succes gegarandeerd. Maar helaas, blijkbaar was er geen plek voor ons. Een medewerker vertelde ons dat het vol was en ook geen ruimte voor wat drinken. Beduusd en met een ontroostbaar kind maar weg gegaan.
    We snapten er niks van omdat het nog niet voor een kwart vol was.

23. Ik heb geen klachten, lekker gegeten, alleen dat meer sfeer in het restaurant had gemogen, het is wat "kaal".

24. Voor kindvriendelijkheid scoort dit restaurant echt mega hoog!
    Onze dochter van vier vermaakte zich prima in de speelhoek, mocht een ijsje maken in de "kinderkeuken" en werd verrast met allemaal verrassingen en speeltjes.
    Haar pannenkoek had ze tot onze verbazing binnen -no time- op en ook ijsje en bijbehorende snoepjes gingen er wel in.
    De grabbelton bij het weg gaan maakte het natuurlijk helemaal tot een feest. Zomers is er een groot terras met een leuke speeltuin.

Voor ouders en mensen zonder kinderen is het wel een ander verhaal.
    De pannenkoek van mijn vrouw was droog en nog net niet aangebrand. De pannenkoeken zijn inderdaad wel dunner dan het gemiddelde pannenkoeken- restaurant dus dat is weer een pre! Het sorbetijs wat ik besteld heb was -zoals in de meeste restaurants- natuurlijk geen echt sorbetijs maar gewoon schepijs.

Ambiance is redelijk saai. Twee grote "eetzalen" met als enige aankleding een paar grote potten met kunstbloemen en hangende lichtarmaturen. Het gebouw is nog nagelnieuw en moet nog "ingeleefd" worden.
    De tafeltjes staan, gezien de ruimte ook dicht bij elkaar. In een half lege zaal zit je toch bij elkaar op het bord te kijken.

De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam maar wel onervaren.

Al met al dus een zesje en zeker voor kinderen een aanrader, maar als restaurant is hier is echt nog wel wat te verbeteren.
    Op alle fronten, Kwaliteit, Service en Ambiance. Enige wat echt zo moet blijven--> Kindvriendelijkheid !!

25. We hebben zelf een dochtertje van bijna 2. We hebben genoten in dit kindvriendelijke restaurant. Leuke speelruimte binnen en vooral rust en ruimte om je heen. We kwamen echt tot rust en dat met een klein kindje. Vriendelijke en snelle bediening en zelfs bij het weggaan nog een leuk cadeautje mee voor ons dochtertje.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

26. Kleffe pannenkoeken en onervaren bediening.

27. Gertrude Recter

Vandaag heeft Hugo's pannenkoeken voor ons Sinterklaasfeest 65 kinderen blij gemaakt met zijn allerlekkerste pannenkoeken!
    Ze hadden maar 1 opmerking: de pannenkoeken kregen sommigen niet op, zo groot waren ze.
    Hugo's pannenkoeken, bedankt voor jullie fantastische service!!

28. Zo zonde, het had een succes kunnen zijn maar voor ons geen Hugo's pannenkoeken meer! Na 45 min gevraagd hoe lang het ongeveer ging duren, de kinderen hadden het geduld wel aardig op. De serveerster loopt naar de keuken, ze loopt terug en loopt me straal voorbij. Ik ga weer zitten en dacht ze komt wel naar de tafel, nee, na nog eens 10 min een andere serveerster gevraagd, die komt terug met de mededeling er is wat fout gegaan en dat het nog 10/15 min zal duren. Na 15 min komen daar eindelijk 4 borden. Het duurt vervolgens weer een tijd voor de andere borden komen op een na, die komt nog later als de rest al aan het eten is. Er zat een grote salade carpaccio bij, dit is geen maaltijdsalade maar gewoon een carpaccio. Oh nee, geen gewone, want hij is bevroren! Het personeel kan gewoon echt niet, ze hebben geen idee waar ze mee bezig zijn, weten niks van de kaart af, voor ons was het echt verpest!

29. Fantastisch mooi concept! Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, mooi speelterrein voor de kinderen en de kinderen mogen zelfs hun eigen ijsje maken in de keuken!! Kwaliteit van de pannenkoeken zeer goed en hele grote pannenkoeken die tenminste lekker dun zijn.

Ik vind het een prachtig restaurant, ga zo door mensen van Hugo's Pannenkoekenhuis

30. Ervaring, tja.. Je komt binnen en een (overigens keurige) medewerkster geeft als commentaar 'mij is verteld dat ik niemand meer mag binnen laten'. Ze voelt zich bezwaard, gaat naar de keuken, komt terug en zegt alsnog 'het spijt me, maar ik mag u echt niet verder helpen'. Aan de drukte zal het niet gelegen hebben! Een half terras en 1/10e van binnen gevuld.

Resultaat is een teleurgestelde dochter en ook een teleurgestelde vader. Nog nooit zoiets meegemaakt, terwijl we toch aardig ervaren buiten de deur eters zijn. Nu waren er al hele wisselende verhalen over Hugo's, maar dit bevestigd alles.

Mocht u in de buurt van Veenendaal een pannenkoek willen eten dan raad ik u de Panaromahoeve of de Bijenmarkt aan. Sla Hugo's in ieder geval over!