Bezorgrestaurants in de buurt van El Rancho

1271943050 88
1368161907 78
1581981591 86
1678200448 84

1. Het vlees was heerlijk, maar de vis iets minder. Ook niet gek aangezien het een steakhouse is. De sfeer was goed en de service was ook goed. Er kwam regelmatig een medewerker langs om te bevestigen of alles goed was.

2. Super lekker gegeten vlees goed gegrild en lekker van smaak.
    Zeer vriendelijke en nette bediening.
    Restaurant zat helemaal vol en toch was er voor iedereen aandacht.
    Ook de kok had tijd voor een praatje.

3. Monique van Essen

Op 11-09-2021 weer gegeten bij El Rancho Veenendaal.
    Alles was weer geweldig, echt een aanrader.
    Een top restaurant👍

4. Achterberg

Wij hebben eten besteld en afgehaald, ivm corona: de restaurants zijn dicht...
    Alles was keurig verpakt met de bestelnummers erop. Het smaakte ook heerlijk. En ik heb nog nooit zoveel vlees aan mijn spareribs gehad! En allemaal lekkere sausjes en een mooie fles wijn erbij! Dank!
    De toetjes waren ook zeer handig verpakt en het ijs kon zo in de vriezer worden gezet. Tip: geef de slagroom los mee, zodat deze in de koelkast gezet kan worden en er later zelf op kan worden gedaan, want nu was de slagroom bevroren dan wel verdwenen 😊.

5. Eduard

6. Het eten was prima, maar de service was gewoon slecht.
    Er waren maar een aantal tafels bezet, toch moesten we erg lang wachten op drankjes en voordat onze bestelling opgenomen werd.
    Ze vergaten ons steeds en ons eten werd per ongeluk bij andere tafels neer gezet.
    Geen aanrader als je gastvrij behandeld wil worden.

2,7
  7. Tot nu toe het lekkerste rundvlees wat ik ooit heb gegeten. Bediening vriendelijk.
    Sfeer ook dik in orde.

8. G.b.m.Staarink

We hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Bij ons tafeltje was te weinig licht je kon het eten niet echt goed zien. Voor ons was het te donker.

9. Vandaag helaas wat minder dan de vorige keren. Kippenvleugels erg donker en de spareribs wisselend van kwaliteit. Droog en ook erg donker. Volgende keer beter zeg maar.

10. Emad Barsoum

11. Heerlijk gegeten super mals vlees en vriendelijke bediening.

12. Heerlijk eten, goede sfeer, gewoon een toprestaurant.

13. Astrid Vd Hoek

Is heerlijk eten hier. Nergens zijn de spare ribs lekkerder dan bij El Rancho. Hoop weer tot snel!

14. Leuk restaurant en leuke sfeer.
    Ook het vlees is zeer goed.
    Zeker aan te raden.

15. keesenhenny

16. Zeer gezellig Argentijns restaurant. Alle vlees wordt op houtskool vuur bereid. Daarom is de smaak onovertroffen.
    Mijn vrouw en ik eten er gemiddeld 1 x per maand. Vooral ossenhaas en spareribs met knoflooksaus zijn zo geweldig lekker gewoon een smaak sensatie. Wij gaan altijd zaterdag want dan is er live muziek.

17. CvE1975

18. Caroline Doornenbal

Echt prima eten maar bediening erg onbekwaam. Aardige meisjes maar geen verstand van het vak, jammer . Hierdoor zullen we niet snel terug komen. Bediening is eerdere keren veel beter geweest.

19. Paulus Hollander

Via internet gevonden, we zitten hier bij Landal. Eten, service top. Zeker aan te raden, en als we nog eens in de regio zitten zeker voor herhaling vatbaar.

20. El Rancho is mijn favoriete restaurant van Veenendaal. Super kwaliteit vlees en de lekkerste spareribs van Nederland. Dit restaurant is zeker een aanrader, hier moet je zijn geweest! Ook de Live muziek op zaterdag is erg goed. Alles is top!

21. El rancho is een restaurant van top kwaliteit! Met een aantal nieuwe meiden in de bediening, die erg beleefd zijn, is de sfeer fantastisch! Eten was snel klaar en bovendien ook heerlijk! Top avond gehad!

22. Sylvia te Lintelo

23. Eline

24. leni vermaat

Gisterenavond heerlijk gegeten met een bevriend gezin t.g.v. ons 50 jarig huwelijk.

We werden ontzettend verrast toen we een prachtige bos bloemen en een fles wijn kregen aangeboden t.g.v. dit jubileum door de eigenaar! Wat een fantastisch gebaar!

We genieten van alles nog na!

25. Zo lekker gegeten, vriendelijk personeel. We komen snel weer terug.

26. Heel lekker wezen eten. Vriendelijk personeel en heel erg lekker vlees. Heel lekker. Echt dat je denkt van zo das lekker. Nee echt, heel lekker.

27. Afgelopen zaterdag 16 augustus weer naar El Rancho geweest. We hebben hier al een aantal keer heerlijk gegeten, maar gisteravond was echt een domper. Het eten wat prima (o.a. knoflook spareribs), maar de service was erg slecht. De bediening kwam erg chaotisch en ongeorganiseerd over, dat resulteerde er dan ook in dat we soms meerdere malen om een drankje moesten vragen, of dat we een drankje kregen wat niet besteld was. We zagen dit overigens ook bij andere tafels gebeuren.

Halverwege het hoofdgerecht ging de airco aan, omdat wij er vlak onder zaten werd het dan ook snel fris. Ik vroeg of de airco zachter mocht en dat zou geregeld worden. Helaas hier niks van gemerkt. Wij zagen dat er meer mensen over klaagden en dat er truien te voorschijn gehaald werden, helaas bleef de airco op standje diepvries staan blazen.

Na 20 minuten naar een leeg bord gekeken te hebben uiteindelijk zelf maar om de rekening gevraagd, de lol was er wel vanaf.

Ondanks de goede ervaringen bij de eerdere bezoeken weet ik niet of we nog terug zullen gaan, erg jammer gezien de kwaliteit van het eten wel goed is.

5,7
  28. Het eten was erg lekker en goed. Alleen moesten we wel lang wachten op zowel het opnemen van de bestelling als het eten zelf en ze hadden meer contact met elkaar dan met de klant. Daarnaast deed het pinautomaat niet (storing). Achteraf hoorden wij van kennissen dat dit al vaker is voorgekomen.

29. Sjoerd Gelderblom

Hier met mijn vriendin gegeten.
    Zelden in zo'n geweldig gezellig restaurant gegeten. Mooie zithoekjes, meer dan vriendelijke bediening en mooie bijpassende muziek.
    Het eten was onverslaanbaar.
    Ik kan niet anders dan ontzettend hoog becijferen. Ga zo door!

30. Wij zijn afgelopen week er wezen eten. Gezellig en gastvrij. Vlees was heerlijk mals en idd de sausjes zijn verrukkelijk. Bediening is vriendelijk en kijken je niet weg. Er wordt ook duidelijk gevraagd hoe je je vlees wilt hebben. Kortom we komen er al jaren en genieten er elke x weer van. Ga zo door

31. Geweldige etablissement in een kleine woonwijk aan de rand van Veenendaal. Met z'n tweeën genoten van een mix van 4 soorten vlees. Zeker een aanrader.

Service was goed, prijs / kwaliteit verhouding meer dan oké.

32. L. van der Geijs

Via collega's gehoord over dit restaurant. Afgelopen zondag heb ik hier voor 6personen gereserveerd. Het was erg druk, gezellig druk. De sfeer was goed, de serveersters maakten een leuk praatje en gaven ons het gevoel welkom te zijn.

Het vlees en de kip waren botermals. Nergens zulk goed vlees gegeten. Dus zeker een aanrader voor vleeseters.

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Wij hebben 30 euro de man betaald voor een voorgerecht, hoofdgerecht en drankjes (+koffie).

33. Eten was prima maar wijnkennis en bediening laten veel wensen te over. Ik denk dat de Porteno er niet meer de eigenaar is en dat de boel overgenomen is. Bediening door de moslima dames met de hele avond Julio Iglesias is niet echt Argentijns te noemen.

34. Ok je reserveert en dan kom je aan een tafel waar 10 minuten later ook nog anderen worden gezet. Helemaal niet gezellig. De bediening was vergeten dat mijn dochter ook een voorgerecht had. Toen het hoofdgerecht kwam was iedere biefstuk, ossenhaas, lendenbiefstuk, rauw. Mijn kinderen gruwen van biefstuk waar heel veel bloed uit komt druipen. Dus de prijs aan het eind was weggegooid. Toen de serveerster vroeg hoe het was geweest heb ik 2 keer gezegd rauw. En mijn kinderen vonden het vies.

1,1
  35. Heerlijke gamba's, de spare-ribs zijn om je vingers bij af te likken, maar eigenlijk is alles heerlijk! Wij komen hier regelmatig.
    Ik heb trouwens nog niemand gehoord over de sausjes die je bij het vlees krijgt. HEERLIJK!
    in het weekend vaak een beetje vol, wat soms ten koste gaat aan de service, gewoon een keer doordeweeks gaan eten ;-)

36. Geweldig restaurant, zijn er pas op zaterdag geweest, gezellig vol. Eten is voortreffelijk. Erg gezellige sfeer en bediening zeer vriendelijk. Je wordt niet weggekeken en zaten er tot 1.30 uur. Kortom dit restaurant is nu al onze favoriet. jongens ga zo door.

37. We zijn er meer dan 10 keer geweest, Prima eten, lekker vlees ( is te verwachten bij een Argentijn) niet altijd even constante kwaliteit, bediening meestal goed soms rommelig, je ruikt dat het of het personeel af en toe rookt in de keuken en de frituur staat naast de grill in het restaurant en ruikt vaak erg muf, dan kom je thuis en ruikt naar de slechte snackbar ! Ook staat de parkeerplaats vol met auto's van het personeel en ligt de stoep bezaaid met peuken, niet erg klantvriendelijk vind ik. Als men deze minpunten aandacht gaan geven ga ik er weer een keer naar toe . Groet W.vd.Plas

38. Heerlijk vlees en een gezellige sfeer. Een abolute aanrader. De kwaliteit van het vlees kan bijna niet beter. Het restaurant was vol maar de bediening was toch snel.

39. Top restaurant, in Veenendaal geen betere te vinden, ontspannen sfeer.
    De spare ribs nergens beter te vinden. Wij komen hier al vanaf het begin, nu ongeveer 16 jaar geleden en hij blijft zeer goed.

40. Wij hebben er al meerdere malen gegeten en het is er top.

De spare ribs zijn er heel lekker, bediening is aardig maar in de weekende is het vol en moet je soms wachten maar ja dat heb je er wel voor over.

Voor de rokers onder ons hebben ze buiten stoeltjes staan, alleen ik vind de banken iets te hard en te laag.

41. Vanavond bij El Rancho wezen eten met mijn broer. Het eten is mij wederom prima bevallen. Goede kwaliteit van alles wat ons is voorgeschoteld qua eten. Ook een vriendelijke en aardige bediening (Nora). Wij zijn er al vaker geweest maar komen ook zeker in de nabije toekomst terug.

42. Stephanie

Gisteravond lekker gegeten bij El Rancho met de gehele familie.

Het eten (vooral de ossenhaas was heerlijk) & de bediening waren zeer goed.

Door het bovenstaande en door de service & gezelligheid van de bediening (met dank aan Nora :-)) was het een geslaagd avondje.

We komen zeker snel weer eens terug!

43. Robbert van grunsven

Erg slechte service, een duurt dik een uur en om over de bediening maar te zwijgen!

Totaal geen interesse in de mensen, ook was het vlees niet Goed gaar.

Nee mij zie je nooit meer bij deze rancho.

3,4
  44. Ik ben er gister nog geweest! En ik vind het heerlijk!

45. De spareribs zijn echt heeeeeeeeerlijk, die kan je denk ik nergens anders zo lekker krijgen als hier! De bediening zelf is ook heel vriendelijk, en het heeft een gezellige sfeer.

46. Indien alle restaurants dezelfde kwaliteit vlees zouden serveren at ik nooit meer thuis. In Veenendaal is er geen enkel restaurant dat ook maar in de buurt komt wat het vlees betreft.

Reserveren is aan te bevelen, zit eigenlijk altijd vol.

47. 13-02-2011 voor het eerst hier gegeten. Deze man heeft echt verstand van vlees! Wat een verwennerij! Geen liflafjes en tierelantijntjes, gewoon een uitstekend stuk vlees met voldoende garnituur. Heerlijk en eerlijk eten in een knusse sfeer met een prettige bediening tegen een zeer redelijke prijs op een onverwachte plek (klein wijkwinkelcentrum). Een plek waar wij zeker terug zullen keren.

48. Wij hebben ook het restaurant uitgekozen op de 8.6 en de recensies die op deze site stonden.

Wij zijn echter van mening dat deze 8.6 zeker weergeeft hoe goed het restaurant is. We hebben er heerlijk kunnen eten, de smaak was erg goed, de prijs viel ons erg mee. De bediening was erg vriendelijk en vlot. Er was ons van tevoren meegedeeld dat de tafel vrij was van 18 tot 20 uur. Inderdaad kwamen er iets voor 20.00 uur mensen die aan onze tafel zouden moeten plaatsnemen. Hen werd medegedeeld dat wij klaar waren en gingen vertrekken, zij konden even aan een andere tafel plaatsnemen en zouden, als onze tafel leeg was en netjes gemaakt, aan onze tafel plaats kunnen nemen.

Al met al zijn wij heel erg tevreden, goed gegeten, vriendelijk geholpen (zeker door de rode roos die ik nog kreeg van de eigenaar). Ik kan iedereen aanraden eens bij El Rancho te gaan eten. Wij zijn in ieder geval heel tevreden.

Jammer dat wij niet in Veenendaal wonen. (we wonen in het zuiden van het land) Anders kwamen we zeker vaker eten.

49. Had dit restaurant gekozen op basis van de 8.6 die het kreeg...

Maar het bleek een grote teleurstelling!

Het eten was lekker, maar kwam slecht tot zijn recht door de rest.

De bediening had veel haast en werkte erg slordig. We werden bijna weggekeken omdat ons tafeltje eigenlijk door andere mensen gereserveerd was...

Bij het bestellen van water kregen we de keuze tussen kraanwater en spa. Ondanks dat we kraanwater bestelden, kregen we zonder enig overleg toch spa omdat kraanwater niet mogelijk was.

We gingen met een teleurgesteld gevoel en een hoge rekening naar huis.

50. Vanavond 17 juli 2010 hier gegeten en het was een zeer geslaagde avond.

Eten was perfect, entrecote 300 gr hmm.

Leuke, erg relaxte sfeer en bovendien leuke live muziek verzorgd door : Reynaldo Maduro. Je zou Argentijns verwachten maar Nederlandstalig ging hem ook goed af, leuk en rustig aan de tafels zonder dat het storend was.

Echte aanrader en we komen zeker terug. Heerlijke en zeker betaalbare avond gehad.

Chapeau voor dit top restaurant.......

51. Restaurant zit op een locatie waar ik hem niet zou verwachten, maar dat doet niks af aan de gezellige avond die ik gisteren heb gehad. Ruime keuze in gerechten. Vooral de keuze om vlees 'Naturel' te bestellen vind ik een goede zet. Niet iedereen zit op allerlei (heerlijke) sauzen te wachten. In het restaurant hangt een gezellige, knusse sfeer. Prima gegeten tegen een prima prijs! We gaan zeker nog een keer terug.

52. Gegeten met vriendin, dochter van 14 en zoontje van 5.

Maar dat is daar geen probleem, voor ieder wat wils en van zeer goede kwaliteit. Super aardige bediening en gezellig, warm interieur.

Gaan zeker terug.

53. Het eten was heerlijk. Service was goed. Ook over de prijs hadden we niets te klagen.

Het enige wat ons opviel waren de banken. Zaten we nu op echte koeien?

Boeeeeee.

54. Ik blijf terugkomen voor de spareribs....

Lekker eten en porties wel royaal.

Bediening iets minder attent op drankjes. Kan iets regelmatiger worden gevraagd.

55. Gisteren (19-03-2009) hebben we met 5 personen hier gegeten.

Prima kwaliteit eten, goede porties. Aan het begin was er een stokbroodje met kruidenboter (van roomboter, iets wat vaak niet zo is), was gratis. Wachttijd was prima en service met een glimlach. We hadden een groentesoep en voor 2 personen tapas (diverse soorten vlees, keurig gegarneerd, was zalig) vooraf. Als hoofdgerecht Spareribs, de T-bone-steaks en ossenhaas. Smaakte prima, maar de T-bone vonden wij een beetje taai, zal wel zo horen denk ik. Over het algemeen dus prima. Dan de prijs 1,90 voor een glaasje cola van 0.2 liter en 25,- voor een t-bone? De prijs is stevig, maar de kwaliteit maakt het goed. Het is tenslotte geen bistro.

Hier komen wij zeker nog wel eens terug.

56. Ik eet bijna elke maand wel 1 of 2x bij El Rancho met mijn verloofde, broer, werk of ouders.9 van de 10x is het ZEEER goed eten hier. Bediening is eigenlijk altijd top. Wachtijd is meestal wel te doen. Al kan het in het weekend wellis wat langer duren als het hele restaurant vol zit. Hier eet je de beste gamba's, rib en steaks in de omgeving!

En de eigenaar is super vriendelijk! Als er tijd is komt hij altijd wel even checken hoe het smaakt, of er nog wensen zijn enz. Bovendien kent hij ons nu toch al wel als je zo vaak komt, haha.

57. Heerlijk gegeten goede sfeer.

Eigenaar is erg gastvrij.

Wij komen geregeld hier en in het weekend moet je reserveren anders is er geen plek, zo druk is het er.

58. Dit vinden wij nog altijd het allerbeste gezelligste restaurant waar we ooit hebben gegeten.
    We zijn inmiddels vaste klanten en komen gemiddeld 2 keer per maand eten. Het blijft een heerlijk uitje!!

59. Ik heb der van de week gegeten het was echt heerlijk en het was ook supergoedkoop bediening was primaa

60. heerlijk gegeteen,vriendelijke bediening, gastvrijheid en de borden zijn goed gevuld.
    nog even terugkomend op wat anne geschreven heeft, het is zalmfilet waar dus geen graten in zitten en mijn vraag is anne ben je wel bij el rancho geweest volgens mij vergis jij je met een ander restaurant
    nog even terugkomend op

61. Geweldig.
    Als afsluiting van de vakantie zijn we met het gezin wezen eten. In één woord geweldig. De kinderen gingen voor de spareribs mijn man nam het vispotje en ik de ossenhaars. Alles was heerlijk en goed. de bediening aardig en gezellig met de kinderen.
    Kortom een goed restaurant, kwalitatief goed eten en gezellige bediening. een aanrader. Groet marianne

62. We hebben hier nu 3x gegeten de eerste keer was het prima en de 2de x ging wel duurde wel een beetje lang en er dingen niet. Mar toen we er van de week gingen eten was het echt slecht. We waren er al een uur voor we het voorgerecht kregen. terwijl we de enige in het hele restaurant waren. Het hoofdgerecht duurde ook al zo lang en toen we al anderhalf uur daar waren kwamen ze er ineens mee dat bepaalde gerechten ineens op waren. Dat wisten ze dan toch ook al toen we bestelden. Tevens was het eten ook niet zo lekker we hadden steak die heel erg verbrand smaakte en ook hadden we zalm waar veel graten en zelfs een heel stuk rugwervel in zat. Tevens moesten we 20 min. wachten op de bestelde drankjes. Nou we hadden het helemaal gehad en toen we wouden afrekenen hadden ze zelfs nog dingen op de bon gezet die we niet hadden besteld. De bediening was echt heel langzaam en zaten alleen maar met elkaar te praten. Het was er zo rustig en toch duurde het ontzettend lang voor we alles kregen. We gaan hier echt nooit meer heen. Heb nog nooit in zo'n slecht restaurant gegeten.

3,1
  63. M.Wienecke

fantastisch lekker gegeten, een zeer goed restaurant. Bovendien waren de borden flink gevuld !

64. Michael

Heerlijk gegeten, meerdere malen al. lekkerse stukje vlees uit omstreken

65. Jan & Mar

Kom er minimaal 1 keer per maand en geniet er altijd van. Gezellige sfeer, lekker eten en vriendelijke bediening.

66. Ton&Conny

Wij eten hier iedere maand wel een keer. Met vrienden, de kids of met z'n tweetjes.
    Iedere keer is het eten weer prima. Grote kaart, ruime keuze. Live muziek erg gezellig. Zeker één van onze favorieten!

67. geweldig leuk,ook wat bediening betreft, en niet te vergeten de kwaliteit van het eten, allemaal prima dus.

68. jack en linda

Super leuk restaurant,je kan er goed eten,en de bediening is erg goed en hebben altijd tijd voor een praatje

69. eric annita

lekker gezelig knus restaurant. Toppie gaan we vaker komen

70. sophia kroeze

we hebben daar met 4 personen heerlijk gegeten en de bediening is daar super en vriendelijk