Dok 24 in Veenendaal

1. Al vaker hier geweest en het beviel altijd goed. Vanavond hier gaan eten met WK-actie, broodje en drankje voor 8,50. Wij wilden graag een wijntje erbij en de kinderen hadden een appelsap en ranja. Wijntje zat niet bij de actie in. Wij vroegen of het drankje van de kinderen dan gold voor de wk-actie. Serveerster wist dat niet.

Vervolgens hebben we lekker gegeten. Toen we de rekening vroegen, bleek dat het dus schijnbaar niet kon van dat drankje via de kinderen. Ook waren de broodjes 9,50 (terwijl met actie de broodjes incl drankje 8,50 zijn). Toen ik dit teruggaf aan serveerster zei ze vrij onvriendelijk: "Maar u snapt toch ook wel dat dat niet op de drankjes van de kinderen kan." Op zich kan ik daar inkomen, maar geef dat dan in ieder geval van te voren aan, dan hadden wij nog een drankje kunnen pakken. En als je dat dan niet wil of kan zeggen, maak dan de broodjes in ieder geval 8,50 in plaats van 9,50.

Beneden nog met iemand gesproken. Hij kon er niks aan doen en vond wel dat dit duidelijk tegen ons gezegd had moeten worden dat het niet kon. We konden nog wel koffie of thee krijgen. Aangegeven dat we dat niet hoefden en dat we de rekening wel gewoon betaalden. Wat me toen nog steeds verbaasde, is dat er geen 2 euro van de rekening afgehaald werd. Dus we hebben en geen drankje en in totaal 2 euro teveel betaald. Het gaat ons niet zozeer om het geld, want anders hadden we misschien wel 2 euro fooi gegeven. Maar we vinden het een slechte service. We zullen hier niet snel meer teruggaan.

2. Broodjes zijn prima belegd. Maar de glazen wijn mogen wel wat voller geschonken worden. Er zit echt heel weinig in je glas.