De Markt in Veenendaal

Jouw adres voor een gezellige ontspannen sfeer

Eten & drinken 8,4

• do vanaf 12:00
  • vr vanaf 12:00
  • za vanaf 12:00
  • zo vanaf 12:00

Grand Café De Markt, jouw adres voor een gezellige ontspannen sfeer, klassieke gerechten uit een moderne keuken met LUNCH, DINER en LOUNGE, met een huiselijke ambiance, een gezellige bar en een moderne stadstuin met vele mogelijkheden..

Grand Café De Markt, gevestigd aan de markt in Veenendaal is een grand café met een ongedwongen sfeer, huiselijke ambiance, een gezellige bar en een moderne stadstuin met vele mogelijkheden.
Er is een uitgebreide keuze aan broodjes en salades tijdens de lunch, maar zeker het diner biedt keuze voor ieder wat wils. Onze 'BIG GREEN EGG' staat hierin centraal, een grill-oven gestookt op houtskool, wat de gerechten een unieke bereiding geeft, waarbij de malsheid, structuur en eigen authentieke smaak bewaard blijft.
Onze 'BIG GREEN EGG' geeft een ode aan elk gerecht.

Met de auto of de fiets?
Parkeren voor een bezoek aan ons doe je bij theater de Lampegiet of het parkeerplein aan de fluitersstraat. De fiets mag natuurlijk gewoon voor de deur staan.

Bekijk onze menukaarten
Foto van De Markt in VeenendaalFoto van De Markt in VeenendaalFoto van De Markt in VeenendaalFoto van De Markt in VeenendaalFoto van De Markt in VeenendaalFoto van De Markt in VeenendaalFoto van De Markt in VeenendaalFoto van De Markt in VeenendaalFoto van De Markt in VeenendaalFoto van De Markt in VeenendaalFoto van De Markt in VeenendaalFoto van De Markt in VeenendaalFoto van De Markt in Veenendaal

Overnachten
Hotels in de buurt »