Nieuwste foto's in Veenendaal

Laatste updates in Veenendaal

1. Van amerongen's profielfoto
    Van amerongen heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Van amerongen

17/8 geweest, ondanks dat het erg druk was hebben wij heerlijk gegeten. En nam het personeel de tijd voor ons. Super, top personeel!

2. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor Goya Oriental
    Internationaal Veenendaal

Heerlijk, super gegeten! Goede sfeer! Persoonlijke aandacht en een eigenaar met hart voor zijn eigen zaak! Dat merk je aan alles! Van de keuken tot aan de bediening. Ook de inrichting erg prettig, niet als een standaard vreetschuur!

3. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft gereageerd op een recensie van Hugo's Pannenkoeken
    Hugo
    Van restaurant

Beste anonieme mevrouw,

Wanneer een pannenkoek niet goed is, en u geeft dit direct aan, nemen wij de pannenkoek terug en bakken een nieuwe voor u en voor ieder ander aan tafel waar de pannenkoek ook niet goed is. Wanneer u achteraf aangeeft dat het niet goed was, kunnen wij hier niets meer mee.

U zegt dat uw pannenkoek niet gaar was. Wij bakken de pannenkoeken met altijd dezelfde hoeveelheid beslag, ingrediënten en baktijd. Het is ons dan ook een raadsel dat alle pannenkoeken gaar zijn en die van u niet. We gaan dit zeker onderzoeken!

Met Gastvrije Groet,
    Hugo's Pannenkoeken

4. Geen Hugo voor ons meer's profielfoto
    Geen Hugo voor ons meer heeft een recensie geschreven voor Hugo's Pannenkoeken

Geen Hugo voor ons meer

Vanavond 16-08-2018 met mijn dochter geweest. Zij had pannenkoek ham-spek-kaas besteld.
    Ik appel met kaneel.
    Het werd vlot bediend en ik had al zoiets van dat is wel erg snel. Dat bleek ook.
    Mijn dochter had geen ham en de kaas was ver te zoeken. Daar kwam nog bij dat hij niet echt gaar was. Dat zachte melige zeg maar. En er zat zowaar een stukje zalm in. Zij heeft dus ook een heel stuk laten staan.
    Bij mij zat er geen kaneel op, wel potje kaneel suiker erbij. Dat was niet de bedoeling, er hoort normaal kaneelpoeder op de pannenkoek te zitten. Kreeg na mijn vragen wel kommetje met kaneelpoeder maar ga dat maar eens fatsoenlijk uitstrooien. Maar ook mijn pannenkoek was niet helemaal gaar. En ja ik heb ook wat laten staan.
    Nou ja, oké, we willen ook niet zeuren dus je eet wat je kunt.
    De serveerster kwam afruimen en vroeg of het gesmaakt had want zij zag duidelijk dat er nog stukken pannenkoek op de borden lagen. Dus mijn dochter vertelde haar hoe ze het had gevonden en ik beaamde dus ook dat de pannenkoeken niet echt gaar waren. Serveerster zou het aan de keuken doorgeven. Deze kwam niet meer terug aan onze tafel. Wij zijn opgestaan en richting kassa gelopen. Daar vloog drie man personeel uit elkaar. Een vrouwelijk personeelslid vroeg wat ik wilde en ik zei dat ik wou afrekenen.
    Of het had gesmaakt? Dus haar verteld wat wij de serveerster hadden verteld. Wij kregen als antwoord dat, wanneer de borden leeg waren, er niets gedaan werd. We zeiden toen dat we niet alles hadden opgegeten en de serverester dit gezien had. En dat de serveerster dit alles aan de keuken zou doorgeven. Serveerster was in geen velden of wegen te bekennen. Er werd een keer de schouder opgehaald en er werd opnieuw een bonnetje uitgedraaid. Fristi € 2,50, Cassis € 2,40, Appel/kaneel €8,25 en Spek& Kaas €9,25.
    Wouw! Ze hebben de ham niet gerekend!
    De dame aan de kassa zou het doorgeven aan de keuken…
    Geloof mij, het gaat mij niet om het geld, maar wel om de kwaliteit en service!
    (Want dan kom ik terug als klant!) en beide zijn hééél ver te zoeken!

5. A. Roodbeen's profielfoto
    A. Roodbeen heeft een recensie geschreven voor Carnevino

A. Roodbeen

Heerlijk gegeten voldoende keus van de kaart niet te duur vriendelijke serveerster en heel attent.
    Verwonderlijk dat er niet veel gasten zaten of kwamen eten!

6. Marielle's profielfoto
    Marielle heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Het eten was eenvoudig, kip met ratatouille., maar wel lekker. Kip was aan de droge kant.
    Friet en salade heel goed!

7. Henny's profielfoto
    Henny heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Heel goed eten en prima bediening. Vlot en vriendelijk. Hoefde geen uren te wachten en ondanks de drukte ging het heel vlot.

Hier gaan we zeker vaker naar toe!!

8. E . Onderstal's profielfoto
    E . Onderstal heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Mooi schoon teras, prettige bediening, en heerlijk eten, nodig uit om er vaker te gaan eten! Top.

9. G.Tijssen's profielfoto
    G.Tijssen heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

G.Tijssen

Het eten was prima maar het was aan de karige kant de vrouwen hadden maar twee kleine stukjes vis op het bord en wij de mannen 3 stukjes kip en 1 klein schaaltje sla en schaaltje patat met zijn vieren Mvg Gert

10. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Goed eten en goede bediening, maar wat lawaaiig op het terras (gasten en voorbij rijdende brommers)

11. hennie boudewijn's profielfoto
    hennie boudewijn heeft een recensie geschreven voor De Buffel

Ik heb vrijdag avond met mijn dochter en kleinkinderen gaan eten. Er was een meisje die de bestelling niet goed snapte. En ik vond de porsjes erg klein geworden. Vorige keer kon ik een frietje met niet op en nu kon ik er wel 2 op als ik wilde. Jammer dat het zo vermindert is voor het zelfde bedrag zelfs… JAMMER?

12. Maartje's profielfoto
    Maartje heeft een recensie geschreven voor Njoy

Maartje

Heerlijk eten, grote keuze, super vriendelijk personeel. Ik kan je de teppanyaki aanraden! Ik kom zo snel mogelijk weer.

13. Jessy van Doorn's profielfoto
    Jessy van Doorn heeft een recensie geschreven voor Mucha
    Nederlands Veenendaal

Jessy van Doorn

Zalig gegeten, topkwaliteit voor een heel nette prijs. Vriendelijke bediening, mooie locatie. Niks op aan te merken ✌️.

14. Zuiderkruis's profielfoto
    Zuiderkruis heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Zuiderkruis

Zuiderkruis

Tsja, slecht Nederlands

Lieve echtpaar die hier toch decennia in Nederland wonen.

Voor halal of koosjer moet je hier niet zijn. Let wel dat de patat in dezelfde frituur wordt gebakken als de varkens hamburgers. Niets halal dus.

15. Thea's profielfoto
    Thea heeft een recensie geschreven voor Hugo's Pannenkoeken

Gezellig restaurant. Mooie locatie. Leuke speeltuin voor de kinderen.
    Vriendelijke ontvangst. Snelle bediening. Smakelijk gegeten.
    Voor herhaling vatbaar!

16. Ajtk's profielfoto
    Ajtk heeft een recensie geschreven voor Njoy
    Internationaal Veenendaal

Super goed en lekker! Zijn er in korte tijd al 4 keer geweest.

17. W. van der Meijden's profielfoto
    W. van der Meijden heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé 't Gelag

Dat is vreemd.. ik kom er al jaren en heb nooit het gevoel gehad niet welkom te zijn.. snauwend personeel al helemaal niet. Jammer dat u dit zo heeft ervaren. Zou zeggen: geef het een 2e kans👍

18. Simone's profielfoto
    Simone heeft een recensie geschreven voor Hugo's Pannenkoeken

Voor het eerst gegeten daar mr we gaan er nooit meer heen. Slechte bediening. We hebben mr 1 drankje op. Er werd niet gevraagd of alles naar wens was. Vuiler gaat werd niet weg gehaald. Veel tafels om ons heen stonden heel lang vol met zooi. Ook toen we van plek veranderden werd de tafel waar we ons dessert wilde nuttigen niet opgeruimd. Porties friet voor de kind waren erg klein zelfs de jongste van 2 had er amper genoeg aan. En mijn pannekoek was koud. Kortom wij gaan volgende keer weer naar de concurrent in terschuur.

19. Wak's profielfoto
    Wak heeft een recensie geschreven voor Willem Geerts Supersnack

Bestelling geplaatst via internet, af laten halen alleen we misten de patat(kan gebeuren)werd er aan de telefoon gezegd dat ze wel kwamen als ze tijd hadden ben er gelijk tegenin gegaan maar zonder succes een uur na ons telefoontje kwam de patat eindelijk. Foutje kan gebeuren maar los het dan ook goed op, hele slechte beurt!

20. Frieda Van Brummelen's profielfoto
    Frieda Van Brummelen heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Frieda Van Brummelen

Was super lekker eten en leuke bediening 👍🍴🍻🍷

21. Sukariyah Lambooij's profielfoto
    Sukariyah Lambooij heeft een recensie geschreven voor Hugo's Pannenkoeken

Sukariyah Lambooij

We hebben heerlijk gegeten en de meiden hebben heerlijk buiten als binnen kunnen spelen. De service was ook super. Zeker een aanrader!!

22. Duco's profielfoto
    Duco heeft een recensie geschreven voor Goya Oriental
    Internationaal Veenendaal

Het was s’avonds iets na 10 uur, alles was dicht. In mijn Hotel was de keuken stipt om 10.00u gesloten. Het uiterst vriendelijke personeel van Goya ben ik zeer dankbaar dat zij de moeite namen om nadat hun keuken gesloten was toch nog een geweldige maaltijd voor mij te willen bereiden... de kok was er toch nog! Fantastisch, ze bestaan dus toch nog, liefhebbers met een goed hart. Bedankt voor de gastvrijheid en het heerlijke eten.

23. Rensen's profielfoto
    Rensen heeft een recensie geschreven voor 't Huus 2.0

Waardeloos, bestel eten online, Bevestiging per email. Maar er wordt niets bezorgd. Na enige tijd gebeld, tel. Gaat minstens 10× over voordat wordt opgenomen. Een totaal ongeïnteresseerd meisje vertelt me dat mn bestelling niet is doorgekomen! Ook geen enkele interesse om de zaak nog op te lossen.
    Dat was eens, maar nooit weer!

24. De Wild's profielfoto
    De Wild heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

De Wild

Tijdens ons arrangement (groep van 8 personen) van Happen en Trappen Grebbelinie hebben wij ons hoofdgerecht mogen nuttigen bij restaurant Zeldzaam in Veenendaal. Was echt een culinaire verrassing!
    Mooi restaurant, vriendelijk en behulpzaam personeel en het gerecht (keuze uit vlees of vis) was fantastisch! Was top! Wij gaan zéker nog een keer terug!

25. Elly's profielfoto
    Elly heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Voor vaderdag met onze kinderen heerlijk wezen eten bij "Zeldzaam".
    Alle 6 waren we zeer tevreden met het eten,
    Van een heerlijke pittige kip salade, tot een heerlijke hamburger, allemaal helemaal top.
    Helaas een heeeeeel klein minpuntje, dat het erg vol was (wat natuurlijk een heel goed teken is) en het daardoor een enorm "kippenhok" gaat worden, met erg veel gekakel.
    Kortom: zeker een aanrader!

26. Fenn's profielfoto
    Fenn heeft een recensie geschreven voor Mucha
    Nederlands Veenendaal

Gisteravond echt heerlijk gegeten! De bediening is correct aan tafel en op de hoogte van vele ingrediënten van gerechten. Als voorgerecht de salade watermeloen met feta op, echt top! Lekker fris gerecht voor op het terras. Hoofdgerecht een ossenhaas van de grill, heerlijk zacht van smaak! Nagerecht red velvet cake, mooie cake en niet te droog van smaak! Fijn dat er een drankenkaart en wijnkaart aanwezig is. We hebben verschillende nieuwe drankjes op deze manier uitgeprobeerd. Alles klopte in dit restaurant. De sfeer, gerechten en bedieningen waren super! Wij hebben een geweldige avond gehad. Prijs-kwaliteit is top! Wij komen zeker vaker terug!

27. Fam. Broman's profielfoto
    Fam. Broman heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Fam. Broman

Heerlijk gegeten! Lekkere gerechten op de kaart en geweldige service. We hadden wat te vieren en werden verrast met een extra feestelijk dessert. Superleuk!

28. Marian's profielfoto
    Marian heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Via Koen de bovenverdieping gehuurd voor een nascholing in informele sfeer incl. hapje en drankje. Super leuke locatie, heel vriendelijk personeel en echt lekker eten, speciaal voor ons op maat samengesteld buffet. Prettig contact om een en ander met elkaar af te stemmen.

29. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Carnevino

Anoniem

Ja we hebben zeer zeker lekker gegeten, we zullen zeer zeker nog een keer terug gaan.

30. Wdiepeveen's profielfoto
    Wdiepeveen heeft een recensie geschreven voor Njoy

Wdiepeveen

Wij hebben heel erg lekker gegeten