Nieuwste foto's in Veenendaal

Laatste updates in Veenendaal

1. Beatrix's profielfoto
    Beatrix heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Heerlijk gegeten met gezin.

2. Burger's profielfoto
    Burger heeft een recensie geschreven voor Goya Oriental
    Internationaal Veenendaal

Wachten, Wachten en wachten. Het was prima eten maar wat je krijgt is weinig. Om 21.30 hadden we pas 3 rondes gehad. Waren er om 19.00. En dan te bedenken dat ze om 22.15 kwamen zeggen dat de keuken dicht ging. Voor ons geen herhaling.

3. Hannie Groters's profielfoto
    Hannie Groters heeft een recensie geschreven voor Goya Oriental

Hannie Groters

Gezellige sfeer, lekker gegeten.
    Uitstekende gastheer.
    Ben al voor de vierde keer geweest.
    Ga zeker nog een keer terug.

4. Rene de Groot's profielfoto
    Rene de Groot heeft een recensie geschreven voor Mucha

Rene de Groot

Vorige week bij mucha gegeten. Lekkere carpaccio en botervissteak was top. Service goed en leuke bediening. Zeer sfeervol ingericht! Fijn restaurant. Zeker aan te raden!

5. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Zuiderkruis

Super lieve mensen, lekkere friet.

6. Gerard Boomsma's profielfoto
    Gerard Boomsma heeft een recensie geschreven voor Meneer de Uil

Gerard Boomsma

Prijs & kwaliteit Top.
    Gewoon goed 👍

7. Gebiena's profielfoto
    Gebiena heeft een recensie geschreven voor Lunchroom de Boulevard

Vanavond hier op de valreep gegeten,
    Wij kwamen met 3 personen een kwartier voor sluitingstijd binnen.
    Iedereen was druk aan het opruimen maar toch werd voor ons de tijd genomen en mochten we het zelfs in het restaurant op ons gemak op eten terwijl het al 19 uur was geweest, waar maak je dat nou nog mee!

Een echte aanrader is de patat oorlog nergens heb ik zo'n heerlijke satesaus gegeten!

Hele klantvriendelijke mensen en een fijne sfeer.

Kortom ik kom hier zeker terug!

8. Jan hardeman's profielfoto
    Jan hardeman heeft een recensie geschreven voor Lunchroom de Boulevard

Jan hardeman

Ik kom hier regelmatig, het eten is er altijd goed. Ook de sfeer onderling is er altijd goed. Zowel de eigenaresse als de baas zijn vriendelijk en professioneel!!! Zelfs op krukken is ze nog aan het werk.

9. G. Rijkse's profielfoto
    G. Rijkse heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Goede sfeer.

10. Johan Steenwijk's profielfoto
    Johan Steenwijk heeft een recensie geschreven voor Mucha
    Nederlands Veenendaal

Lekker gegeten bij mucha! Wij hadden van het 3-gangen menu gebruik genomen. Vooraf de oosterse pompoensoep. Echt heel goed op smaak! Hoofdgerecht de ossenhaas met truffeljus. Ossenhaas echt kwaliteit! Super zacht! Truffeljus heerlijk. Fijn dat er aardappeltjes bij de hoofdgerechten geserveerd worden. Het is echt voldoende. Bediening is leuk en zijn zeer attend. Restaurant is mooi ingericht en er hangt een gezellige sfeer.

11. W.K.H. Eckhardt's profielfoto
    W.K.H. Eckhardt heeft een recensie geschreven voor Hugo's Pannenkoeken

W.K.H. Eckhardt

Goede kwaliteit pannenkoeken en menu`s. fijne en vlotte bediening.
    Leuk voor kinderen. Komen vast nog een keer terug.

12. Kan's profielfoto
    Kan heeft een recensie geschreven voor TenT

Friet mayo besteld om mee te nemen.
    Na 10 min werd het geleverde friet netjes ingepakt meegegeven.

Bij het openen van het verpakking blijkt het alleen friet restanten te bevatten (Kleine bruine aangebrand frietjes).

Direct de prullenbak in.
    Kwaliteit van snacks is een aandachtspunt voor deze zaak.
    Zag er verder overigens wel verzorgd uit en nu aan de kwaliteit werken.

13. Kan's profielfoto
    Kan heeft een recensie geschreven voor Doner Corner

Hygiëne kan beter.
    Na de vraag gesteld te hebben of hun döner echt halal is had ik een broodje besteld.

Medewerker bereid dit voor... tijdens het wachten (het was rustig) ging hij met stoffer en blik vegen. Zonder handen te wassen neemt hij mijn broodje in zijn handen. Heb meteen gemeld dat ik het broodje niet meer hoef. Ik betaal niet voor een ziekte maar voor een broodje halal.

14. Schotpoort's profielfoto
    Schotpoort heeft een recensie geschreven voor Hugo's Pannenkoeken
    Pannenkoekenhuis Veenendaal

Wat een leuk restaurant! Mooie speelgelegenheid voor de kinderen, vriendelijke en gastvrije dames in de bediening en heerlijke pannenkoeken. Onze kinderen hebben genoten en wij natuurlijk ook!!

15. Lotte's profielfoto
    Lotte heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Gisteren met 8 personen kunnen genieten arrangement 2. Aangegeven in de opmerkingen dat ik met het gezelschap graag rond een ronde tafel wilde zitten. Dit was geregeld! De avond gestart met brood en aioli. Brood was lekker zacht en aioli was super lekker. De carpaccio, die door velen gekozen werd, was heerlijk. Goed op smaak, voldoende truffelmayonaise, sla en croutons. Iemand van het gezelschap merkte op dat zongedroogde tomaatjes op de carpaccio ook lekker zou zijn. Het hoofdmenu was voor ons allen de biefstuk in jus. Het vlees was heerlijk gebakken en de jus was erg smaakvol. Precies zoals je hem thuis ook zou willen hebben maar je het nooit op deze manier krijgt ;-). Enige nadeel is dat je door de jus geen friet of salade op je bord kunt leggen omdat deze anders doordrenkt is in jus. Toetje was koffie met friandises, waaronder boterkoek, soort bounty koek, chocolade fudge en een lekkernij met marshmellow. We hebben allemaal echt super lekker gegeten! Bediening was goed en snel!

16. Bastiaan van Ginkel's profielfoto
    Bastiaan van Ginkel heeft een recensie geschreven voor Mucha
    Nederlands Veenendaal

Afgelopen zaterdag echt weer heerlijk gegeten! Goede kwaliteit van de gerechten! Orgineel en voor ieder wat wils. Bediening zeer vlot en aardig. Mucha was echt top. We komen snel weer!

17. Wingelaar's profielfoto
    Wingelaar heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Heerlijke pizza, vriendelijk personeel en goede service 👍🏼

18. rob's profielfoto
    rob heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Heerlijk gegeten (frites waren helaas iets te hard gefrituurd), het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
    Tot de volgende keer!

19. Tempels's profielfoto
    Tempels heeft gereageerd op een recensie van Lotus

Zit ook altijd een hond binnen bij de afhaal niet echt hygiënisch dacht ik zo

20. Tempels's profielfoto
    Tempels heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Veenendaal

22 Augustus eten besteld maar was niet om te eten zo vies geen aanrader kom er nooit meer.

21. Familie Smul's profielfoto
    Familie Smul heeft een recensie geschreven voor De Plantage

Gebruik gemaakt van de AH restaurant-actie. We moesten wel zelf vragen wat we dan mochten kiezen van de kaart; de catch of day zowel vlees als vis moesten we ook zelf vragen wat dit was. Je kan hier verder prima eten, porties waren voldoende en de bediening heeft netjes gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken tussen de gangen door. Het was vrij rustig voor zaterdag waarschijnlijk ivm (einde van) vakantie(s).

22. Van amerongen's profielfoto
    Van amerongen heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Van amerongen

17/8 Geweest, ondanks dat het erg druk was hebben wij heerlijk gegeten. En nam het personeel de tijd voor ons. Super, top personeel!

23. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor Goya Oriental
    Internationaal Veenendaal

Heerlijk, super gegeten! Goede sfeer! Persoonlijke aandacht en een eigenaar met hart voor zijn eigen zaak! Dat merk je aan alles! Van de keuken tot aan de bediening. Ook de inrichting erg prettig, niet als een standaard vreetschuur!

24. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft gereageerd op een recensie van Hugo's Pannenkoeken
    Hugo
    Van restaurant

Beste anonieme mevrouw,

Wanneer een pannenkoek niet goed is, en u geeft dit direct aan, nemen wij de pannenkoek terug en bakken een nieuwe voor u en voor ieder ander aan tafel waar de pannenkoek ook niet goed is. Wanneer u achteraf aangeeft dat het niet goed was, kunnen wij hier niets meer mee.

U zegt dat uw pannenkoek niet gaar was. Wij bakken de pannenkoeken met altijd dezelfde hoeveelheid beslag, ingrediënten en baktijd. Het is ons dan ook een raadsel dat alle pannenkoeken gaar zijn en die van u niet. We gaan dit zeker onderzoeken!

Met Gastvrije Groet,
    Hugo's Pannenkoeken

25. Geen Hugo voor ons meer's profielfoto
    Geen Hugo voor ons meer heeft een recensie geschreven voor Hugo's Pannenkoeken

Geen Hugo voor ons meer

Vanavond 16-08-2018 met mijn dochter geweest. Zij had pannenkoek ham-spek-kaas besteld.
    Ik appel met kaneel.
    Het werd vlot bediend en ik had al zoiets van dat is wel erg snel. Dat bleek ook.
    Mijn dochter had geen ham en de kaas was ver te zoeken. Daar kwam nog bij dat hij niet echt gaar was. Dat zachte melige zeg maar. En er zat zowaar een stukje zalm in. Zij heeft dus ook een heel stuk laten staan.
    Bij mij zat er geen kaneel op, wel potje kaneel suiker erbij. Dat was niet de bedoeling, er hoort normaal kaneelpoeder op de pannenkoek te zitten. Kreeg na mijn vragen wel kommetje met kaneelpoeder maar ga dat maar eens fatsoenlijk uitstrooien. Maar ook mijn pannenkoek was niet helemaal gaar. En ja ik heb ook wat laten staan.
    Nou ja, oké, we willen ook niet zeuren dus je eet wat je kunt.
    De serveerster kwam afruimen en vroeg of het gesmaakt had want zij zag duidelijk dat er nog stukken pannenkoek op de borden lagen. Dus mijn dochter vertelde haar hoe ze het had gevonden en ik beaamde dus ook dat de pannenkoeken niet echt gaar waren. Serveerster zou het aan de keuken doorgeven. Deze kwam niet meer terug aan onze tafel. Wij zijn opgestaan en richting kassa gelopen. Daar vloog drie man personeel uit elkaar. Een vrouwelijk personeelslid vroeg wat ik wilde en ik zei dat ik wou afrekenen.
    Of het had gesmaakt? Dus haar verteld wat wij de serveerster hadden verteld. Wij kregen als antwoord dat, wanneer de borden leeg waren, er niets gedaan werd. We zeiden toen dat we niet alles hadden opgegeten en de serverester dit gezien had. En dat de serveerster dit alles aan de keuken zou doorgeven. Serveerster was in geen velden of wegen te bekennen. Er werd een keer de schouder opgehaald en er werd opnieuw een bonnetje uitgedraaid. Fristi € 2,50, Cassis € 2,40, Appel/kaneel €8,25 en Spek& Kaas €9,25.
    Wouw! Ze hebben de ham niet gerekend!
    De dame aan de kassa zou het doorgeven aan de keuken…
    Geloof mij, het gaat mij niet om het geld, maar wel om de kwaliteit en service!
    (Want dan kom ik terug als klant!) en beide zijn hééél ver te zoeken!

26. A. Roodbeen's profielfoto
    A. Roodbeen heeft een recensie geschreven voor Carnevino

A. Roodbeen

Heerlijk gegeten voldoende keus van de kaart niet te duur vriendelijke serveerster en heel attent.
    Verwonderlijk dat er niet veel gasten zaten of kwamen eten!

27. Marielle's profielfoto
    Marielle heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Het eten was eenvoudig, kip met ratatouille., maar wel lekker. Kip was aan de droge kant.
    Friet en salade heel goed!

28. Henny's profielfoto
    Henny heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Heel goed eten en prima bediening. Vlot en vriendelijk. Hoefde geen uren te wachten en ondanks de drukte ging het heel vlot.

Hier gaan we zeker vaker naar toe!!

29. E . Onderstal's profielfoto
    E . Onderstal heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Mooi schoon teras, prettige bediening, en heerlijk eten, nodig uit om er vaker te gaan eten! Top.

30. G.Tijssen's profielfoto
    G.Tijssen heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

G.Tijssen

Het eten was prima maar het was aan de karige kant de vrouwen hadden maar twee kleine stukjes vis op het bord en wij de mannen 3 stukjes kip en 1 klein schaaltje sla en schaaltje patat met zijn vieren Mvg Gert