Op dit adres zit nu: Bite

Bellazise in Veenendaal

Parkeergarages Tricotage en Arie van Hensbergen. Gratis parkeren op zaterdag en zondag

• OV

1422004814 86
1520467192 88
1632057887 87
1638622046 87

1. Afgelopen donderdag met z'n vieren gegeten, het was voortreffelijk.

2. Gea van Beuningen

Aanrader! Heerlijk gegeten, fijne attente bediening, voldoende ruimte tussen tafels, prettige inrichting. Menukaart mag wellicht iets uitgebreider, maar dat is het enige puntje dat ik kan bedenken.

3. Van Kooten

Goed restaurant. Uitstekende service en vooral heerlijk eten!!

4. Jaap de Jong

Heerlijk gegeten voor een goede prijs.

5. Voor de eerste keer hier wezen eten. De bediening was prima. Het eten was heerlijk. Maar het was verre weg van Italiaans.

6. W. van de Lustgraaf

Bediening is prima, mis in het eten echter de italiaanse smaak. Voorgerecht was smaakvol, maar het hertenvlees was droog en te veel smaken er omheen. Met de toetjes werd de plank volledig misgeslagen.

7. Leuk restaurant, perfecte bediening. Jammer dat er weinig vegetarisch op de kaart staat.

8. Karin Keijzer

Wauw, wat heb ik lekker gegeten. Alles bereidt met passie en dat is te proeven!!
    En alles op maat gemaakt. Met een ei-allergie valt er normaal gesproken heel veel af, maar deze kok maakt gewoon een aanpassing voor je.

9. Het eten was heel lekker en de bediening erg goed en vriendelijk. Het was wel erg rustig en stil in het restaurant dus qua sfeer kon het beter.

10. Heerlijk gegeten, maar het eindigde een beetje met een domper... Om 21.45 uur werd ons verteld dat ze wilden gaan sluiten... De thee was nog niet eens op... Erg jammer!

11. Begin december voor het eerst hier gegeten. Nu, half januari dit herhaald. Ook nu weer voortreffelijk gegeten. De ambiance kan inderdaad wat Italiaan-ser, maar het blijft een aanrader!

12. Prettige en goede bediening. Lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Afgelopen vrijdag met drie vrienden bij Bellazise wezen eten. Het was weer een waar genoegen! Altijd fijn om er te zijn. The taste of Italy was wederom een succes met heerlijke (nieuwe) gerechtjes, mooi opgemaakt.

14. Marjan Verhagen

Restaurant heeft een gastvrije uitstraling, heel vriendelijke en klantgerichte medewerkers. Het eten viel ons tegen. Vooral het hoofdgerecht ver bij de Italiaanse keuken vandaan, vettige sauzen en te veel verschillende groenten en purees op het bord. We komen juist altijd voor die mooie Italiaanse keuken, dus het viel ons deze keer jammer genoeg tegen

15. Eten was goed, voorgerecht stak er bovenuit. Ze maken het zich met een uitgebreide keuze uit voor en hoofdgerechten niet gemakkelijk en dat merk je op sommige punten wel. Iets meer ambiance zou goed zijn. En zet een bescheiden achtergrondmuziek aan. Dat filtert de geluiden van de open keuken ook wat.

16. Ik kan je dit restaurant echt aanraden als je de Italiaanse keuken eens anders wil ervaren. Geen pizza of pasta's, maar heerlijke andere gerechten. Ik heb er heel erg lekker gegeten. De bediening en de sfeer waren echt goed.
    Veel plezier!

17. Heerlijk gegeten, uiterst vriendelijke en flexibele bediening. Genoten, echt een avondje uit.

18. Toos Heuts Schouten

Het eten was lekker net als de drankjes!

19. Net als de vorige keer, uitstekend

20. Ondanks, tot onze verbazing, we met ons groepje van 4 personen in het restaurant zaten, hebben we een top avond gehad. Alle aandacht voor ons, en dat op een heerlijke vrije, gezellige manier. Ook de uitbater kon het niet verklaren dat het zo rustig was....maar het beïnvloede zijn humeur en die van de kok totaal niet. We hebben wederom voor de " taste"of Italy gekozen. Dus kiezen voor 3 gerechtjes voor het voor/hoofd/nagerecht. Ook het tussen gerecht bestond uit 3 verschillende lekkernijen. Met 4 personen die niet alles hetzelfde nemen staan er dus erg veel verschillende dingen op tafel. Teveel om alles op te noemen. Conclusie, wil je eens lekker en divers eten, dan zit je hier erg goed! Het was niet onze eerste keer, maar zeker niet de laatste...

21. We hebben een heerlijke lunch gehad. De bediening was uitstekend. Vriendelijk en gastvrij.

22. Grote Bijl + e

Het was weer smaakvol/tasty vergezeld van een goede stevig glas rode wijn.

23. Dick Brouwer

Weer heerlijk gegeten en leuke bediening, een aanrader.

24. Wij hebben gekozen voor het arrangement 'The Taste of Italy'. Hierbij stel je je eigen menu samen in het voor- en hoofdgerecht. Je mag dan uit 6 gerechten per gang 3 gerechten kiezen. Alles is qua smaak mooi in balans en is weer eens iets anders dan de standaard Italiaanse keuken. Het dessert was een proeverij van 4 verschillende desserts. Zeer de moeite waard!

Het personeel is goed op de hoogte van de geserveerde producten en is zeer gastvrij! Topavond gehad!

25. Bianca Jansen

Heerlijk gegeten in een prima setting. Fijne bediening, mooie en lekkere gerechten. Echt een aanrader.

26. Een heerlijk diner in een uitstekende ambiance. Van harte aanbevolen.

27. Gerda de Leeuw

We hebben heerlijk vegetarisch gegeten. Een aanrader! We komen zeker nog eens terug!

28. Prima gegeten, soms moest je wat langer wachten om een bestelling te doen, we komen graag terug!

29. Gerard Heuvelman

Heerlijk gegeten met 8 personen. Top kwaliteit tegen een mooie prijs. Bediening zeer netjes en goede ambiance💪🏻

30. Corjan Legemate

Met klant wezen eten. Super. Klanten waar ook erg enthousiast. Was alsof we weer even in Italie waren.

31. Fred Jansen

Een restaurant met een erg aardige (Nederlandse) eigenaar, die je hartelijk welkom heet. De bestelling loopt wat stroef omdat de Italiaanse benaming van het menu niet helemaal wordt herkent door onze bediening. De bediening is echter zeer attent en heeft goed in het oog wat de gasten willen. Het menu is uitgebreid en van een prima kwaliteit, een tasty menu laat je kennismaken met het hele scala van de kaart, de moeite waard.

Nadat we hebben afgerekend en hartelijk uitgeleide worden gedaan, komt plots de eigenaar nog naar buiten gelopen om ons te bedanken en een heel fijn weekend te wensen. Italiaanser wordt het niet, ciao Bellazise, we komen zeker terug.

32. Maartje Glerum

Het was prima, wij hadden nogal wat wensen voor aanpassingen aan het menu, maar alles was mogelijk en werd aangepast. Aan het eind nog een half glaasje van de voortreffelijke wijn kon ook.

Wij komen weer terug

Maartje Glerum

33. gert van roekel

Leuk restaurant, niet zo groot, vlotte vriendelijke bediening, zeer goed menu.

34. Mark Uiterwijk winkel

Uitstekend gegeten met vriendelijke en attente bediening. Je voelt je meteen na binnenkomst thuis! Erg lekkere gerechtjes en lekkere wijnen. Chardonnay huiswijn gewoon prima! Wat mij betreft een toplocatie in Veenendaal.

35. Wout van Holland

Vond de tomatensoep veel te zoet, hoofdgerecht mogen wel meer smaak hebben.

36. Brenda

Super goed gegeten! Prijs kwaliteit is in top verhouding. Personeel aardig en vooral de chef heel gastvrij. Aanrader!

37. Joost van den Broek

Ontzettend lekker gegeten. Vriendelijk personeel, goede ontvangst en goede service. Je voelt je echt een gast. We hebben een top avond gehad!

38. Roeland en Thea Reedeker

Wat een top avond hadden wij zaterdagavond bij Bellazise. Héél lekker eten, gezellige bediening en een goede sfeer, met recht een avond uit! Ik kan maar een tip geven: ga het ook eens proberen!

39. Ceel roseboom

Zeer attente gastheer. Had om een rustige plek gevraagd in het restaurant. Deze was perfect gereserveerd. De gastheer zorgt ervoor dat alles perfect verloopt. Complimenten aan de kok. Zeer mooie en smakelijke gerechten.

40. Eten was smaakvol, bieding was ok, tot het eind van de avond. Werden gewoon weggekeken. Hostes kwam naar buiten of we wilden verplaatsten want ze wilde het terras opruimen zodat ze ook eens naar huis konden. Let wel restaurant is tot 22:00 open en het was krap 22:00 uur. 20 minuten voor tijd kregen we al de hint door de luifel in te klappen. Wat een domper was dat op een leuke avond. Wij komen niet meer.

41. Frans Verbeek is een uitstekende gastheer die het je zeer naar de zin maakt in zijn restaurant. De sfeer in het restaurant is gemoedelijk en het eten is prima.

42. Wij hebben heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.
    Zullen zeker vaker gaan.

43. Heerlijk gegeten, zeer goede kwaliteit. Dit zijn echte gastheren en gastvrouwen. Zo moet het zijn. Super!!

44. Super goed eten. Aardige mensen. Sfeer prfect. Je krijgt net dat beetje meer aandacht in het restaurant. Echt TOP!!!

45. Meiny en Hans Heikoop

We moesten even 'winkelen' (jurkje kopen) in Veenendaal. Dat was een drama... Om half 9 nog niets gekocht. Maar ondertussen wel enorme honger. Spontaan naar binnen bij Bellazise. Nou dat was in 1 woord geweldig. Juiste dosis humor en gastvrijheid. En de maaltijd: Sucade van Angus rund! Zeldzaam lekker. Het voorgerecht met geitenkaas was volgens Meiny helemaal onweerstaanbaar. Kortom zo'n zeldzame verrassing die je moet koesteren... Gaan we dus nog een keertje doen!

46. We hebben heerlijk gegeten! We hadden gekozen voor Taste of Italy en werkelijk alle gerechtjes smaakten uitstekend. Frans Verbeek is een hartelijke gastheer en ook de dames in de bediening waren zeer vriendelijk.

47. Echt heerlijk gegeten! Hele goeie kwaliteit voor een betaalbare prijs. Het proeverijmenu Taste of Italy is echt een aanrader zodat je bijna de hele kaart kunt proeven. Service is perfect en het restaurant is mooi en modern aangekleed. Kom zeker nog eens terug!

48. Gezellig en mooi ingericht restaurant. Eten viel tegen. Kip in het menu van kleine hapjes was erg droog.

De dame die ons menu kwam opnemen was niet erg vriendelijk. Toen ik zei niet zo'n grote eter te zijn, vandaar de keuze voor de 3 kleine hapjes per ronde, maar dat mijn man eventueel nog wel van mij wat kon overnemen kreeg ik op een erg belerende toon te horen dat dat dus niet de bedoeling was. Wij konden op die manier misschien misbruik maken van het idee achter deze menu keuze!

Misschien is het handig om de "spelregels"uit te leggen als de menukaart wordt gebracht.

Dit maakt het tot een minder prettige ervaring. De gastheer was zeer vriendelijk en belangstellend.

Al met al voor ons niet direct een restaurant om vaker te bezoeken.

5,7
  49. C . Hofste

Prijs/kwaliteit geweldig in orde! Fijne en correcte bediening, met een heerlijke keuken! Zeker de moeite waard!

50. Met AH bonnen gegeten bij Bellazise Veenendaal. Lijkt een beetje op een fabriekshal waar je zit in drie rijen. Zeer ongezellig, geen sfeer, kil pand, geen decor. Via de menukaart entrecote besteld zoals stond vermeld met garnituur o.a. zoete aardappelen. Kreeg inderdaad een in stukken gesneden entrecote op een groot bord en dat was het zo beetje. Er lag 1 klein krieltje bij, 1 minitomaat en een toefje bieten puree. Dit was dus de hoofdmaaltijd (zeer onder de maat). Toetje 3 bolletjes ijs, verwacht bij Italiaan heerlijk ijs maar dit was gewoon water ijs. Zal dit restaurant niet meer kiezen en ook niet aanbevelen.

51. Isabelle

Zeer lekker gegeten en sfeer was goed. Aanrader.

53. ton v Lierop

54. Brenda Basten

Als je houdt van koude cappuccino, taaie broodjes en slechte bediening, ga hier dan gerust naar toe. Ik ga liever naar 'n echte Italiaan.

55. 8 november 2014. Heerlijk met vrienden gegeten in ontspannen sfeer. 4 heerlijke gangen van het dagmenu en vriendelijke bediening. Topavond.

Wim

56. Van de Pil

Prima en uitnodigend restaurant met een kleine menukaart en vriendelijk personeel. Als je voor een pizza komt, een keus die je ook verwacht bij een Italiaan, dan zit je hier niet goed want op de kaart komen geen pizza's voor. Wel heerlijke gerechten, goed en leuk klaargemaakt door koks in de keuken. Het smaakt allemaal prima, maar de prijs t.o.v. wat je op je bord geserveerd krijgt (kleine hoeveelheid) staat niet in verhouding. 10.50 euro voor 4 stukjes rolletjes kip met een plakje stokbrood als voorgerecht. Een hoofdgerecht van lasagne met zalm (een reepje, dus geen blok), voor maar liefst 20 euro! Ik en mijn tafelgenoten waren nog hongerig na die tijd. Het nagerecht kon dat niet meer goedmaken. Wij gaan regelmatig uit eten, maar de hoeveelheid was zeer onder de maat. Jammer, want je komt hier dus niet meer terug!

57. Alice Combé

Op 18-7 gegeten met een zgn. AH-coupon. De reservering bleek niet doorgegeven te zijn aan Bellazise, was echter geen enkel probleem. Het werd professioneel opgepakt en de beide dames die bedienden, bleken professioneel op alle fronten. Niet opdringerig, voorlichting geven over de gerechten, beleefd en voorkomend.
    Eten: top. Lekker, mooi opgemaakt en goede porties.Totaal niet gemerkt, dat we met een "kortingsbon" aten. Kortom, een aanrader.
    Ligging: gaat, maar hier wordt aan gewerkt door de gemeente. Het interieur van Bellazise is rustgevend, modern en plezierig om in te verblijven.
    Kortom, bedankt!

58. Gisteren via Groupon hier heerlijk gegeten. Fijne rustige bediening. Prachtig opgemaakte borden en het eten was heerlijk van smaak en voldoende. Kan me voorstellen dat er bijna geen tafel meer vrij was. Zeer aan te bevelen!

59. Willemsen

Gisteravond 7 maart bij dit restaurant wezen eten, een 4 gangen diner met een Groupon waardebon Het eten, de bediening, alles was heel verzorgd en lekker. Het is zeker dat we terug komen.

60. fam Visser

Zaterdagavond all you can eat geprobeerd, zeer goed bevallen. Kleine porties, maar heerlijk bereid. Fijne spontane bediening, hier krijg je waar voor je geld. Eindelijk eens geen vreetschuur, maar heerlijk ontspannen eten en je word niet naar buiten gekeken. Wij kunnen Bellasize zeker aanbevelen..

61. Met Groupon voucher 4 gangen verrassingsdiner met vrienden.
    Het was helemaal top, heerlijk gegeten, borden prachtig opgemaakt.
    Bediening helemaal top ga zeker nog een keer eten.

62. Voor het eerst hier geweest, zeer positieve verrassing. Prima concept, vooral de keuze voor een vaste prijs uit drie voorgerechten, tussen- en hoofdgerechten. Met eet concept eet zoveel als je lust, zodat je na de eerste ronde, als je wilt, nog een keuze mag maken. Eten van prima kwaliteit en niet te vergeten de leuke, vlotte bediening en een fraaie inrichting van het restaurant, waar ook een winkel is verbonden met Italiaanse producten.