Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veendam verdeeld zijn.

1. Afhaal en bezorg Veendam

Leuke zaak!

2. Pieta loots

Gewoon op een woensdagavond, heerlijk gegeten! Ik ken niemand die een steak zo perfect kan bakken! Het enige wat ik mis, was er eerder wel, zijn de gegrilde groentes. Dikke pluim!

3. Vandaag 22-1-2017, een bestelling gedaan bij Kaya Veendam. Hadden een pizza en 2 kapsalons besteld.
    Bezorging ging redelijk snel.
    Maar desondanks was de pizza koud, en de kapsalons nog enigzins lauw. Pizza maar opgewarmd in de magnetron, maar smaakte nergens naar. Evenals de kapsalons. Een grote smaakloze bende.
    Had voor die 34 euro wel wat meer verwacht!
    Voor mij geen eten meer bij Kaya weg!

4. De eerste keer dat we er kwamen eten overstroomde de wc en zijn we weg gegaan. Vandaag pizza gehaald en 45 min zitten wachten. Toen ik vroeg hoe lang het nog zou duren ging de eiegrnaar tegen de serveerster beginnen. Kwam er op neer dat ik eigenlijk niet zo moest zeuren. Dit terwijl de zaak nog niet eens half vol zat. Zal er niet graag pizza halen op een drukke dag. De pizza is op zich goed te eten.

5. Heerlijk restaurant, uitstekende keuken en fijne bediening!
    Wij komen er graag en een echte aanrader.

6. Willem Jager

Super lekker gegeten, alles mooi opgemaakt en qua smaak heerlijk allemaal van voor- tot nagerecht. Ook de bediening was snel en uiterst vriendelijk. Zeker een aanrader en ga er snel nog een keer naartoe

7. Wij hebben heel lang moeten wachten op ons eten. De bediening was vriendelijk, maar niet efficient. We kregen wel drankjes van de zaak vanwege het lange wachten. Toen kreeg ik mijn voorgerecht: carpaccio. Dikke stukken vlees, hompen knoflook en dikke stukken parmezaanse kaas erop, kappertjes en croutons erbij. Het leek er wel op gesmeten. Het was ronduit vies te noemen. Ik heb het laten staan en de bediening was zo vriendelijk om het van de rekening te halen, zonder dat ik daarom vroeg.
    Het hoofdgerecht was prima, maar toen kwamen we bij het nagerecht. Ik had een wentelteefje waarmee je iemand een gat in het hoofd kan slaan. Keihard en smakeloos. Hoe durven ze het nog te serveren.

Wij komen er nooit meer.

3,3
  8. Heerlijk gegeten mijn man en ik. Spareribs erg goed. Rundvlees potje heerlijk. Alles keurig opgediend. Nagerecht heerlijk en leuk gepresenteerd. Erg aardig personeel en relaxed. Ja een fijne avond gehad.

Zeker snel weer eens heen.

9. Wij komen hier al vele jaren voor saté met een broodje of met patat of een andere keuze snack, onze mening hierover is een uitstekende kwaliteit en zeer smaakvol.

Ook geen commentaar op de bediening; worden altijd correct geholpen.

10. Prima gegeten. Het eten was goed klaargemaakt, goed van smaak en garing voor een nette prijs. Ook de kinderen hebben lekker gegeten. Desserts ook goed. Zeer vriendelijke en keurige bediening. Voor de kinderen werden kleurboeken en een spelletje geregeld. Ondanks dat de zaak vol zat kregen we eten en drinken vlot en goed geserveerd. Enige puntje is dat de kaart wel iets afwisselender zou kunnen zijn (steaks ed heerlijk maar wel dominant aanwezig), maar dat is wel mijn persoonlijke mening en kan ook gewoon een keuze zijn. Al met al een aanrader voor een fijn eetcafé in Veendam met lekker eten.

11. Gisteravond bij Mamma Mia filetto alla gorgonzola gegeten. Ik vraag altijd extra saus, heerlijk. Lekkere salade, gebakken aardappeltjes en pasta erbij. Pfff, veel te veel maar super lekker!! Mijn complimenten!! Tot snel!!

12. Renate Meijering

Vorige week super lekker gegeten. Zéér smaakvol, top!! Zeker voor herhaling vatbaar. En de sfeer was ook prettig.

13. Heerlijk hier gegeten! Top!

14. konden (deze avond)niet meer terecht met onze ah voucher, toch er heen. Wilden de plate-service( stond op de site) maar was niet beschikbaar. Lekker gegeten maar toch 2 minpuntjes. Moesten bijbetalen voor extra friet, vind ik echt absurd. Bediening goed, maar 4x vragen of alles naar wens is en dan iedere keer : "fijn om te horen" is wel wat veel en dan nog een keer bij het afrekenen

15. Werkelijk waar de meest smerige patat-shoarma-schotel die ik ooit heb gehad. Weinig vlees, geen stukje groen er bij. Veel te zout en het vlees dat er wel bij zat was slap en vet.

16. Zeer vriendelijk personeel.
    Eten erg lekker.
    Wij zullen zeker vaker hier komen eten.
    Zeer aan te bevelen.

17. Chinees-Indisch Veendam

A Janssen

Zeer goed wok restaurant. Eén van de betere in de provincie. Meerdere keren met grote groep geweest, iedereen is altijd zeer positief.

18. We hebben weer een prima restaurant gevonden, deze keer in het centrum van Veendam. Mede dankzij de gastvrije bediening en de heerlijke gerechten hebben wij een erg gezellige avond gehad.
    De kok had flink zijn/haar best gedaan, onze vegetarisch hoofdgerechten waren heerlijk en de toetjes (Belgische Chocolade) maakten het helemaal af.
    Het grootste compliment geven wij aan de jongeman die ons op een uitstekende wijze heeft bediend. Klasse.

19. Met 1 woord TOP!
    Echt een aanrader

20. Suersoft

21. Suersoft

22. Chinees-Indisch Veendam

Frea

23. Chinees-Indisch Veendam

Frea

We komen hier graag en vaak. Heerlijk eten. Altijd vriendelijk personeel (je krijgt wat je geeft).
    Vooral de wok-kok heeft onze harten gestolen. En natuurlijk de biefstuk.

24. Chinees-Indisch Veendam

T. Oldenburger

Zeer onvriendelijke bediening, behalve de nederlandse meiden die er werken. De chinese (?) bediening is ronduit onbeschoft en moet nodig beter leren Nederlands te spreken. Ze zijn slecht te verstaan en als je vraagt om het te herhalen reageren ze geïrriteerd. Eten was wel goed, maar als je zo met je klanten om gaat kan het niet lang duren of je gaat ten onder. Het is dat ik op uitnodiging van een collega was, maar als het aan mij gelegen had was ik opgestapt.

25. Jessica

Toppers, altijd heerlijk eten. Ga zo door!!

26. Antje de Vries

27. De Fisherman en de L'Asperge besteld. Bezorging stipt.
    Pure smaken en lekkere basissauzen.
    Vers belegd en erg lekker!
    Jullie hebben er een klant bij, aanbevolen.

28. Chinees-Indisch Veendam

Vergeten steeds dingen, ze zijn niet correct en niet vriendelijk. Het eten is matig. Bij afhalen is het steeds verkeerde dingen meegeven en niet voldoende meegeven. Bij de vorige eigenaar was het veel en veel beter.

29. Chinees-Indisch Veendam

geertje jager