Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veendam verdeeld zijn.

1. Heerlijke eten voor een prima prijs komen graag terug gr vrienden club

2. Ervaringen tot nu wel oké geweest maar gisteren de zalm besteld. Heb nog nooit zo’n klein stukje zalm als hoofdgerecht geserveerd gekregen in een restaurant. Was het geld niet waard.

3. Het eten is er fantastisch en de eigenaar is super aardig. Tegenwoordig halen wij het eten af omdat onze dochter van 4 niks lust en een kleine hebben van 4 maanden. Het is zeker voor herhaling vatbaar en het is een absolute aanrader.

4. Prima sfeer, zeer gastvrij ontvangen. Bediening was gewoonweg perfect en het eten was voortreffelijk met goede porties. Echt een restaurant waar we vaker zullen komen.

5. Gea suithoff

Heerlijk gegeten bij kreta.
    Was gezellig druk, bediening ook heel gastvrij.

6. Vriendelijk personeel, mooie schone, sfeervolle zaak en heerlijk frites, satésaus is een aanrader!

7. Wat een slechte zaak. Pizza’s besteld op zondag avond. Netjes de bevestigingsmail gekregen. Éénmaal bij de zaak aangekomen was de deur op slot. Gebeld en zo werd ons verteld dat ze hadden besloten eerder dicht te gaan en de bestelling niet gemaakt ging worden. Slechte zaak.

8. Dineke manuel

Vandaag high tea samen met mijn dochter.
    Onvoorstelbaar zo heerlijk.
    Echt een aanrader.
    Goed verzorgd en gevarieerd.
    En het personeel is top.

9. Ina bleeker

Wat ik erg goed vond was het meteen testen van de corona app. Dit gaf een goed gevoel. Je voelt dan een stuk veiligheid. Bediening was goed en snel, het eten was heerlijk en de prijs was normaal. Mijn vriend had nog nooit Grieks eten maar vond het heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

10. Johan Wieringa

Super gegeten echt in Italië

11. Irma Hansman

12. Mooi Grand café, mooi terras met palmbomen en Hesters. Menu kaart kan wat uitgebreider. De dessert kaart kan wat eigentijdser en wat meer keus. Wel lekker voeten verder.

13. Hadden diner bonnen. Naam bedrijf (Java) stond in dit doosje. Echter bij afrekenen : Doen wij niet aan mee! Bonnen hier niet in te leveren! Erg slecht. Moesten alles afrekenen. Zelfs geen coulance. Was lekker eten en bediening erg goed. Echter de ondernemer zelf krijgt een ruime onvoldoende. Zo handel je dit niet af als goede ondernemer.

4,9
  14. West-Europees Veendam

Restaurant Anna is een doorstart van het vorige dat in hetzelfde pand zat. De locatie langs het water geeft enige sfeer mee aan de omgeving. Parkeren bij het restaurant is goed te doen, eventueel is het station van Veendam op loopafstand.
    Het aanbod op de menukaart is qua karakter divers met een knipoog naar de Griekse keuken. Ruim voldoende keuze, voor ieder wat wils. De porties zijn ruim bemeten en worden binnen acceptabele tijd op tafel gezet. De presentatie is werkelijk prima en benadrukt de kwaliteit van de chef-kok die sublieme gerechten produceert op een behoorlijk niveau van kwaliteit.
    De doorstart omvatte ook een andere inrichting van het restaurant met een warme en gezellige sfeer. Wellicht kan de diversiteit van het servies nog worden strakgetrokken. De gemiddelde leeftijd van de clientèle op de zaterdagavond ligt in de seniore regionen. Er is voldoende afstand tussen de tafels, maar dat kan ook een gevolg zijn van de COVID-omstandigheden.
    De ontvangst bij de entree door het aanwezige personeel is hartelijk. De service tijdens het diner is wat mager, er werd ons niet gevraagd of alles naar wens was of dat we nog iets wilden drinken. De afhandeling bij het afrekenen was goed en snel.
    Gezien het totaalplaatje van de locatie, het aanbod en de kwaliteit van de gerechten, de prijsstelling, de sfeer en de service, waren we heel tevreden over het diner en de beleving.

15. Chinees-Indisch Veendam

Daar gegeten ik ben normaal gek op biefstuk en ik ben een vleeskenner hier word de allergoedkoopste biefstuk geserveerd waren net schoenzolen droog en vol met zenen kom hier nooit weer

2,8
  16. Dit was dus 1 keer en nooit weer over het eten niet te beginnen want dat is dus nooit ontvangen, bestelling geplaatst 2 maal stokbrood met kruidenboter en 1 maal spaghetti carbonara, vervolgens netjes de bevestiging gehad via de mail dus rustig wachten, inmiddels meer dan anderhalf uur verder toch maar even keer bellen het kan uiteraard druk zijn, vervolgens wordt er niet opgenomen tot 2 maal toe voicemail even later nogmaals proberen weer voicemail toen maar met een andere telefoon geprobeerd je raadt het al voicemail, naar 2 uur maar even heen gereden zaak dicht en niemand aanwezig nooit ons eten ontvangen blijkbaar hadden ze geen zin meer. In 1 woord WAARDELOOS !!!

17. Pizzeria Veendam

Eten was koud, patat slap en niet te eten, broodje koud, en saus dun.

18. Afhaalmenu 2x “Veendammer” besteld. Viel zwaar tegen. Op de website staat als omschrijving bij afhaalmenu: Van varkenshaas met gebakken ui en champignons en spek. Dachten wij een lekker stukje varkenshaas te krijgen. Helaas bleek een “dik” gepaneerde schnitzel te zijn. Direct gebeld of dit wel klopte. “Ja” was het antwoord van een medewerker. De volgende dag met eigenaresse gebeld. Ze gaf toe dat het fout op de website staat. Jammer zei ze, van klantvriendelijkheid gaf ze geen enkele blijk. Ze zei dat we direct hadden moeten bellen terwijl we dat hebben gedaan. Na heen en weer gepraat geen oplossing geboden. Toen aangegeven dat we daar niet meer bestellen en/of komen. Ze wenste ons veel succes bij een ander! Over klantvriendelijkheid gesproken....! Grote misser!

19. Nederlands Veendam

Een high tea voor 4 personen afgehaald,
    Netjes geregeld en vriendelijk geholpen.
    Zag er super verzorgd uit,keuze uit verschillende lekkere dingen,
    het was heerlijk!!
    Wij doen dit zeker weer!

20. Nou ja zeg, wat een bizar telefoontje. Hebben we net een bestelling geplaatst voor 75 euro om te laten bezorgen, wat we overigens al jaren doen, krijg ik een telefoontje van D'Oliviera dat ik mijn tegoedbon van 50 euro niet kan inleveren bij bezorging?? En dat dit eigenlijk helemaal niet meer kan omdat ze de bonnen al héél lang niet meer uitgeven??
    Ik zeg dat ik deze afgelopen zomer, juli 2020 wat ook op de bon staat, van mijn vriendin heb gekregen juist omdat we altijd door D'Oliviera laten bezorgen. Ze heeft hier nog specifiek naar gevraagd of dit kon. Het meisje aan de lijn wist het ook allemaal niet meer dus vroeg ik naar de baas. Die gaf mij eigenlijk geen gelegenheid om iets te zeggen maar zei gelijk: Mevrouw het kan niet want deze bon is ingeboekt op het restaurant en dan is mijn hele boekhouding in de war. Dat snapt U toch wel! Eh nee..Ik heb zelf een zaak maar zo'n gekke boekhouding hoort daar niet bij. Ik zei nou dat vind ik erg raar, we zijn al jaren vaste klant bij U. Cancel dan de hele bestelling maar dan bent U nu een klant kwijt. Waarop de baas zei: heel graag Mevrouw en verbrak de verbinding. Ik begrijp dat dit een lastige tijd is voor ondernemers en dat het misschien niet loont om voor een bestelling van 76.20 naar Muntendam te rijden en dan maar 26.20, en de fooi die we altijd geven, te ontvangen. Maar potdikke die 50 is toch ook al betaald. Nu zijn ze een regelmatig terugkerende klant kwijt wat uiteindelijk nog veel meer geld kost. Héél dom en onbegrijpelijk. Ondanks dat ik al die hardwerkende restaurant houders het allerbeste gun in deze zware tijden is dit voor ons ver over de grens. Bedankt voor alle fijne jaren D'Oliviera en wij wensen jullie het allerbeste. Hartelijke groet Fam. Spijker.

21. Heerlijk gegeten, goede bediening, aantrekkelijk geprijsd.

22. Adam

23. UIt eten
    De daghap van mijn man was heel erg goed, gehaktbal, warme groente, aardappelen en een prima salade. Ik eet vegetarisch maar helaas geen keus bij de daghap a 13,50 euro.
    De keus a la carte was courgette met roerbakgroente of een maaltijdsalade. Beide met brie waar ik geen liefhebber van ben. Het werd de maaltijdsalade met friet ipv stokbrood. Ipv brie graag wat meer andere kaas.
    Het diepe bord was gevuld met slasoorten met een goede dressing. Wat kaas en een paar tomaten en minstens evenveel rauwe rode ui als sla. De beloofde cashewnoten waren niet te vinden.
    Het eten was heel erg matig. Dit heb ik doorgegeven en de bediening zou dit doorgeven aan de keuken. Als reden van de beperkte vegetarische keuzes wordt aangegeven dat er in Veendam weinig vegetariërs zijn. De kaart kan niet worden veranderd het komende half jaar.
    Tja deze vegetariër komt niet weer en het bijbehorende gezelschap dus ook niet.
    Kun je nu niet iets lekkers bedenken als kok, dit wil de kok toch zelf ook niet eten. En dat voor 16 euro.
    Prijs kwaliteit verhouding heel erg slecht.
    Tip voor vegetariërs die er wel willen eten neem de daghap zonder gehaktbal en je eet veel lekkerder.

2,4
  24. Stephan Messchendorp

De kwaliteit van de pizza's en pasta's is steeds wisselend maar het is steeds slechter belegd na mate van de maanden, de pizza's worden zo goedkoop mogelijk belegd en voor zelfde geld verkocht. Nu net voor het eerst gerookte spekreepjes op de pizza gekregen dat heb ik nog nooit meegemaakt!

De Mamma Mia in Hoogezand is echt altijd uitstekend maar die in Veendam ligt dichter aan huis bij ons maar wij overwegen zelf niet meer te bestellen bij deze locatie want in Hoogezand krijg je veel meer waar voor je geld.

2,6
  25. Het was even onwennig met de COVID-19 maatregelen, maar het was goed te doen. Het eten was als altijd, TOP. We komen gauw terug.

26. Beste,

Vandaag kreeg ik een email van u met het bedanken van het bezoek in uw restaurant en met de mededeling erin dat u er van uit gaat dat alles naar wens is geweest... Helaas was dit niet het geval..

Op 14 februari heb ik voor het eerst met mijn vrouw van het Live Cooking gebruik gemaakt en dit was ons erg goed bevallen.. Zo goed zelfs dat ik gisterenavond 22 februari om 18:30, met 9 personen bij u terug gekomen ben.
    Ik raadde mijn vrienden aan om onze reservering die we eigenlijk bij een ander restaurant gemaakt hadden te cancellen om daarvoor in de plaats met z'n allen bij u te gaan eten omdat dit mij op 14 februari zo goed bevallen was.
    Echter is dit een vergissing geweest en ik heb mij echt ten op zichte van de groep geschaamd omdat het echt niet ok was..

Het begon 20 minuten na binnenkomst al dat we te horen kregen dat er smiddags al een groep "eters" waren geweest en daarom een bepaald soort vlees er niet meer was en een ander soort vlees ook al bijna op was... Dat vond ik al erg jammer dat te moeten horen, temeer omdat je nog maar nèt binnen bent en ook nog vroeg in de avond..

Het tweede wat mij opviel was dat er bij alle buffetbakken geen enkele aanduiding was van wat er in zat..
    Dit was 14 februari bij eerste bezoek wèl het geval.. Erg verwarrend dus..

Ten derde, de bediening, erg lief, dat wel, maar als er soms meer dan 20 minuten op een rondje bier voor 8 personen (de 9e is een kind) gewacht moet worden is dat voor de sfeer al niet bevorderlijk en ook al niet vanwege de eerst genoemde punten..

Doordat het zo traag ging allemaal
    merkte ik aan de groep dat ze het op een gegeven moment wel gehad hadden en hebben onze avond dan maar thuis voort gezet..

Nogmaals ik heb mij echt geschaamd..
    Het eten is echt wel goed en uw cafe en restaurant erg mooi maar berustend op mijn benoemde kritiek, voor mij niet voor herhaling vatbaar..

27. Lekker gegeten en gedronken, goede service!

28. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goede en nette bediening en komen om te vragen of alles naar wens is komen zeker weer terug.

29. Chinees-Indisch Veendam

de Ruiter

Heerlijk en goed gegeten. Volop keuze, alles netjes. Prima!

30. j.Sanders

We hebben op zaterdagavond 25 januari genoten van ons bezoek aan Adriatic. De kaart is uitgebreid en veelzijdig. De lomo de cordero was erg lekker. Opmerkelijk is dat de het lam in het Spaans wordt aangeboden terwijl het een Adriatic restorant is. De bediening was prima. Echt een team dat je het gevoel geeft een belangrijke klant te zijn. Hulde daarvoor. Prijs kwaliteit, zoals al met de sterren aangeggeven, heel goed.