Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veendam verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Veendam

Ga elke week wokken elke keer weer goed eten vriendelijk personeel goede koks aardige eigenaars en all in goede prijs. Blijf er komen.

2. Chinees-Indisch Veendam

De sfeer was in den beginnen minder gezellig dan anders er hing een gespannen sfeer. Dit kwam overigens niet door het personeel maar uit andere gasten die zich negatief hebben gedragen. Zeer overduidelijk sprekend aanwezig zijn. Beledigd naar andere gasten. Dit gemeld hebbende naar het personeel, werd ons gelijk excuus aan geboden door het personeel en werd er wel direct een gesprek gevoerd door het personeel met betreffende gasten. Zo jammer dat bepaalde personen het nodig vinden om dit gedrag te vertonen. Maar wij laten ons er niet van weerhouden op korte termijn opnieuw te gaan genieten in dit restaurant.

3. Kleine eetwaren Veendam

Alltijd lekker en niet duur

Wij komen daar bij die java nooit weer in Veendam.
    Zeer dom personeel totaal geen verstand van horica ze lachen maar bij die bar.
    Zeer lang wachten op drinken.
    Het eten was zeer slecht echt niet te eten rotzooi…

5. Italiaans Veendam

Tom van dijk

Om 18.35 uur had ik een pasta besteld. Hierbij had ik aangeven dat ik deze graag om 20.00 uur bezorgd wilde krijgen.
    Om 19.10 uur stond de bezorger echter al voor de deur. Ik heb aangegeven dat ik op dit moment niet kon eten omdat mijn zoontje van 13 maanden in bad zat. Om deze reden had ik ook besteld voor 20.00 uur.

Ik heb de pasta meegeven aan de bezorger. Ik heb het restaurant gebeld. Hierbij begon de eigenaar telefonisch te schreeuwen:" Wat is dat voor gelul" wel 20 keer herhaalde hij dit. Hij kon door zijn woede geen andere woorden meer uitbrengen. Toen ik zei dat het 19.15 uur was, werd hij even stil . Hij heeft zich waarschijnlijk zelf een uur vergist in de tijd. (zomer en wintertijd) En verbrak de verbinding.

Om 19.45 uur stond de bezorger weer voor de deur met de pasta van bijna een uur geleden. Ook deze heb ik natuurlijk geweigerd. Ik heb weer gebeld met het restaurant waar de eigenaar mij niet wilde spreken. Ik kon mijn geld terug krijgen maar geen nieuwe pasta.

Daar kan je iets van vinden, echter gaat het mij om het ter woord staan aan de telefoon. Ik kon mijn vraag nog niet stellen of hij begon echt letterlijk te schelden. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.

Dit terwijl ik een klant ben welke regelmatig bestelde bij dit restaurant. Nu helaas nooit weer. Ik heb de eigenaar een brief geschreven en hoop dat hij op zijn woorden en gedrag terug zal komen.

Wat een ellende deze zaak. Het personeel weet ook niet hoe ze zich moeten gedragen in omgeving van de eigenaar. Zij hebben de tirade van de eigenaar gehoord. Zij boden het excuses aan namens de eigenaar.
    Ik hoop dat de eigenaar beter is voor het personeel dan zijn klanten.

In de zaak waarschijnlijk altijd vriendelijk, achter de schermen.....

Erg vriendelijke medewerkers. Het eten is mooi aangekleed, ruikt lekker en smaakt goed.

7. Koosjer Veendam

B. Joling

Top, zowel het eten, drinken, bediening als de sfeer.

8. Koosjer Veendam

L Wilthof

Wederom heerlijk gegeten in een mooie sfeervol restaurant, bediening zeer vriendelijk en je zag dat ze er plezier in hadden om het de gasten naar de zin te maken, zeer aan te bevelen.

9. Koosjer Veendam

Wat n blije avond. Heerlijk gegeten en vriendelijk, attent personeel.

Eten was verrukkelijk. Een aanrader en we komen zeker weer n keer langs!

10. Koosjer Veendam

Ida Delahaigue-Bakker

Vanavond wederom overheerlijk gegeten bij "Adriatic", deze keer hebben we gekozen voor een "Irish Pie with Thenderloin". Super lekker, vol met heerlijk mals ossenvlees, lekkere groentes en kruiden, dit alles omhult door en verpakt in een fijne "croute". Onze complimenten aan de chef-koks. De sfeer in jullie restaurant is gemoedelijk, wij voelen ons altijd zeer op ons gemak. Jullie letten op de details. De service is top, voor vanavond: bedankt Sander.

Meneer is heel vriendelijk, mevrouw afstandelijk. Eten is prima! Wel een beetje weinig naar verhouding. Klein bord dezelfde hoeveelheid als 1 patatje van 1,50. Beetje jammer. Je betaalt er wel voor! Heb daardoor moeten bijbestellen. Normaal elders genoeg aan twee borden patat. Meestal dezelfde hoeveelheid qua bestelling elders maximaal 11 euro kwijt, nu 15 euro!

12. Chinees-Indisch Veendam

Hoi wij zijn er al wel vier keer geweest voor de verbouwing maar toen was het ook echt heel goed te eten en nu gaan we er weer naar toe na de verbouwing en we zien wel hoe het nu is. Zoals ik zie is het nog altijd prima.

13. Koosjer Veendam

In een gezellige sfeer hebben we uitstekend gegeten. Alle vleessoorten van de mixed-grill waren van prima kwaliteit.
    De bediening was zeer vriendelijk.

Slechte patat, heel veel harde stukken erin.

15. Chinees-Indisch Veendam

Het restaurant is heel mooi vernieuwd en uitgebreid qua ruimte en een extra wok plus kok! Zalig gegeten, veel keuze en uitstekende service, nu met een heel handig all inclusive systeem. Onbeperkt eten en drinken voor 1 prijs! Wij komen zeker terug.

16. Nederlands Veendam

Vanmorgen een cappucino gedronken, heb niet gezien welke machine werd gebruikt, maar het zag eruit als een cappucino uit een automaat, gloeiend heet, weinig smaak en een waterig melkschuim.
    En dat terwijl ze er een professionele machine hebben staan.

17. Grieks Veendam

Anoniem

Vijf kwartier moeten wachten op een portie olijfjes als voorgerecht. Na 2 x vragen uiteindelijk toch gekregen, maar geen excuus, niks. De sfeer werd er niet beter op, omdat we het idee kregen dat er ook niet echt werd meegeleefd. Heel jammer. Eigenlijk werden we vooral vergeten en werden klanten die later binnenkwamen eerder bediend. We zijn vertrokken en hebben patat gegeten in een snackbar 10 meter verder. Dat nog sneller klaar was dan een portie olijven dat normaal gesproken binnen 6 seconden in een schaaltje gelegd kan worden.

18. Kleine eetwaren Veendam

Anneke kiewiet

Ben echt super tevreden over deze cafetaria! Eet eigenlijk nergens anders patat enz dan de Brink! Anderen kunnen niet aan ze tippen!

19. Koosjer Veendam

Brabander

22 Juli hier gegeten met 2en, keus gebaseerd op onderstaande reviews.
    Zoals al eerder gezegd hier, wat een geweldig eten ook de bediening is netjes en sfeer is goed, je hebt mooi uitzicht op een klein jachthaventje.
    Perfect gebakken medium biefstuk en goeie frietjes erbij.

Mocht ik ooit weer in Veendam komen dan zal ik hier zeker weer gaan eten.

20. Koosjer Veendam

Lekker op de bonnefooi hier komen eten op woensdag. Het interieur van het restaurant vonden wij wel wat gedateerd, maar dat is persoonlijk.. We werden super ontvanger door een vriendelijke gastheer! Het eten was echt geweldig!!!! Ik heb in geen tijden zoiets lekker gegeten... (Ik had de Adriatic schotel). Het dessert was ook heerlijk! In de meeste restaurant krijg ik bollen ijs die nog zo hard zijn, dat je de stukje ijskristal nog ziet zitten. In dit geval was het nog wel ijs, maar toch iets zachter.

Al met al een super zaak met een leuke bediening! Ze zien mij hier zeker nog een keer terug.

21. Koosjer Veendam

Alexander

22. Koosjer Veendam

Jip Janssen

Echt super lekker eten! We komen hier regelmatig en altijd is de kwaliteit helemaal perfect en de bediening fantastisch super vriendelijk!!

van der heide

heb een goeie ervaring met deze snackbar ik kom er al jaren zolang die snackbar daar zit toen zat de vader er nog op

24. Italiaans Veendam

Pizza en een voorgerecht besteld. Het voorgerecht zat niet bij de levering. Even gebeld, het zou z.s.m. geleverd worden. Drie kwartier later nog niets. Weer gebeld, werd vierkant uitgelachen aan de telefoon. Het voorgerecht is nooit geleverd en aangezien ik vooraf heb betaald, ben ik bestolen.

Op de pizza ontbrak overigens ook een extra topping waar ik voor heb betaald. Ondanks dit was hij redelijk te eten. Vrij zout, maar pizza eet je niet voor de gezondheid van hart en vaten.

25. Italiaans Veendam

Weer heerlijk gegeten samen met m'n vrouw

26. Chinees-Indisch Veendam

Net als de vorige keren UItstekende service ,gastvrijheid en sfeer verrukkelijk gegeten in een woord FANTASTISCH

27. Italiaans Veendam

Eric Hoving

De pizza's zijn heerlijk ook de lasagne en de pasta's

28. Italiaans Veendam

Goed verzorgd, vriendelijk personeel. We zijn er al vaker geweest, vandaar dat we er vaker terug keren.

29. Chinees-Indisch Veendam

Wij werden opnieuw zeer gastvrij ontvangen, de sfeer was gemoedelijk, het eten was opnieuw om je vingers bij af te likken, de wokchefs bereiden het eten zoals wij gevraagd hebben. Er werd regelmatig gevraagd aan ons of alles nog naar wens was. Dit konden wij alleen maar beamen.
    Wij komen hier zeer zeker terug!!! De service van www.eet.nu vinden wij een plezierige manier om te reserveren.
    Met groet, Winter

30. Chinees-Indisch Veendam

Heerlijk (onbeperkt) gegeten met een paar vrienden voor nog geen €30 pp.