Op dit adres zit nu: ANNA

Vrij

1301619178 90
1570892034 91
1620757378 89
1700541928 89

1. Afhaalmenu 2x “Veendammer” besteld. Viel zwaar tegen. Op de website staat als omschrijving bij afhaalmenu: Van varkenshaas met gebakken ui en champignons en spek. Dachten wij een lekker stukje varkenshaas te krijgen. Helaas bleek een “dik” gepaneerde schnitzel te zijn. Direct gebeld of dit wel klopte. “Ja” was het antwoord van een medewerker. De volgende dag met eigenaresse gebeld. Ze gaf toe dat het fout op de website staat. Jammer zei ze, van klantvriendelijkheid gaf ze geen enkele blijk. Ze zei dat we direct hadden moeten bellen terwijl we dat hebben gedaan. Na heen en weer gepraat geen oplossing geboden. Toen aangegeven dat we daar niet meer bestellen en/of komen. Ze wenste ons veel succes bij een ander! Over klantvriendelijkheid gesproken....! Grote misser!

2. Lekker gegeten en gedronken, goede service!

3. j.Sanders

We hebben op zaterdagavond 25 januari genoten van ons bezoek aan Adriatic. De kaart is uitgebreid en veelzijdig. De lomo de cordero was erg lekker. Opmerkelijk is dat de het lam in het Spaans wordt aangeboden terwijl het een Adriatic restorant is. De bediening was prima. Echt een team dat je het gevoel geeft een belangrijke klant te zijn. Hulde daarvoor. Prijs kwaliteit, zoals al met de sterren aangeggeven, heel goed.

4. Anda burema

Heerlijk gegeten en een leuke sfeer.

5. van der Sluis

Na op 19 december met onze stichting een geweldige eterij bij Adriatic te hebben gehad ben ik met de familie op eerste kerstdag terug geweest voor het kerstdiner.
    Wat een geweldige ervaring!
    Prima sfeer, fijn intiem.
    Fantastisch eten 👍
    Vriendelijke mensen die ons hebben bediend.
    En voor een prijs die zich prima verhoud met het geweldige eten.

Dankjewel Adriatic voor een geweldige kerstdiner en de super service.

6. Het eten was prima. Prijs /kwaliteit verhouding is goed.
    Er werd rekening gehouden met mijn glutenvrij dieet.

7. j.spieker

We zijn regelmatige klant bij restaurant Adriatic, zaterdagavond j.l weer heerlijk gegeten met vrienden.
    Het was zoals gewoonlijk weer prima, de steaks eet je nergens beter, niet voor niets dat er zoveel vaste klanten zijn,

8. Heerlijk gegeten met familie. Goede bediening en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

9. Vrijdagavond 16 augustus heerlijk gegeten de service was goed en het gekozen menu was uitstekend . De opstelling in het restaurant was rustig en ruim opgezet zodat je niet met de stoelen tegen de achterburen aanzit de tafels ruim en voldoende plaats voor het eten.
    Algemene indruk zeer goed.

10. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Aanrader!

11. A van broekhoven

Wij hebben heerlijk gegeten en het ijs als nagerecht vile ook in de smaak.

12. Koppeltje van 4

Samen met vrienden wezen eten. Wij kennen dit restaurantje, zij niet. Nieuwe kaart, top!! Zag er goed uit en wat we besteld hadden wás ook heerlijk! We bestelden vooraf een lounge style, dat is voor 4 personen, verschillende koude/warme hapjes én een hoofdgerecht. De lounge style stond bij de voorgerechten, dus wij dachten dat dit een voorgerecht was. Er werd bij het opnemen van de bestelling ook niets gezegd. Toen kwam de eigenaresse vertellen dat de lounge style wel zo groot is als een hoofdgerecht. Oeps! Gelukkig was de kok zo flexibel om het te reduceren tot voorgerecht en ook de prijs werd daarop aangepast. Super!! En... het was voortreffelijk! Aanrader! Volgende reservering is alweer geboekt.

13. In dit restaurant waren wij lang niet geweest en nu op uitnodiging en aangenaam verrast.
    Bediening erg vriendelijk.
    Er was net een nieuwe kaart met genoeg keus. De voorgerechten zagen er allemaal mooi uit en waren lekker op smaak. Ook het hoofdgerecht in mijn geval de tournedos was goed gekruid en gebakken. Nagerecht was voor ons Irish coffee en die was prima.
    Eten was een stuk beter dan een paar jaar geleden en wat ons betreft op dit moment 1 van de betere restaurants van Veendam.

14. Winnie kantoor

Sfeer is heel gemoedelijk, eten fantastisch en de prijzen zijn ook goed.
    Het is gewoon geweldig. Menu's zijn ook goed, niet te veel of te weinig. Super

15. H van Rein

Met 9 pers heerlijk gegeten kwaliteit perfect de bediening is echt top speelt heel goed in op de soort gast werkelijk klasse we komen zeker terug.

16. Met de kerstdagen heerlijk gegeten, met de familie. Was zoals gewoonlijk (komen er zeer regelmatig) weer ontzettend goed, zowel het eten, de bediening, als entourage. Gewoon een top restaurant.

17. Arnold Melieste

Heel klant vriendelijk en goede service eten was in een woord top.
    Herhaling vatbaar.

18. We komen hier vaker, en zijn altijd positief!
    Aardig en behulpzaam personeel! Reageren direct op wensen etc!
    Het eten is al tijd TOP!
    Tot de volgende x.

19. Dorothe Grooten

Top eten! Complimenten.
    Gezellig sfeer om te zitten!

20. Sfeer, bediening: goed, niets op aan te merken.

Het eten was goed, maar we misten net dat stukje 'extra' qua smaak en opmaak; wat mediterrane kruiden hadden al wonderen gedaan. (we hadden Adriatic gekozen op de menukaart). De salade was zonder dressing, jammer.

6,3
  21. Adri Bravenboer.

Het was weer super lekker en gezellig.

22. Martin van der molen

Het was heerlijk en gezellig.

23. Inez Meijborg

Heerlijk gegeten, fijn plekje op het terras, aardig personeel maar het kan wel wat alerter.

24. Sanders

Heerlijk gegeten zoals altijd, super vriendelijke bediening en een gezellige sfeer :-)

25. We zijn 2e kerstdag geweest en het was erg goed verzorgd. Voldoende tijd tussen de gangen en het eten was va n goede kwaliteit. Personeel was zeer attent.

26. B. Joling

Top, zowel het eten, drinken, bediening als de sfeer.

27. L Wilthof

Wederom heerlijk gegeten in een mooie sfeervol restaurant, bediening zeer vriendelijk en je zag dat ze er plezier in hadden om het de gasten naar de zin te maken, zeer aan te bevelen.

28. Wat n blije avond. Heerlijk gegeten en vriendelijk, attent personeel.

Eten was verrukkelijk. Een aanrader en we komen zeker weer n keer langs!

29. Ida Delahaigue-Bakker

Vanavond wederom overheerlijk gegeten bij "Adriatic", deze keer hebben we gekozen voor een "Irish Pie with Thenderloin". Super lekker, vol met heerlijk mals ossenvlees, lekkere groentes en kruiden, dit alles omhult door en verpakt in een fijne "croute". Onze complimenten aan de chef-koks. De sfeer in jullie restaurant is gemoedelijk, wij voelen ons altijd zeer op ons gemak. Jullie letten op de details. De service is top, voor vanavond: bedankt Sander.

30. In een gezellige sfeer hebben we uitstekend gegeten. Alle vleessoorten van de mixed-grill waren van prima kwaliteit.
    De bediening was zeer vriendelijk.

31. Brabander

22 Juli hier gegeten met 2en, keus gebaseerd op onderstaande reviews.
    Zoals al eerder gezegd hier, wat een geweldig eten ook de bediening is netjes en sfeer is goed, je hebt mooi uitzicht op een klein jachthaventje.
    Perfect gebakken medium biefstuk en goeie frietjes erbij.

Mocht ik ooit weer in Veendam komen dan zal ik hier zeker weer gaan eten.

32. Lekker op de bonnefooi hier komen eten op woensdag. Het interieur van het restaurant vonden wij wel wat gedateerd, maar dat is persoonlijk.. We werden super ontvanger door een vriendelijke gastheer! Het eten was echt geweldig!!!! Ik heb in geen tijden zoiets lekker gegeten... (Ik had de Adriatic schotel). Het dessert was ook heerlijk! In de meeste restaurant krijg ik bollen ijs die nog zo hard zijn, dat je de stukje ijskristal nog ziet zitten. In dit geval was het nog wel ijs, maar toch iets zachter.

Al met al een super zaak met een leuke bediening! Ze zien mij hier zeker nog een keer terug.

33. Jip Janssen

Echt super lekker eten! We komen hier regelmatig en altijd is de kwaliteit helemaal perfect en de bediening fantastisch super vriendelijk!!

34. 657 punten

Afgegaan op de vele positieve recensies, hebben wij hier zaterdagavond 22 april heerlijk gegeten. We werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Tafeltje was netjes gereserveerd. Als voorafje de Champi. Heerlijk gebakken champignons geserveerd met stokbrood en tzatziki. TOP!!!!! Als hoofd de Mixed Grill. Van alles een beetje maar werkelijk SUPER.

Regelmatig kwam er iemand van de bediening voorbij om te vragen of alles naar wens was. Nou reken maar van yes.

Als we nog een keer in de buurt zijn, dan komen we hier zeker terug.

35. Gisteren hier gegeten. Vooraf de goulashsoep naar eigen recept. In één woord heerlijk! Misschien ietsje te hartig naar mijn smaak, maar ik ben dan ook een gematigde zoutgebruiker. Het hoofdgerecht werd de mixed grill.... super lekker en zeker meer dan genoeg! Ontzettend vriendelijke en attente meiden in de bediening maakte alles tot een bijzonder geslaagde avond.

36. 4 vriendinnen

Heerlijk gegeten, de bediening was super door een gezellige jonge serveerster! We hadden voldoende te eten en konden meer krijgen als dat nodig was!

Hele goede evaring en zeker een aanrader!!

37. Gineke trip

Gisteravond heerlijk gegeten, in goed gezelschap. Alles was lekker en super bediening van leuke jonge dame. Echt een aanrader voor Veendam.

Het ene belachelijke vind ik altijd de vraag of er een bakje mayo bij moet? Schijn je apart te moeten betalen.

38. Pieta loots

Gewoon op een woensdagavond, heerlijk gegeten! Ik ken niemand die een steak zo perfect kan bakken! Het enige wat ik mis, was er eerder wel, zijn de gegrilde groentes. Dikke pluim!

39. Heerlijk restaurant, uitstekende keuken en fijne bediening!
    Wij komen er graag en een echte aanrader.

40. Suersoft

41. We waren hier al een paar keer eerder geweest en we gaan dan altijd voor de ossehaas want die is super mals, deze keer dus ook weer heerlijk. Alleen jammer dat er alleen maar sla bij zit als groente, maar we hebben heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.

42. Vleesgerecht goed! Geen lekkere patat! Geen warme groente, enkel wat sla! Bedienend personeel aardig. Leading lady onsympathiek.

43. Vanavond met z'n 2en in Adriatic gegeten. Het eten was redelijk en het bedienend personeel aardig, maar de prijskaart op internet en in het restaurant komen niet overeen. En vervolgens bij het afrekenen werd de prijs van onze dubbele espresso door de eigenaresse nog eens verdubbeld, waarop een vervelende discussie volgde.
    Wij komen hier in elk geval niet meer!

44. Schippertje

Niet bekend in Veendam maar op de vorige recensies afgegaan. Wij staan open voor een uitdaging. Dus een gokje gewaagd, beetje vroeg gegaan om plaats te hebben. De mosterdsoep was erg lekker, de specialiteit schotel van het huis verrukkelijk. Mals vlees en lekker warm gehouden op schaal en warmhoudplaatje.Toetje ook lekker en verrassend om te zien.

45. Hillie Blok-Helbig

46. Op zaterdag 14 dec. bij jullie geweest omdat er op zondag geen vrije plek meer was. Ondanks de drukte hebben we heerlijk gegeten in een fantastische ambiance. Het is heel mooi geworden met nieuwe ramen. De sfeer is top. Het eten was magnifiek.
    Varkenshaas was perfect bereid. Over ossenhaas - grrr...wat lekker.Lees een bericht van mijn voorganger en ik begrijp die mensen niet. Je kunt een restaurant niet met een pizzeria of een Chinees vergelijken. Wat ons betreft, uitstekend en gevarieerd keuken en prijs/kwaliteit is zeker goed te noemen. Wij wensen jullie een succesvol 2014.

47. Er voor de 1e keer wezen eten, trage bediening. Kwartier na binnenkomst nog geen drinken besteld, menukaart liet op zich wachten. Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Het was overigens wel lekker, maar vervolgens vergeten ze je drinken te brengen. Voor ons de 1e en laatste keer. En voor een zaterdagavond ook tamelijk rustig.

48. Gezellig en heerlijk gegeten op de avond van koninginnenacht.

49. Opnieuw top! Uitstekend!

50. Lekker gegeten met vrienden. De mosterdsoep was erg lekker, cufte en 2x saganaki als voorgerecht. Lesko adana (spies met gekruid gehakt) en 2x laguna pangasius + gamba's met groenten, erg lekker. Goede prijs/kwaliteitsverhouding en ook nog korting door de Esprit kaart van mijn vrouw.

51. Afgelopen zaterdag met vier personen gegeten bij Adriatic. We hadden heerlijke malse steaks. Ik heb ze zelden zo lekker gehad. De bediening heeft een aantal keren gevraagd of alles naar wens was.
    Daarna hebben we nog ijs gegeten en ook dat was erg lekker. Geen harde stukjes in het ijs en de slagroom helemaal op smaak.
    Voor een zaterdagavond was het eigenlijk te rustig.
    Wij komen hier zeker terug.

52. Caroline

Afgelopen weekend heb ik met een groepje van 4 personen gegeten, en het was voortreffelijk. De steak' s waren heerlijk, zo lekker heb ik ze nog nooit gegeten. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. De sfeer is erg gezellig en rustig niet overal frutsels en bloemen hangen, met een woord TOP!

53. Alexander

Ik heb heerlijk gegeten, de gerechten waren heerlijk! en ze hadden ook nog zo' nleuke All-in clusive actie van 4 gangen, voor maar 35,-. Ik vind dat je hier heerlijk kan eten en nog goedkoop ook, niet dat je de hele tijd met je bordje naar het buffet moet lopen zoals bij de chinees.

54. Uitstekend eten, goede sfeer en een prima vriendelijke bediening die weten hoe het hoort. Ben nu over een aantal jaren meerdere malen hier geweest en het restaurant is een aanrader voor speciale gelegenheden. De ossenhaas is een regelrechte topper en wellicht de beste die je hier in het noorden kan vinden, ontzetten mals en vol van smaak, niet alleen de ossenhaas overigens, maar eigenlijk alles dat geserveerd wordt. Ook de eigenaresse neemt ook altijd even de tijd voor een praatje hier en daar wat het restaurant alleen maar toegankelijker maakt.

55. Heerlijk gegeten vanavond. Mega porties, helaas de borden niet leeg gekregen. We komen zeker terug.

56. Ik heb al een aantal keren in dit restaurant gegeten, en iedere keer was het weer super gezellig en hun steak' s zijn geweldig mals en vol van smaak. De bediening is erg correct en vriendelijk, zelf voor grote groepen hebben ze van alles te eten, een echte aanrader.

57. Vaak Uit Eter

Leuk ontvangst, gezellig druk.
    Correcte bediening met oog voor detail. Kaart wat bijzonder gevarieerd en misschien wat te uitgebreid.
    Lekker eten, eindelijk eens niet zo sterk gekruid. Entourage mag wat sfeervoller maar dat is persoonlijke smaak.
    Prijs redelijk.
    Lekker gegeten en aan te raden.

58. Met een groep gegeten, konden niet a la carte eten.
    Kregen een paar schalen vlees, vooral kip wat kleine worstjes, weinig bijlage's, alleen patat en wat witte rijst en twee sausjes. Al met al weinig voor veel geld.

2,9
  59. Ik heb een aantal weken geleden gegeten in dit heerlijke restaurant, je wordt niet opgejaagd door het personeel en ze zijn altijd vriendelijk, ze houden zoals ik zie zich erg aan de hygiene regels en het eten is altijd vers en heerlijk.

Met vriendelijke groeten Jonhy.

60. Ik kom regelmatig in dit restaurant en ben er altijd zeer tevreden over. Het eten is er altijd heerlijk en de bediening zeer vriendelijk, persoonlijk vind ik dit restaurant het beste van Veendam. In een woord gewoon top!

61. Zijn vorige week wezen eten op zaterdag. Het restaurant zat bijna vol maar je kon het niet merken aan het eten en niet/nauwelijks aan de bediening. Ze kwamen vaak genoeg vragen of er nog drinken moest komen en of het eten ons goed smaakte. Ook kwam men zelf meteen met kleurboeken voor de kinderen zodat die zich ook vermaakten.
    Prima restaurant!

62. Johan en Fred

Deze ervaring is van een paar weken geleden. Wat ik nog wel goed weet is dat ik 2 mintuten na het neerleggen van mijn vork geen smaakherinnering had. Zelfs mijn patatboer kan dat, maar dit eten heeft he-le-maal geen indruk achter gelaten. Toch ben ik voor wat brood met boter, twee mixed grill en 3 fris 45,00 kwijt. Ook waren er, zelfs op koopavond verder geen gasten. Foute keuze geweest.

3,6