Adriatic in Veendam

Uitgebreid, biologisch, lekker en vooral vers.

Eten & drinken 9,5

• do 17:00 - 21:00
  • vr 16:00 - 23:00
  • za 16:00 - 23:00
  • zo 16:00 - 21:00

Graag heten wij u van harte welkom in ons restaurant. Maar liefst 20 jaar geleden opende restaurant Adriatic haar deuren hier in Veendam. Het pand wat voorheen als bakkerij diende is in de loop der jaren uitgegroeid tot een goed lopend restaurant.
Ons idyllisch gelegen restaurant kijkt uit op het mooie haventje van Veendam. Een fijne plek om 's zomers de avond door te brengen en te genieten op ons terras, van het eten, het mooie uitzicht en met een beetje geluk de zon die tot in de late uurtjes op ons terras schijnt. Ook 's winters kunt u binnen optimaal genieten in ons ruime restaurant, die u dankzij haar gezellige inrichting, een knusse en sfeervolle ambiance biedt.
Restaurant 'Adriatic' is dé perfecte plek om heerlijk te dineren. Onze uitgebreide menukaart biedt erg veel variatie. Kwaliteit en smaak staan bij ons voorop en daarom werken wij alleen maar met verse producten. Bij ons vindt u menu's in verschillende prijscategorieën, voor een kleine prijs kunt u al een heerlijke maaltijd nuttigen. Daarmee kiezen wij dus bewust voor betaalbaarheid.
Naast onze prijzen en producten staat gastvrijheid bij ons hoog in het vaandel. Wij werken daarom hard en zijn gemotiveerd om u een goede service te bieden. Wij helpen u maar al te graag. Mocht er toch iets fout gaan, dan vernemen wij dat graag tijdig van U.
Wij wensen u een fijne avond en smakelijk eten.
Medewerkers van restaurant Adriatic

• Buffet: € 25,00
Diëten Halal, veganistisch, biologisch, vegetarisch, suikervrij, lactosevrij en glutenvrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Adriatic in VeendamFoto van Adriatic in VeendamFoto van Adriatic in VeendamFoto van Adriatic in VeendamFoto van Adriatic in VeendamFoto van Adriatic in VeendamFoto van Adriatic in VeendamFoto van Adriatic in Veendam

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum en aan het water
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Rustig, gezellig, zakelijk, huiselijk, nostalgisch en romantisch
Voorzieningen
Wi-Fi, catering, afhalen, terras en all-inclusive
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
Betalen
Visa pin Master Card American Express