Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veen verdeeld zijn.

1. G Muijen

Het was er goed. Wij hebben gezellig en lekker warm gezeten en ook nog eens lekker gegeten.

2. Leuk en lekker eten. Wel lang wachten met een grote groep. Binnen was het ook wat aan de koude kant. Verder prima eetcafé.

3. Ties.S

Mooie zomeravond. Uit eten. Op het achterterras van het ? In Veen.

We komen binnen. Geen mens te bekennen. Even later komt iemand, achteraf de eigenaar die ook loopt te bedienen naar voren lopen met een dienblad. De ontvangst is niet alledaags. Wel heel erg op z'n Brabants zullen we maar zeggen. Gereserveerd. Ja. Wilt U buiten zitten. Ja graag ehhh. Zoek maar ergens een plaatsje. Het duurt alleen bijna een kwartier voordat er iemand komt. Daarna snel een drankje en de kaart.

Voorgerecht. Een tomatensoep en kip Yakitori.
    De soep gewoon goed. Maar wat een bak. Dan heb je al bijna gegeten. De kip Yakitori. Snap de combinatie op het bord niet helemaal. 3 Stokjes kip. Fabrieksate. Met atjar tjampoer. Kroepoek. Saus. Salade. En stokbrood.
    Niet dat het slecht was, helemaal niet. Maar de combinatie klopt niet.

Hoofdgerecht. Wederom best wel weer even moeten wachten terwijl het echt niet heel druk is.
    Een visplateau met 5 soorten vis. En een gentleman steak. Een biefstuk van maar liefst 450 gram.
    Geserveerd op vierkante borden van maar liefst 37 x 37 cm. Met friet (goed), een soort gebakken aardappel (te vet) en groenten, wortelen, bloemkool en broccoli. Niet mooi gesneden maar wel mooi beetgaar. Prima.
    Als je dit op heb. Dan heb je echt veel, voor de meeste mensen te veel, gegeten. Een groot gedeelte gaat ook in veel gevallen terug omdat het echt (te) veel is.
    De vis was echt prima. Maar 1 van de 5 hele filets is gewoon blijven liggen. Van vis moet je zeker niet te veel eten. De biefstuk. Goed. Eigenlijk voor zo'n groot stuk wat te weinig pepersaus. Maar met zo'n stuk vlees wordt je niet gestraft.

Maar zoveel gegeten dat we het dessert overgeslagen hebben. Jammer voor de eigenaar. Hoofdgerechten kunnen echt wel fors minder. Zelfs dan hoeft niemand te klagen dat hij/zij niet goed gegeten heeft. En is er ook nog ruimte voor een dessert.

De hele entourage. Binnen wat donker, bruin en gedateerd. Achter een groot terras, niet onaardig maar de achterkant van het gebouw waar je dan tegen aankijkt verdient niet de schoonheidsprijs. Sanitaire ruimte. Redelijk. Heeft wel onderhoud nodig.

Heel de algemene indruk. Eigenlijk doet dit restaurant heeel erg zijn naam eer aan. Bij alles toch wel de nodige vraagtekens. Is het slecht nee. Helemaal niet. Je krijgt echt heel veel eten voor een hele redelijke prijs, het ? Kon veel meer marge maken door de portie gewoon bijna te halveren. En dan heb je echt normaal en voldoende gegeten.
    Maar alles heeft het eigenlijk net niet. Het interieur niet, de bediening is vriendelijk maar mist net dat stukje professionaliteit. Het eten is op zich goed maar heeft net weer niet wat je van een goed restaurant mag verlangen.
    Met heel weinig moeite. Gewoon de puntjes goed op de i zetten en dan waardeer je heel het restaurant naar een totaal ander niveau.

Over all score een 7. Maar daar kan makkelijk een 8 of meer van gemaakt worden.

4. G .Oosting

Echt een aanrader. De bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was uitstekend. Dus gaan daar zeker nog vaker naar toe.

5. Gisteravond heerlijk gegeten in Het ? In Veen.
    Op advies van de gastheer als voorgerecht visplankje voor 2pers. Als hoofdgerecht visplateau voor 2pers. Was heerlijk en meer dan genoeg.

Vlotte en vriendelijke bediening. We gaan daar zeker meer eten. Jammer dat de koffie niet warm was.

6. Zaterdagavond samen met mijn vriend Sjef heerlijk gegeten. Wij hadden bonnen van de Emté, in plaats van 44,95 euro voor een 3 gangen menu, was het 19,95 euro. Ik had carpaccio en verschillende soorten vlees en ijs met slagroom na. Mijn vriend had visplankje en verschillende soorten vis en natte cake met aardbeien en slagroom na. We vonden het lekker, zeker voor die prijs, maar zouden het niet nemen voor de normale prijs.

7. A. de Ruiter

Heerlijke avond gehad en genoten van iedere gang. Bediening was uitstekend, we komen zeker nog een keer terug!

8. Donkerbruin, gemoedelijk. Lekker eten. Heel jammer dat er gerookt wordt in aangrenzende bar. Vriendelijk personeel. In verband met grote partij in andere ruimte lang gewacht op eten.

9. Marjolein Kruif

Ontzettend lekker en veel eten

10. Wij waren hier met vrienden, die ons uitgenodigd hadden om hier te eten. De specialiteit is hier VIS met hoofdletters!! Het overtrof al onze verwachtingen. Super in één woord.

11. Els straver en collegas

Heerlijk gegeten en bijzonder gemoedelijk gezellig 🎀

12. Met 8 personen voor ons 38 jarig huwelijk heerlijk een avondje bij het EetCafé Vraagteken. Wat hebben wij genoten alles op z'n tijd. De carpaccio had iets dunner gesneden mogen worden, maar was desondanks toch lekker en een bord vol. De zalm was in 1 woord zalig. Lustte geen nagerecht meer. Voor ons zeker een volgende keer. En van ons krijgen ze mond op mond reclame.

13. Ik had een tafel gereserveerd voor 13 pers. om 18.00 uur. Een paar keer de serveerster aangesproken omdat het wel erg lang duurde voordat het eten gebracht werd. Om 19.45 uur was ons geduld op en de baas aangespoord om voor 20.00 uur met ons eten te komen anders stappen we op. Toen werd het eten binnen 10 min. opgediend. Met wel lauw eten, het voorgerecht werd helemaal niet gebracht. Hier wat over gezegd, maar werd niet opgereageerd. Wel werd ons een drankje aangeboden, die we echter nooit hebben gekregen omdat de baas werd weg geroepen??Geen aanrader om daar ooit nog eens te gaan eten.

14. Achterhoek

Wat een slechte gastheer en afbreuk aan een dagje fietsen. Gereserveerd om 18:00 en 2 uur later om 20:00 uur komen de maaltijden. De helft was koud en de groep van 14 personen was ook teleurgesteld dat een leuke dag zo eindigde. Lang niet meegemaakt dat een eetcafé zo'n slechte prestatie levert. Eigenaar gaf een schoolvoorbeeld hoe het niet moet qua service en organisatie. Daar zien ze ons niet meer terug.

2,8
  15. Corrie Stevens

Samen met mijn vriend hier gegeten, en het is geen 1 april grap. Bij binnenkomst denk ik; gezellig bruin café. Dan wordt de maaltijd geserveerd.., echt subliem, wat hebben wij genoten. Een had de vis plateau, echt in een woord geweldig. Ik had vlees menu, die was tongstrelend. In een woord geweldig!! We hebben de kok bedankt. Echt een aanrader dus!!

16. Dimphie van Haaften

Erg lekker gegeten! Ruime porties en alles van goede kwaliteit. Gezellige tafels en goede bediening.

17. Samen met mijn man hier gegeten. Op advies van de eigenaar de kok een visrecht laten maken (verrassing wat ik zou krijgen).

Super lekker bord met gevarieerd aanbod gebakken vis waaronder een geweldige tarbotini. Mijn man had de saté en ook die was heerlijk. Ook de visplank is een aanrader. Lekker ontspannen sfeer en gastvrije ambiance.

Zeker een aanrader wij zijn al meerdere keren geweest en blijven zeker terugkomen!

18. Netty van Anrooy

We hebben echt heerlijk gegeten. Als voorgerecht hadden we Bourgondisch Vleesplankje en Visplankje, dit was mooi opgemaakt en het smaakte voortreffelijk. Hierna hadden we voor 2 personen een Visplateau, wat was dit groot zeg. Maar ook dit smaakte weer voortreffelijk. De eigenaar heeft met onze keuze geholpen en heeft zeker niets teveel gezegd over het menu. Een nagerecht hadden we geen trek meer in, het voorgerecht en hoofdgerecht was ruim voldoende. We zagen bij andere mensen ook dat de borden goed gevuld waren. De ambiance was echt super leuk. Wij bevelen echt iedereen aan om hier een hap(je) te gaan eten.

19. Marijke en Rob Bekker

Door het terras met mooie tuin , is het een fijn restaurant om daar te dineren. We bestelden een visplateau. Zeer geslaagd, maar jammer dat het te snel afkoelde.
    Wij zaten tegen de witte wand met glazen ramen. Dit vonden wij niet in stijl met de rest van het terras. (Te zakelijk). Verder alles naar wens.

20. Wij hebben heerlijk gegeten, kabeljauw en zeetong het bord lag behoorlijk vol met vis en heel lekker, zeker een aanrader voor wie van vis houd.

21. Heerlijk gegeten. Super lekkere vis, heel gezellige ambiance. Prijs/kwaliteit zeer goed. Kan niet anders, dan over roepen. Als je een sjiek restaurant incl bediening wenst, kom je bedrogen uit. Maar de ontspannen sfeer en de super bereide maaltijd maakt het een aanwinst voor de regio.

22. Nieuwe eigenaren dus even een lunch om te testen. Werd na twee minuten pas opgemerkt in de zaak en mocht rustig een tafel uitkiezen, was aardig weer, dus ging even op terras zitten. Alle tafels nog nat en schots en scheef. Gelijk wat te drinken gevraagd en gekregen toen de kaart, duurde niet lang voor mijn keuze, wel lang voor mijn burger, 22 minuten. Zaten verbrande uien op enzovoorts. En veel te veel. Zonde.

23. Jessica

24. Jessica

25. Hele gezellige keet, vriendelijk personeel. Als je geen inspiratie hebt, geven ze lekkere aanraders! De friet wordt daar nog elke dag vers gesneden, ambachtelijke snacks. Wat wil je nog meer? Gewoon top!

26. Van de zomer een paar keer gegeten, op een terras achter de zaak waar het heerlijk zitten is in de zomer. Je krijgt goed en veel eten, en ja de eigenaar is een beetje een aparte loopt op zijn gemakje met een shaggie over het terras (ik stoor me er niet aan) en komt aan tafel vol passie vertellen over zijn vis wat ook zeer goed te eten is . Al met al prima zal hier volgende zomer ook vaker te vinden zijn.

27. Heerlijke verse friet vele snacks vriendelijke bediening

28. Vriendelijk bediening en vers gesneden frites,steeds nieuwe snacks,helemaal top!

29. Trudy & Geert

Afgelopen weekend gegeten in café 't Vraagteken in Veen. Echt een aanrader. Uitgebreid te woord gestaan door de eigenaar. Die met veel passie praatte over de verschillende vissoorten. Uiteindelijk een zeetong en kabeljauw besteld. Kan niet anders zeggen dan dat het verrukkelijk was. Bediening zeer vriendelijk en de sfeer erg goed.