Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vasse verdeeld zijn.

Wat een geweldig goed restaurant. In een sfeervolle ambiance hebben wij heel lekker gegeten. Hier wordt echt veel aandacht aan het eten besteed. Lekker mals.
    Vlees, warme groenten etc. en een fantastisch lekker dessert. In combinatie met veel persoonlijke aandacht voor de gasten.

Erik Broeksema

Super leuke tent in het centrum van Vasse.
    Heerlijk eten en prima bediening.
    Voor herhaling vatbaar

We hebben met 5 personen voortreffelijk gegeten in Restaurant De Liskoel. Het restaurant biedt veel sfeer. De vlees- en visgerechten waren heerlijk. Daarnaast serveert men voldoende verse groente uit. Jammer dat de droge witte wijn niet echt droog was, maar de rode wijn was goed. Als besluit hadden we wel een wat beter 'aangekleed' rondje koffie verwacht.

Het was weer goed vertoeven bij "Gasterij De Bakker in Vasse" na een mooie, natuurrijke middagtocht van Ter Beek reizen. Vlotte bediening van drankjes en een uitstekend verzorgd 3 gangen diner. Een pluim voor de keuken.

5. Nederlands Vasse

Op terras goede bediening gehad en lekker gegeten. Is wat aan de prijs en er is nauwelijks een vegetarische lunch maar wel erg goed en lekker geluncht.

6. Nederlands Vasse

Tja een leuk restaurant maar minder dan een jaar geleden. Voorgerecht eendenborst, veel groen verder redelijk, wel duur €12,50. Stoofpotje, goed maar met friet en zonder groente (enkele boontjes er onder), puree was beter geweest. Dan de biefstuk (voorgesneden) weer op een paar boontjes en erg weinig (zeker niet meer dan 125 gram vlees) en als bijlagen een bakje zuurkool, koud, dit verwacht ik niet. En een witte droge wijn voor €5.
    Gezien de prijs / kwantiteit dus geen aanrader, voor ons niet weer naar dit adres. In het verleden (jaartje) wel beter gegeten hier (was de kok op vakantie?).

7. Nederlands Vasse

We hadden gereserveerd en waren met 7 volwassenen, op maandagnamiddag begin avond. We kregen gelijk een vriendelijke bediening, begonnen met koffie. Eén persoon wilde een pilsje, kregen direct een kaart om onze keuze te maken. Werden vlot bediend. Vooraf een broodje met diverse opsmeerseltjes in een klein glazen potje, we kregen bij het hoofgerecht gelijk extra heerlijke verse heet dampende patat op aanvraag.. we hadden het nog niet zolang allemaal verorberd en toen kregen we de kaart voor het kiezen van het dessert. Iedereen heeft heerlijk gegeten, we namen allemaal alleen een hoofdgerecht, een toetje, koffie en nog een keer iets te drinken, dat was ongeveer per persoon €37,00. Wij vonden dat schappelijke bedragen... en we hadden een vriendelijke en vlotte bediening.

8. Nederlands Vasse

gert

Op het terras zaten we met plusminus 25 andere gasten verdeeld over 8 tafeltjes. De bediening was blijkbaar nog niet buiten geweest, niemand was bij navraag bediend. Liep naar binnen en vroeg of ze ook op het terras kwamen opnemen. Een van de eigenaren vertelde mij met geïrriteerde houding en toon, dat er iemand naar buiten zou komen. De serveersters deden hun best en namen de bestellingen buiten op. We rekenden binnen af, zeiden tot ziens en alle drie de heren achter de bar, waaronder de twee eigenaren, hadden niet het fatsoen om iets terug te zeggen of te groeten. Gastvrijheid en het gevoel welkom te zijn bij Tante Sien? Echt niet!!

9. Nederlands Vasse

Dirk

10. Nederlands Vasse

Zonder reservering gestopt bij Tante Sien om een hapje te eten na in het verleden positieve geluiden te hebben gehoord over dit restaurant.

We kregen niet meteen het idee welkom te zijn, en konden met pijn en moeite aanschuiven aan een grote "personeels" tafels. Gezelschap 4 volwassenen, 1 kind en baby. Het verkrijgen van een kinderstoel duurde nagenoeg een half uur, het bestellen gelukkig wat minder.

Starters: soep en champions, waarvan de soup het niveau had van een 3 uur break, en de champions leken op een champion roomsoep. Niet al te best voor een 8 euro 50 starter. Hoofdgerechten waren redelijk smakelijk maar de opmaak en de hoeveelheid liet duidelijk te wensen over. De hoofdgerechten werden gecomplimenteerd met groente en friet. Wat inhield: 1 TipToeten patat voor 4 volwassenen en 1 tot snot gekookt bakje groente. Tijdens het eten werd er geen enkele keer gevraagd naar eventueel een patatje erbij.

De rekening bleek echter in tegenstelling tot het genoten eten niet echt evenredig/rechtvaardig. Voor de 6 personen moest dan ook meer dan 160 euro worden afgerekend. Dit laatste met de bijbehorende ervaring met het eten doen mij dan ook besluiten Tante Sien de volgende keer voorbij te rijden. In de regio zijn meerdere prima plekken om met de familie te eten, met vriendelijke service, goede kost en schappelijke prijzen, de uitbater van Tante Sien zou er goed aan doen om hier eens te gaan kijken.

11. Nederlands Vasse

Tegen 21.30 Biertje gedronken, jammer om deze tijd keuken al gesloten. Zelfs voor een bitterbal is de keuken gesloten, ervaar ik als niet gastvrij. Men is meer bezig met schoonmaken dan met de gast. Volgende keer geen Tante Sien meer.

Bert en Ria

Lees onze eerdere ervaringen uit 2010 en 2011 die zijn ook nu weer van toepassing: "....... zijn wij vier dagen te gast geweest bij deze gastvrije mensen in hun comfortabele hotel. Wat een ontspannen sfeer. Het eten was wederom erg smakelijk en dat betekende dat wij na onze lange en mooie fietstochten eigenlijk de deur niet meer uit hoefden."

Blijven doen waar jullie goed in zijn. Klasse!

Heerlijk gegeten. Prijskwaliteit verhouding is erg goed.

14. Nederlands Vasse

Zeer matig eten, vegetarische hoofdgerecht is aanfluiting en om bij twee vegetarisch etende gasten pate voor te schotelen bij het brood vooraf, geeft aan hoe ongeïnteresseerd het personeel is.

15. Nederlands Vasse

iwan

Prima sfeer in een mooi restaurant. De gerechten vielen wat tegen. Saté van de haas was matig van kwaliteit en smaak. De asperges waren niet goed gaar. Stukje vis bij de asperges was matig van kwaliteit. De bediening is niets op aan te merken.

Carel

Na een heerlijke Springendal wandeling even een terras bezoek bij de Liskoel in de zon. De geweldig vriendelijke bediening gaf ons vieren de doorslag om hier dan ook een hapje te gaan eten. Geen spijt van gehad, integendeel...Heerlijke gerechten, Limousin rundvlees, asperges, zalm, het was allemaal van een uitzonderlijk goede kwaliteit en zeer smakelijk. Ook de mee geserveerde groenten en sla waren top!
    Een heerlijk dessert rondde de avond op een grandioze manier af. Liskoel, kok en bediening: Onze complimenten! Aanbevolen.

Jan marian

Bijzonder goed gegeten, bediening zeer attent en vriendelijk.

H.J. Kortink

Met 5 personen genoten van het kerstdiner op de 1e kerstdag, voortreffelijk gegeten, heerlijke malse vlees en visgerechten.
    Ook de bijgerechten waren bijzonder smaakvol en voldoende in diversiteit.
    Kortom, kwaliteit en kwantiteit van het diner was goed en werd bovendien gelardeerd met de service van bijzonder klantvriendelijk personeel, reden waarom wij na afloop van het dinner dan ook in meerdere opzichten voldaan huiswaarts keerden.
    Rest ons te melden dat wij dit restaurant zeker vaker zullen bezoeken!

Prima gegeten, alle gerechten waren zeer smaakvol. De bediening was vriendelijk.
    We komen zeker vaker!

20. Nederlands Vasse

Theo Buissink

Heerlijk gegeten op deze zondagavond. Meer dan prima scholfilet op een bedje van reepjes zachte venkel.
    Altijd goeie sfeer en de crème brulee als aanrader.

Gezien de vorige recensies hier maar eens gereserveerd. We kwamen zeker niet bedrogen uit. Een goede zaak!
    De gerechten zijn prima, heerlijke tomatensoep, prima vlees, genoeg frites/aardappelen/koude+warme groente etc. En alles in ruime porties.
    De prijzen zijn zeer schappelijk. De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed.
    De bediening was erg prettig, in een mooi tempo en ontspannen. Niet te gehaast, maar ook niet te langzaam.
    Het restaurant is niet zo heel groot, maar qua sfeer wel goed. Alles is erg netjes.

Lekkere pannenkoeken gegeten.
    Prima sfeertje onder overdekt terras

Ook deze keer zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten, dit mag wel eens gezegd worden. Een compliment voor de kok.
    Royale porties en heerlijk warme bijgerechten, dat krijg je niet overal.
    De bediening is altijd zeer vriendelijk en attent.
    Voor ons is het iedere keer weer een feestje.
    Een echte aanrader.

18-08-2012

Vanavond bij de Liskoel gegeten. Helaas was het personeel zeer onvriendelijk. De veel te hard gebakken Cordon Blue kon niet vervangen worden door een nieuwe. Voor ons geen aanrader dus. We zullen er nooit meer naar terug gaan, want ons gezellig een avondje uit eten gaan is daardoor helemaal de mist in gegaan. Jammer.

Rudy & Gea

we aten, biefstuk met champignons, gebakken aardappelen,
    frites en rauwkost.
    De champignons waren niet vers en helemaal zwart gebakken bah bah! Verder vond ik het meubilair erg oudbollig en ook zag alles er poezelig uit, ventilatieroosters in plafond waanzinnig vies ieuw. De serveerster leek al een maand dezelfde broek te dragen want het zat vol vlekken en viezigheid, er mocht niet gerookt worden, alleen in de serre maar de hele zaak stonk naar rook. Wat betreft de kaart, die is heel beperkt, 1 dagsoep en verder geen voorgerechten, de ijskaart staat op de placemat. Nederlandstalige lalmuziek stond te hard.

Paul Scholten

Topzaak met kleine prijs en enorm gezellig! Aanrader

Wegdromen in Twente op een regenachtige 2e Paasdag en verwarmen bij de sfeervolle échte open haard, met rode wijn en heerlijke bitterballen.
    En die laatste kosten per 6 stuks slechts 2,50 Euro, compleet met mosterd en garnituur !
    Doen wij voortaan na elke wandeling of fietstocht in het prachtige Springendal.
    Pure klasse in één balletje !!

28. Nederlands Vasse

A.DUURSMA

A.DUURSMA

30. Nederlands Vasse

Tante Sien nieuwe stijl, absoluut de moeite waard. Heerlijk gegeten, lekkere zalm en sucadelapjes. Prijzen vielen ons heel erg mee. Het nagerecht was lekker, maar gewoonweg te veel.

Het personeel was erg aardig. Kortom, een aanrader.

De droge witte wijn is van bijzonder kwalitiet!