Nieuwste foto's in Vasse

Laatste updates in Vasse

1. G.K.O. Velker's profielfoto
    G.K.O. Velker heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Bakker

G.K.O. Velker

Zeer gastvrij ontvangen, goed ontbijt, prima diner. Geweldige kamer super schoon.
    Prima lokaties en gezellig.
    Goede gastvrouw en gastheer, niets is hen teveel. Wij hebben het heerlijk gehad goede bedden, schone kamer. SUPER.

2. Miny Hondebrink Itterbeck's profielfoto
    Miny Hondebrink Itterbeck heeft een recensie geschreven voor Tante Sien

Miny Hondebrink Itterbeck

Wij zijn regelmatig wezen eten altijd tot volle tevredenheid. Het is heel erg jammer dat u moet sluiten door de corona perikelen. Wij willen jullie en medewekers sterkte in de komende tijd. Alle goeds voor de toekomst.

3. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Tante Sien
    Nederlands Vasse

Zomaar op een vrijdagavond het plan opgevat om bij Tante Sien een hoofdgerecht te eten. Gelukkig konden we buiten zitten op het terras met dit mooie nazomerweer. Echter na zo'n klein kwartier gewacht kwam een serveerster. Na zo'n 20 minuten zaten we dan eindelijk aan ons wijntje met een watertje, kraanwater wel te verstaan. Jammer dat we aan de bediening die de drankjes bracht niet onze etensbestelling konden opgeven. Dat deed weer een andere collega. Nog langer gewacht, want deze kwam natuurlijk niet meteen. Toch maar binnen in restaurant gekeken en daar zaten voldoende mensen zonder nog iets te eten voor hun neus. Eindelijk werd onze bestelling opgenomen (twentse schnitzel voor € 22,-!!!) waarbij onze vraag was hoelang het zou gaan duren omdat we een donkerbruin vermoeden hadden. 'Oh dat valt wel mee hoor' was het antwoord, vraag: 'hoelang dan', antwoord 'daar ga ik mijn vingers niet aan branden!'. Toch maar besloten ergens anders heen te gaan en direct af te rekenen. € 12,-- voor 2 sauvignon blancs en 2 kraanwatertjes. Weer eens iets nieuws, en tevens godsgeklaagd, om voor 2 halflauwe watertjes € 3,- extra te laten betalen. De wijn was overigens ook niet te drinken, die hebben we laten staan. Doorgeslagen arrogante coronavirusmentaliteit hier. Dit was eens maar nooit meer bij Tante Sien, aanrader: wegblijven hier!

1,5
  4. Meyberg's profielfoto
    Meyberg heeft een recensie geschreven voor Tante Sien

Slechtste pannenkoeken ever!
    Het beslag was zo dik (1 cm) dat de smaak van deeg overheerste. De uien waren ruim aanwezig; de champignons duidelijk minder ruim; aan spek mochten we bij de ene pannenkoek slechts 3 blokjes spek ter grootte van een halve pinknagel tellen, bij de ander slechts 6; en de kaas hebben we helemaal niet kunnen vinden.
    De serveerster wist op de vraag “Smaakt het?” ”Nou nee” niets anders uit te brengen als “Wat vervelend.” samen met de wachttijd van 3 kwartier is het duidelijk: hier komen we nooit meer. Jammer, want het is sfeervol ingericht en we zijn vaak in Vasse.

1,9
  5. Bert Poortier's profielfoto
    Bert Poortier heeft gereageerd op een recensie van Bolscher

Je hebt mensen die overal wat over te zeuren hebben,dit is een prime eetcafe met uitstekende gerechten.

6. Schutte's profielfoto
    Schutte heeft een recensie geschreven voor Tante Sien

Schutte

Na anderhalf uur wachten kwam dan eindelijk het eten op tafel.
    Als reden werd vertelt dat het in de keuken niet erg goed liep.
    Het eten was verder prima maar een tweede keer zal ik hier niet meer gaan eten. Al met al een slechte service. Geen aanrader!

7. R's profielfoto
    R heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Liskoel

Na ruim een jaar niet meer bij de restaurant te zijn geweest zijn we gisteren hier wezen eten. We kwamen hier voorheen altijd heel vaak en waren altijd lovend. Wat viel het ons gisteren tegen. Het blijkt dat ze het laatste jaar wat het eten betreft dingen hebben aangepast. Het bestelde hoofdgerecht was goed maar niet zoals voorheen. Wat ze veranderd hadden waren de aardappels en andere bijgerechten. We kregen voor hier altijd heerlijk gebakken aardappels, die echt in de pan gebakken waren in boter. Wat krijgen we nu droge aardappelblokjes uit de frituur te samen in een schaal met de patat. Lekker makkelijk, dit past toch voor zo’n duur restaurant niet. Ook de bijgerechten waren veel minder, er waren peertjes maar ik miste wel de andere groenten en heerlijk vers fruit dat ze altijd hadden. Ook de bediening was lang niet wat het altijd geweest was. Ze zijn zelfs niet een keer wezen vragen of alles voldoende was en of het smaakte. Ja toen we het al lang op hadden en toen werd er nog een keer gevraagd of het had gesmaakt. Ook werd er niet veelvuldig gevraagd of we drinken wilden bij bestellen. Heel erg jammer dat dit restaurant zo is veranderd. Wij komen er niet weer

5,1
  8. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Liskoel

Wat een geweldig goed restaurant. In een sfeervolle ambiance hebben wij heel lekker gegeten. Hier wordt echt veel aandacht aan het eten besteed. Lekker mals.
    Vlees, warme groenten etc. en een fantastisch lekker dessert. In combinatie met veel persoonlijke aandacht voor de gasten.

9. Erik Broeksema's profielfoto
    Erik Broeksema heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Bakker

Erik Broeksema

Super leuke tent in het centrum van Vasse.
    Heerlijk eten en prima bediening.
    Voor herhaling vatbaar

10. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Liskoel

We hebben met 5 personen voortreffelijk gegeten in Restaurant De Liskoel. Het restaurant biedt veel sfeer. De vlees- en visgerechten waren heerlijk. Daarnaast serveert men voldoende verse groente uit. Jammer dat de droge witte wijn niet echt droog was, maar de rode wijn was goed. Als besluit hadden we wel een wat beter 'aangekleed' rondje koffie verwacht.

11. ''De Groep van 4'''s profielfoto
    ''De Groep van 4'' heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Bakker

Het was weer goed vertoeven bij "Gasterij De Bakker in Vasse" na een mooie, natuurrijke middagtocht van Ter Beek reizen. Vlotte bediening van drankjes en een uitstekend verzorgd 3 gangen diner. Een pluim voor de keuken.

12. Kitty's profielfoto
    Kitty heeft een recensie geschreven voor Tante Sien
    Nederlands Vasse

Op terras goede bediening gehad en lekker gegeten. Is wat aan de prijs en er is nauwelijks een vegetarische lunch maar wel erg goed en lekker geluncht.

13. De jong's profielfoto
    De jong heeft een recensie geschreven voor Tante Sien
    Nederlands Vasse

Tja een leuk restaurant maar minder dan een jaar geleden. Voorgerecht eendenborst, veel groen verder redelijk, wel duur €12,50. Stoofpotje, goed maar met friet en zonder groente (enkele boontjes er onder), puree was beter geweest. Dan de biefstuk (voorgesneden) weer op een paar boontjes en erg weinig (zeker niet meer dan 125 gram vlees) en als bijlagen een bakje zuurkool, koud, dit verwacht ik niet. En een witte droge wijn voor €5.
    Gezien de prijs / kwantiteit dus geen aanrader, voor ons niet weer naar dit adres. In het verleden (jaartje) wel beter gegeten hier (was de kok op vakantie?).

5,1
  14. Kijne's profielfoto
    Kijne heeft een recensie geschreven voor Tante Sien
    Nederlands Vasse

We hadden gereserveerd en waren met 7 volwassenen, op maandagnamiddag begin avond. We kregen gelijk een vriendelijke bediening, begonnen met koffie. Eén persoon wilde een pilsje, kregen direct een kaart om onze keuze te maken. Werden vlot bediend. Vooraf een broodje met diverse opsmeerseltjes in een klein glazen potje, we kregen bij het hoofgerecht gelijk extra heerlijke verse heet dampende patat op aanvraag.. we hadden het nog niet zolang allemaal verorberd en toen kregen we de kaart voor het kiezen van het dessert. Iedereen heeft heerlijk gegeten, we namen allemaal alleen een hoofdgerecht, een toetje, koffie en nog een keer iets te drinken, dat was ongeveer per persoon €37,00. Wij vonden dat schappelijke bedragen... en we hadden een vriendelijke en vlotte bediening.

15. gert's profielfoto
    gert heeft een recensie geschreven voor Tante Sien

gert

Op het terras zaten we met plusminus 25 andere gasten verdeeld over 8 tafeltjes. De bediening was blijkbaar nog niet buiten geweest, niemand was bij navraag bediend. Liep naar binnen en vroeg of ze ook op het terras kwamen opnemen. Een van de eigenaren vertelde mij met geïrriteerde houding en toon, dat er iemand naar buiten zou komen. De serveersters deden hun best en namen de bestellingen buiten op. We rekenden binnen af, zeiden tot ziens en alle drie de heren achter de bar, waaronder de twee eigenaren, hadden niet het fatsoen om iets terug te zeggen of te groeten. Gastvrijheid en het gevoel welkom te zijn bij Tante Sien? Echt niet!!

16. Dirk's profielfoto

Bewaren in lijst Sluiten
  17. Marco de Vries's profielfoto
    Marco de Vries heeft een recensie geschreven voor Tante Sien
    Nederlands Vasse

Zonder reservering gestopt bij Tante Sien om een hapje te eten na in het verleden positieve geluiden te hebben gehoord over dit restaurant.

We kregen niet meteen het idee welkom te zijn, en konden met pijn en moeite aanschuiven aan een grote "personeels" tafels. Gezelschap 4 volwassenen, 1 kind en baby. Het verkrijgen van een kinderstoel duurde nagenoeg een half uur, het bestellen gelukkig wat minder.

Starters: soep en champions, waarvan de soup het niveau had van een 3 uur break, en de champions leken op een champion roomsoep. Niet al te best voor een 8 euro 50 starter. Hoofdgerechten waren redelijk smakelijk maar de opmaak en de hoeveelheid liet duidelijk te wensen over. De hoofdgerechten werden gecomplimenteerd met groente en friet. Wat inhield: 1 TipToeten patat voor 4 volwassenen en 1 tot snot gekookt bakje groente. Tijdens het eten werd er geen enkele keer gevraagd naar eventueel een patatje erbij.

De rekening bleek echter in tegenstelling tot het genoten eten niet echt evenredig/rechtvaardig. Voor de 6 personen moest dan ook meer dan 160 euro worden afgerekend. Dit laatste met de bijbehorende ervaring met het eten doen mij dan ook besluiten Tante Sien de volgende keer voorbij te rijden. In de regio zijn meerdere prima plekken om met de familie te eten, met vriendelijke service, goede kost en schappelijke prijzen, de uitbater van Tante Sien zou er goed aan doen om hier eens te gaan kijken.

2,6
  18. john's profielfoto
    john heeft een recensie geschreven voor Tante Sien
    Nederlands Vasse

Tegen 21.30 Biertje gedronken, jammer om deze tijd keuken al gesloten. Zelfs voor een bitterbal is de keuken gesloten, ervaar ik als niet gastvrij. Men is meer bezig met schoonmaken dan met de gast. Volgende keer geen Tante Sien meer.

5,7
  19. Bert en Ria's profielfoto
    Bert en Ria heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Bakker

Bert en Ria

Lees onze eerdere ervaringen uit 2010 en 2011 die zijn ook nu weer van toepassing: "....... zijn wij vier dagen te gast geweest bij deze gastvrije mensen in hun comfortabele hotel. Wat een ontspannen sfeer. Het eten was wederom erg smakelijk en dat betekende dat wij na onze lange en mooie fietstochten eigenlijk de deur niet meer uit hoefden."

Blijven doen waar jullie goed in zijn. Klasse!

20. Inge 's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Bakker

Heerlijk gegeten. Prijskwaliteit verhouding is erg goed.