Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Varsseveld verdeeld zijn.

De boel ziet er schoon uit, veel personeel. Aan een broodje kroket kun je niet zoveel verprutsen. Als je voor een beetje mayo 50 cent moet betalen krijg je toch een vieze smaak in je mond.

Helaas was de patat erg slap en veel te kort gebakken. Kipvingers nauwelijks in het vet gehad, deze waren niet te eten.

Dit valt mij erg tegen voor de betaalde prijs.

3. Chinees-Indisch Varsseveld

w van vuuren

Voor het eerst 2×maandmenu gekocht bij Kersebloesem in Varsseveld nadat we goede verhalen gehoord hadden. Die bleken juist te zijn; uitstekend gegegeten. Heerlijk en meer dan genoeg! Wij gaan zeker weer opnieuw bestellen en met kerst zijn we te gast bij het buffet!

4. Chinees-Indisch Varsseveld

Het eten was goed en voldoende, het had alleen wat warmer kunnen zijn. Het eten was lauw.

5. Chinees-Indisch Varsseveld

Het buffet is heerlijk, er was veel keuze. Ook is de service en de de prijs heel goed; we hebben met zn tweeën buffet gegeten met ieder een drankje en dat bij elkaar kostte in totaal 25 euro. We komen hier zeker nog eens terug!

6. Chinees-Indisch Varsseveld

Een goed verzorgde catering aan huis gehad. Het was meer als voldoende en en het smaakte geweldig. Fijn dat ze het thuis brengen en alles weer ophalen.

7. Chinees-Indisch Varsseveld

C de Lepper.

Prima verzorgd restaurant, en vriendelijke gastvrouw buffet was goed voor de prijs.
    Een tip kunnen de borden misschien voorverwarmd worden zodat het eten wat langer warm blijft op het bord.

8. Chinees-Indisch Varsseveld

Goede ervaring lekker gegeten vriendelijk personeel een aanrader.

Joop de Vries

Echt super tent. Heerlijk eten, schoon en helder. Kwaliteit alom.

10. Chinees-Indisch Varsseveld

Lekker eten voor een goede prijs! Heel aardige gastvrouw, groot aanbod en heerlijk eten.

Peter

Lekker maar redelijk prijzig en de cheeseburger was uit elkaar gevallen door een te groot bakje.

Danny ruesink

Aan de prijs. Maar wel goede kwaliteit.

Uitstekende service. Uitstekende kwaliteit. Grote portionering en vriendelijk personeel. Afgelopen 2 jaar is het onze stamcafetaria geworden. Zonder meer een van de beste cafetaria's waar ik geweest ben. Ook heerlijk ijs te krijgen.

15. Chinees-Indisch Varsseveld

bert

Vorige week een teleurstelling bij een andere Chinees. Nu een topervaring bij deze toko. Goed verzorgd en ingericht restaurant. Vriendelijke gastvrouw. Een servet van textiel, heerlijk en goed geprijsd eten en een goede WiFi maakt deze tent TOP. Herhalingsgevaar is groot.

De aankleding is sfeer vol, de inrichting doet eer aan de naam van deze Dorpskantine. De bediening is zeer vriendelijk. Naast dat je er goed kunt zitten is er ook de mogelijkheid om broodjes af te halen(zeker aan te raden), en is het eten erg goed. Met als aanraders het breutjen neagelholt en broodje burgerneij.

17. Chinees-Indisch Varsseveld

Het eten is altijd heerlijk. Er is een keer wat misgegaan met afhalen, we hadden het verkeerde menu meegekregen en dat is later ook meer dan goed opgelost.

18. Chinees-Indisch Varsseveld

Het eten was goed, en de bediening ook. Alleen er kwamen 13 mensen binnen die niet besproken hadden, dus moesten de tafels verplaatst worden. En die meneer had een grote mond, dat het te lang duurde met het drinken. Vond het zielig voor de bediening. Die mevrouw deed echt haar best.

Tussen de middag geluncht. Heerlijke maaltijdsalade gehad, mooi geserveerd door een aardige mevrouw. De biologische hamburger van mijn man was ook erg lekker. Het was druk en daarom moesten we wel wat lang op het eten wachten....maar het was zeer zeker de moeite waard. Hier komen we wel weer eens terug.

20. Chinees-Indisch Varsseveld

Heerlijk gegeten Tapazie ,verschillende gerechten naar keuze .Belangrijk voor ons was het glutenvrije gedeelte voor een van onze kleinkinderen.Veel kleine hapjes en genoeg eten in elke keer andere samenstelling Dit wok restaurant is aan te bevelen om uw smaak te testen.

Berehap en fricandel speciaal worden in plastic bakje geleverd met als bestek een plastic vork. Heb verkoopster er bij geroepen die werd kwaad en trok zich nergens iets van aan. Naast mij zaten twee oude dames ieder met een bamischijf, zonder bestek, dames moesten uit de hand eten en waren daarbij erg aan het stuntelen. Personeel achter de balie was aan het toekijken en trok zich er geen snars van aan. Wat een bende!

22. Chinees-Indisch Varsseveld

Erg lekker eten en heerlijk op smaak allemaal! Ook erg aardige eigenaren. De sfeer is zoals bij de meeste Chinese restaurants gedateerd, maar ziet er wel schoon uit.

Top zaakje!! Altijd vriendelijk personeel.

gewoon een goede snackbar

25. Chinees-Indisch Varsseveld

Heerlijk gegeten, goede bediening en een erg grappige baas. Heerlijk tapazie gegeten maar ook wel eens een erg leuk feest in de zaal boven gehad. Een en al verwennerij.

26. Chinees-Indisch Varsseveld

ter Huurne

We hebben heerlijk gegeten. De porties waren precies goed maar hielden niet over. De bediening was zeer klungelig en wij vonden het niet gezellig zitten. Maar nogmaals een goede keuken.

Eten wordt in plastic bakjes voor je neergezet. Sommige mensen krijgen het op een bord. Is volkomen willekeurig. Personeel verzuipt in de telefonische bestellingen. Patat vaak aangebrand en dubbel gebakken. Bediening erg onvriendelijk.

Erg lekker ijs en friet! Ook de hamburger hawaï is aan te raden.

Schandalig dat je zoveelt betaalt voor zo weinig eten!! Waardeloze tent!!!

Dit is mijn favoriete Turkse restaurant in Varsseveld en omgeving. Heerlijk van smaak, niet te vet en grote keuze van de kaart. Echt een aanrader om snel een hapje te eten!