Lekkerneij Dorpskantine in Varsseveld

Life is too short for bad coffee

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Lekkerneij Dorpskantine!

• ma Gesloten

• 1ste Kerstdag – 25 dec
  • 2de Kerstdag – 26 dec
  • 1 jan t/m 9 jan
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Bij Lekkerneij Dorpskantine in Varsseveld kun je koffie drinken, lunchen en genieten van mooie momenten. We maken met liefde mooi belegde broodjes, bakken een verse flammkuchen in de steenoven, serveren een huisgemaakte beefburger of zetten een heerlijke kop biologische koffie of thee. Onze koffiebonen komen van branderij Peeze en onze thee is van Numi. Wij maken koffie met zorg en aandacht om jullie van elke kop te laten genieten. We werken graag met streekgebonden producten, bij voorkeur biologisch en van het seizoen. Onze ouderwets lekkere appeltaart wordt gemaakt bij zorgboerderij de Lindeboom.
De dorpskantine is een plek waar je kunt genieten van goed eten en drinken. Maar het is ook een sociaal trefpunt. Je loopt er makkelijk even binnen voor een praatje, je treft er bekenden, spreekt af met collega of klant, waar je (samen-)werkt, nieuwe dingen ontdekt, inspiratie op doet, inlogt op je facebookaccount want: gratis wifi, of gewoon een beetje kunt dagdromen boven je latte macchiato of -verse munt- thee.

Bekijk onze menukaarten
Foto van Lekkerneij Dorpskantine in VarsseveldFoto van Lekkerneij Dorpskantine in VarsseveldFoto van Lekkerneij Dorpskantine in VarsseveldFoto van Lekkerneij Dorpskantine in VarsseveldFoto van Lekkerneij Dorpskantine in VarsseveldFoto van Lekkerneij Dorpskantine in VarsseveldFoto van Lekkerneij Dorpskantine in VarsseveldFoto van Lekkerneij Dorpskantine in VarsseveldFoto van Lekkerneij Dorpskantine in VarsseveldFoto van Lekkerneij Dorpskantine in Varsseveld

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Kindvriendelijk, huiselijk, hip en gezellig
Voorzieningen
Terras, catering, afhalen en Wi-Fi