Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valthe verdeeld zijn.

1. Nederlands Valthe

Goed eten.. Niets te duur en vriendelijk personeel... Zeker een aanrader

2. Nederlands Valthe

Pieter Wijbenga

Zelden zo'n heerlijke schnitzel gegeten. Uitstekende bediening en een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Een adres om te onthouden!!

Gerda Oldenhuizing

Wat een mooie ervaring. Het eten is niet standaard maar een belevenis, vooral met de wijn arrangement erbij. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer zeker aan te raden voor een bijzondere avondje uit. Top.

4. Nederlands Valthe

Heel gezellig, goede bediening, het was zeer goed. De prijs was ook prima, het eten uitmuntend.

5. Nederlands Valthe

Arie Jongejan

Heerlijk gegeten, gewoon teveel voor ons.Heel gezellig personeel.

6. Nederlands Valthe

Freek willem

Geweldige schnitzels en een lekker desert. Elk jaar bij een circuitdag eten wij hier en volgend jaar weer. Vrolijke serveersters met een brede kennis van de menukaart.

7. Nederlands Valthe

Nick Minaj

Echt top eten en geweldige bediening voor een redelijke prijs.

8. Nederlands Valthe

Super eten en vriendelijk personeel!

9. Nederlands Valthe

Martine Sloezarwij

Wij kwamen er onverwacht met een grote groep en er werd direct een tafel voor ons gereed gemaakt. Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Erg vriendelijke bediening.

10. Nederlands Valthe

27 november ons jubileum gevierd met een buffet super al onze gasten waren vol lof.
    Prima service bediening veel lof aan de kok.

11. Nederlands Valthe

Roelie Oosting

Wederom heerlijk gegeten bij de Schuttershof. Complimenten voor de kok. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader :)

12. Nederlands Valthe

Met een grote groep van 16 volwassenen en 11 kinderen gegeten. Het eten was erg goed en super aardige bediening!

13. Nederlands Valthe

Zeer prettige ontvangst ondanks onze late aanmelding op de avond. Heerlijke schnitzels en zeer kindvriendelijk. Goede sfeer en prettige bediening. Komen zeker terug als wij in de buurt zijn.
    Familie Bout Almere

Net gegeten bij de gaffel! Heerlijk gegeten! Gerechten lijken wel kunstwerkjes! En de chocola, hmm verrukkelijk! Leuke vriendelijke bediening, gingen er met een lach weg!! Kwaliteit is top en niet duur! Komen zeker een keer terug!

Roderick van Nie

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en fantastische sfeer!

Dirk

17. Nederlands Valthe

Ontzettend lekker eten, gezellige sfeer. Ruim opgezet restaurant... Enige nadeel was dat we elke keer zelf moesten vragen om nog wat te drinken.

Wij komen hier zeker nog eens terug!

18. Nederlands Valthe

Zeker mijn favoriete plek om te eten en te logeren. De sfeer is goed en de bediening perfect. Als men tijd heeft maken ze een praatje, of je nu alleen komt of met een groep de vriendelijkheid is treffend.

Daarnaast is het eten heerlijk. Mis je iets of wil je nog wat extra's het staat zo op tafel. De kok maakt heerlijke biefstukken. We hebben er vaak gegeten en graag tot de volgende keer mochten jullie dit lezen.

19. Nederlands Valthe
  20. Nederlands Valthe

H.G. van der Heide en W. Gnodde

Op 24 november hebben wij onze verjaardagen bij jullie in de Schuttershof gevierd. We hebben een koffietafel en high tea gehad. Het was in 1 woord fantastisch en we hebben erg genoten.

21. Nederlands Valthe

H.J. Klaver

Een heerlijke eerlijke ambachtelijk bereide maaltijd genoten tegen een goede prijs. En voor mensen met een dieet is maatwerk het alternatief. Een aanrader.

22. Nederlands Valthe

Trees en Hans

Waren 3 dagen in een hotel in Odoorn en kwamen tijdens een fietstocht langs hotel/restaurant Schuttershof in Valthe. Een menukaart met pannenkoeken, diverse variaties schnitzel- en kipgerechten.
    We kozen de dagschotel (zigeunerschnitzel) voor € 9.00 en een Wienerschnitzel € 9.90. Kregen daar een bordgrote schnitzel voor met worteltjes en salade en frites. Heerlijk en hadden er meer dan genoeg aan.
    We kwamen de volgende dag terug en namen toen beiden weer de dagschotel. Kip met piripiri saus, frites en salade. Kregen er zelfs een bakje warme stoofpeertjes bij, wat niet bij het dagmenu hoorde. Het restaurant komt niet in de Michelingids voor, maar mag er wat ons betreft in wat betreft prijs/kwaliteit.
    Dus, doe er uw voordeel mee.

24. Nederlands Valthe
  25. Nederlands Valthe

Margriet Arents

Vanavond zijn wij met mijn ouders en zus in de Schuttershof wezen eten. Het was voor hun 44 jarige trouwdag. Het was voor ons de 1e keer maar zeker niet de laatste keer. Alles was heerlijk! Vriendelijke bediening en alles is op gegaan, we waren echt vol! De sfeer was ook echt gezellig en mooi aangekleed.

Vriendelijke groet,

familie Arents uit Emmen

Olijve

27. Nederlands Valthe

Eten was erg lekker, maar hoofdgerecht en nagerecht werd al afgeruimd terwijl er nog tafelgenoten aan het eten waren. Bijzonder irritant was tevens dat als muzikale achtergrond maar 1 cd werd afgespeeld, dus na 45 minuten dezelfde muziek. De bediening was matig, we moesten zelf achter de drankjes aan. Ook kwam niet altijd de goede bestelling op tafel. Jammer.

detty nijland-niemeijer

Heerlijke avond samen gehad, met mooie amuses. Goed samengestelde gerechten met bij passende wijnen, fantastisch! Alleen is het wijn arrangement een beetje prijzig, dat zou wel wat minder mogen zijn, de keuze is wel goed bij elk gerecht.

29. Nederlands Valthe

7 September 2013 : Onze beide verjaardagfeesten gevierd in combinatie met kruisboogschieten. Voor grotere groepen bijzonder aan te bevelen. Allereerst de complimenten voor de gastvrouw. Na eerst te zijn ontvangen met een welkomstwoord hebben we koffie gedronken, daarna zijn we gaan kruisboogschieten, zeer vermakelijk. Daarna werden we uitgenodigd voor de maaltijd. Het warm / koud buffet was overheerlijk. Alle gasten gingen voldaan en tevreden naar huis.

Zeer vriendelijk en professioneel personeel, wel beetje prijzig maar dat weet je van te voren.
    Een leuke avond uit, niet hap slik weg maar in dit restaurant moet je gewoon de tijd nemen.

Uitstekende zaak.