Op deze locatie zit nu ''t Oude Wandelpark'

1566781996 60
1586319141 60
1635162003 60
1703542010 60

1. Voor de zoveelste keer teleurgesteld bij 'De Vrienden'.

De eerste paar keer hebben we er lekker gegeten. We zijn zelfs 'vrienden van de Vrienden' geworden.

Maar het begon steeds meer tegen te vallen, en nu hoeven we er ook echt niet meer terug. De wijn was erg duur, de bediening controleert niet, zelfs toen we als enige tafel in heel het restaurant zaten. De entrecôte was taai en slecht gebakken en na de maaltijd kwamen ze pas vragen of alles had gesmaakt (we zaten nog steeds alleen in het restaurant). Tot overmaat van ramp wist de bediening ons te vertellen dat de kok en zijn vrouw hadden geproefd en het lekker vonden (dus dat zouden wij ook moeten vinden). Toen we klaar waren met eten kwamen ze met de mogelijkheid een nieuw stukje vlees te bakken, of te wel: te laat, geen honger meer. Ook het zicht op een open keuken was geen succes want een kok stak vlot een lepel in de pan waarmee hij net lekker een hapje had genomen. Uiteindelijk ging halverwege ons hoofdgerecht al het licht in de keuken uit, wat niet echt uitnodigend is voor een nagerecht. Toen we wilden betalen was er ineens niemand te bekennen.

Onze vriendschap met de Vrienden is over.

3,2
  2. Ben diverse keren hier wezen eten, met de actie uit het ED.

Heb beide keren goede bediening en goed eten gehad. Ook al zat de zaak bom vol.

Dus een dikke 10.

3. Vorige week vrijdag heerlijk en romantisch gegeten bij onze vrienden van Waard. Het eten was uitstekend en de bediening was ook top! Hier begrijpen ze wat een avondje uit eten gaan betekend. Hier komen we zeker terug!

4. Vanmiddag met bijna twintig personen zakelijk geluncht bij VvdW. De voorgeschotelde kaaslunch blonk uit door een combinatie van eenvoud, kwaliteit en aardige opmaak. Eigenaar Arjan had alle tijd om de gedachte achter Vrienden van de Waard toe te lichten.

De ligging van het restaurant is prima, dichtbij Eindhoven, maar ook vanuit het zuiden goed te bereiken.

5. Waardeloos en zeer slecht, heb hier echt m'n buik van vol. We kwamen binnen en werden in een hoekje gestopt waar we met 4 man om een veel te klein tafeltje moesten gaan zitten. We dachten dat we hier ons drankje konden drinken en dan naar tafel werden begeleid, dit was dus helaas niet zo. Dit was ons tafeltje voor de rest van de avond. Het eten was lauw, smaakloos en het zag er niet uit. Toen we hier iets van zeiden kregen we van de eigenaresse te horen dat het druk was. Nou, sorry hoor. Dit is niet echt wat je wil horen op zo'n moment.
    Wij gaan hier dus zeker niet meer terug.

6. F. Hooghendorf

Het eten was redelijk te eten maar de bediening en de wachttijd..... breek me de b.. niet open! Komt bij dat ze aardig aan de prijs zijn.

Het concept is goed, maar de uitwerking moet (misschien) nog komen, ze bestaan tenslotte pas een jaar?

7. Nu voor de tweede keer geweest met 2 kleine kinderen. In plaats van restaurant zijn we bij lunchgedeelte gaan zitten, omdat de speelhoek daar zat. Was geen probleem. We waren er vroeg en het was niet druk, dus bediening was uitstekend. Heerlijk gegeten, maar ik vond het wel wat prijzig.

8. Waardeloos!

Na een aantal goede verhalen gehoord te hebben, vol goede moed naar Vrienden van de Waard gegaan.
    Helaas bleek de bediening niet te weten welk gerecht ze serveerden, was de aardappelpuree koud en het vlees was taai. Toen ik om een scherp mes vroeg, kreeg ik na lang zoeken iets wat op een broodmes uit de keuken leek. Na een tijdje stond de tafel vol met vuil goed omdat er niet afgeruimd werd.

Maar de klap op de vuurpijl was dat er aan het tafeltje naast ons een gezin met twee honden zat. Dat je honden toelaat in een restaurant is tot daar aan toe, maar de (waarschijnlijk bevriende) eigenaar stond zelfs toe dat de beesten op schoot van de borden zaten te likken! Hoe smerig kan je het maken voor de rest van de gasten. Daarnaast maken de prijzen ook niet veel goed!

Een dikke nul voor Vrienden van de Waard.

2,6
  9. Sfeervolle ambiance, mooie zachte achtergrondmuziek, lekker eten en een zeer vriendelijke en attente bediening.

10. Ben hier meerdere malen wezen eten en heb altijd uitstekend gegeten, fijne smaken, niks uit een pakje allemaal verse producten, super malse tournedous en de vis is ook heerlijk bereid.

Wij hebben het zelfs aangeraden bij vrienden, die waren ook goed tevreden.

Met vriendelijke groet,

Esther.

11. Ik vond dit restaurant echt een van de verschrikkelijkste restaurants waar ik ooit gegeten heb. Het duurde verschrikkelijk lang, je kreeg een idioot klein schaaltje friet voor 4 personen. We hebben bij gevraagd, maar dit nooit gekregen.

Hier ga ik nóóit meer heen en raad het zéker niet aan.

12. Dhr. van Bussen

Bij binnenkomst werden we er door de barman even op geattendeerd te wachten op de gastvrouw. Fijn dat we even aangesproken werden en ondanks de drukte kwam de gastvrouw binnen enkele minuten.

We krijgen snel de kaart te zien en de drankjes waren snel en netjes geserveerd. Het eten was redelijk gevarieerd met enkele leuke specialiteiten.

De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het eten was zeer smakelijk en zag er goed uit. Prima kwaliteit.

Wij komen zeker nog een keer terug!

13. Op zondagavond met 3 personen vanaf 19.00u. gewacht op een voorgerecht.
    Kwam uiteindelijk om half negen. Het hoofdgerecht voor 2 personen volgde om half 10. Voor de derde persoon om kwart voor 10.
    In de tussentijd bleven de vuile borden op tafel staan. Uiteindelijk een serveerster hierop kunnen attenderen, die de opmerking maakte:"dat ze er toch al aan kwam"!
    Kortom: slechte bediening (konden ook nauwelijks een drankje serveren zonder dat de glazen van het dienbad gingen schuiven) en slechte planning.

14. Als voormalig uitbaters van de Koorenschuur in Liempde, enorme hoge verwachtingen.......
    Jammer.....dit is het net niet. De voormalige eetschuur van Listers is welliswaar omgetoverd, maar het niveau van het eten is vergelijkbaar, alleen dan 3 klasses duurder.

Had het deze mensen enorm gegund, ga er voorlopig niet meer eten.

5,1
  15. Het eten was goed, hoewel niet uitzonderlijk. De bediening was vriendelijk, maar ontzettend langzaam. Wij wachtten 20 minuten op een menu, daarna nog eens 20 minuten op een (prijzig) glas wijn, en het hoodgerecht duurde bijna een uur. Bedienspersoneel wordt overduidelijk niet getraind, en lopen naar hun schoenen te kijken ipv te zien of de klanten iets nodig hebben. De locatie en sfeer zijn zonder meer aantrekkelijk. Oh ja - als een klant vraagt "wat kunt U aanbevelen?" is "het is allemaal lekker" geen goed antwoord.

16. John van Gestel

Voor de derde keer gegeten bij onze "vrienden". We vonden de wijnprijs echter verre van "vriendelijk". Een half glas wijn wordt nu geserveerd voor 4,35 euro. De huiswijn!

Verder krijgt de mannelijke ober het voor elkaar om een glas dat niet leeg is gewoon weer bij te vullen voor de volle prijs.

De nieuwe kaart is volgens ons een stuk duurder geworden terwijl de presentatie niet geweldig is. Eten is vers, maar smakeloos. Zowel de vis (zeer weinig keus) als de biefstuk was te weinig gekruid.

Wij hebben het voorlopig wel gezien, zoals blijkbaar meer klanten, want het restaurant was op een zaterdag nog niet half gevuld.

Vrienden, probeer een vriendenprijs te handhaven.

4,9
  17. charlotte

Eten ging wel. Zeker geen hoog vlieger.

Bediening kan veel beter. Lange wachttijd tussen de gangen. We moesten zelfs 1 uur en een kwartier wachten op ons hoofdgerecht.

Toen we iets daar over zeiden probeer de eigenares uit te leggen dat dit normaal was en dat ze klanten niet op wilde jagen. Ze ging echt in discussie, erg irritant.

Zeker geen aanrader.

18. M.Kanters

Afgelopen zondag met 6 persosnen gaan eten. Het eten was heel lekker. Leuke kaart, niet te groot.

Maar service was ver beneden peil, heel lang wachten bij binnenkomst bij de deur, heel lang wachten op de kaart, maar wel meteen voor drankjes, heel lang wachten op het eten, wel heel snel afruimen en vragen of we nog iets wilde drinken, zeker om de 10 minuten, we hebben het dessert niet afgewacht, we zijn gegaan.

19. P. van Lijssel

We hebben geweldig gegeten op valentijnsdag!
    Hele mooie abiance, met een grote parkeergelegenheid.
    We werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en onze jassen werden keurig opgehangen in de aparte gardarobe.
    Onder de indruk van de mooie ruimte met open keuken (!!) hebben we samen genoten van al de lekkere gerechten.
    Een leuke verrassing was het speciale valentijnsnagerecht!

Bij de rekening kregen we heel attent een roos aangeboden.

In 1 woord was het super!

20. P. Smolders

Eten was prima, prijs kwaliteitverhouding niets op aan te merken.

De bediening/service daarentegen was ver beneden peil. Te weinig en te onervaren personeel. De drank liet enorm lang op zich wachten en werd tot 2x toe met excuses geserveerd, bij het hoofdgerecht hadden we extra frites besteld......nooit gekomen.
    Excuses genoeg maar een drankje van de zaak voor het lange wachten kon er niet af.

Het bordje wacht u even op de gastvrouw / heer mag ook een bankstel bijgezet worden want bij ons is hij of zij niet gekomen tot we zelf actie ondernamen.

Om ons heen ook veel tafels met commentaar gezien......

Eten ligt het niet aan maar aan de bediening kan nog flink gewerkt worden, ons zien ze hier niet meer terug!