Sirtaki in Valkenswaard

Gezellige en ongedwongen Griekse sfeer

Welkom Bij Grieks Restaurant Sirtaki
Ons restaurant dateert van 24 maart 1988 en geniet een grote populariteit. De kring van vaste gasten, die zelfs van grote afstand ons restaurant bezoeken, breidt zich nog steeds uit.

De belangrijkste kenmerken van onze succesformule zijn:

- de gezellige en ongedwongen Griekse sfeer -
- de altijd vrolijke en vriendelijke benadering door ons personeel en de persoonlijke benadering door onze eigenaren -
- de uitgebreide menu keuze mogelijkheden, maar ook voor uw persoonlijke voorkeuren is alles mogelijk -
- alles wordt zoveel mogelijk door ons zelf bereid -
- tweemaal per jaar organiseren wij een Griekse avond met authentieke live muziek -
Ons restaurant heeft 165 zitplaatsen. Ook is er gelegenheid voor gezelschappen tot 50 personen.

Buiten terras
In de periode van april tot september serveren wij ook op ons gezellige terras, kortom er is voldoende gelegenheid om in ons restaurant te genieten van de “echte Griekse sfeer”. Er is voldoende parkeergelegenheid op korte loopafstand van ons restaurant.

Het restaurant is 7 dagen per week geopend. De openingstijden zijn: maandag tot en met zaterdag vanaf 16:30 uur en zondag vanaf 16:00 uur. De keuken sluit om 22:00 uur.

Reserveren
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vooraf te reserveren. Wij zijn telefonisch bereikbaar op nummer 040 - 20 45 882.

Graag tot ziens bij Sirtaki!

1205076938 100
1211332008 100
1355198629 87
1505320320 83

1. Erick peelen

Lekker gegeten en vriendelijk personeel
    En prijs was ook goed
    Ga zo door zou ik zeggen
    Een echte aanrader

2. Een beetje een late recensie, maar ik wilde het toch nog vermelden. Ook al was het restaurant helemaal vol, we werden met veel vriendelijkheid geholpen en er werd bij elk gerecht rekening gehouden met mijn dieet! Ik kon zelfs andere bereidingen en combinaties kiezen! Petje af! Ik kom graag nog eens terug!

3. Kim van Poppel

Het eten was heerlijk! De bediening was wat minder, alles bleef erg lang op tafel staan (lege flesjes, glazen) er werd niet gevraagd of we nog iets te drinken of een nagerecht wilden, hier moesten we zelf om vragen. Er liep ontzettend veel personeel rond maar toch kwamen ze niet vaak aan de tafel.

4. Het was super lekker en gezellig. Fijne service, goed personeel.

5. Very good food in a great atmosphere by such nice people. Don't miss the chance.

6. Wederom lekker gegeten. Service is snel en vriendelijk, eten lekker en voldoende (geen plek meer voor een toetje). Jammer dat de eigenaar bij sommige mensen wel een drankje van het huis aanbiedt en bij anderen niet (is natuurlijk zijn keus maar je voelt je als regelmatige 'klant' toch te kort schieten).

7. Karin

1 punt
  8. We hadden als voorgerecht een broodmandje met kruidenboter. We hadden enorme dik gesneden stokbrood en kurk droog. Het diner was goed.

9. arik krooshof

Heerlijk gegeten. Leuke sfeer. Jammer dat we geen sirtaki hebben gehoord.

10. Marjolein

Als u ooit in Valkenswaard bent is dit restaurant echt een aanrader. Vlotte bediening, heerlijk eten en zelfs schone toilette. Echt een top restaurant. Groet uit Nijmegen

11. Erg druk om 19.00 uur, nette bediening, goed gegeten. Gaan we zeker nog eens doen. Commentaar dat eigenaar het leuk vindt om bekenden te zien en dan minder oog heeft voor andere gasten herken ik wel. Maar geen klachten hier.

12. Ank Burgmans

Met ons hele gezelschap (8 personen) heerlijk gegeten, er is volop keuze. De bediening is vriendelijk en attent, snelle service. Er zijn veel mensen binnen, maar dat merk je eigenlijk niet. Wij komen nog eens terug.

13. Ben er wezen eten in mijn werkkleding. Kwam er vroeger, 15 jaar geleden, ook maar was toen geen vegetariër. Voorgerecht was een mix, was goed. Goede huiswijn, rood. Hoofdgerecht; vegetarische moussaka schandalig, was niet gebakken maar gekookt, heel slecht. Kom er nooit meer.

14. lierop van

Altijd gezellig onthaal. Prima kwaliteit van mijn vlees. Gunstige prijs. Grote en smakelijke vleesporties. En volop te kiezen.
    Salade beetje saai; hoofdzakelijk kool

15. Ger en Pauline

Vanavond hier gegeten. Prijs/kwaliteitsverhouding goed. Na het hoofdgerecht wilde wij nog een dessert en koffie maar kregen geen aandacht meer van het personeel. Na 20 minuten hebben wij maar afgerekend en zijn vertrokken. Gemiste kans!

17. Miep

18. Afgelopen donderdagavond met 5 personen gegeten. De eigenaar en het personeel vinden het heel leuk als er bekende gasten in het restaurant zitten, zij vergeten dan ook dat er nog andere gasten zijn. Daarbij is de klantvriendelijkheid minimaal. Het eten is van magere kwaliteit (geen concurrentie).

Niet voor herhaling vatbaar.

19. fotios

20. Geweldig mooi restaurant, heerlijk eten, goede prijs kwaliteit verhouding, aardig en bekwaam personeel, geweldige eigenaren!

21. Will van Hoof

22. Goede locatie, zeer lekker eten, goede porties (niet te weinig maar ook niet te veel, dus je kunt het fatsoenlijk op) en de bediening is erg vriendelijk.

23. Weekend weg en toevallig deze Griek tegengekomen. Recent in Weert naar de Griek geweest en jammer dat ik dat niet weer heb gedaan.
    Ik vond Sirtaki erg tegen vallen. De prijzen zijn laag, maar de kwaliteit van het eten ook. De patat was lauw en slap. De rijst was nog kouder en smaakte niet lekker. Misschien over van de dag ervoor? Ook het vlees was niet heet. Alsof het bord enige tijd ongemoeid in de keuken had gestaan. De baklava was de slechtste die ik ooit gekregen heb. Magere vullen en waarschijnlijk een diepvries versie. De baklava werd geserveerd met slagroom....uit een spuitbus. Dat zou toch minimaal vers moeten kunnen zijn.
    Erg jammer. Zeker geen aanrader. De volgende keer weer naar Weert.

24. Iris 5 punten

2 keer hier gegeten en het is me 2 keer goed bevallen. Snelle service, vriendelijke mensen en het eten is goed!

25. We komen hier al jaren tot volle tevredenheid. Diverse andere grieken gehad maar deze blijft de beste! Altijd meteora schotel met botermalse ossehaas. Sfeer is prima. Witte imiglykos wijn is aan te raden. Alles uitstekend!

26. Al ongeveer 15 jaar vaste klant bij Sirtaki. Afgelopen 2 jaar wegens de "crisis" zijn wij er niet meer geweest. Deze maand gaan wij er weer naar toe. Alles is gewoon goed, eten drinken klantvriendelijkheid enz. Men neemt de tijd voor je en komen zelfs even kletsen aan tafel. Ik heb het gemist maar wij gaan er weer naar toe.

27. Mieke

28. Bart Janssen

Zeer lekker gegeten bij deze Griek, smaakvolle, royale porties. De bediening was uiterst correct en vriendelijk verzorgd door een jonge man. Wij hadden dit adres opgezocht na een bezoek aan snow montana, we komen zeer zeker nog een keer terug, complimenten !!

29. s 32 punten

altijd gastvrij personeel en lekker eten.
    Goede ambiance en een gezellige inrichting.
    eigenaren zijn altijd druk in de weer om het iedereen naar de zin te maken.
    Mijn complimenten voor deze griek !
    is als jaren een begrip in de regio.

30. Super gastvrij restaurant met lekker en betaalbaar eten. Gezellige sfeer !

31. Theo Hartman

Zaterdag 19 mei met vrienden gegeten, zij vis en wij vlees. Beide van uitstekende kwaliteit, ook de bijgerechten. Vriendelijke en snelle bediening, zaak zat vol en eigenaar hielp net zo hard mee, maar nam ook nog even tijd voor een praatje. Zeker een aanrader om hier te gaan eten. Wij komen beslist hier terug.

32. Fam Janssen

Wij gaan hier regelmatig tafelen met familie en/of collega's maar het is ons of de mensen die bij ons waren nog nooit tegengevallen.
    Wij vinden de uitbaters en het personeel vriendelijk en worden altijd op onze wenken bediend.
    Koud vlees of te weinig frietjes etc... hebben wij nog nooit meegemaakt.
    Integendeel, wij vinden het een prima restaurant waar je voor een eerlijke prijs lekker en genoeg kunt eten!
    Een felicitatie voor de kok en het personeel!!

33. Afgelopen zondag hebben we hier gegeten met 2 personen. Ondanks dat het restaurant vol zat werden we rustig en zeer goed geholpen en geadviseerd door het personeel. De opmerking van ons om rustig aan te doen(als je met de kindjes bent en even snel iets wilt eten kan dat ook) werd zeer goed begrepen door het personeel.

Eerst werden onze drankjes gebracht(duurt gelukkig niet zo lang als in menig ander restaurant of op verschillende terrasjes), en na een kwartiertje werden onze voorgerechtjes gebracht.
    Gebakken feta(een echte aanrader) scampi's van de gril en verse inktvisringen, heerlijk!!

Na het voorgerecht eerst nog een drankje gedronken, en toen het hoofdgerecht besteld.
    Vis uit de oven met aardappeltjes, ossehaas van de gril, lamskoteletjes en een heerlijke griekse salade.
    Super lekker hoofdgerecht(eigenlijk een combinatie van verschillende dingen die op de kaart staan, maar ook dat kan bij sirtaki).

Er staan verschillende nagerechten op de kaart, maar wij zijn echte fans van baklava met een bolletje ijs en slagroom.

Ik ben al in verschillende griekse restaurants geweest maar dit is verreweg de lekkerste van heel de regio!!!
    Bij Sirtaki ben je in een zeer gastvrije en gezellige omgeving met een goede service, prima prijs/kwaliteit verhouding en heerlijke gerechten.

Een echte aanrader!

34. Annelies Kraaiveld

35. Erg onvriendelijk personeel. Friet erg weinig. Vlees mals,maar erg veel vocht op je bord. We kregen ouzo, daarna meteen voorgerecht en toen duurde het heel lang, ze vergaten ons gewoon. Bij afrekenen werden we niet eens aangekeken en kon er geen dag meer van af. Nee, hier kom ik nooit meer. Ik ben een heuse griekfan, maar absoluut niet van sirtaki.

36. Het eten was goed.Helaas moesten we suteeds erg lang wachten. De heren waren nog onbeleefder dan de dame. De inrichting en keuze op de menukaart is prima.

37. Op een dinsdagavond binnen gelopen, wat een drukte! maar ondanks dat werden we netjes en vlot geholpen. Voorgerecht moesten we een tijdje op wachten maar dat was zeker de moeite waard! het hoofdgerecht was veel en dit kregen we na afloop netjes in een pakketje mee naar huis. Bediening is erg chaotisch maar wel erg vriendelijk, ze blijven lachen ondanks de drukte. Als je lekker en ECHT grieks wilt eten dan is dit DE plek!!

38. wilhelmien

Nog een keertje geprobeerd maar echt NOOIT meer. Komen binnen, vlug een ouzo. Eten besteld: een voorgerecht, en een vleesschotel. We hadden ons aperitief nog maar amper staan of het voorgerecht was er al. Dat ging wel, maar toen het hoofdgerecht: al het vlees KOUD, de friet op een hand te tellen, uien een schijfje, sla een klein bordje. De baas geroepen dat het vlees KOUD is. Maar als antwoord: dat is altijd zo, koelt vlug af.(zal wel in de keuken klaargestaan hebben) de baas zei ik wil het wel in de magnatron opwarmen, nou we hadden vlees van de grill het leek wel gestoomd vlees de sappen lagen op het bord. Baas had verder ook geen oplossing. 19.10uur daar en om 20.05 buiten de griek had snel zijn geld verdiend. Hier komen we noooit meer terug.

1,1
  39. Bart 782 punten

Al sinds mijn kinderjaren kom ik en mijn familie regelmatig in dit restaurant. Het restaurant voelt dan ook inmiddels als een verlengstuk van onze huiskamer.

De mensen in de bediening kennen je persoonlijk en komen altijd gezellig even een praatje maken, zelfs als het druk is.

Het is Grieks, dus als je van veel vlees en weinig poespas houd is dit een uitstekende keuze. Naast de vele Griekse restaurants in de regio springt dit restaurant er qua kwaliteit vlees toch bovenuit. Een voorbeeld hiervan is de Giros. Deze is heerlijk mals en heeft veel smaak.

Als aandachtspuntje zou je de onveranderlijke kaart kunnen noemen, maar je gaat hier dan ook niet heen om verrast te worden, maar voor oude vertrouwde klassiekers die altijd goed smaken!

40. Harry Kramer

41. Riana

42. Riana 63 punten

Fantastisch restaurant.

Goed eten, vriendelijk personeel.

43. Bart

44. Marvin

45. Bart Veldhuis

46. Ik kan hier maar een ding over zeggen: PERFECT!

De prijzen zien er misschien prijzig uit, maar als je de gerechten ziet, zie je dat je waar krijgt voor je geld!

Het eten is heerlijk, de bediening is altijd vriendelijk, en dit is het enigste restaurant waar ik nog nooit een klacht over heb gehad!

Achillias, Tasso en zijn collega's doen het perfect! Ik hoop nog lang gast te mogen zijn in dit gastvrije en perfect restaurant!

Ga zo door. Yamas!

47. In verband met werk logeer ik regelmatig in Valkenswaard en ik ga zeker elke week eten bij Sirtaki.

Prijs/kwaliteit is echt uitstekend en keuze is ruim.

Sfeer en bediening perfect!

Een aanrader!

48. Heel vriendelijk personeel. Ze helpen je snel. Ik ga er best vaak eten met vrienden of familie.

Je krijgt genoeg te eten. Ik heb vaak eten over. Ik heb nog nooit iets bij hoeven te bestellen. Ook is het ideaal dat je halve porties kan bestellen. Het eten is van prima kwaliteit.

Ik ben erg tevreden over dit restaurant. Een echte aanrader!

49. Mijn ervaringen zijn minder enthousiast als de rest hier...

Het eerste wat me tegenviel was het mandje brood met kruidenboter die we hadden besteld. Het was volgens mij gewoon een stokbroodje van de Albert Heijn en ook de kruidenboter was gewoon huismerk kwaliteit.

Ook is er geen saladebar.

Toen kwam het eten, was goed te eten maar veel te weinig.

Ik had friet i.p.v. rijst erbij en er lagen echt letterlijk 5 steeltjes op mijn bord.

Uiteindelijk dus maar extra friet besteld en een extra bordje gyros want daar waren ze ook al heel zuinig mee. Met de drankjes erbij (die ook zeer zuinig worden geschonken) kregen we toch een rekening van 100 euro voor onze neus, best prijzig dus voor 2 personen.

Service was wel goed, de drankjes hoefden we nooit lang op te wachten. Personeel was wel een beetje kortaf.

Nee, hier zien ze ons niet meer terug.

50. Heerlijk eten. Vriendelijk personeel, gastvrij.

Aanrader!

Restaurant sfeervol.

51. Heerlijk eten, zeer vriendelijk en gastvrij personeel en lekker informeel dus ook geschikt om met (kleine) kinderen naartoe te gaan.

52. L 5 punten

Zeer lekker eten!

Top bediening met een vriendelijke lach.

Eigenaren erg gastvrij en er hangt altijd een goede sfeer!

53. Inge 18 punten

Echt een geweldig Grieks restaurant.

Heb al vele Grieken meegemaakt, maar blijf telkens hier terug komen.

Goede sfeer, vriendelijke bediening en heel erg lekker eten! En dat alles tegen zeer schappelijke prijzen.

Het is altijd weer een feestje om hier te komen.

54. Wij gingen eens lekker een keer samen uit eten met z'n 2en en hadden voor de Griek gekozen.

Nou, wij kunnen je verzekeren dat het heerlijk was. Dit is voor herhaling vatbaar, dit is voor iedereen betaalbaar.

De sfeer is goed, het was er gezellig, je werd er vriendelijk ontvangen.

13-05-2010

55. Een restaurant met gezellige sfeer waar je heerlijk kunt eten, met een altijd vriendelijke bediening...
    Het is gewoon super!

56. Lekker uit eten in een gezellig en sfeervol restaurant.

Goede bediening, niet duur.

57. Al 15 jaar maandelijks dit restaurant bezocht, nu dan eindelijk toch eens een recensie plaatsen.

Een prima kaart met prima prijzen, altijd goed eten en goede wijn.

De bediening is altijd vriendelijk en spontaan.

Dus voor de twijfelaar, hier zeker een keer gaan eten.

58. Gileas, Tasso en Leo met hun personeel laten je merken dat je een gewenste gast bent en het voelt meer als een etentje bij vrienden dan in een restaurant. Het eten is verrukkelijk en als je een gerecht liever iets anders bereid hebt, dan wordt dat gewoon voor je gedaan. Wij komen er al jaren en onze Griekse vrienden kennen onze voorkeuren en passen zelf alles al aan onze smaak aan! Gastvrijheid ten top! Het is echt elke keer genieten!

59. Eénmaal daar geweest en het overgrote deel van de andere Griekse restaurants zijn gewoon in veel opzichten minder. Buitengewoon vriendelijk personeel en de eigenaren hebben in no-time door wie je bent. Dat kenmerkt zich dan weer in de hartelijke ontvangst als je weer eens komt. En dat weer eens komen zit er dik in. Een toptent!

60. Frits en Rieky Gerlings

Na 'n lange tijd weer naar de Griek geweest, 't was weer overheerlijk. Gezellige sfeer en 'n fijne bediening.

61. Top restaurant, heerlijk eten, geweldige bediening, lekkere drankjes. En dan komt de bon waar je bang voor bent die dan reuze mee valt!

62. Gezellige sfeer, erg vriendelijk personeel en het eten is altijd goed en betaalbaar.

Het beste Griekse restaurant in Valkenswaard en omstreken.

63. Zeer goed eten, voor we kinderen hadden kwamen we hier met regelmaat.

Nu vrijdag weer eens met zijn tweetjes uiteten en ja bij Sirtaki, heerlijk! Ik kan niet wachten tot de kinderen oud genoeg zijn voor Grieks, dan zullen ze ons weer vaker zien.

En de serre eraan is helemaal geweldig!

Ik kan het echt iedereen aanraden.

64. Nadia en Jan

65. We komen hier al vele jaren en het bevalt ons iedere keer weer uitstekend.
    De kwaliteit van het eten is erg goed, het restaurant sfeervol en de bediening uitermate vriendelijk.

Wie van Grieks eten houdt moet hier echt een keer gaan eten, je komt gegarandeerd terug!

66. Er is in de verre omtrek geen beter Grieks restaurant te vinden. Wij komen al jaren bij Sirtaki in Valkenswaard en kunnen alleen maar vol lof zijn over dit klasse restaurant. Zowel het eten, de sfeer, de bediening, het is allemaal voortreffelijk. Al moesten we er honderd kilometer voor omrijden dan nog zouden we voor de superieure kwaliteit van Sirtaki kiezen.

Eigenaars en personeel, ga zo door. Chapeau!

67. Eten is erg lekker, bediening is zeer vriendelijk en gastvrij, sfeer is er goed! Gezellige avond gegarandeerd.

68. daan donners

een heerlijk restaurant waar we om de 2 weken altijd wel eens zitten, nog nooit slecht gegeten

69. Het eten was erg lekker. Goed gebraden en gegrild! Mij zien ze zeker nog wel eens! Ps: Een echte aanrader.

70. Toch maar beter naar olympia in Aalst,
    eten was niet zo lekker en de bediening zeer onpersoonlijk
    nee wij komen hier nooit meer teruG!!!!

71. Gezellige sfeer
    zeer goede kwaliteiten zoals eten en wijn en bediening

72. Een restaurant waar je heerlijk kunt eten, met een altijd vriendelijke bediening en een heel goede sfeer!!