Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenswaard verdeeld zijn.

1. Dorothee

Teruggekomen van vakantie hebben we weer, zoals vanouds, heerlijk gegeten bij d'Oliveira. De voorlaatste keer kozen wij het verrassingsmenu, het was werkelijk heerlijk en deze keer werd het menu d'Oliveira en weer genieten wij dan van de heerlijke gerechten die wij geserveerd krijgen. Van ons krijgt restaurant d'Oliveira en al de medewerkers een dikke 10.

2. Vorige week zondagavond hebben we met zes personen erg lekker gegeten bij Vini & Mangiare. Wij hadden gekozen voor het "verrassingsmenu". Onze keuze was zeer geslaagd. We kregen heerlijk eten dat erg mooi werd opgediend. De bediening is goed en het is een smaakvol ingericht restaurant.

3. Bert Louwe

Vanavond voor de eerste keer wezen eten nadat een kennis had gezegd dat het altijd goed was. Het voorgerecht een bonbon van ham op rundercarpaccio was niet slecht maar ook niets bijzonders bovendien had de portie best wat groter gemogen voor de prijs.

Het hoofdgerecht duo van vlees viel tegen het vlees oogde niet droog maar was het wèl en veel smaak zat er ook niet aan. Het duo van vis wat mijn vrouw had was wel lekker. Het groentegarnituur stelde niet veel voor, sperzieboontjes kan ik thuis ook eten. Alle hoop was gevestigd op het nagerecht maar helaas viel dat óók tegen, de brownie was bikkelhard en gortdroog de chocolademousse kwam recht uit de supermarkt evenals de aardbeiensaus, de bastognecake had een hoog doehetzelf gehalte en op de kletskop heb ik bijna mijn gebit gebroken. Tot slot de huisgemaakte koekjes en bonbons (welke gewoon gekocht waren), op één van de koekjes heb ik de andere helft van mijn gebit gebroken en de rest leek ook minstens 3 maanden over de houdbaarheidsdatum, erg jammer allemaal. De bediening was vriendelijk en de sfeer niet slecht maar het menu pretentieus en zijn geld niet waard.

5,1
  4. A

Zijn er al een aantal keer geweest en het is altijd top!

Bediening is onwijs aardig, goed eten, niet te duur, helemaal top!

5. Gister zijn we daar met 5 personen gaan eten.

Hebben een hele leuke avond gehad,

Eten was top! Bediening was super we hebben erg met haar kunnen lachen.

Ons zie je hier zeker weer terug..

Tot de volgende keer onzoma.

6. Vanavond voor de eerste keer gaan eten bij Mangiare. Supermooi restaurant qua aankleding. Bediening was vriendelijk. Prijzen zijn behoorlijk hoog voor de hoeveel die je krijgt. Veel is niet altijd beter maar dit was wel erg klein en weinig.

Wederhelft bestelde pasta met vongole. Kreeg een heerlijk bord met pasta maar tevens een bord vol met zand van de schelpdieren. Toen we dit bord terug gaven wist de bediening niet hoe ze dit op moesten lossen. Of we iets anders van de kaart wilden want alle schelpdieren zaten kennelijk onder het zand..? Schelpdieren dien je altijd zelf te wassen.... de wederhelft is namelijk zelf chefkok.

Bij het betalen moesten we lang wachten op de bediening. In de keuken stond 3 man personeel maar we moesten lang wachten op ons eten. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

4,5
  7. annemie

Het eten is meer dan de moeite waard, de bediening vriendelijk. Minpunt is dat je verplicht bent flessenwater te kopen, terwijl het Valkenswaards water van prima kwaliteit is. Als reden wordt aangegeven dat je al zoveel kunt eten als je wilt....

De wijn is prima en alleszins redelijk in prijs.

Ander minpuntje is de slechte akoestiek.

8. Heerlijk eten en super gezellig.

Wel echt één van mijn favoriete restaurants van de regio, gemoedelijke bediening, geven je echt het gevoel dat je welkom bent....

9. piet paulusma

Ik vind het er altijd erg gezellig en gemoedelijk! Ik kom er graag.

10. Roy

Super friettent,

Lekker veel voor je geld en goede zelfgemaake friet!

Ook snacks zijn altijd goed en zeer vriendelijke service/bediening!

Aankleding is niet veel bijzonders, Typisch friettent!

11. Bart

12. Bart

13. Een heerlijke avond gehad, fantastisch eten van de chef kok, heerlijke amuses tussendoor en een zeer gastvrije gastvrouw.
    Bedankt voor de fijne avond en zeker tot de volgende keer..

14. Super tentje. Eigenaar John is altijd aardig en in voor een geintje. Ook altijd lachen met de bediening. Hebben echt allemaal plezier in het werk. Dit is vooral terug te zien in het eten. Heerlijk zelf voorgebakken en afgebakken patatten. Vergeet vooral de eigen gemaakte mayo niet. Echt een aanrader. Ik durf te zeggen dat dit 1 van de weinige perfect goeie cafetaria's is in Nederland. Gisteren nog lekker gegeten. In het weekend ben ik er weer.

15. margaretha

Nu 2x wezen eten bij Normandie. De 1e maal voldeed het niet aan onze verwachting qua prijs/kwaliteitverhouding maar ze toch een 2e kans gegeven. Borden waren nu tenminste warm, vriendelijke bediening. We hadden een arrangement en de chef zou het menu uit komen leggen. Helaas had hij voor ons geen aandacht, niet wegens de drukte want er waren maar 3 tafels bezet, dus de serveerster deed het dan maar. Normaal kan je ook kiezen uit vlees of vis, nu dus niet, gelukkig zijn wij visliefhebbers anders heb je wel een probleem. De gastvrouw had alleen een minzaam knikje voor ons over. Anders was het toen de notaris binnenkwam, alle egards voor hem door gastvrouw en gastheer. Je voelt je dan toch een 2e-rangsburger zo. De prijzen zijn te hoog voor de kwaliteit die je krijgt. Mooie inrichting maar niet veel sfeer, op het moment dat wij er waren ook geen muziek.

5,7
  16. Martijn Hersbach

We hebben gisteren met vrienden heerlijk gegeten bij Oliveira. Er werden spontaan diverse aperitieven aangeboden. De rode Navarra wijn was lekker koel. Verfrissend, want vaak wordt deze veel te warm geserveerd. De keuze uit de diverse gerechten viel niet mee, het zag er allemaal op voorhand erg lekker uit. En daarbij werden we niet teleurgesteld. Veel gerechten waarbij truffel of ganzenlever werd gebruikt. Of de heerlijke coquilles. Het was allemaal erg lekker. De visgerechten lieten we bijstaan door een lekkere Rueda uit Spanje. De bediening was losjes en vriendelijk. Kortom een heerlijk avondje uit!

17. Chinees-Indisch Valkenswaard

wendie Metz

18. Chinees-Indisch Valkenswaard

Mijn lievelings restaurantje als we gaan uiteten.....

Wij zijn er inmiddels al een keer of 8 geweest met de nieuwe opzet waarbij je de briefjes invult wat je wilt eten. Ik heb nog nooit een lange wachttijd gehad en altijd vriendelijk personeel gezien. En bovenal iedere keer, er weer heerlijk gegeten. Veel gezelliger en lekkerder als wokken omdat je nu gezellig met zijn allen aan tafel blijft zitten. Ik heb ondertussen al verschillende mensen er mee naartoe genomen en ook die personen hebben er telkens heerlijk gegeten. Ik ga er binnenkort weer heerlijk naartoe! En het is eerder een aanrader dan een afrader, echt! Gr. Wendie Metz.

19. van de beemd

Heb eindelijk mijn restaurant gevonden.

Geweldig concept.

Heerlijk eten.

Goede bediening.

Alles bij elkaar een geweldige avond gehad.

Voor iedereen aan te raden.

20. Wat een geweldig gezellig restaurant is dit.

Heerlijk gegeten, alles was lekker.

Je kunt zoveel gerechten bestellen als je wilt voor een vaste prijs en spaghetti, risotto en gebakken aardappeltjes krijg je er ook nog bij zo vaak als je wilt.

Super!

Bediening was erg attent, we hoefden niet lang te wachten.

Paar weken terug hier gegeten, netjes ontvangen en eerst lekker een pilsje gedronken op de loungeset op het mooie terras. Hier ook de kaart in mogen zien en onze bestelling doorgegeven waarna we op tijd een seintje kregen om binnen plaats te nemen in dit mooie restaurant.

Ik had gekozen voor het 4gangen menu broertjes, een echte aanrader! Heerlijke mooi uitziende gerechten met variatie van vlees en vis. Ook leuk dat het personeel, en bij het hoofdgerecht zelfs de chefkok, de gerechten uit kwam leggen. Vooraf gevraagd voor een bijpassende wijn bij iedere gang. Bij ieder gerecht zat ook een heerlijke wijn.

Voor mij is broertjes echt een aanrader! Food: top, en Beverage: top!

Tot snel!

23. Heerlijk gegeten bij de Broertjes. Op een donderdagavond gezellig gevuld. Goede sfeer, lekker eten (met verse producten), enthousiast team. Mooie aanwinst voor Dommelen (en omgeving)!

24. Patricia

We hadden er eerlijk gezegd meer van verwacht. Het concept van de Rijstfabriek vonden we toch wel leuker. En ook wij stonden vrij snel weer buiten. Dat is wel jammer als je een avondje lekker wilt tafelen.

Verder vonden we de kaart wel heel erg minimaal. Weinig keuze en ook niet zo'n spannende gerechten.

Maar de kwaliteit van de gerechten was prima en ook de prijs is erg goed.

25. Marjan van Beek

Gisteren bij dit nieuwe zaakje gegeten.

En het was echt top. Lekker gegeten, leuke gerechten op de kaart en de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon echt super!

Ik had een zeebaars besteld en die werd met alle vakkundigheid aan tafel gefileerd. Mijn man had een pasta met truffel en champignons die ook overheerlijk was.

Dus zeker een echte aanrader!

Tot de volgende keer.

26. Lekker gegeten bij Den Haas.

We hebben keuze menu's gegeten. Was super goed en prima prijs kwaliteit verhouding. Waren hier vorig jaar ook geweest. En het bedrijf is totaal verbouwd. Top sfeer!

27. We vonden de verandering zeker niet verkeerd.

Helaas hadden we in een mum van tijd gegeten. Binnen anderhalf uur stonden we weer buiten.

Het eten was niet slecht maar kan niet tippen aan Pincho's of Mama di kookt.

Dus uiteindelijk vonden we de rijstfabriek een beter concept.

28. Met zijn vieren gegeten en het was voortreffelijk. Met een beetje fantasie waan je je in Spanje. Vriendelijke bediening en keurig restaurant. Wij hebben heerlijk gegeten. Ga zo door!

29. Marvin

30. Marvin