Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenswaard verdeeld zijn.

1. Zojuist geweldig gedineerd bij Onzoma, prijs kwaliteit en concept gewoon top.. Aanrader!!

2. Voor het eerst gegeten bij Normandie in combinatie met een cabaretvoorstelling in de Hofnar.
    Prachtig restaurant waarbij je letterlijk en figuurlijk een kijkje kunt nemen in de keuken.
    Hans, de chefkok komt persoonlijk het menu bij je aan tafel uitleggen en vraagt naar eventuele wensen of allergiën zodat je kunt genieten van een puur en lekker menu.
    We hebben heerlijk gegeten en de borden waren van de amuse tot aan het dessert prachtig opgemaakt. Het oog wil ook wat natuurlijk! De service was perfect en snel, zodat we optijd aanwezig waren bij de voorstelling. Een ritje van Maastricht naar Valkenswaard is het zeker waard om nog een keer bij Normandie te komen eten!

Tot snel dus!

3. Als je opzoek bent naar een heerlijk diner dien je hier eens te komen eten. Deze mensen hebben duidelijk passie voor hun vak. Continue aandacht en voortreffelijke service. (soms iets te gemaakt) Daarbij heerlijk eten, je komt altijd met een zeer volle buik buiten. En prijs kwaliteit is voortreffelijk zeker doordeweeks dan is het zelfs de tweede persoon voor de helft. Ook met onze bruiloft die we hier gevierd hebben was dit het geval. Inmiddels al zo'n 5 keer heerlijk gegeten en we zijn het nog steeds niet beu, dus wij komen nogmaals terug!

4. Mangiare, niet echt orgineel, dacht dat t hetzelfde als Mangiare Eindhoven was, maar dat niveau haalt 't bij lange na niet. Wat betreft eten niet en zeker niet betreft sfeer.. Volgende keer toch maar weer richting Eindhoven!!

3,9
  5. Rob de rooij

Heb hier al heel vaak gegeten. Sushi is top en alles is super vers. Gezellige en relaxte sfeer. Staat hoog op het lijstje als we uit eten gaan.

6. Als je een keer lekker wilt eten moet je daar zijn, meer woorden heb ik niet nodig

7. Nooit meer.
    Na het nuttigen van een drankje, afgerekend en weggegaan.
    Door het vele lawaai, door de bijzonder slechte akoestiek was een normaal gesprek aan tafel niet mogelijk.
    Enorme tegenvaller

8. bert en marja

Gegeten bij broertjes, we komen uit Valkenswaard,
    het was gezellig druk binnen. Gastheer lijkt wat bij geleerd te hebben sinds de zomer maar hij is er nog lang niet! Eten is voortreffelijk , daar valt niks van te zeggen. Maar goed wij gaan zeker terug, verheugen ons op een nieuwe kaart.

9. Een super gezellig eetcafe, waar je heerlijk kunt eten of gewoon wat borrelen. Super bediening, een echte aanrader.

10. We zijn zaterdag 11 feb met 4 personen wezen eten. Wat mij tegenviel, was dat de uitleg er maar stroef uitkwam, en om 7 uur hadden ze al verschillende dingen niet meer.
    De bedienning vond ik niet vriendelijk, heb zelf ook in de horeca gewerkt ,dat moet je met passie doen dat voelen de klanten ook. Jammer van de avond

11. Nick

12. Gisteravond met vier personen wezen eten bij El toro loco. Het viel ons erg tegen, helaas... Want het is een mooie zaak, opzich redelijk eten. Maar de mevrouw die in de bediening liep vonden we niet erg vriendelijk. Ook de eigenaar mag best meer uitstralen dat het zijn zaak is en meer gastheer zijn. Ook waren er een paar dingen niet die we hadden besteld, geef dat dan even van tevoren aan. Nogmaals erg jammer, denk dat je uit deze zaak véél meer kunt halen. Succes.

13. Gisterenavond met de kinderen geweest. We hebben heerlijk gegeten. Goede gastheer. Advies klopte. Alleen werd het later op de avond fris. Airco? We zullen het zeker doorgeven aan familie en vrienden. Succes met de zaak.
    Fam van den Enden

14. Onlangs hebben we mogen snoepen van de vernieuwde kaart bij ons favoriete restaurant in Valkenswaard, D´Oliveira.

De absolute ster van de avond, was de gekonfijte eendenbout. Ik ben gek op eend, dus dit was echt een gerecht naar mijn hart.

Al bij het opdienen voerde het aroma van de jus van Rinse appelstroop me terug naar mijn jeugd en mijn moeders pannenkoeken.
    De jus had een flueelzachte textuur en complimenteerde de eend perfect. De bospaddenstoelen en aardappel-noten mousseline brachten een mooi aards accent aan het gerecht wat het geheel in balans bracht. Net wat we nodig hadden om troost te bieden in deze barre koude dagen.

Met een brede glimlach op mijn mond heb ik mijn bordje leeg gegeten.

Tot snel!

15. Top. Super avond gehad.Die Ham is echt lekker.

16. Willie

17. Goed eten,

Erg rustig, pas rond 19.00 uur zijn er meerdere mensen.
    Als eerste binnen, eten werd vers in de warmhoudbak gezet, even wachten was niet erg omdat wij het goed vinden dat ze het vers willen serveren.
    De bakken met eten werden regelmatig vervangen! zo bleef de bami etc. lekker vers.

Grote porties en kleine porties nodig, is wat je zelf vraagt of pakt!

Top avondje gehad!!

18. Wij komen hier regelmatig. En niet voor niets! Dit restaurant is en blijft een echte aanrader. Alles klopt: de gerechten, service en sfeer, allemaal prima. Daarom help ik graag een onwillige schroefdop te verwijderen...

19. Bart

20. Harm Vroom

Het eten is prima maar voor een avondje uit kun je beter wat anders zoeken. De ongelukkige constructie van een restaurant en een bar is behoorlijk ongelukkig. Toen ik er was zaten er leek wel voetbal supporters die alleen kwamen om wat te drinken. Na herhaalde opmerkingen veranderde er niets. Het was een klere herrie. Meerdere tafels hadden daar last van maar er was niemand die ingreep van de leiding. Gelal dat een avondje gezellig eten verstierde. Niet iets om nog een keer te doen tenzij de eigenaar daar iets aan doet.

21. We hebben heerlijk gegeten, en was erg gezellig, we hebben ons laten verrassen door de kok, en dat is ons goed bevallen.
    Zo goed, dat we zeker terug komen.
    Tot ziens!

22. Gisteren (zaterdag) wezen eten! Eten was er echt super! Het ging wel een beetje slordig, maar het zat ook helemaal vol. 2x een verkeerde bestelling gekregen en sommige waren zelfs niet gekomen. Je kan merken dat de teppan yaki populair is want dat duurde best wel lang (zo'n 20 tot 30 min), niet echt handig als je 2,5 uur de tijd hebt. Sushi daarentegen was echt heerlijk lekker vers en wel sneller klaar. Vriendin van mij is vegetarisch en voor haar was er ook echt veel keus in tegenstelling tot andere japanse/sushi restaurants! Bediening lette niet altijd even goed op qua drankjes en lege borden, maargoed het was druk, en ik werk zelf in de horeca dus weet hoe het kan zijn. Ik ga hier zeker vaker heen! Maar dan wel op een doordeweekse dag als het wat rustiger is. Oh en het verhaal van de kou is best waar. Wij zaten dicht bij de deur dus dat was best koud als die open ging...

23. Rocco & Nicole

Was wederom super afgelopen vrijdag. Lekker eten waar echt heel veel aandacht aan wordt gegeven. Of je nu met z'n tweetjes gaat of met meerdere vrienden, de sfeer is altijd goed. Tot snel.

24. Fam Janssen

Wij gaan hier regelmatig tafelen met familie en/of collega's maar het is ons of de mensen die bij ons waren nog nooit tegengevallen.
    Wij vinden de uitbaters en het personeel vriendelijk en worden altijd op onze wenken bediend.
    Koud vlees of te weinig frietjes etc... hebben wij nog nooit meegemaakt.
    Integendeel, wij vinden het een prima restaurant waar je voor een eerlijke prijs lekker en genoeg kunt eten!
    Een felicitatie voor de kok en het personeel!!

25. NickR

26. Vanuit de kempervennen Valkenswaard bezocht om een hapje te gaan eten, bij le troubadour gaan eten.
    Sfeervol eetcafe met uitgebreide keuze. Wij hebben gekozen voor een drie gangenmenuutje, een aanrader!
    Als voorgerecht had ik een visproeverij en mijn man een salade kip, beide zeer smakelijk, ook de hoofdgerechten waren heerlijk, tournedos en salade ossehaas. Lekkere frisse salade en goed gebakken vlees, De tournedos werd op een warm bord geserveerd. Netjes door het personeel gevraagd of alles naar wens was en of we nog iets wilde drinken. Nagerechten ruime keuze en niet alleen standaard ijs maar ook heelijke taarten waarvan wij gesmuld hebben. Leuke sfeer en genoten van het eten. Prijs/kwaliteit was top. Een aanrader!!

27. Gisteren heerlijk gegeten met 4 personen bij Vini - Mangiare in Valkenswaard.

Het eten was goed verzorgt en de kwaliteit ervan was uitstekend. Op de kaart staan leuke gerechten. De keus is bijna te groot, omdat je alles wilt proberen.

De sfeer in het restaurant is modern en rustig en je kijkt uit over de markt van Valkenswaard.

De bediening was vriendelijk en behulpzaam. De kaart werd bij ontvangst uitgelegd, bij de keuze van de wijn is geholpen en het was geen probleem om van het vooraf gekozen 4-gangen diner terug over te stappen naar een 3-gangen diner (de gerechten waren groter dan we hadden verwacht), zodat we nog plek over hielden voor een dessert. Wat overigens een heel lekkere afsluiting van het diner was.

De prijs/ kwaliteit verhouding is prima. Wij komen hier zeker nog een keertje terug.

28. Het restaurant mamadikookt stond al een jaar op ons verlanglijstje en gisteren is het er dan eindelijk van gekomen.
    We hadden van te voren de recensies gelezen en deze waren over het algemeen zeer positief. We trekken ons er trouwens weinig van aan want smaken verschillen maar als het te negatief is moet je je misschien afvragen om het betreffende restaurant te bezoeken. We kunnen alleen maar positief reageren, vriendelijk personeel, snelle bediening, heerlijke gerechtjes. Het zat helemaal vol en dan zou je verwachten dat je lang moet wachten maar dit was niet het geval, we hebben in 3 uur tijd 6 gerechtjes gegeten ( incl. het amusegerechtje van de zaak ) dit is voor ons de perfecte tijd, elk half uur een gerechtje dus genoeg tijd om te eten, gezellig te buurten en een volgend gerechtje uit te zoeken. Daarna nog een toetje en of koffie en na 4 uur zat ons gezellig avondje uit er op. De prijs kwaliteitsverhouding krijgt een 10 want het is echt verrukkelijk en ook nog mooi opgemaakte borden want het oog wil ook wat. Het enigste minpuntje is misschien het geluid (voor sommige mensen hinderlijk ) maar dat is een logisch gevolg, hoe voller het restaurant zit hoe meer geluid er geproduceerd wordt. Wij gaan dit restaurant in ieder geval vaker bezoeken.

29. We moesten bestellen en zag bij de hoofdgerechten
    een lekkere maaltijdsalade staan.

Ik vroeg voordat ik bestelde aan de serveerster of dit een goede salade was!Met de vraag erbij of het een salade was met wat sla paar komkommers en vlees,of gewoon een goed gevulde salade.Waarop de serveerster zei dat het een grote salade was met van alles erbij.
    Nou de serveerster was stellig dus ik bestelde hem daar ik
    het wel vertrouwde.

Mijn man had ook als voorgerecht een
    salade en die zag er als voorgerecht goed uit dus hoop
    van zegen. Voor $8,50

Toen kwamen de hoofdgerechten. De hoeveelheid van de salade was nog minder bijna t zelfde als het voorgerecht.
    De toevoeging waren 2 partjes tomaat en paar reepjes appel en rode ui en dressing.

Ik zei meteen dat ik vond dat het geen maaltijdsalade vond
    waarop de serveerster zei het is best veel hoor. waarop
    ik de salade terug koppelde met het voorgerecht. Toen zei
    ze ik zal het doorgeven. Ik betaalde voor dit grapje ik geloof het dubbele dat het voorgerecht.

Jammer dat je verder niets meer terug hoort en je met echte honger weg gaat en je geld kwijt bent. Volgende keer frietje halen.

Verder was het eten wel goed op smaak. Maar jammer voor slechte reclame en een verloren klant.

4,9
  30. Het eten was lekker, maar te weinig groente! Bediening was matig en niet alles stond gelijk op tafel. Beoordeling is van een groep van 5.