Hier zie je hoe de meningen over de De Zwaan verdeeld zijn.

1. Wat een leuke gezellige avond met mijn zus had moeten worden, werd een verschrikkelijke avond. Alles ging mis. Personeel wist niet welke bestelling naar welke tafel moest. Het eten was slecht, een drankje werd zo hard neergezet dat er gelijk de helft uitvloog, geen excuses niks. Maar het toppunt van de avond was toch wel toen er een heel dienblad over mijn telefoon en stoffen hoesje ging.

Wederom geen excuses en de tafel werd maar voor de helft droog gemaakt. Toen we vroegen of ze nog terug kwam om het af te maken zij ze dat ze dacht dat ze klaar was. Toen we vroegen wat ze gingen doen met de schade die ik opgelopen had van mijn stoffen telefoon hoesje en telefoon die helemaal zeiknat geworden waren gingen ze de “manager” erbij halen die gaf een bierviltje met een e-mail aderes waarop ik de schade kon verhalen.

In eerste instantie leek er niks mis met mijn telefoon ( ik zit er niet de hele dag op) maar toen ik gebeld werd en niet meer kon opnemen was ik genoodzaakt om een nieuwe telefoon aan te schaffen. Ik heb daarna ( er waren 4 dagen verstreken ) een mail gestuurd met de klacht en de factuur van mijn telefoonhoes en oude telefoon. Ik kreeg een mail terug dat ze het gingen oppakken en het vervelend vinden, maar daarna kreeg ik vrij snel een andere mail van een andere manager waarin letterlijk stond of ik mijn telefoonnummer wilde mailen zodat we het erover konden hebben. Toen ik gebeld werd zij de vrouw aan de telefoon dat de eigenaar niks met de klacht ging doen en mij dus niks ging vergoeden omdat ik pas een mail stuurde na 4 dagen en ik kon niks bewijzen het was mijn woord tegen dat van hun.

Ik moest zelf nog voorstellen om langs te komen met mijn telefoon en hoesje zodat ze het konden zien maar toen kreeg ik corona en duurde dat best lang voordat ik langs kon gaan en heb ik maar besloten het erbij te laten. Ze waren best duidelijk dat het mijn woord tegen dag van hun was en ik wilde niet langer mijn tijd daaraan besteden, dus heb mijn verlies maar genomen.

Ik ga nooit meer naar een vestiging van onsz en adviseer mijn vrienden, kennissen en familie dat ook niet te doen. Zo onprofessioneel hoe ze met zulke situaties omgaan zowel toen de bewuste avond en erna. Ik heb tot dusver nog geen oprechte excuses gehad en werd zelfs voor leugenaar uitgemaakt. Dus voor mij nog geen ster waardig.

2. Chantal

3. Prima eethuis met goede friet en tevens ook erg lekkere wok.

4. De informatie op de website en het bordje bij de tuinhut zelf waarop staat dat er DAGELIJKS ontbijt is, is misleidend. Op zondag is er geen ontbijt mogelijk....
    En wij waren niet de enige die er op zondag waren voor een ontbijtje....
    Misschien een idee om die tekst aan te passen!

5. Schijnbaar nieuwe eigenaren bij chinese gedeelte. Babi Pangang was een en al vet zonder krokante laag. Hebben alles weggegooid behalve de bami die hebben we maar met een gebakken ei opgegeten. Gaan daar NIET meer terug!

6. Wim Strijbosch

7. Angele Telgen

We zijn erg goed bediend en geïnformeerd, zeer vriendelijk personeel!

8. Het was weer super en lekker bij de Zwaan!

9. Bert en marja

Vandaag in de lunchroom geweest.
    Leuke ambiance.
    Zowel mijn man als ik hadden hetzelfde besteld.
    Hij wit brood ik donker.
    De lunch was minimaal brood met file American… veel sla… mijn man heeft diabetes en moet wel goed eten als hij zijn insuline heeft gespoten… helaas voor 8.95 per broodje… vonden wij dit wel erg schaars.
    Hebben dit ook uitgesproken naar de bediening. Weet niet of hier iets mee wordt gedaan.

10. Mmp raemaekers

Zeer slecht, zien mij nooit meer daar, slechte bediening, na ruim 2 uur wachten op ons eten zijn we maar naar een friettent gegaan.

11. Lekker eten, voor ieder wat wils. Smoothie was op, maar na vermelden is dat aangevuld.
    Prijs-kwaliteit verhouding is goed.
    In weekend om 16u gaan… En nergens hoeven wachten.

12. Kwam hier net een half uurtje voor sluitingstijd binnen en heb toch een overheerlijke pannenkoek kunnen eten met mijn kleindochter. Appel, caramel en walnoot. Verrukkelijk.

13. Lya Beijer

We waren ooit gewend aan een hartelijke ontvangst waarbij ons werd uitgelegd wat de mogelijkheden waren. Dat is voorbij. Een jonge puber bracht ons Sangria. Hij liet een glas omvallen. Mijn partner en ik kregen de volledige inhoud over onze kleding. Op ons eigen verzoek mochten we mee naar de keuken om de wijnvlekken te verdunnen. Daar troffen we een smerige janboel aan, een rokende kok en een stel pubers boven de pannen en aan de afwas.
    Er werd nergens leiding aan gegeven. Het zou netjes geweest xijn om ons iets aan te bieden. Kleding is bedorven. We kregen ook geen eetkaart. We besloten af te rekenen voor de 2 glazen Sangria. 14 Euro voor iets wat daar op moest lijken. De inhoud bestond uit een glas roze alcohol met wat appelstukjes.
    Vroeger kwamen we nog al eens bij Pincho's..
    Deze zaak is, in allerlei opzichten niet meer wat hij was. Erg jammer.

14. margien

Wij dachten met 12 personen een leuke en gezellige avond te hebben.
    Maar wat viel dat tegen. Ze vroegen of we wat broodplankjes wilde hebben en ja gezegd. Er werd niet bij verteld dat we dat apart moesten betalen. De hoofd gerechten vielen erg tegen kleine porties een persoon had een gerecht met vlees en pasta vlees was niet gaar ze kon het niet weg krijgen natuurlijk even iemand erbij gehaald werd wel opgelost.
    Daarna kwamen ze vragen of we misschien wat frietjes erbij wilde hebben en we zeiden ja. Het vulden onze magen wat. Het dessert zo klein dat we het niet op onze borden zagen liggen. Of te wel ramen deuren dicht anders waaide het van onze borden. Na afloop betaalden we ieder voor zich. De laatste kreeg een rekening van 30,00 meer. Zij heeft dat betaald maar heeft het wel met ons gedeeld. Wij hebben gebeld en gevraagd waarvoor dat was en ze zeiden voor de friet, extra friet (die we niet hebben gehad) en brood.
    Al met al de afloop was erg teleurstellend. En of we er weer naar toegaan ik denk het niet.

5,3
  15. A van Meeuwen

Drie weken voor trouwdatum tafel besproken, bij aankomst geen tafel op onze naam gereserveerd. We konden toch nog plaats nemen.Schotel besteld, zat veel friet en rijst op en weinig vlees. Bediening erg kortaf , komen niet bij je tafel om te vragen of je nog iets wil drinken. Reageren niet op hand op steken om dessert te bestellen.. Dessert maar overgeslagen. Zelf naar voren moeten lopen om te kunnen betalen. Ik heb een andere voorstelling van een gezellig avondje uit eten.

16. Verder niets open dus hier gaan eten rond middernacht. Laat ik even een opsomming maken wat goed was… 1. -
    Nu wat slecht was, ga er even voor zitten.
    1. Enorm vieze ramen buitenaf zichtbaar.
    2. Vieze vloer waar t lijkt of ze kots hebben uitgesmeerd.
    3. Vitrine hangt van ducktape aan elkaar.
    Echt alle randen zijn getaped. En tape vervangt scharnieren.
    4. Eten kant en klaar ongekoeld en opgewarmt.
    5. Groenten ongekoeld.
    6. Geen persoonlijke hygiëne en bezweten mensen.
    7. Vieze en oude tafels en stoelen.
    8. Stopcontacten zonder wandplaatje.
    9. Gooien met wraps.
    10. Interieur oud en versleten, lijkt een kraakpand.
    11. Geen handschoentjes.
    12. Vraag voor contant betalen ipv pinnen, pinautomaat staat voor je neus. Dus eerlijk gaat het ook niet hier.
    En dan nu waar ik voor kwam… het eten.
    Broodje shoarma gegeten.
    De shoarma was zo goed als geruld gehakt waar het vet uit dreef. Broodje gevuld met sla en de rest er omheen. Plus wat veel te dunne knoflook eroverheen gespoten uit een klef ongekoeld flesje, dat kreeg ik voor €7, -. Dit was mijn recensie, doe er je voordeel mee. Werkelijk waar één grote gore bende. Waarom krijgen dit soort gore tentjes geen controle?

1,1
  17. Monique van mierlo

Drinken was erg lekker. Jammer dat de keuken om half 4 dicht was. Service was slecht. Meiden letten niet op of we nog wat wilde bestellen. Waren druk met telefoon en elkaar. Wij zijn aan de overkant nog maar wat gaan drinken.

18. Zeer slecht personeel grote mond en veel kapsones. Ze weten niet dat hun loon door de klant word betaald. Vraag je om een setje bestek, dan wordt je verteld met een grote mond dat het de bedoeling is dat je met een setje de avond door moet komen. Voor de rest van de bezoekers is dat misschien normaal. Maar ik ben gewend als ik een vork of lepel vies geworden is door het vorige gerecht, dat je een andere pakt, maar dat is niet de bedoeling bij Etenswaard. En verschillende gerechten waren ook koud.

Mij zie je er nooit meer zonde van mijn geld. Het personeel is echt bagger.

19. Gerda peters

20. Gisteren friet enzo gehaald. De friet was niet lekker. Dat kan veel beter. Voorlopig even niet meer

1,8
  21. Annelies

Na veel goede recensies gelezen te hebben waren de verwachtingen hoog. De bediening was erg vriendelijk en snel, complimenten daarvoor.
    Helaas was het eten op enkele gerechten na beneden peil, soms wel heel erg zout (ham met peppadew roomkaas!), Soms juist niet voldoende gekruid. De toetjes waren wel erg goed!
    Wij waren er op een avond tijdens carnaval, misschien was de drukte te groot op dat moment.
    Aan veel sausjes zat een zoet smaakje (kruidenboter, allioli, sesam sausje) dat hoeft niet voor mij persoonlijk. De carpaccio zat gedeeltelijk donker ingedroogd op de rand van het bakje. De droge lente ui (deed denken aan prei) was duidelijk niet vers gesneden voordat die het bord op ging. Ik snap dat je met zo'n groot restaurant gerechten moet voorbereiden en klaarzetten, maar als je de keuken logistiek niet rond krijgt, zet dan misschien wat minder gerechten op de kaart? Jammer, we hadden er veel van verwacht!

4,3
  22. Heerlijk om weer in De Bel te zijn geweest. Super gezellige sfeer en lekker eten en drinken.

23. Eten bestellen duurt erg lang 1.5 tot 2 uur voor wat frietjes en een frikandel.

24. Pizza’s heerlijk, vooral die marinara en Gamberi. Vriendelijke personeel! Echt een aanrader!

25. Tis best duur en de koffie was waterig en bitter met veeeeeeelste weinig caramel. Ze hadden geen rietjes meer en we moesten opeens 10 cent meer betalen hallo wat een scam. Het eten is wel lekker maar van de rockyroad kreeg ik buikpijn :) verder wel leuk hoor.

5,7
  26. Voor de eerste keer bij Onz Valkenswaard gegeten met een groot gezelschap. Wat ging goed? De rekening.
    Bestellingen verkeerd, lang wachten, drankjes die niet kwamen, duurde te lang etc.
    Kwaliteit eten laat echt te wensen over. Voor 35, - euro kun je elders meer kwaliteit en meer waar voor je geld krijgen. Personeel doet zijn best maar eten is echt belabberd. Staat te lang, niet vers, vol van kunstmatige smaakversterkend etc.
    Hier moet echt meer van te maken zijn. Fabriekseten is het. Kom er niet meer, veel te duur voor wat ze bieden.

27. Peter Hulsink

28. Martijn liefrink

Bruine sla bij de Kapsalon, slechter service.
    Wordt met de week slechter hier.
    1 Tip, bestel hier niets.

29. Het was weer een geweldige avond.
    Wat een artiesten!!!
    Uitgebreide keuze van gerechten, echt voor iedereen wel wat, erg lekker allemaal.
    Zeer goed, coronaproof, verzorgde avond.
    Voor herhaling vatbaar.