Restaurant verhuisd

1657661933 65
1700209941 63

1. Kim

2. Jan Vercammen

28 September hier gereserveerd. Enorm op verheugd maar wat een ontzettende tegenvaller. Om zes uur gereserveerd en om kwart voor acht vertrokken omdat we nog maar 1 keer tapas hadden gehad en dat na bijna 2 uur! We hebben alleen die ene tapas betaald en ook het tafeltje langs ons besloot te vertrekken. Rondom ons tafeltje waren meerdere tafels die dat overwogen en iedereen had het er met elkaar over… WTF is hier aan de hand vroeg iedereen zich af. Ik had medelijden met de serveerster want die kon er ook niets aan doen en ze schaamde zich overduidelijk en maakte constant excuses. Nu ik hier de recensies lees zie ik dat er veel klachten zijn over de lange wachttijden. Toen we die ene tapas betaalde moesten we ook nog best lang wachten op wisselgeld… de serveerster moest namelijk bij de buren geld gaan wisselen omdat ze geen vijfjes in kas had… TSSSSS te gek toch.

3. Nooit meer!!!!
    Wij gaan regelmatig uit eten maar zo slecht hebben we het nog nooit mee gemaakt. Ongemotiveerd personeel en het eten is van zeer slechte kwaliteit. Lang wachten op een gerecht en komt het dan eindelijk blijkt het smakeloos te zijn. Hier komen wij nooit meer.

4. Suzanne

Slecht restaurant. We werden vergeten omdat we buiten zaten, zijn toen maar binnen gaan zitten. Drinken werd na 30 minuten gebracht en bediening was erg traag. Bij het afrekenen wilde we betalen met een restaurant cadeaukaart maar er werd gezegd dat we deze niet meer kunnen inleveren terwijl dit wel op de voucher vermeld staat. Een zeer onprofessionele en onvriendelijke eigenaresse die wel even kwam vertellen hoe het zat, had geen verstand van zaken. Hier komen wij nooit meer!

5. Pinchos, no place to be. Kelners wandelden gewoon voorbij.
    Zelfs na zelf langs te gaan aan de toog, nog steeds geen bediening. Na 30 minuten zijn we vertrokken een andere locatie zoeken.
    Waar we niet zo geduldig moesten zijn.

6. Italiaantje

Tsja, wat zal ik ervan zeggen. Ik heb hier vaker beter gegeten. Het is niet slecht maar ook niet meer de moeite waard om terug te gaan. Voorheen was het een aanrader nu zeker niet meer. Het personeel is er wel vriendelijk! Daar mag niets van gezegd worden.

7. We moesten lang wachten tussen de ganen in. Van 17 00 tot 22.00 Aan tafel gezeten enkele van de 15 mensen hadden nog meer op de planning die avond, dus die hadden zelfs geen dessert. Prijs kwaliteit was niet goed. Goedkope ingrediënten maar duur afrekenen, we hadden eensoort van verrassings menu van de kok, niet het goedkoopste.

8. Maarten Wezenberg

Gisteren overheerlijk gegeten. Vooral de nieuwe gerechten zijn aan te raden!

9. Voor de eerste keer gegeten, maar zeker niet de laatste keer. Het was er heerlijk.

10. Vier uur wachten op vier gangen is echt te veel van het goede.
    Ondanks dat het eten prima smaakt, moet je hier niet heen om ff lekker te eten. Zelfs voor de rekening moet je geduld hebben. Pfff.

11. Sorry maar wij komen hier geen 2de keer meer terug. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de bediening. Een jong meisje met een nog jongere assistente. In de keuken stond in het begin de baas maar die vertrok met kinderen die in het restaurant rond renden en stokbrood aan het snijden waren. Zonder de klanten te groeten vertrekt hij en in de keuken stond nog wat jeugd met het eten te stoeien. Ook waren er dingen op die op de kaart stonden en sommige gerechten koud.

We hebben vanmiddag ergens in Eindhoven koffie gedronken en daar wisten ze hoe je met klanten om moet gaan.Gewoon open en gezellig!!

12. Rolf kuijpers

We hebben vanavond heerlijk gegeten. Bij Pincho serieus top locatie. Vriendelijke bediening en heel gezellig

13. Waarom Valkenswaard warm loopt voor zo'n vieze vreetschuur is mij nog steeds onduidelijk. Ze hadden het "restaurant" beter de Knoflook kunnen noemen. Letterlijk alles is "lekker" gemaakt met knoflookpuree. De knoflookboeren zullen blij zijn met Pincho's en halen hun jaaromzet alleen van deze toko. Vlakke ongeïnspireerde gerechten die druipen in de olie. Het woord passie komt vast niet voor in de woordenboeken van de hulpkrachten die in de keuken werken, want chef's werken hier niet. Anders moeten ze zich diep schamen voor de dingen die ze neerzetten. Bediening zijn leuke meisjes, maar zonder inhoud.

Laat je niet verleiden voor de prachtige foto's op de website. Deze zijn namelijk geleend van een restaurant dat zijn zaakjes wel op orde heeft. Ben gewaarschuwd en bespaar je geld of ga naar een fatsoenlijk restaurant.

2,4
  14. Vandaag overheerlijk gegeten in dit leuk ingerichte restaurant! Echt super lekkere tapas gegeten, fantastisch! Prijs kwaliteit ook perfect. Ga zo door.

15. P. van dam

Wij hebben take-out gehaald, zo'n diwodo tasje..klinkt leuk, vonden wij ook, maar het was absoluut de 9,50 euro p.p. niet waard! Heel weinig, niet echt lekker en saai eten. Een saaie tomatensoep, 2 miezerige enchiladas met wat waterige groenten en weinig gehakt erin, vastgekleefd aan het aluminiumbakje, en een klompje chocolademousse dat je denkt van.. tja. Misschien dat het restaurant beter is, maar de afhaal zou ik niet aanraden.

16. miertje

Jammer dat alle gerechten zwemmen in een saus, olie of mayo. Sfeer is prima, vriendelijke bediening maar we kregen beetje een vreetschuur gevoel. Ze moeten ook iets doen aan de binnen temperatuur want het is er snikheet zodat je eetlust vanzelf als een kaars uit gaat (of is een tactiek?!)

17. Alweer lekker gegeten, alles goed verzorgd. Een minpunt: een half uur na binnenkomst wordt het eerste drankje pas opgenomen. Duurde alweer erg lang voordat de bestellingen werden opgenomen.

18. Ketenaanpak met weinig bezieling. Tafel voor tien gereserveerd voor een familie etentje. Eenmaal aangekomen bleek dat we zelfs met een grote groep per gang maar vier verschillende gerechten mochten bestellen. Dit was de basis van de formule, waar niet van afgeweken kon worden. Bij uitzondering mocht voor de kinderen wel apart besteld worden. Echter pas na overleg met de bedrijfsleider.
    Iets wat van tevoren een geweldig keuzefestijn leek, waardoor iedereen aan zijn trekken zou komen, veranderde hierdoor in overleggen over wie met wie hetzelfde gerecht zou nemen. Ook na overleg met personeel bleek er niets mogelijk.
    Uiteindelijk met de hele familie verkast naar een ander, zeer klantvriendelijk restaurant.
    Formule dus alleen geschikt voor groepen van twee met een uniforme smaak.

19. Frank Staps

Sinds de verhuizing van Pincho's hebben wij hier een keer of 6 gegeten, je kunt dus best zeggen dat wij het hier erg naar onze zin hebben. De bediening is vriendelijk en service gericht. De keuken is erg gevarieerd en heeft dus voor ieder wel een keuze.

In het kort, een echte aanrader voor iedereen die een smakelijke en gezellige avond zoekt!

20. Een eens maar nooit weer ervaring. Acties op Facebook die niet kloppen. Kindonvriendelijk. Eerste gang is er vrij vlug, maar dan begint het lange wachten. Ongeïnteresseerd personeel.Veel tapas uit de grote pan scheppen. De smaak is vrij neutraal. Eigenlijk een restaurant waar je moet gaan eten als je geen honger hebt.

3,4
  21. Vorige week hier gegeten voor een verjaardag. Het eten is redelijk, maar de website laat dingen zien die helemaal niet op het menu staan. Als dit wordt opgemerkt, wordt direct toegegeven dat dit opzettelijk is om klanten te lokken. Het eten is OK, maar ik ben beter gewend (dit kan ik thuis ook maken). Bediening is slecht, wuift commentaar weg en het duurt te lang voordat een volgende bestelling komt. Wij komen niet meer terug.

22. Heerlijk eten, geweldige service, prijs kwaliteit is niet in vergelijking want de kwaliteit is hoger als de prijs! Maar dat vind ik uiteraard niet erg!

23. Eten was redelijk, we hadden onbeperkt eten. Maar in 3 uur maar 4 rondes kunnen bestellen. Tevens vond ik de bediening zeer slecht, een aantal keer dingen besteld en gewoon niet gekregen. Ik ga er zeker niet meer terug en het gezelschap waar ik mee was komen er ook zeker niet meer.

2,7
  24. Afgelopen zaterdag "tafeltje vol" gegeten. Dit viel erg tegen. De smaak van de gerechten was erg oppervlakkig. Wat ons ook op viel was dat er geen dranken kaart aanwezig is.

25. Al enkele keren vanuit Limburg naar Pinchos gereden om er te eten. Heerlijk. Alleen gisteren toch echt een domper betreft de service. Afgelopen donderdag online gereserveerd via internet. Omdat we met een groep groter dan 4 waren, krijg je niet meteen een bevestiging. Wel een mailtje waar in staat dat ze contact met je opnemen om de reservering door te nemen. Ik had gereserveerd voor gisteravond. In de middag nog niets gehoord en zelf contact opgenomen. Ze hadden nergens staan dat ik online gereserveerd had, vervolgens gaan ze mijn achternaam zoeken, gevonden, alleen stond er niet bij dat ze contact moesten opnemen, waarschijnlijk omdat ze vol zaten en dus geen plek hadden. Dit werd mij letterlijk gezegd: we zitten vol en daarom hebben we geen contact met u opgenomen. Wij kunnen u helaas niet ontvangen. Niet erg klantvriendelijk, was netjes van ze geweest als ze eerder contact hadden opgenomen om dit door te geven, maar blijkbaar moet je zelf de conclusie trekken dat als je niks hoort er geen plek is. Jammer…want wij reden er 45 minuten voor om daar te gaan eten.

26. maartje

Pinchos is al jaren lang mijn nummer één restaurant van Valkenswaard, maar helaas viel het me gisteren een beetje tegen. Het tafeltje vol is niet meer wat het was.. keiharde frietjes, aangebrande tortillas en alles vrij snel koud. Bediening aardig, maar wel wat opdringerig.

27. De gastvrijheid en bediening bij Pincho's was prima! Complimenten aan de serveersters!
    We hebben gekozen voor tapas eten in verschillende ronden.
    Wat ons verbaasde: geen patatas bravas zoals gebruikelijk bij een tapasrestaurant, maar
    gewone frites, geen groene salade met olijven op de kaart. Verder: teveel dressing bij de salades,
    teveel zout in de vleesgerechtjes, kip knoflook bestond niet uit kipspiesjes in knoflookolie, maar uit
    gegaarde kip in saus met knoflook, hetzelfde voor de champignons. De salades waren lekker, maar pasten niet bij de vis- en vleestapas.
    Wel erg lekker: calamaris, garnalen, pan con tomate. Toen het restaurant eenmaal vol zat, was het heel erg rumoerig.

28. Bart 1138 punten

Pincho's heeft tegenwoordig ook een afhaal/bezorg service.
    Weer eens iets anders dan kebab of de Chinees.. ;)

De prijs/kwaliteitsverhouding is prima en het eten is lekker. Ik kan nauwelijks genoeg krijgen van de kip in romige knoflooksaus.
    De porties zijn ruim en worden met diverse sauzen geserveerd in handige verpakkingen.

Wij hadden de variatie van het tafeltje vol genomen, een tasje vol. Het tasje vol bevat diverse gerechten en meer dan voldoende variatie. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

29. Al 2 keer gegeten en beide keren was het heerlijk!
    Vriendelijke meiden in de bediening die alles heel goed bijhouden!
    Eten zoveel je wil en nog super lekker ook! Ze hebben nu de kaart iets uitgebreid dus dat is ook erg positief!
    Wij komen hier zeker nog vaker!!

30. Heerlijk gegeten, fijne bediening, veel gerechten geproefd, super concept, goede prijs. Ook ideaal om kinderen te laten kennismaken met "vreemde" gerechten! Een aanrader!

31. Erg lekker gegeten. Goede en snelle bediening. Gezellige sfeer voor een prima prijs.

32. Harry Kramer

33. we hebben een zeer goede avond gehad bij Pinchos. Goed gegeten voor een relatief laag bedrag, nog geen 20 euro pp. Voor echte authentieke Spaanse gerechten moet je niet bij Pinchos zijn, het zijn wel tapas maar niet op Spaanse wijze bereid. Maar het eten was goed.

34. We hebben gisteren heerlijk gegeten. We werden vlot bediend, hebben zowel op de drankjes als op het eten niet lang gewacht. Je kunt per tafel steeds max. 5 gerechten kiezen en zoveel bestellen als je wilt voor nog geen € 20,-. Wij komen zeker terug!

35. 30 dec. 2010 bij Pinchos gegeten.

Het was super lekker!

De tapas kaart is een super leuk idee.

We hebben echt genoten die avond.

De bediening is ook goed.

Tot de volgende keer!

36. Gisteravond 10 november 2010 lekker gegeten. Goed en slim concept, prima gerechten. Iets meer aandacht voor bestek en servetten is wenselijk. Prijs/kwaliteit uitstekend.

37. Vorige week vrijdag bij Pincho's gegeten! Het was echt heel erg lekker en leuk! We zaten vrij achterin maar hadden geen last van lawaai of iets dergelijks! We hebben lekker de hele avond zitten borrelen en zitten eten! Door het poco loco concept konden we elke x wat gerechtjes proeven! Onze ober was erg aardig en attent! Hij deed het erg leuk! Zeker een aanrader en wij komen zeker terug!

Ga zo door!

38. Op zondagavond eten geweest bij Pincho's. Na het lezen van de recensies waren we op het ergste voorbereid, maar onze ervaring staat hier compleet haaks op: opvallend snelle en vriendelijke bediening. Het eten (poco loco) was prima en de sfeer dik in orde. Ik vond het daarom even nodig een recensie achter te laten als tegenwicht voor de negatieve berichten.

39. Bediening was erg goed (erg vriendelijk, snel). Het eten was ook erg goed en wij hadden geen last van het lawaai of het licht of iets dergelijks. M.a.w. wij komen nog een keer terug!

40. anna 1009 punten

Wij hebben zojuist een tafeltje vol gegeten bij pinchos.

Het eten we erg lekker, en ook zeker meer dan genoeg.

Maar over de sfeer en de entourage waren we niet zo te spreken. De dames van de bediening waren aardig, maar we vonden het echt een kippenhok! Veel te druk., lawaaierig, je moest echt schreeuwen om boven de mensen uit te komen, muziek hoorde we zo goed als niet.

Er lag een blaadje dat als kaart diende, daar stonden geen dranken op, en sangria hadden ze ook niet.

Ook was het veel te licht binnen en daardoor helemaal niet gezellig qua sfeer. Wij hebben van het eten genoten, maar gaan hier niet meer naar toe.

41. frits en ria

Vorige week wezen eten bij Pincho's. Ik weet niet wat er aan de hand is maar het probleem wachten is weer terug hoor. We hebben zeker drie kwartier moeten wachten op ons eten, wat voor ons veel te lang is. Bediening is traag en onattent. Zoals het nu weer gaat komen wij niet meer terug.

42. miel en anneleen

Moesten ongeveer 15min. wachten voor ze onze bestelling kwamen opnemen. Maar ook ongeveer weer zolang eer ze ons drinken kwamen brengen, na ongeveer een uurtje kregen we ons voorgerecht. Wat heel vervelend was, is dat ze de lege borden pas na een dik half uur kwamen afruimen, ook niet gevraagd of we nog iets te drinken lusten, maar wel hele tijd voorbij lopen. Maar na weer een uur, kregen we ons hoofdgerecht, had het 5min langer geduurd waren we spijtig genoeg opgestapt! Door het lange wachten was de honger ook al over... Zelfs bij de rekening duurde het een half uur voordat we eindelijk konden betalen, maar ook zelfs op de rekening, fouten, drinken wat we niet hadden besteld, dus... geen fooi!

3,5
  43. Marianne Gielissen

We waren 27 juni 30 jaar getrouwd en gingen met onze kinderen voor de 1e x bij Pincho's eten.

We zijn hier heel prettig ontvangen.

Het eten was lekker, het zag er allemaal goed uit.

We werden echt verwend, kregen champagne en ook aan ons dessert was extra aandacht besteed.

Al met al een dik compliment waard. Een aanrader.

44. Het eten is heerlijk, jammer dat de rest een beetje te wensen over laat. Lange wachttijden, bediening loopt er een beetje ongeinteresseerd bij (niet allemaal gelukkig), gerechten die vergeten worden, erg lawaaierig. Maar nogmaals het eten is heerlijk!

45. Jan 5 punten

Het is een super goed restaurant!

Het eten, hoe het bereid wordt, is geweldig.

En de bediening is super. Vooral Rico;)

46. We kwamen hier regelmatig, en steeds het zelfde probleem.... De wachttijden zijn ongelooflijk lang, wij hebben minstens 40min moeten wachten op ons hoofdgerecht. De bediening is er wel echt op vooruit gegaan nu blijkt dat er een nieuwe bedrijfleider is. Erg professioneel en erg gezellig, hij heeft de wachttijd nog een beetje behaaglijk gemaakt. (dus houden die jongen!)

Eten gaat er wel op achteruit, ook aangebrand.

Al om al ,nieuwe kok?

47. Al 2 maal geprobeerd om een tasje tapas te bestellen, 2 maal niet mogelijk.
    De eerste keer werd zelfs aan de kok gevraagd of het nog mogelijk was. "Zeg maar dat de bakjes op zijn", konden wij horen.

Of je biedt de mogelijkheid om iets af te halen, of niet.
    Dit is niet bepaald klantvriendelijk, en komt zeker niet professioneel over.

Al met al een slechte beurt.
    Je zou verwachten dat een ondernemer in een plaats als Valkenswaard, met zoveel andere horecagelegenheden, zich op een goede manier zou willen onderscheiden!

48. Wij zijn al verschillende keren bij Pinchos gaan eten in het verleden, altijd erg lekker en smaakvol.
    Vandaag zijn we wederom gaan eten en hebben we niet tafeltje Vol maar tafeltje Especiale genomen.

Na 1 uur kwam het voorgerecht pas... was dat especiale?
    Aan het voorgerecht zat weinig smaak, ik vond het niet bijzonder.

Na nogmaals 1 uur gewacht te hebben kwam ons hoofdgerecht.
    Het was wel aardig, maar zeker niet bijzonder.
    De varkenshaas was hard en wat aan de taaie kant, met zwoerd eraan.

Na een kwartier kwam het toetje, omdat we daar maar meteen naar gevraagd hadden. Dat was erg lekker.

Al met al vonden wij het zeer slecht en de tijd dat je daar moet wachten tegenwoordig is niet meer normaal.
    Het was er ook helemaal niet druk, dat zegt eigenlijk al genoeg.

De bediening loopt hard om vooral drankjes te serveren, maar de kok is erg traag.
    Jammer, een gemiste kans, wij gaan er niet meer heen.

3,2
  49. Esther 145 punten

Ik heb hier 2 maal gegeten! Ik heb nog nooit zo'n lekkere tapas gegeten.

Tip neem 'een tafeltje vol'. Je krijgt dan ongeveer 3 verschillende voorgerecht en 6 verschillende hoofdgerechten. Dan zit je echt wel vol! En anders kun je altijd nog een héérlijk nagerecht eten.

En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten!

Helemaal top!

50. Op moederdag (zondag 10 mei 2009) om zeven uur een tafeltje besproken. Dit was nog niet vrij, maar na een kwartier konden we binnen plaats nemen. Na anderhalf uur kwam het voorgerecht eindelijk, want ze hadden ons vergeten. Dit was wel weinig, want wij kregen met 5 hetzelfde als anderen met 2 of 3 pers..

Na weer een uur kwam het hoofdgerecht, dit was ook niet te veel.

Bij het betalen kregen alle moeders een klein presentje, onze moeder natuurlijk weer niet. Bovendien behoorlijk wat herrie, zodat praten met elkaar ook niet goed ging. Nooit meer!

5,1
  51. Gisteren voor de eerste x gegeten bij pincho's met z'n vieren.

We hadden allen voor tafeltje vol gekozen. Het eten was super lekker en gevarieerd. Als enigste minpuntje is dat het ontzettend lawaaierig is achterin en de limonade glazen zijn erg klein.

De volgende x indien mogelijk zou ik een tafeltje voor bij het raam reserveren.

Bediening was ook erg vriendelijk.

52. John van Gestel

Zondag voor de tweede keer gaan eten bij Pinchos omdat de eerste keer het eten buiten op het terrasje goed was bevallen.

Deze keer zaten we binnen en werden helemaal gek van de herrie. Je kon de bediening amper verstaan en een gesprek met ons vieren voeren was onmogelijk.

Van alle gerechten was de kwaliteit duidelijk minder dan 8 maanden geleden. De prijs is dan wel niet al te hoog, maar toch hoog genoeg om meer kwaliteit te verwachten. We gaven aan dat de biefstukjes taai waren, maar dat vond de keuken niet.

Wij vonden de bediening professioneel maar daardoor juist niet persoonlijk genoeg voor zo'n klein restaurant.

Zowel de droge als de zoete witte wijn was afschuwelijk.

5,9
  53. 1e keer gegeten na de goede recenties.
    Moet zeggen dat ik het plaatsgebrek best wel vind meevallen. Genoeg plaats vond ik. Eten was heerlijk. Goede bediening, goede service. Echt een top restaurant.
    Wij hebben er weer een favouriet bij.

54. 2x gegeten bij Pinchos.Eten is goed en veel. Akoestiek is inderdaad slecht het lijkt wel een kippenhok. Ook de op elkaar gepropte tafeltjes is niet zo netjes. De tweede keer kon ik mijn stoel niet eens onder de tafel uit schuiven omdat de persoon aan de tafel erachter ook op zijn stoel zat...
    Gevraagd naar een andere tafel en na wat gezeur gekregen. Later op de avond zat op de stoel achter mij ene dame van de groep Djumbo. Slanke dame maar nog steeds allemaal dicht op elkaar. Maar toch een leuk restaurant!

55. bas en sandra

helemaal prima maar hun andere zaak 2 deuren verderop is perfect... mama die kookt...... DIE IS HELEMAAL TOP.... ga zo door

56. Pascal

Super aanrader

57. Het eten is zeer goed. De akoestiek achterin is zeer slecht!!!! Wij hadden gereserveerd - 2 weken op voorhand - tafel voor 2 voorin - dit was goed bevonden.
    Toen we op afspraak kwamen werden we wederom toch weer achterin verwezen.
    We hebben dit niet geaccepteerd, daar dit niet de afspraak was,en we dit al meerdere malen bij Pincho's meegemaakt hebben, zijn we elders gaan eten.
    En heeft restaurant pincho's voor ons afgedaan !!!!
    En zo zal ook onze mond tot mond reclame naar derden zijn !!!!

58. het eten was lekker en we hebben een gezellige avond gehad.
    bediening was zeer vriendelijk en attent.