Bezorgrestaurants in de buurt van Peking Osaka

1332036030 83
1381990185 85
1431944339 90

1. Antonius van Zutphen

Gisteren 9 augustus gegeten, matige bediening, eten was niet echt warm, geen specerijen op tafel, een fles 0,75 cl Chaudfontaine voor de grove prijs van 5,50 euro. Nee hoor, nooit meer. Zwaar overrated restaurant!

2. Op nieuwjaarsdag heerlijk gegeten, de zaak zat bomvol, maar dat was voor de bediening en koks (Sonja) geen probleem, we werden netjes bediend en zijn niets te kort gekomen! Complimenten aan de eigenaar en zijn staf!!

3. Harry 7 punten

Gisteren met 13 man wezen eten bij het buffetrestaurant op de begane grond.

Bediening was oké, maar het eten was erg lekker. Met als toppunt: de Japanse tepanyaki bakplaat... Super!! Kok gaf uitgebreid uitleg over de bereiding. Complimenten.

4. Bestelling via telfoon gedaan, komen binnen word ons niks gevraagd laat staan een goededag. Vrouw achter de balie was allesbehalve vriendelijk, onvriendelijk aan de telefoon en gedroeg zich geïrriteerd. aan een andere vrouw vroegen we dus hoe het zat maar was nog niet klaar zei ze. Even daarna wordt ons eindelijk iets gevraagd, blijkt dat ons eten al 15 min stond te wachten. Vond het allesbehalve vriendelijk. Maar over het eten heb ik niks aan te merken was toppie. Jammer dat m'n eerste ervaring zo tegen valt en gelukkig dat het eten wel goed was anders was het de eerste een laatste keer geweest

5. Valkenswaard

Slechte afhaal chinees en restaurant. Zeer onvriendelijk personeel, je wordt er bijna bang van. Eten erg vet en weinig smaak..

6. We hebben heerlijk Japans gegeten. Met z'n vieren zaten we gezellig aan de bakplaat. Het eten is vers en het wordt mooi opgediend. We hadden gekozen voor het vis/vlees menu. Ook het toetje zag er prachtig uit en was, net als alle andere gerechten, super lekker. De bediening is vriendelijk.
    Het is een sfeervol restaurant waar we zeker vaker naar toe zullen gaan.

7. Top restaurant! Buffet is erg lekker en vers, inclusief Japanse pakplaat met vers bereide vlees of vis. Vooraf amuse en soep is heerlijk. Het fusion en Japanse restaurant is echt geweldig, goede service en het persoonlijke contact met de chef is erg leuk! De verassings menu's zijn zeker een aanrader, de chef weet wat hij doet en de kreeftensoep is verrukkelijk!! Zeker een aanrader.

8. Met mijn zoon een 2 persoons menu besteld voor 15.50 euro. Met garnalen, gebakken banaan, mini loempia, foe young hai en babi pangang... Helaas bleek thuis dat de garnalen vervangen waren door saté! Het was lauw en de rest was of heel erg zout (vooral het ei), en tevens was het erg vettig. Totaal verbaasd dat deze afhaal chinees niet voldeed aan onze verwachting. Jammer maar hier kom ik niet meer terug!

10. Wij zijn hier 17/2/2015 geweest met ons gezin! We zaten bij osaka rond de bakplaat, wat een ervaring. Nog nooit zulke malse ossenhaas gegeten, echt een super aanrader.

11. Beste Aziatisch restaurant waar ik ooit geweest ben. Heerlijk vers eten tegen een hele betaalbare prijs. De sfeer en ambiance zijn uiterst prettig en de bediening is erg vriendelijk. Elke keer dat we hier een avond mogen doorbrengen is weer een feestje! Zeker een aanrader!!

12. In 1 woord : super! Alles wat je bestelt smaakt top. Zeer vriendelijke bediening en fijne sfeer. Gewoon een super restaurant waar je je echt thuis voelt. Echt lekker eten!

13. Gisteren hebben wij afgehaald bij dit restaurant. We hebben de "rijsttafel extra" voor 2 personen besteld. Op ons verzoek is één van de gerechten vervangen voor een ander gerecht en dit ging zonder probleem en ook nog zonder prijsverhoging. Dat is nog eens goede service! De gerechten waren erg lekker/smaakvol en er was meer dan genoeg, of eigenlijk veel te veel. Je zou van de "rijsttafel extra voor 2 personen" makkelijk met 3 à 4 personen van kunnen eten, alleen zit er dan wellicht wat weinig rijst, nasi of bami bij (namelijk maar één bak), maar als je er los een bak rijst, nasi of bami bij bestelt, dan lukt het makkelijk en heb je een smaakvolle en afwisselende maaltijd!

14. Super Restaurant ! Wij gaan met regelmaat boven eten aan de bakplaat en ze krijgen van mij een hele dikke 10. Ik ben in Brabant bij veel Japanners geweest om te eten maar deze is veruit de beste. Zeker een aanrader. Alvast eet smakelijk.

15. Gisteravond met partner en mijn 2 zoons Japans van de bakplaat gegeten en zoals gewoonlijk was het allemaal weer heerlijk. Afgelopen maandag hiervoor ook gereserveerd en groot was dan ook onze verbazing toen er 5 heren binnenkwamen die blijkbaar ook aan de bakplaat wilde zitten, de kok ons vroeg of wij eventueel aan een tafeltje wilde gaan zitten voor ons verdere menu, zodat de heren dan aan de bakplaat konden zitten. Wij hebben dit dan ook van de hand gewezen, maar we voelden ons toch zwaar beledigd, je bent toch niet minder dan een ander.
    Dit is dan ook wel de enige minpunt maar wel een grote. Verder een restaurant met lekker eten en vriendelijke bediening.

16. We hebben hier afgelopen zondag voor het eerst gegeten in het Fusion gedeelte. We hebben het verrassingsmenu genomen en we waren aangenaam verrast. Voor 50 euro begin je met een amuse, daarna kregen we heerlijke sushi en vervolgens 3 gangen vis waarbij de rog vleugel in een krokant jasje, geserveerd in een bamboe mandje de absolute topper was. Daar tussen hebben we ook nog een heerlijke vissoep gehad en na een heerlijke lychee spoom kregen we het hoofdgerecht met ossenhaas en ribeye. Als laatste het Grand dessert wat niet zo heel "grand" was maar ook weer heel lekker.
    De porties zijn niet zo heel groot maar doordat we zo veel verschillende gangen kregen hebben we allemaal ruim voldoende gegeten.
    Hier gaan we vaker naar toe, een echte aanrader!

17. Wij hebben hier zaterdagavond gegeten, mooie zaak, vriendelijke bediening. Wij hadden tomaten soep en Bami Rames en Nasi Rames, de soep was erg lekker, maar wat zacht stoofvlees hoort te zijn, waren brokken droog , taai en hard vlees. We hebben het wel gezegd maar er werd gereageerd dat het wat langer in de saus had kunnen liggen??? Wel dat het vers gemaakt was, maar daar waren we niet van overtuigd, jammer hoor!

18. Falco 238 punten

Ik heb er gewoon geen woorden voor zo lekker was het hier,
    de decoratie en de sfeer is er ook heel mooi. Toen ik er was, was het erg rustig en daar hou ik meestal van. Ik ga er in mei weer naar toe.

19. Ben een paar keer in Osaka geweest, het Japanse restaurant, en elke keer is het fantastisch! Het eten is heerlijk, vooral het uitgebreide verrassingsmenu (liever geen vlees of vis? Geen probleem) is een feest om met 3 meiden een avond vol te krijgen.

Een echte aanrader!

20. Harry Kramer

21. Zeer goed.

22. Kom regelmatig afhalen, kan melden dat als ik Chinees mee moet nemen naar mijn ouders in Waalre ik liever hier ga afhalen. Porties zijn goed gevuld en ben erg tevreden over de kwaliteit.

Het buffet is een topper, zeker in combinatie met de bakplaat.

23. Hallo,

Vanmiddag heb ik met mijn gezin bij jullie aan de bakplaat een geweldig menu van het huis gehad.

Alleen moet het me van het hart dat ik op het laatst het gevoel had buiten gewerkt te zijn. Ik snap dat jullie met deze dagen een strak programma hebben. Maar je kan beter van tevoren een tijd afspreken wanneer we de tafel hadden moeten verlaten. Nu was het zo van nog even een nagerecht ergens beneden en dat was helemaal niet de bedoeling. We hadden een uitgebreid menu en dat werd in ons gevoel in een snel tempo afgewerkt. Als jullie van te voren hadden aangegeven dat we op een bepaalde tijd moesten plaats maken voor iemand anders hadden we eerder gekomen zodat wij op ons gemak hadden kunnen genieten van ons menu. We werden beneden geplaatst in een druk restaurant waar we ons niet op het gemak voelden. Ook hier werden we letterlijk de deur uit gekeken. Het is jammer, we hebben hier veel geld voor betaald, wat we er ook graag voor over hebben maar rekenen dan wel op een vriendelijke ontvangst.
    Nogmaals, tot aan het dessert boven was alles naar wens, op de snelheid na.

24. Eten is hier prima!

Afhaal gedeelte snel, mooi restaurant en uitgebreid buffet.

25. Hier het Cantonese 3 gangen diner gegeten.

Voorgerecht van vier specialiteitjes.

Hoofdgerecht: 5 verschillende gerechten aan tafel op warmhouders geserveerd: gamba's, zalm, kip, varkensvlees en rundvlees in ketjap / groente marinade en dit alles klaar gemaakt op een net iets andere manier dan je normaal eet bij de Chinees.

Nagerecht konden we vervangen door koffie, want we zaten toch echt al aardig vol....

Het zag er al met al erg lekker uit en het was erg lekker.

De bediening was vriendelijk en vlot.

En dit alles voor een heel nette prijs.

26. Tongstrelend en je smaakpapillen maken overuren!

Wij komen al jaren graag bij dit restaurant (het buffet) eten.

Zeer bekwame bediening.

We hebben één keer meegemaakt dat tijdens het buffet een behoorlijk onbeschofte groep nadrukkelijk aanwezig was. Het was vreselijk storend om te zien hoe ze als een stel pyranha's op de gerechten doken die nèt werden aangevuld!

De eigenaresse kreeg dit ook in de gaten, knipoogde naar ons en besloot gewiekst in te grijpen. We hadden zo'n lol om te zien dat, telkens wanneer er nieuwe aanvulling van boven kwam ( daar is de keuken gesitueerd) hoe zij éérst naar onze tafels en die van de andere gasten kwam, alvorens zij de overgebleven navulling in de warmhoudschalen dropte.

Op deze manier bleef ze toch uiterst correct naar die vervelende groep en ons gaf ze de bevestiging gewaardeerd te worden als vaste klant!

27. Buffet is top, echt een aanrader,

Ook nog erg vriendelijk en gastvrij personeel dus gegarandeerd een geslaagde avond!

28. Het was gewoon heerlijk en een attente bediening.

29. Top restaurant.
    Beste Chinees uit de kempen.
    Vooral het buffet is top.
    En de japanse tepanyaki is helemaal super.
    Niet duur en heel veel keus.
    Bediening is ook prima, evenals het afhalen. Gewoon perfect.

30. N.Baken

Met man en kinderen en kleinkinderen geweldig genoten van het buffet. De kleinkinderen vonden het toetjes buffet geweldig.

31. Echt helemaal super. Echt aan te raden voor iedereen. Snap niet wat er een paar te klagen hebben.
    Als je helemaal achterin het restaurant zit dan kunnen je smaakpapillen helemaal los gaan. Echt helemaal goed. Bediening is ook erg vriendelijk. Kortom een dikke vette aanrader!!!

32. Vroeger was dit restaurant goed voor afhalers, nu niet meer. Op een keer koud eten meegekregen wat we thuis eerst nog een paar minuttjes in de magnetron hebben gedaan. Een paar weken later nog een keer iets besteld bij deze toko en melding gemaakt van de vorige keer en het feit dat een aantal bakjes maar half gevuld waren in tegenstelling tot normaal. De eigenaresse haalde haar schouders op en ging gewoon verder met afrekenen....!?
    Toen we thuis waren brak onze klomp, het was weer het zelfde verhaal als de vorige keer. Dit was voor ons dus de laatste keer dat weer hier geweest zijn!

33. Een prachtig restaurant met een subliem buffet! Heerlijk en origineel. Zorg alleen dat je niet bij het buffet zit, daar is het erg krap en heb je een kont in je nek.

34. Bert Habing

Een perfect 3 in 1 restaurant met perfect buffet en een meer dan goed ala carte restaurant en op de 1e verdieping een excuise japans restaurant. Een AANRADER