Er is een parkeerplaats gelegen aan de overkant van het restaurant. Tot 18.00 uur is het betaald parkeren, maar na 18.00 uur is het parkeren gratis.

Bezorgrestaurants in de buurt van Onsz Restaurant

1591172019 77
1602031038 76
1618319566 78
1705191715 73

1. Wat een leuke gezellige avond met mijn zus had moeten worden, werd een verschrikkelijke avond. Alles ging mis. Personeel wist niet welke bestelling naar welke tafel moest. Het eten was slecht, een drankje werd zo hard neergezet dat er gelijk de helft uitvloog, geen excuses niks. Maar het toppunt van de avond was toch wel toen er een heel dienblad over mijn telefoon en stoffen hoesje ging.

Wederom geen excuses en de tafel werd maar voor de helft droog gemaakt. Toen we vroegen of ze nog terug kwam om het af te maken zij ze dat ze dacht dat ze klaar was. Toen we vroegen wat ze gingen doen met de schade die ik opgelopen had van mijn stoffen telefoon hoesje en telefoon die helemaal zeiknat geworden waren gingen ze de “manager” erbij halen die gaf een bierviltje met een e-mail aderes waarop ik de schade kon verhalen.

In eerste instantie leek er niks mis met mijn telefoon ( ik zit er niet de hele dag op) maar toen ik gebeld werd en niet meer kon opnemen was ik genoodzaakt om een nieuwe telefoon aan te schaffen. Ik heb daarna ( er waren 4 dagen verstreken ) een mail gestuurd met de klacht en de factuur van mijn telefoonhoes en oude telefoon. Ik kreeg een mail terug dat ze het gingen oppakken en het vervelend vinden, maar daarna kreeg ik vrij snel een andere mail van een andere manager waarin letterlijk stond of ik mijn telefoonnummer wilde mailen zodat we het erover konden hebben. Toen ik gebeld werd zij de vrouw aan de telefoon dat de eigenaar niks met de klacht ging doen en mij dus niks ging vergoeden omdat ik pas een mail stuurde na 4 dagen en ik kon niks bewijzen het was mijn woord tegen dat van hun.

Ik moest zelf nog voorstellen om langs te komen met mijn telefoon en hoesje zodat ze het konden zien maar toen kreeg ik corona en duurde dat best lang voordat ik langs kon gaan en heb ik maar besloten het erbij te laten. Ze waren best duidelijk dat het mijn woord tegen dag van hun was en ik wilde niet langer mijn tijd daaraan besteden, dus heb mijn verlies maar genomen.

Ik ga nooit meer naar een vestiging van onsz en adviseer mijn vrienden, kennissen en familie dat ook niet te doen. Zo onprofessioneel hoe ze met zulke situaties omgaan zowel toen de bewuste avond en erna. Ik heb tot dusver nog geen oprechte excuses gehad en werd zelfs voor leugenaar uitgemaakt. Dus voor mij nog geen ster waardig.

2. Annelies

Na veel goede recensies gelezen te hebben waren de verwachtingen hoog. De bediening was erg vriendelijk en snel, complimenten daarvoor.
    Helaas was het eten op enkele gerechten na beneden peil, soms wel heel erg zout (ham met peppadew roomkaas!), Soms juist niet voldoende gekruid. De toetjes waren wel erg goed!
    Wij waren er op een avond tijdens carnaval, misschien was de drukte te groot op dat moment.
    Aan veel sausjes zat een zoet smaakje (kruidenboter, allioli, sesam sausje) dat hoeft niet voor mij persoonlijk. De carpaccio zat gedeeltelijk donker ingedroogd op de rand van het bakje. De droge lente ui (deed denken aan prei) was duidelijk niet vers gesneden voordat die het bord op ging. Ik snap dat je met zo'n groot restaurant gerechten moet voorbereiden en klaarzetten, maar als je de keuken logistiek niet rond krijgt, zet dan misschien wat minder gerechten op de kaart? Jammer, we hadden er veel van verwacht!

4,3
  3. Voor de eerste keer bij Onz Valkenswaard gegeten met een groot gezelschap. Wat ging goed? De rekening.
    Bestellingen verkeerd, lang wachten, drankjes die niet kwamen, duurde te lang etc.
    Kwaliteit eten laat echt te wensen over. Voor 35, - euro kun je elders meer kwaliteit en meer waar voor je geld krijgen. Personeel doet zijn best maar eten is echt belabberd. Staat te lang, niet vers, vol van kunstmatige smaakversterkend etc.
    Hier moet echt meer van te maken zijn. Fabriekseten is het. Kom er niet meer, veel te duur voor wat ze bieden.

4. Wilma Wesseling

Wij hebben kerst menu box opgehaald, we hebben er een hele avond van kunnen genieten, ieder gerecht was heerlijk, dus bedankt Onsz 👍

5. Irma

6. Onlangs eten besteld bij Onsz, echter was het eten koud bij thuiskomst (nog geen 5 min rijden) en de smaak was erg slecht. Gehaktballen in tomatensaus, zelfde smaak als uit blik. Ook verder eten weinig smaak, leek alsof het van een dag eerder was opgewarmd. Jammer, we hadden veel goede verhalen gehoord over het eten bij Onsz, ook een leuk concept dat het eten ook afgehaald kan worden. Echter raad ik het bij deze af, is het niet waard. Prijs/kwaliteit verhouding daarom ook een 1.

7. Afgelopen maandag met 9 personen heerlijk gegeten, ook de bediening krijgt een pluim, we hebben genoten van deze avond. Ook een extra compliment voor de afwezige Priscilla, bedankt voor het digestief! Top

8. We hebben al diverse tapas restaurants bezocht. Deze is met stip op nummer 1 gekomen. Ontvangst goed. Personeel erg vriendelijk. Het restaurant is ruim ingericht. Een mooie gevarieerde kaart. Het eten is van hoge kwaliteit. Heerlijk gegeten! Fantastisch, een aanrader! Wij komen zeker terug.

9. Conny 391 punten

Binnen en buiten gezellig, ruim. Personeel vriendelijk.
    Niet alle gerechtjes waren lekker, meeste wel. Broodje beenham stelde niet veel voor, chorizo kroketjes heerlijk. All inclusive zou ik niet meer doen, je moest soms écht wel lang wachten op je drankje, dus veel meer drinken kan je niet.

10. Heerlijk gegeten en ondanks de drukte verliep alles heel snel. Ook de pauzes tussen de gerechten verliepen perfect. Zeer vriendelijk personeel. Het enige wat we met ons vijven minder vonden was dat ze zeker iedere 10 minuten kwamen vragen of we nog wat wilde drinken terwijl onze glazen nog gevuld waren. Wij hadden het menu van €29,50. Voor de rest top en zeker om nog eens terug te gaan.

11. Dit restaurant is een aanrader. Zeer lekker gegeten.
    Allemaal kleine hapjes. Geen hinderlijke muziek!!
    Soms is het wel heel erg druk. Reserveren is nodig.
    Bij drukte zit je soms in een apart hoekje.

12. Cindy 154 punten

Kwaliteit van eten is niet meer zoals het ooit was toen ze voor het eerst opende.
    Biefstuk taai en combinaties van eten niet zoals het hoort.
    M.i. stond het eten al even te wachten tot dat het geserveerd word.
    Kipsaté gepakt maar zelfs dit was niet lekker en de kroepoek was zacht.
    Jammer want ik was aan het begin van de opening erg enthousiast, maar helaas.

2,7
  13. Mariska

14. Voor de eerste keer hier gaan eten, na veel positieve reacties. Nou het was ons zeer tegengevallen. Het eten was allemaal kant en klaar en zeker niet vers! De flamkuchen was niet te herkennen het was meer een loempia met rotzooi ertussen. Vele gerechtjes geprobeerd en het was echt niet lekker.

3,3
  15. Eten had geen kwaliteit, saté gepakt; vlees was niet lekker en kroepoek die erop lag was zacht. Angus biefstuk was doorbakken en taai, terwijl rood aangevraagd. Gezellig sfeer om te zitten en prima personeel. Eten was totaal niet goed en veel te duur voor wat je krijgt.

2,2
  16. Gezellig en goed gegeten.

17. C boelens

Wij zijn met 11 man personeel bij jullie gaan eten. We kozen voor een al in. Dus onbeperkt eten en drinken. Dit is iedereen super goed bevallen De hapjes waren super lekker het drinken werd super snel aangevuld. We hebben zitten eten tot we niet meer konden. Daarna nog veel te veel lekkere toetjes op. En koffie na de sfeer was gezellig en al het personeel belde me de volgende dag op om me te bedanken voor de super leuke avond Voor herhaling vatbaar. Bedankt.

18. E. Goossens

Lekker gegeten. Fijn personeel. Sfeervol. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

19. Ik vond het heel fijn dat ze haar excuses aanbood en uitlegde waarom het zo lang duurde, tevens een gratis drankje vond ik positief! Super geregeld! Dank je wel!

20. Personeel was gruwelijk slecht en onaardig tegen ons en lieten ons links liggen! Daarna kregen we 2 of 3 overbodige waarschuwingen toen onze laatste vriendin aanschoof wegens omstandigheden.. Ten eerste KLANT/GAST IS KONING! Wij werden behandeld als grof vuil! Vooral een specifiek personeelslid was erg onvriendelijk!

21. Van de ven

Na de vele positieve reactie's zijn ook wij vanavond voor de eerste x gaan eten.
    Vond de portie's wel lekker maar twijfel of het allemaal wel vers bereid word ipv eventjes opwarmen. Vooral bij de toetjes vond ik dat de slagroom niet lekker was. Niet vers.
    Verder vonden wij t erg warm binnen. Geen airco maar t schijnt dat je dan meer drinkt nou dat klopt wel.

22. Nu voor de 4de keer geweest bij onsz, het was wel goed maar de kwaliteit gaat wel achteruit! Dus let op. Maar een echt kwalijke zaak is toch wel dat je 2,50 euro moet afrekenen, voor een karaf kraanwater. Dat hoort gewoon al op tafel te staan. Zonder kosten.

23. Het was weer heerlijk. Al meerdere malen geweest en telkens een goed verzorgde avond gehad. Vriendelijk personeel.
    Door de drukte moesten we wat langer wachten op de drank (verbeter puntje). Maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de rest.
    Een aanrader. Bezoeken waard.

24. Paul van Asselt

Heerlijk eten en de bediening was super, ik ga hier zeker vaker terugkomen

25. Erg lekker en leuk restaurant!!

26. Christel

Keuze uit veel lekkere tapas gerechtjes. Gezellige inrichting.

27. Leuke ontvangst.
    Goede bediening. Spontaan en vriendelijk personeel.

Veel keuze.

28. Tess neijnens

Geweldige avond..heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel!!mijn broer zijn verjaardag..leuk op ingespeeld! voor herhaling vatbaar!

29. Heerlijk gegeten, gevarieerd en goede smaken, vriendelijke en goede bediening. Veel keus voor glutenvrij dieet! Kortom: als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker weer eten!!

30. Annie Clemens

Het eten is zeer gevarieerd! Top! Ik zal het iedereen aanbevelen, dit moet je meegemaakt hebben! Daarom komen we vrijdag 25 november weer om 17.30 uur en ik breng dames mee, die bij jullie nog nooit geweest zijn!

31. Het was weer lekker en gezellig

32. Wij zijn er voor de eerste keer geweest.
    Hebben genoten en komen zeker keertje terug.

33. Gisteren voor het eerst geweest. Het was in een woord geweldig. Leuke vlotte bediening. Heerlijke gerechtjes. En een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

34. Alles was super!! De hapjes, bediening, snelheid waarmee je het volgende gerechtje weer voor je had staan. Het personeel liep de hele avond rond met een lachend, vriendelijk gezicht en de inrichting was leuk. Ja wij zullen dit bij anderen zeker aanraden...

35. marcel van beek

36. Fam Dijk

Bedankt Tjitske voor de vriendelijke en snelle bediening zodat wij van een heerlijk avondje uit mochten genieten! Wij hopen je de volgende keer weer als tafeldame te mogen begroeten... een dikke pluim.
    Tafel 28
    Oant moan
    Märlin Martin Jo Ron

37. Alicia Bergmans

Super restaurant, je krijgt snel je gerechtjes en drinken, een top service! En het eten is heerlijk.

38. Janneke

Nu al meerdere keren geweest, echt een aanwinst voor Valkenswaard. Prijs-kwaliteit inclusief drank-arrangement is super. Genoeg keuze aan verschillende lekkere gerechtjes. Bediening is vriendelijk en zeer behulpzaam. Inrichting is echt gezellig, knus en warm. Een echte aanrader.

39. Onsz is een sfeervolle locatie met vriendelijk en hulpvaardig personeel en het eten is er heerlijk. Een hele grote kaart en alles met liefde gepresenteerd. Chapeau dames en heren van Onsz Valkenswaard.

40. Het was erg gezellig en ontspannen. Snelle bediening en het eten was erg lekker.

41. Heerlijk gegeten, leuke sfeer en bediening was top. Goede prijs/kwaliteit. Een heerlijk avondje uit.

42. Mariet Govers

We waren er voor de eerste keer en super tevreden! Vriendelijk personeel, leuke gezellige sfeer en vooral heel lekker gegeten! We komen zeker terug!

43. Vandaag bij onsz afhaal menu gehaald. Erg weinig smaak ! Weinig eten in de bakjes! En bijna koud.
    Voor ons geen "onsz" meer. Ga liever naar een ander restaurant dan eet je smaakvol en goed!

44. Els Boogers

Ik ben afgelopen Vrijdag met 8 personen bij jullie geweest en het was weer super. Het eten heerlijk, de bediening heel attent en vrolijk en het restaurant heel sfeervol. Het was voor mij de 2 e keer dat ik bij Onsz in Valkenswaard ben geweest en ik heb weer voor 20 Mei geboekt. Dat zegt al genoeg toch. Ga zo door en complimenten aan jullie personeel, door hen voel je je een gewaardeerde gast.

45. Gerechtjes, simpel, niet echt smaakvol, erg klein, je bent meer bezig met zoeken wat je weer zal gaan bestellen dan aan het eten. Bediening bestaat uit een bus scholieren, druk ,rumoerig, constant personeel druk in de weer met grote dienbladen vol met bakjes eten. Niet erg gezellig om eens 'n avondje heerlijk te gaan eten. Het lijkt meer 'n vreetschuur, nee voor mij nooit meer. Veel gerechten die al tijdje van te voren klaar stonden, even opwarmen en hup wegbrengen. De sla was niet lekker en smakeloos, smaakte oud. Prijs is duur voor het geen je krijgt.

46. Lekker gegeten, heel vriendelijk personeel ,vlotte bediening. We komen 29 april weer terug met het volleybalteam.Tot dan.

47. claudia

48. Heel goed bevallen, lekker eten, goede bediening. Soms niet alles tegelijk gekregen, zodat andere moesten wachten. Beetje jammer.

49. Hannie de krom

Heerlijk gegeten, gezellige zaak en erg vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

50. We hebben een hele gezellige avond gehad! Bediening was erg vriendelijk, spontaan en behulpzaam. Eten was goed en werd snel geserveerd. Voor iedereen wel iets op de kaart! En nummertje 76 is een echte aanrader!!

51. Lekker gegeten! Goede sfeer en een snelle bediening.

52. Het was in woord geweldig om hier te mogen eten.

53. Goed eten, goede service. Als het wat drukker is af en toe even wachten tot ze vragen voor drinken. Goede uitleg van gerechten.

54. Diny Donkers

Het eten was lekker, de sfeer was goed, alleen het constant komen vragen of je nog wat wil drinken was een beetje irritant!

55. Anne Küppers

Binnenkomst: warm en gezellig. Hapjes zeer gevarieerd en heerlijk. Goede sfeer! Voor herhaling vatbaar.

56. Wat een sfeervol en een gezellig restaurant, er hangt een goede sfeer. Heerlijk gegeten, ze hebben daar van alles op de kaart en hoefde niet lang te wachten op eten. De bediendes waren super vriendelijk en snel. En voor de kinderen, die hebben zich enorm vermaakt want ze hebben een leuke speelkamer, waardoor wij ook een fijne avond hadden.
    Ik raad het iedereen aan en wij gaan er zeker weer naartoe.

57. Karel van Ham

Lekker gegeten en fijne bediening, alle medewerkers waren zeer vriendelijk.

58. kim

59. Vanavond super gegeten bij onsz. Alles is vers, lekker en snel op tafel. Restaurant zelf mooi en rustig ingedeeld. Onsz zien ze hier zeker vaker terug.

60. We hebben heerlijk gegeten maar ik vind het jammer dat het in mijn ogen een beetje lopende band werk is en dat gaat ten koste van de sfeer.

61. Al tweemaal heerlijk gegeten bij Onsz! Het was boven mijn verwachting. De kleine gerechtjes zijn ontzettend leuk, je kunt veel verschillende gerechtjes proeven omdat de porties klein zijn. Wij hebben ruim 4 uur genoten van de lekkere gerechtjes, drankjes, gezelligheid en de leuke bediening.

62. Mooi modern restaurant. Een gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Er is veel keus en het eten wordt snel geserveerd. Een echte aanrader!

63. Lekker eten en gezellig zitten. Zeker aanrader!

64. Mooi restaurant, leuke sfeer en lekker eten!

65. ik heb er met mijn ouders en wat familieleden gezeten en we hadden het zeer naar ons zin. Het is wel een echt borrel restaurantje om te borrelen en wat kleine gerechten te nemen. Maar alles was zeker naar wens.

66. Ineke Doddema

Super leuk, gezellig en bovendien hebben we er goed gegeten.

67. Michelle Santos

Leuke sfeer en mooi restaurant. Leuk en vrolijk personeel.

68. Nick Heijmans

Het restaurant ziet er super uit. Er hangt een leuke en gezellig sfeer en het personeel is hee vriendelijk. Voor de prijs die je betaalt krijg je zeer goede kwaliteit van zowel eten als drinken. De service is ook super, al mag het personeel wat meer lachen en iets vaker langskomen, om te vragen of we wat nodig hebben.
    Kortom, mijn ervaring met Onsz is super, en ik kom zeker nog een keer.

69. Janneke van Rooij

Het is een erg gezellig en modern ingericht restaurant. Het eten wordt binnen 10/15 minuten geserveerd en is van goede kwaliteit!

70. Leuk en lekker! Goede bediening en een erg leuke sfeer.

71. van den Hurk

Met 4 personen voor de 2e keer heerlijk gegeten bij Onsz. Het eten was erg lekker en erg veel keus. Eten werd snel uitgeserveerd ondanks dat de zaak vol zat. Personeel was geweldig. Alles bij elkaar was onsze avond zo leuk en lekker geweest dat we van 6 tot 10 hebben zitten eten en drinken. Met z'n 4e zo'n 75 hapjes weg gewerkt en drinken gehad voor nog geen €35,- de man! Wij gaan hier nog heel vaak terug komen!

72. Heerlijk gegeten, echte aanrader, zeer vriendelijk personeel! Top!

73. Henri Janssen

Mooi restaurant, hartstikke druk maar er is toch rust. Een prettige huiskamer waar je lekker kunt eten, er is keus genoeg!

Een echte aanrader en een aanwinst voor Valkenswaard

74. s 37 punten

Serieus lekker eten hier, heel veel keus in de gerechten, smaken zijn goed, bediening ook. Van binnen ziet het er ook heel mooi uit. Aanrader en fijn dat ze in valkenwaard zitten nu.