Wist u, dat u tijdens uw bezoek aan ons restaurant uw auto snel en makkelijk kan parkeren in de parkeervakken naast de kerk op de Maastrichterweg of op de kloosterplein tegenover Inspiration Point.
    ’s Avonds en zondag is het gratis parkeren.

Ons restaurant is gelegen aan de markt in Valkenswaard op de markt zijn meerdere bushaltes waar u makkelijk via bus 171 - 172 kunt in / uitstappen.

Bezorgrestaurants in de buurt van Kaze

• All-inclusive

1319514114 85
1356911957 76
1520527518 64
1525202249 64

1. Heb hier met kerst gegeten. Alles klopte...
    Aardig personeel, lekker eten en goede prijs.
    Wel erg druk, maar wat wil je met de kerst.

2. Enorm slechte sushi!!! Je kan dit gewoon geen sushi noemen... :-( We zijn na de eerste ronde vertrokken en hebben geen gebruik meer gemaakt van de all you can eat formule. Na beklag gedaan te hebben moesten we de bestelde sushi alsnog afrekenen (bijna 40,- euro!) omdat deze al geserveerd was. Nu kon het eigen personeel er niet meer van eten??!! Gatver!! De warme gerechten hebben we dus niet meer uit durven proberen. Voor ons nooit meer naar dit restaurant!!

De vrouwelijke manager vond dat wij gewoon een slechte smaak hadden... de vaste klanten vonden het wel lekker volgens haar. Toch opvallend dat er maar twee tafels in het restaurant bezet waren...

Helaas kan je hier niet minder dan 1 ster geven want ze zijn zeker min 10 sterren waard!!

3. Ik heb hier weer heerlijk gegeten, en nooit nergens problemen mee.
    Echt een aanrader!! Ga zo door!!

4. Het eten is hartstikke lekker en de bediening is erg aardig. Alleen zijn de wachttijden erg lang. Heel vaak moest je de bediening zelf aanspreken als je iets wilde bestellen, anders duurde het meer dan een half uur voordat ze je bestelling afnamen. Als ze eenmaal je bestelling afnamen, konden de wachttijden erg variëren van 5 minuten tot een half uur. Ik heb een paar keer gehad dat ze of de verkeerde bestelling gaven of ze vergaten het helemaal. Dit vond ik nogal een minpunt. Voor de rest allemaal prima. Als je het niet erg vind om iets langer op je eten te wachten, is het zeker een aanrader.

5. B.wittenberg

De sfeer was oké. Moesten erg lang wachten op ons eten. Bij iedere gang minimaal 30 minuten en dat met een bezetting van ongeveer 50 gasten in de zaak. De keuken lijkt niet te weten hoe ze op een hoog tempo moeten samenwerken waardoor veel mensen te laat of geen eten ontvangen. Tot mijn spijt zal ik niemand aanraden om hier te gaan eten, tenzij je zeeën van tijd hebt.

6. ans 12 punten

Super slecht, eigenaresse heeft alleen maar excuses voor alle klachten. Koud eten, lang wachten, klacht netjes gemeld maar helaas werd niets mee gedaan. Je moet het maar normaal vinden.

Voor kind saté en friet besteld, kreeg niet eens een bord of bestek, overal moet je zelf om vragen.

7. Een goede service, heerlijk eten en een gezellige sfeer en dan alles voor een mooie prijs. Wij hebben weer genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Wij gaan hier niet meer eten, krijgen steeds de verkeerde gerechten en het duurt lang voordat je ze krijgt. De bediening is niet vriendelijk en voor het geld wat je betaalt is het te duur voor wat je krijgt.

9. Uitstekend eten, vers bereid. Omdat het eten uit verschillende keukens komt, is de volgorde en wachttijd soms wat onvoorspelbaar, maar als je het ziet als tapas is dat geen probleem. Voor herhaling vatbaar!!

10. Anita Steenbakkers

Wij hebben vanavond dit restaurant bezocht. Het was een ongelooflijk slechte ervaring. Qua timing van de gerechten en qua kwaliteit van de sushi. Toen we, in overleg met het personeel, besloten onze mening kenbaar te maken aan de eigenaresse werden we zeer onbeschoft behandeld. Zelfs de andere gasten en het personeel schaamden zich plaatsvervangend. Er was werkelijk geen dialoog mogelijk. Daarop zijn wij direct, na betaling van de rekening, vertrokken. Dit restaurant heeft geen economische crisis nodig om “onderuit te gaan”. Dat lukt op zo’n manier helemaal vanzelf. Jammer!

11. Eten is opzich redelijk goed. Geen super kwaliteit maar goed te doen. Sushi is wel oké. Enige nadeel is de chaotische bediening. Komen om de haverklap een bestelling van 1 bordje brengen.

Verwacht niks spectaculairs.. Voor gewoon een keer te eten is het goed

12. We besloten om zaterdagavond lekker Sushi te gaan eten. Om 8 uur waren we binnen en al snel hadden we drankjes. Bestellen gaat via rondes. Wij hadden met 4 man elk 4 a 5 gerechtjes bestelt. Na 20 min. kwam er 1 schaaltje op tafel met vier hapjes. Omdat we barstte van de honger na al dat wachten waren die zo weg! Maar daarna moesten we weer lang wachten. Na 1 uur hadden nog niet eens de helft van de hapjes gekregen. En alles ging al vanaf het begin mis. We kregen ook gerechtjes van andere mensen op tafel. We besloten toen om een serveerster te vragen om opheldering waar alles bleef. Ze begreep de situatie en ging navragen... nooit meer iets van gehoord!!
    De keuken ging om 21.45 uur dicht (op zaterdag??). We hadden nog maar heel even tijd dus snel maar de tweede ronde bestellen. Maar ook hier ging alles mis. We zaten nog steeds te wachten op hapjes van ronde 1, en bij de 2e ronde kregen we zelfs hapjes die van een andere tafel kwamen waar die mensen al in geprikt hadden totdat ze erachter kwamen dat het niet van hun was. De jonge serveerster bracht het naar onze tafel en zei dat het voor ons was.
    We raakten door al deze ellende aan de slappe lach. Is dit Bananasplit?
    De serveerster er maar weer bij gehaald... inmiddels voor de 5e keer, waar alles bleef.. geen reactie.
    Uiteindelijk na veel klagen kwam de eigenaresse. "Wat missen jullie nog? Nog bestellen? Want keuken zo dichtgaan!!"
    Wij alvast ronde 3 bestellen.. terwijl we van 1 en 2 nog moesten krijgen.
    nog steeds ging alles fout. We bestelden verschillende Sushi's maar we kregen steeds dezelfde soort Sushi...de California Rolls hadden ze blijkbaar veel in de vriezer liggen waar ze vanaf moesten. Triest!
    Weer de serveerster roepen. En hee, een reactie! binnen 10 minuten stond ineens de tafel vol! Barstensvol! Maar wat we eerst bestelt hadden van 1 en 2.. geen spoor!
    Uiteindelijk... zucht.. waren we het beu.. ineens moesten we alles opeten dus we waren in 10 min klaar. Rekening vragen, we waren het erover eens dat we graag gecompenseerd wilden worden. Of de prijs naar beneden of flinke korting. Waarom? Verkeerde dingen krijgen, lang wachten en voor 'All You Can Eat' uiteindelijk amper 2 rondes waarbij alles fout ging.

Conclusie!
    Wil je lekker sushi eten? Vind je lang wachten geen probleem? Wil je graag verrast worden wat je op je bord krijgt? Vind je onopgeleid geen probleem?
    Uiteindelijk meer dan de helft niet krijgen en toch de volle mep betalen?
    En als je een klacht indient, de volle laag krijgen in een taal die je niet verstaat? Voor lul staan in een restaurant geen probleem?
    En nog mooier... klant is geen koning maar de chinees die de tent runt want zij maakt uit wat je eet.. want het is toch lekker??

Ga naar Valkenswaard en ga lekker sushi eten in de Peperstraat. Voor een gepeperde rekening! :)

13. Is een heel slecht japans restaurant. Die je te lang laat wachten. En de service ten wensen overlaat. Het personeel weet niet waar ze mee bezig zijn. En ze vragen meer op je rekening als wat je gekregen hebt aan eten. Zijn te duur voor wat je uiteindelijk krijgt. Kunt beter thuis nog iets in de vriezer hebben liggen en opwarmen als je weer thuis komt.

14. Een woord: heerlijk!! De bediening is vriendelijk, het eten wordt vers bereid en smaakt heerlijk!

Wij komen hier regelmatig eten en alles wordt goed verzorgd.
    Echt een aanrader!

15. Corrine

De gereserveerde tafel was aan andere mensen gegeven terwijl ik deze al 1,5 maand van te voren had gereserveerd. Niets geen excuses of een gratis drankje. Eten komt één voor één, dus je nasi is al koud voordat je de rest krijgt. Of je krijgt alleen je gebakken champignons... Overigens komt de nasi, rijst en bami uit de magnetron, onderin gewoon nog helemaal koud! Voor afhalen prima maar daar houdt het voor mij bij op.

16. Wij hebben al veel sushi gegeten, hier gaan we nooit meer terug.
    Het eten was gewoon niet lekker, het was wel vers maar kreeg het gewoon niet weg.
    De bediening deed zijn best, maar was het net niet. Als je in de bediening staat neem je alles mee wat je onderweg tegenkomt. Dat was hier niet het geval. Wij kwamen om half 8, om kwart voor 10 gaat de keuken dicht dus je kan dus geen 2,5 uur eten en zeker geen 5 rondes! na 2uur zaten wij op 3 rondes en kwamen ze melden dat de keuken dicht ging gelukkig hoefden wij niks meer, maar wat als je nog 2 rondes tegoed hebt? Wij gaan hier nooit meer heen omdat we beter gegeten hebben, niet omdat het barslecht was.

17. willemien

Hier op zondag wezen eten. Het zag er gezellig uit en het eten was erg lekker. De service daarentegen erg slecht. We kregen pas na een uur eten en het drinken duurde ook steeds 20 min. Ofzo. We zijn zeker 2 uur binnen geweest maar we hebben maar 2 rondes kunnen doen. Toen we er een opmerking over maakte bij volges mij de eigenaresse kregen we te horen dat als wijgewoon relaxt waren hun ook niet zo moeilijk zouden doen over de tijd. Geen sorry of niks. Vervolgens kreeg ze nog meer klachten van andere gasten en die stond ze tegenover een ander gewoon af te zeiken. Het was misschien wel druk maar mijn advies is dan: huur meer personeel in dan die 2 meisjes die de benen onder hun lijf vandaan liepen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar dus. En wij waren niet de enige want rondom ons ging de een na de ander chagrijnig weg. Ove de koks nogmaals niks te klagen want het eten was heerlijk!

18. De sushi (all you can eat) zijn echt heerlijk! Er is veel keus en alles is lekker vers. Nadeel is echter wanneer je warme gerechtjes besteld. Neem je bijvoorbeeld rijst en ossenhaas puntjes, dan krijg je de rijst een kwartier voor de ossenhaas. De ossenhaas wordt dan voor alle tafels tegelijk op de bakplaat bereid en er wordt geen rekening gehouden met de anderen aan tafel hebben besteld. Je krijgt het dus allemaal vrij door elkaar. Jammer, want de kwaliteit van het eten is top!

19. Heerlijk gegeten bij Kaze/An Fong, leuke bediening, al het eten met zorg en professioneel klaargemaakt. De All-inclusive formule werkt perfect, veel en lekker eten/hapjes voor een zeer redelijke prijs. Het was niet druk, onterecht, want je krijgt echt kwaliteits eten in een leuke ambiance met een goede bediening voor een meer dan redelijke prijs. De sushi is zoals het hoort, vers klaargemaakt, de rijst precies goed, en veel keuze. Een echte aanrader wat ons betreft.
    Hans en Edith

20. Kan beter. Eten niet lekker en volgens mij ook niet vers. Alles smaakt een beetje hetzelfde.

21. In twee woorden top restaurant!
    Lekker vers heerlijk eten!
    En qua prijs zit het ook goed.

22. Danielle

Het eten dat ik op heb was lekker, maar dat waren maar een paar happen, daarna heb ik niks meer gekregen.
    We werden over het hoofd gezien, omdat er ineens 30 mensen binnen zaten ipv 2.
    Ook onze klacht werd slecht afgehandeld!

23. Rob de rooij

Heb hier al heel vaak gegeten. Sushi is top en alles is super vers. Gezellige en relaxte sfeer. Staat hoog op het lijstje als we uit eten gaan.

24. Gisteren (zaterdag) wezen eten! Eten was er echt super! Het ging wel een beetje slordig, maar het zat ook helemaal vol. 2x een verkeerde bestelling gekregen en sommige waren zelfs niet gekomen. Je kan merken dat de teppan yaki populair is want dat duurde best wel lang (zo'n 20 tot 30 min), niet echt handig als je 2,5 uur de tijd hebt. Sushi daarentegen was echt heerlijk lekker vers en wel sneller klaar. Vriendin van mij is vegetarisch en voor haar was er ook echt veel keus in tegenstelling tot andere japanse/sushi restaurants! Bediening lette niet altijd even goed op qua drankjes en lege borden, maargoed het was druk, en ik werk zelf in de horeca dus weet hoe het kan zijn. Ik ga hier zeker vaker heen! Maar dan wel op een doordeweekse dag als het wat rustiger is. Oh en het verhaal van de kou is best waar. Wij zaten dicht bij de deur dus dat was best koud als die open ging...

25. berrie kampen lommel belgie

Het is een leuk eethuisje, het eten is zeer goed vooral de zalm en de bami pangang. Alleen in de winter wat koud
    maar dat komt door de afzuiging van de bakplaat maar daar kleed ik mij maar naar. Ik ben er al meerder maal geweest en zal er nog veel komen als het eten zo blijft als het nu is
    en dat is goed en lekker vers. Je kunt lekker blijven buurten en alles wordt lekker naar je tafel gebracht en nogmaal alles smaakt er lekker. Ga zo door groeten, annie en berrie

26. Wij hebben nu verschillende keren gegeten bij Kaze met kleine en grotere gezelschappen en altijd was het even lekker en goed! Ook de wijn (droge witte) is van goede kwaliteit en erg lekker!! Ons zul je zeker weer terug zien!
    Zeer vriendelijk personeel en verzorgd restaurant.

27. Maria van den Hoek

Gisterenavond, 28 juli, gegeten bij Kaze met 4 personen.

Het "all you can eat concept" was voor ons de eerste keer en het was een hele positieve ervaring. Goed uitgelegd wat het concept inhield, prettige bediening en wat ons vooral opviel was dat de kwaliteit zo goed was. Alles vers en direct op tafel. Het eten was verrukkelijk en het voordeel van dit concept is dat je de hele avond aan tafel kunt blijven zitten zodat gesprekken niet onderbroken hoeven te worden. Petje af voor de kok die met dit concept heel wat schaaltjes te vullen heeft en dit erg goed doet. Dit vonden wij alle vier.

28. Bart 1138 punten

Anfong Kaze is een restaurant waar ik naartoe ga om lekker wat af te halen bij onverwacht bezoek, of gewoon geen zin om de potten en pannen uit de la te toveren.

Het vlees is er zacht en mals en de sauzen zijn lekker. De Sze chuan kip heeft voor mij de perfecte balans tussen zoet en pittig.

De prijzen zijn er keurig en nu kun je er ook sushi bestellen!

29. Harry Kramer

30. Sinds dec. 2010 is het restaurant omgedoopt naar 'Kaze'.
    Japanse insteek.
    Je mag je gerechtjes aan tafel aankruisen waar het dan live gemaakt wordt. Veel sushi, maar ook tempura, sashimi, teppan yakki, grill, maar ook diverse andere gerechten.

Jammer dat er nog geen plaatjes bij de gerechten staan, maar het is zo ook duidelijk. Het wordt aan tafel goed uitgelegd hoe de opbouw van de keuzekaart is.

Het smaakt voortreffelijk! Kan niet anders zeggen.

Vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer.

Wij komen hier zeker nog vaak terug!